oon tämmönen 15w ja läski... 171cm ja 100kg. Haluaisin laihtua epätoivoisesti ja kuntoa oon yrittänyt kohottaa, mut meni vähän puskaa se yritys, kesän alussa kävin pyöräilee sit tulin kipeeksi ja sen jälkeen lähettii reissuun enkä urheillut ollenkaa, mitä nyt kaupoissa käveltiin :D ja uinti tietysti mut ei sitäkään kovin montaa kertaa. En tiiä minka tasonen kunto mulla on mittoihini verrattuna mut ehkä ihan hyvä, tai en ainakaa anna helposti periksi jos leikkii ryhdyn. Kumpi mahtaa olla parempi tapa kohottaa kuntoa: pieni hölkkälenkki vai pitempi pyörälenkki? vai joku muu yhtä yksinkertanen? Ja no laihdutusvinkkejä? Syön yleensä säännöllisesti ja oon vähentänyt syömistä (siis ruuan määrää) ja erittäin ärsyttävää mut en pysy herkuista kaukana koska niitä meillä ihan liikaa kotona... Sitäkin kuitenkin oon vähentänyt ja juon vettä päivittäin aika paljo YLEENSÄ, mut sit tulee melkee joka päivä juotua limpparia (kevytversiota kylläkin)... Vinkkejä ja tukea olis kiva saada tähän :) ja trollit ja päänaukojat älkää edes vaivautuko. Ja tiedän olevani läski joten sitä kenenkään ei tarvitse enää mainita.
miten kohottaa kuntoa ja laihtua nopeasti?
9
240
Vastaukset
- en osaa muuta sanoo
Kun että ekaks toi limpparin litkiminen seis. (IS:n mukaan)
http://www.iltasanomat.fi/a/1288482020282- laihduttaja232
Morjesta vaan.itte oon 13 ja painoin 89,3 kiloa.aloitin sellaisen jutun kuin aamupalaksi kaurapuuroa,omena ja viiliä.sitten syön 3 tunnin välein ne ruuat mitkä pitäö syödä sis.lounas päivällinen ja välipalat.välipalat perustuu omenoihin ja hedelmiin.vaaleaa leipää ei saa syödä.pää ruuat perustuu tavaliseen ruokaan vaan että puolet otetaan pois ja lisätään enemmän salaattia.iltapalaksi kaurapuuroa ja omena.kahvia ja teetä saa juoda paljon.punnitset itesesi aamuisin.HUOMIO EI KARKKEJA LIMMSOJA SIPSEJÄ TAI KOVIA RASVOJA.tällä olen laihtunut 86,3 parissa viikossa.ihanne paino olisi lääkärin mukaan 82 kiloa.kokeile tätä kuukausi ja lupaan että jos ett hairahda ja pelaat ulkona vaikka jalkapalloa tai sulkapalloa niin lähtee ainakin 5 kiloa.(kaura puuron voi vaihdella manna purron välillä)ja syö mansikoita!!!!
- 75499
Mene salille
- laihduttaja232
Ei sitö salille tarvi mennä.muuttaa vaa ruokavaljoa ja liikkuu ulkona.
- Liikkuja 22
Kaikille laihduttajille: nukkukaa hyvin, syökää paljon proteiinipitioista ruokaa (myös hiilareita) liikkukaa noin pari h päivässä. Mitkään pyörälenkit ei käy vaan niin sairasta liikuntaa että huomenna on paikat kipeät. Muistakaa vaikka kuinka tuntuisi pahalta keho pitää asettaa ääripisteeseen. Alussa itsaehillintä voi olla todella vaikeaa mutta se on pakko tehdä vaikka kuinka olisi paha olo. Tämä helppaa ajan myötä. Sit ku on paikat kipeenä se tarkottaa et rasvaa palaa ja enemmän lihasta on tulossa elimistöön. Välillä muös on pakko pitää palauttavia löysiä pyörälenkkejä ja välipäiviä jotta elimistö palautuu rasituksesta. Joten laihduttajille: älkää liikaa välittäkö ruokavaliosta vaan syökää runsaasti , liikkukaa hyvin , älkää stressatko liiasta, nukkukaa hyvin. Toivottavasti tää auttoi ja jos joku haluaa koittaa voisin mielellään vastaanottaa treenauksen tuloksia :)
- läski 4ever
kiitti vastauksistanne :) ite en sinällään pysty vaikuttaa hirveesti ruokavalioon koska ma syön sitä mitä äiti laittaa :D ei meidän koko perhe mun takia rupee syömään jotain terveysmössöö tai laihdutusruokaa ja äitinikää ei oikein tajuu tätä laihdutusta... se vaan tuo ja tuo lisää herkkuja vaikka kieltäisi ja ku oon niin huono niin en pysy niistä erossa! Ja kumpi parempi: pyöräily tai hölkkä? Ja lisävinkkejä vieläkin vastaan otan!
- Kyl tiiän
Käy hölkkäämässä niin että eka kerta 5km, toinen kerta 6, sitte 7,8,9,10 ja sit taas 5. Sitten voit esim joka 2km jälkee vetää kohtuu pitkän spurtin, ja pysähtyä jonnekin tekemään vaikka 10-30 vatsalihasharjotusta. Täl taval teet ja viikossa 6pv urheilua, ja yks päivä lähinnä relaat. Niinä päivinä kun vedät vähemmän juoksua, voit vaikka myös omassa huoneessa tehä kaikenlaisia lihaskunto harkkoja kuten selkälihas- , vatsalihasliikkeitä aina välillä punnerruksia. Hölkkä ja juoksu ehdottomasti parempi ku pyöräily.
- laihduttaja232
Kyl tiiän kirjoitti:
Käy hölkkäämässä niin että eka kerta 5km, toinen kerta 6, sitte 7,8,9,10 ja sit taas 5. Sitten voit esim joka 2km jälkee vetää kohtuu pitkän spurtin, ja pysähtyä jonnekin tekemään vaikka 10-30 vatsalihasharjotusta. Täl taval teet ja viikossa 6pv urheilua, ja yks päivä lähinnä relaat. Niinä päivinä kun vedät vähemmän juoksua, voit vaikka myös omassa huoneessa tehä kaikenlaisia lihaskunto harkkoja kuten selkälihas- , vatsalihasliikkeitä aina välillä punnerruksia. Hölkkä ja juoksu ehdottomasti parempi ku pyöräily.
Kuule jätkä.mää teen itte mun aamupuurot kyllä sitä painoa voi pidotta vaikka äitis tekisi ruuat.mää sanoin vaan vanhemmille että jos mä on syöny 12.00 nii seuraavan kerrqn syön 15.00.lämmitän vaa ruuay ne on syöny.
- ei jumaliste.
"Kyl tiiän" Sä olet ihan vitun idiootti :D:d.d
Jos toi käy lenkillä 6 krt viikossa ja tekee 5-10km joka pv ni siitä seuraa ylikunto ja motivaation laskeminen ja kohta oot taas keksien kimpussa. Sä syöt terveellisemmin ja käyt 2-3 krt viikos lenkil tai vaikka 4 krt intensiivisellä pyörälenkilla. Laihduttamisessa on 70% ruokavaliosta kyse ja 30% treenaamisesta, äläkä ala nyt väittää että oot joku saatanan rambo kun otat paidan pois. Lihastreeni kannattaa myös mutta jos haluat vaan laihduttaa, lihastreeni ei oo pakollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723