Mies minkälaiset fiilikset sulla on nyt tämän ajan jälkeen

mitkä fiilikset

kun ei olla nähty?
Oletko tyytyväinen ja onnellinen elämääsi? Oletko sitä mieltä, että parempi näin, ettei meille tullut mitään suhdetta?
Jatkatko elämääsi hyvillä mielin, vaikkemme koskaan enää tule näkemäänkään? Mitkä fiilikset jäi tästä jutusta?

35

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi vaan

Todella masentunut olen siitä ettei olla nähty. Muuten olen ihan tyytyväinen elämääni mutta se tärkeä ja rakas ihminen puuttuu tästä viereltä jakamasta arjen ja juhlan.
      Mutta uskoisin, että tulemme kyllä vielä näkemään töiden merkeissä.

• ap,

no... ei ollut aiankaan mulle. ei nähdä työn eikä minkään muunkaan merkeissä enää koskaan...

• Todellinen versio

Virallinen versio: Olen ihan tyytyväinen ja onnellinenkin. Olikin tosiaan parempi, ettei siitä tullut mitään. En jää suremaan, vaikkemme koskaan enää näkisi, jäi kuitenkin hyvä fiilis.

Totuus: Kaikki edellinen ylösalaisin käännettynä.

• Rennosti lomalla

Sovitaanko että kun asiaa seuraavan kerran kysyn, niin unohdat virallisen version ja kerrot totuuden?

• ap.
        Rennosti lomalla kirjoitti:

Sovitaanko että kun asiaa seuraavan kerran kysyn, niin unohdat virallisen version ja kerrot totuuden?

miten niin "kun seuraavan kerran kysyn" kun et edes ole aloittaja? mikä hel vetti teitä viemärirottia riivaa, kun pitää esiintyä toisena anonyymian anonyymien joukossa...

• Todellinen versio
        Rennosti lomalla kirjoitti:

Sitä odotan, että tosiaankin kysyt...;)

Tunnetusti, odottavan aika on pitkääääää......:DDD

• Tod versio
        ap. kirjoitti:

miten niin "kun seuraavan kerran kysyn" kun et edes ole aloittaja? mikä hel vetti teitä viemärirottia riivaa, kun pitää esiintyä toisena anonyymian anonyymien joukossa...

Hei ap. Huomasitko, että kysymys oli esitetty mulle. Itsehän tuossa aiemmin sanoit, ettei mikään vastauksista "nappaa". Eikö siinä tapauksessa kukaan muu saa osallistua ketjuun. Ehkä jollekin muulle on "napannut"?

• ihan niin sadomaso

ole, että uskaltaisin kysyä samaa, tai sitä että, mikset enää halua nähä. pelkkä ajatus, etten enää nää sua, on tällä hetkellä liikaa. vituttaa olla tälläi yliherkkä urpo

• :)
      • pink cadillac

Toi Natalien biisi ollut mun ihokarvojen nostattaja teinitytöstä lähtien :) Kolahtaa ja pysäyttää aina. Olis hyvää taustamusaa... Hmm... Vaikka mihin ;)

• Joku toinen

Tätä nykyä olen kyllä aika onnellinen elämääni, vaikka parilta osa-alueelta se voisi olla paremminkin. En pysty vastaamaan onko nyt parempi ettei meidän välillä mitään ole, koska en saanut edes kokea mitä meidän suhde olisi ollut. Näin ollen en voi tietää. Toivoin ja halusin aikanaan kovin että olisimme kokeilleet mitä meillä olisi ollut yhdessä.

Elämää on kuitenkin jatkettava eteenpäin ja yritettävä luoda siitä mahdollisimman hyvä ja nautittava. En varmaan koskaan lakkaa toivomasta meidän näkemisestä. Kuljen elämääni eteenpäin ja toivon että hänet kohtaan vielä ja saan kertoa hänelle kaiken mitä olen sisälläni kantanut ja edelleen kannan.

Pettynyt olin aika kauan sen jälkeen kun yhteyden häneen kadotin, mutta aika on osiltaan kullannut muistoja ja enää ne muistot ei satuta. Kaunista ajatusta hänestä kuitenkin kannan sisälläni mihin sitten menenkin. Lämpimät ajatukset hänelle.

• love until it hurts

Riippuu kuka naisista aloittaja on, oletko se söpö ujo hoikka ihana nainen vai sitten se rasittava lihava nainen?

• suh

Mitäs sulla on näiden naisten kanssa ollut?

• ujo hoikka nainen

kukas tämä lihava nainen oikein on??luulin,että olin ainoa sulle!

• ootko sää

dumpannu söpön ujon hoikan ihanan naisen???

• pitäskööhän joskus

nukkua.. luen tän alotuksen aina muodossa: mies, minkä merkkiset fiilikset sulla on. voihan hoijakkaa.

• lihava nainen

Mä oon varmaan sit se rasittava lihava nainen. Kiitos sinulle.

• love until it hurts

Tällaiset ketjut ja vastaukset on syy miksi luen tätä palstaa, huvittavaa miten kaikki jatkuvasti arvuuttelee kuka kukin on, hienoa että tunnistit olevasi rasittava ja lihava :D

• Olen...

onnellinen vasta sitten, kun kohtaan jonkun joka saa mut tuntemaan samoin
      kuin hän...olen niin kauan levoton.Jotenkin tuntuu että nuorempana oli paljon
      helpompaa unohtaa...johtui varmaan siitä, että ei ollut vielä sitä kokemusta
      pettymyksistä..suruista sun muista.Fiiliksistä sen verran, että pettynyt olen,
      en siihen ettei suhdetta tullutkaan, vaan siihen ettei mitään muuta jäänyt
      kuin muistot, ei mitään oikeaa pysyvää...ystävyyttä..kaveruuttakaan.

Voiko sanoa ettei koskaan tulla näkemäänkään? ehei..meillä on pieni maa ja
      yhteinen maailma, törmäämme kuitenkin vielä, ja silloin kuin sitä vähiten
      odottaa..mutta varmasti, jos elonpäiviä riittää.

• M(m) ->S(n)

Ei jäänyt hyvää fiilistä, mutta minkäs teet jos asialle ei voi tehdä mitään. Ainakin minä olen yrittänyt parantaa välejä kaikilla keinoilla mitä olen keksinyt, mutta kun hän ei tahdo niin se siitä. Ei kelpaa kaveruus, ei minkäänlaiset välit joten elämä jatkuu.

Eiköhän aika auta unohtamaan tuon ja muutaman vuoden päästä en toivottavasti enää muista mitään koko asiasta. Nämä viimeiset 1,5 vuotta ovat olleet yhtä tuskaa, kun asioita ei ole voinut mitenkään selvittää.

Ehkäpä joku päivä löytyy se elämän rakkaus ja unohan kaiken muun? =)

Sitä päivää odotellessa...

• ap,

ei näistä mikään nappaa, ei oo mulle... mut saa vastailla toki lisää... en kyl usko et hän muistaa, saatika välittää...

• pussåkram
        ap, kirjoitti:

ei näistä mikään nappaa, ei oo mulle... mut saa vastailla toki lisää... en kyl usko et hän muistaa, saatika välittää...

no välitän, ikävä on ja haluaisin että otat yhteyttä [ puh].. ANTEEKSI puss

• M(m) ->S(n)
        ap, kirjoitti:

Sittenhän tilanne on sielläkin Status Quo ja elämä jatkaa omaa kulkuaan...

• näin on näreet.
        pussåkram kirjoitti:

no välitän, ikävä on ja haluaisin että otat yhteyttä [ puh].. ANTEEKSI puss

Ja kukakohan sinäkin olet ja mistä päin suomen maata jos saa luvan kysyä? Se ottaa yhteyttä jolle viimeeksi viesti on lähetetty ja jos ei ota niin se on hänen valintansa.

• S (n)

Mihin päin suomea tää menee?

• M(m) ->S(n)
        S (n) kirjoitti:

Mihin päin suomea tää menee?

Hki

• jostain syystä

on tuntunut siltä, että ois pitäny kertoa sulle, että kaikki hetket kanssasi, olin selvinpäin, mitänyt bisseissä ja viskeissä toisinaan. katoku heti eka kerralla tajusin, et meidän kemiat on aivan liian spesuja, jotta niitä haluais sotkea millään. ja nyt taidan vaipua Satavuotiseen uneen, järjetön ikävä hellittää edes hetkisex.

• kuiva omppu..

Voi kun tämä olisi minulle..tietyiltä osilta voisi ollakin. Hän kyllä tietää, että pidän hänestä ja hän varmasti tietää kuinka välitän..mutta hän ei tiedä kuinka paljon rakastan häntä. Jo muutama päivä ilman että hänestä ei mitään kuulu, olen suunniltaan. Ja kaipaan häntä koko ajan...aamulla ensimmäinen ajatus ja illalla viimeinen

• --------------------

no ei tod ole hyvä fiilis! hirveen levoton olo koko ajan. ei voi keskittyä mihinkään muuhun kun hänen ja tämän ajattelemiseen. mieliala heittelee ääripäästä toiseen.

• Elämä on...

Kaihoisa, mutta helpottunut! Ainut vaihtoehto oli jatkaa omiin suuntiin!

• Ylläksen taiga

Kait sitä pitäis pikkuisen tietää kenest on kyse, vaikea arvailla, kun niin monel on sama juttu. Ikävää tällainen arvuuttaminen. Ja varmaan ei suhdetta tule, jos ei uskalla kohdata totuutta.

• Toisaalta juu

jäi hyvä fiilis niistä yhteisistä hetkistä mitä oli, mutta harmittaa edelleen että se juttu jäi vähän puolitiehen syystä tai toisesta, asiat kondiksessa nykyään eli olen tyytyväinen nykyiseen elämääni, mutta ehkä se onnellisuus vielä antaa odottaa itseään..

• mutta onko

Jos se sulle tänne edelleen on kirjoittanut, mitäköhän luulisit.

• mistä vi*tussa ap

voi tietää kuka tänne kirjoittelee??????

• elämä

Kaikkea ei vain voi saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6565
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2261
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1857
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      83
      1235
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1032
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      81
      915
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      830
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      757
    Aihe