Hei, minun narttu koirallani on ekat juoksut, ja on äärettömän levoton öisin, ei millään asetu nukkumaan, vaihtaa koko ajan paikkaa, siis KOKO AJAN! Menee makuulle, on siinä hetken, ja taas mennään. Onko teillä minkälaisia kokemuksia koirienne ekoista juoksuista? Tarkoitan lähinnä levottomuuteen. Onko teillä vinkkejä, miten voisin helpottaa koirani oloa? Ajattelin antaa 10kg koiralleni, puolikkaan 25g tabletista, jospa se rauhoittas koiraa, ja kun hän haahuilee, en saa itsekkään nukuttua, ja alan olla jo aika väsynyt, oletan, että vielä menee pari viikkoa, kyllä niiiiiin odotan aikaa kun juoksut loppuneet! On tämä ollut jos suoraan sanotaan , hirveätä!! Nyt on myös havaittavissa, että hänellä on alakuloa tulossa myös, on aika vaisu, ja kun hän on muuten erittäin energinen pakkaus, pliis, auttakaa :D
Kiiman aiheuttama kipuilu, Ketoriniako?
4
177
Vastaukset
- uroksenkipee
Ketorinia voi antaa 0,25-0,5 mg/kg/vrk, eihän se pahaa tee, senkun kokeilet. Kunnon pitkä lenkki saattais auttaa myös. Voin kuvitella, että menee hermo...
- Ei ketorinia!
Älä hyvä ihminen syötä koirallesi ihmisten särkylääkkeitä, vaan hae el.lääkäriltä oikeat, koirille tarkoitetut lääkkeet. Ketorinia voi antaa hätätapauksessa, mutta jos tarve on pidempikestoinen niin en lähtisi suosittelemaan.
- Hohoiiii!!!
Missä on bioloogian tuntemuksesi? Ei ne alkaneet juoksut koiran loppuikää kestä. Vain pari viikkoa. Eli tarve tilapäinen.
- Ei ketorinia!
Itse voisin antaa Ketroinia kerran / kaksi, jos hätä olisi niin kova ettei el.lääkäristä ehtisi saada särkylääkettä. Tätä tarkoitin hätätapauksella, tilapäinen tarve on sitten eri asia, jonka ed. kirjoittaja jostain syystä tähän oli mukaan vetänyt. Mutta jokainen syöttää koiralleen sitä mitä parhaaksi näkee. Eläinlääkärille soittaminen ja neuvon kysyminen ei ainakaan kovin kalliiksi tule, voi sitten itse arvioida parhaan lääkkeen ko. vaivaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566349
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875