Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tarvitaan työvoimaa häihin!

morsmaikku2013

Tarvisimme muutaman työntekijän häihimme ensi kesäksi. Palkkaa ei ole antaa paljoa, työaikakin olisi vain 3-4 tuntia. Kelläkään kokemuksia esim. ammattikoulun kokkipuolen/tarjoilijoiden työllistämisestä? Tehtäviin kuuluisi ruoanlaitto esille ja kahvin keitto. Semmosta helppoa hommaa, mutta sukulaisia en halua nakittaa töihin. Asumme Lappeenrannassa.

6

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppo 69v

      Minulla oli ainaki häissäni paarthurnax lohikäärme joka on greybeardsien johtaja, ^Mukana häissä oli äiti ja 3 khaijiittia ja kun näin sen pieni pilisen örkin jolla oli kaksi meisseliä ja bounssaavat tissit minä laukesi vaikka olen nainen koska en olekkaan nainen vaan mies, jos joku ihminen tällä vuosituhannella tajuaa mitä minä tarkoitan niin laita peukku alas päin tästä kommentista ja sen jälkeen omaan pyllyysi. Sitten vielä hyvästit. FUS RO DAH!!! duvahkin dragonborn... holy shit what is this very gods in the flames do my eyes tell me lies a new elder trolls game omg omg trololoo hohohoooo n003 8=====================D iso molo isässäsi. ainiiin mistä me siis puhuttiinkaan ainiin häistä. hät on ihan perseestä olen pahoillani että trollasin sinua kuka ikinä sitten lukeekaan tätä tekstiä (noei) mä trollaan kaikkia mitä väliä life is life biaaatch... ja nyt ärsyttää kun minun 65 vuotias mieheni nuoleskelee maitoa lattialta alasti sormi pepussa paskaa katsellen tämä on timo trolli ja borat taikaleijona t:SIMBA!

      • pentti 57v

        me rakastamme tuota kommenttia tuo on aivan mahtava!!


    • Moikka!

      Tuleeko ruuat kuitenkin pitopalvelusta, silloin työntekijätkin sieltä! Muuten en kyllä valitettavasti osaa neuvoa...

    • morsmaikku2013

      Eivät tule pitopalvelusta vaan erittäin pienestä lounasravintolasta, jossa on kaksi työntekijää (he eivät pysty irrottamaan meille yhtään työvoimaa).

      • näin se nykyään

        tutuntutut vaan töihin vesi ja leipä-palkalla. Valokuvaukseen samalla naapurin veljen poika, jolle mummo oli juuri ostanut uuden pokkarikameran.


    • auttavainen herra

      Mä, Kake, Untamo, Pena, Kukkis, Miettinen ja Koorkos tullaan tosi mielellämme auttaan sua sun häissä. Se Koorkos on muuten joku ulkomaalainen mutta se puhuu ihan hyvin suomea.
      Eikä me tartteta muuta palkkaa kun että saadaan nusssia sua vitttuuseen ja perrseeseen jokanen kundi väjintään neljä kertaa ja sitten sen jälkeen vielä otat meiltä suihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe