Postat bröd har jag njutit av en vecka nu,oj så gott.När jag flyttade till min nya bostad för några år sedan "försvann " min brödrost och det blev aldrig av att skaffa någon nya.Mitt kök är dessutom mycket litet och det är svårt att få alla elgrejer att rymmas.Nåja,min dotter presentade mig en brödrost för en skiva,så väldigt liten och behändig.Tack tillverkarna som tänker på oss som är bara en i hushållet.
Livets små glädjeämnen.
tant röd
3
113
Vastaukset
- liljekonvaljen++
Såna här småsaker ger guldkant på livet.
- käringen
Om man råkar ha litet inte så färskt bröd så blir det smakligare när man rostar det.Rågbröd blir jättegott.
- billig fägring
käringen kirjoitti:
Om man råkar ha litet inte så färskt bröd så blir det smakligare när man rostar det.Rågbröd blir jättegott.
Jag köpte i våras en påse med blomfrösblandning och jestas vad snyggt det blev.Irabatten blommar vallmo,blåklint,ringblomma och tiotals blommor som jag inte vet namnet på.Fröpåsen kostade 50 cent.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952133
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?55896- 122787
- 82776