Firefox 14.0.1 ilmestynyt

rtrtrttrt

Ne joilla oli firefox ongelmia voipi kokeilla.

37

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseasiassa ilmaisu "voipi kokeilla" pitää muuttaa muotoon "täytyy asentaa" koska 14.0.1 korjaa samalla useita 13.0.1:n kriittisiä haavoittuvuuksia. Toinen vaihtoehto on tietysti 10.0.6 ESR.

    • Firefox ESR:llä ei ongelmia ole ollutkaan.

    • rTSnB?N.

      Myös 3.5.16 on juuri saanut turvapäivitykset.

      • Kauan sitten kuollut ja kuopattu virusimuri.


      • mutta aina vaan
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Kauan sitten kuollut ja kuopattu virusimuri.

        pelittää, firefox netin selailussa melkeimpä se kätevin edelleen !


      • mutta aina vaan kirjoitti:

        pelittää, firefox netin selailussa melkeimpä se kätevin edelleen !

        Ei auta yhtään mitään vaikka olisi kuinka kätevä kun selaimesta tulee kaikki örkit koneelle itsestään kun vain osuu ensimmäiselle korkatulle sivustolle. Maailman eniten käytetty exploitkitti, Blackhole, sisältää exploitin tuohonkin Firefoxiin.


      • ja silti vaan
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Ei auta yhtään mitään vaikka olisi kuinka kätevä kun selaimesta tulee kaikki örkit koneelle itsestään kun vain osuu ensimmäiselle korkatulle sivustolle. Maailman eniten käytetty exploitkitti, Blackhole, sisältää exploitin tuohonkin Firefoxiin.

        pelittää firefox mokkulalla, eikä vaan mitkään exploitit ole vaivanneet vieläkään !


      • ja silti vaan kirjoitti:

        pelittää firefox mokkulalla, eikä vaan mitkään exploitit ole vaivanneet vieläkään !

        Miksi mainostat vaarallista selainversiota aloittelijat palstalla?

        Firefoxista on tällä hetkellä olemassa 2 turvallista versiota, 10.0.6 ESR ja 14.0.1.
        Kaikki vnhemmat versiot pitää poistaa käytöstä tai niillä ei ainakaan saa mennä nettiin.


      • no justiinsa joo :D
        ja silti vaan kirjoitti:

        pelittää firefox mokkulalla, eikä vaan mitkään exploitit ole vaivanneet vieläkään !

        koputas puuta "ja silti vaan" -tyyppi... ei ole ehkä exploitit vaivannut vielä, mutta se ei tarkoita sitä etteikö sitä vois tapahtua joskus

        sama asia kun asuntooni ei ole koskaan murtauduttu niin ei sitten ikinä tarvitse pitää ovea lukossa :D


    • 16

      Toimiipa vieritys erikoisesta, ikäänkuin koko sivu sumenee.

      • siittä

        Asetukset-lisäasetukset-ruksi pois kohdasta "vieritä sivua portaattomasti".


    • witun tyhymät

      Laittakaa ny prkleen paskat linkki mistä sen voi hakee.

      • paska linkki

      • grtrtrrtrrt

        Jos sulla on jo firefox mihin sinä linkkiä tarvitset.


      • mitä sitte
        grtrtrrtrrt kirjoitti:

        Jos sulla on jo firefox mihin sinä linkkiä tarvitset.

        mull on firefox.


      • ttrttttt
        mitä sitte kirjoitti:

        mull on firefox.

        Sen pystyy päivittämään näin. Firefox palkki ylhäällä>ohje> tietoja firefoxista. Ei tarvi hakea linkkien kautta.


      • vais niis
        ttrttttt kirjoitti:

        Sen pystyy päivittämään näin. Firefox palkki ylhäällä>ohje> tietoja firefoxista. Ei tarvi hakea linkkien kautta.

        pystyykö.


      • !
        vais niis kirjoitti:

        pystyykö.

        Pystyy. Tuossahan se jo tulikin: Firefox-->Ohje-->Tietoja firefoxista ja päivitykset alkaa automaattisesti, jos olet ne asetuksista sellaisiksi asettanut--> http://aijaa.com/0057510565722


    • Linkki....
    • eikö näin

      Kun sen asentaa nii mikää lisäpalikka ei toimi

    • Firefoksaaja

      Tuntuu paljon kevyemmältä kuin edeltäjäversio ainakin meikäläisellä. Kannattaa päivittää, ei ongelmia.

