Terve!
Tuli ladattua tuo kyseinen peli, mutta nyt en saa sitä toimimaan. Aluksi herjasi jostain mss32.dll ja latasin jonkun ohjelman joka korjas sen, mutta nyt se sitten herjaa "Proseduurin aloituskohtaa _AIL_set_stream_volume@8 ei loydy dynaamissesti linkitettävästä kirjastosta mss32.dll." Mitä voisin tehdä / koittaa? Pitäisi toimia hyvin minun koneellani. Oli joskus ennenkin, mutta minä tyhmä en ole tehnyt mitään hienoja varmuuskopioita tai muita ja järjestélmä kaatui ja jouduin sitten asentamaan koko käyttöjärjestelmän uudelleen ja kaikki koneella ollut katosi bittitaivaaseen.
Autakee joku joka osaa!!
GTA Vice City ongelma!
Herjaa
2
190
Vastaukset
- ratkaisu?
http://www.youtube.com/watch?v=8RhuCg5eSa4
Toivotaa et auttaa edes vähäsen- Sama vika
Saman tyyppinen vika löytyy minultakin. Tuossa videossa ei ole kyllä mitään mikä kertoisi mitä nuo herjaukset tarkoittaa ja miten niistä pääsisi eroon. Herjaa siis asennuksen aikana ainakin minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245