Mikä sopisi hyvin Minean siskon nimeksi?
Olimme ajatelleet, että alkaisi M- kirjaimella, kuten omani ja miehenkin nimi alkaa.
Minja olisi myös kivan kuuloinen, mutta onko liian samanlaiset ettei "sekoa"?
Toisaalta kivoilta nimiltä on myös alkanut tuntumaan:
Nelia (mieheni ei kyllä pidä yhtään, omasta mielestäni näistä paras)
Julia
Linnea
Jelena (miehen mielestä paras)
Minea ja ?
20
3178
Vastaukset
- miten olisi
Mette
Moona
Miisa - vaihtoehtoja.
Mimosa
Meredit
Meri
Maiju
Miina
Marjut
Mari
Maaria
Maria
Marja
Marjaana
Mirjam
Mirjami
Olivia
Linnea
Liisa
Eevi
Lyydia - 13+6
Mila
Miila
Milla
Maisa
Milja
Milka
Meeri
Menni
Malva
Maija
Matilda
Melina
Mira
Mia
Marianne - Ehdotuksia3
Minea ja Mirabella
Minea ja Miina
Minea ja Miisa - Täti
Joanna!
Tai
Lilia, Viola,
Neela, Liana,
Fiona, Elea,
Elena/Elina... - ...
Melina olisi tosi kaunis.
Melina
Merike
Merika
Merete
Minerva - Mineaja?
Kiitoksia paljon! Lähisuvusta löytyy kyllä paljon M kirjaimella alkavia, ja osa ehdotuksista jäi sen takia mietinnästä heti pois....
Ehdotuksista eniten pidämme näistä:
Melina
Joanna
Mette
Moona - .,.,.,
Silja
Selja
Lilja
Milja
Hilja
Emilja - ????
Minea ja Helea
Minea ja Minttu
Minea ja Maiju
Minea ja Malin
Minea ja Minka
Minea ja Anita (Nea ja Nita lopussa)
Minea ja Alina
Minea ja Nina - Minea ja Melina
Mielessäni pyörii nyt vain tuo Melina, johon tykästyin oikein kovasti. Niinpä Minean siskosta tulee siis Melina.
Auttaisitteko vielä sen verran, että mikä olisi sopiva nimi toiseksi nimeksi?
Esikoisen nimi on Minea Marjut. (Marjut on toinen nimeni, ja olimme ajatelleet seuraavalle esim. isovanhempien mukaan toista nimeä, mutta ne ovat niin eri tyylisiä, että hautasimmekin ajatuksen.)- ...
Melina Mariel olisi tosi kaunis
- ...
Melina Mirjam
Melina Marian
Melina Marion
Melina Majlen
Melina Majlis
Malina Mailis - yööööööö
Melina Madlena
Melina Margit (Margita)
Melina Maareta
Melina Mariaana
Melina Marie
Melina Mariia
Melina Michelle
Melina Mareena - &&
Melina Marit
Melina Maarit
Melina Margit - Nelia
Hei! Oletko huomannut että "Nelia" on "Alien" väärinpäin? Lapset osaavat olla julmia, joten varo hieman tuota nimeä (kyllä, se huomataan!). Oma entinen nimeni oli Nelia (olen syntynyt 60-luvulla ja isäni oli ufo-intoilija) kunnes vaihdoin sen Nelliksi, joka oli muutenkin lempinimeni.
Minean kanssa sopisi vaikka Meea, Matleena, Mirjam, Meeri.. Neliaa lähellä on nimi Neilikka. Toisaalta sekin vääntyy nopeasti "Nelliin" tai muuhun lyhenteeseen, joka suomalisen on helppo lausua- Alieena
Höpön pöpön. Nelia on toisinpäin Ailen. Et ole kyllä tuota nimeä tainnut kantaa tai olisit huomannut eron... :D Alienia vastaisi nimi Neila.
- 11
melina on paras nimi !
meidän toisen lapsen nimeksi sitten joskus, tulee melina :) - 12345322578
Klarissa! ::)
- MineaW
Oma nimeni on Minea, siskoni nimi on Emmi mutta: Mirella, Merida, Mia, Mette
- Emmå
Emma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846