    • ????????????????????

      Mikä ihme hyppäys tämä oli FireFox 8 -> 14 ? Vai onko välillä tullut jotain muitakin versioita? Oma Firefox ei ainakaan ole ilmoitellut, että olisi uusia versioita, kun olen käynyt tarkastamassa Help -> About. "FireFox is up to date".

    • Firefox 8 ja 14 välillä on tullut monia tietoturva päivityksiä. Eli ainakin 9.10.11.12.13 versiot.

      • ????????????????????

        Onkohan 8 versiossa ollut joku bugi, ettei se ole ilmoittanut uusista versioista? Meinaan, kun itselläni lukenut tuo "FireFox is up to date" pitkään. Viimeksi eilen tarkistin tilanteen tuolta valikosta, kun luin tämän otsikon läpi. Olin ihmeissäni, kun sitten kävin FireFoxin sivuilta katsomassa, että mitä ihmettä on tekeillä, ja löytyikin aivan toisilla lukemilla oleva selain. Ehdin jo hetken luulla, että Mozilla kehittänyt jokin aivan uuden selaimen.


      • PÖÖ!
        ???????????????????? kirjoitti:

        Onkohan 8 versiossa ollut joku bugi, ettei se ole ilmoittanut uusista versioista? Meinaan, kun itselläni lukenut tuo "FireFox is up to date" pitkään. Viimeksi eilen tarkistin tilanteen tuolta valikosta, kun luin tämän otsikon läpi. Olin ihmeissäni, kun sitten kävin FireFoxin sivuilta katsomassa, että mitä ihmettä on tekeillä, ja löytyikin aivan toisilla lukemilla oleva selain. Ehdin jo hetken luulla, että Mozilla kehittänyt jokin aivan uuden selaimen.

        Heitä pelleily pois ja asenna ESR http://www.mozilla.org/en-US/firefox/organizations/all.html


    • jännä parannus

      asensin ja mikää ei muuttunut yhtää.

    • humm-axis

      Tämä uusin FireFox... Miksi tämä "stutteroi" (siis selaimen kuva jotenkin värisee oudosti) kelatessa sivua ylös alas, ja samalla myös tekstin väri himmenee? Mikä ihme ominaisuus tälläinen on? Ärsyttää. Saako sitä pois päätlä?

      • ,.-,.

        lisäasetuksista ruksi pois vieritä sivua automaattisesti.


      • ,.,--.
        ,.-,. kirjoitti:

        lisäasetuksista ruksi pois vieritä sivua automaattisesti.

        se olikin portaattomasti.


      • humm-axis
        ,.,--. kirjoitti:

        se olikin portaattomasti.

        Kiitän, sain sen nyt pois päältä.


    • Minttuellamaaria

      Minun koneen Firefoxissa ei enää videot toimi ja Aapelin pelien kanssa on ongelmia. Aiemmin kaikki toimi mutta kesän alussa päivityksen yhteydessä alko ongelmat. Päivitin nyt 14-versioon, mutta ei auttanut. Liitännäiset ovat ajantasalla. Haluaisin käyttää Firefoxia mutta en tiedä miten saisin nuo viat pois.

    • näintäällä
      • Minttuellamaaria

        Asensin PaleMoonin, mutta siinä on sama ongelma kuin Firefoxissakin: pelit ja videot ei toimi.


      • nåniiii
        Minttuellamaaria kirjoitti:

        Asensin PaleMoonin, mutta siinä on sama ongelma kuin Firefoxissakin: pelit ja videot ei toimi.

        Sul on jtn vikaa koneella, ehkä haitta. Profiilikansion poisto voi auttaa.


      • Minttuellamaaria
        nåniiii kirjoitti:

        Sul on jtn vikaa koneella, ehkä haitta. Profiilikansion poisto voi auttaa.

        Videot ja pelit toimii IE:ssä mutta en haluis käyttää sitä. Mistä toi profiilikansio löytyy?
        Mulla on Win7.


    • Voisivat lopettaa

      Samaa sontaa kuin aiemmatkin!

      ERITTÄIN HIDAS JA KÖMPELÖ SELAIN!

      Miten tuollaista moskaa julkaistaan vielä vuonna 2012, aivan kuin käyttäisi jotain 2002 vuoden selainta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe