Mitä ajattelette jos näette kadulla naisen lyhyessä mekossa ja korkokengissä? Luokitellaanko hänet heti huoraksi?
Minulla on päällä aina hame ja jaloissa näyttävät korot. Pukeudun niin itseni takia ja silloin tunnen näyttäväni hyvältä.
En edes mitenkään esittele tissejäni tai persettä ym ja silti olen kuullut monien tuntemattomienkin puhuvan että tuo on nyt se huora sieltä!
Tiedän saavani paljon flirttailevia katseita vähän kaikenikäisiltä miehiltä,ei se minua haittaa
sanalla huora on minusta aika painava merkitys ja en tajua miksi tuntemattomien täytyy alkaa haukkumaan toista huoraksi kun hänellä on korkokengät ja hame! Eivätkös ne ole ihan naisten peruskuteita!
en ymmärrä. mielipiteitä?
Ja voin sanoa, etten ole koskaan pannut!
Olen 16. :D
Miltä huorat näyttää?
5
1988
Vastaukset
Diagnoosini on, että pukeudut kuin huora.
Hame on aika suhteellinen termi, koska se voi tarkoittaa nilkkoihin aste yltävää tai sitten sellaista, joka hädin tuskin peittää persekannikat.
Oletan, että sinä pukeudut tuohon jälkimmäiseen, joten en yhtään ihmettele, että sinulle huudellaan.- direction fan
Itseni mielestä hameeseen pukeutuminen on suht normaalia. Riippuu kyllä kantajastakin. ei se välttämättä leimaa, että huora olisit, mutta jos lyhyeeseen hameeseen pukeudut ja korkokenkiä käytät, niin täytyy olla valmis ottamaan kritiikki vastaan. Puhuit flirttailevista katseista. Se nyt ehkä leimaa sut enemmän huoramaiseksi. Ei saa loukkaantua, tämä oli oma mielipiteeni, ja tällaisena minä huoran tunnistaisin, jos se ei ole myymässä itteensä. Anteeksi kaikille jotka lukivat tämän!
- dashneeeh
se mitä sulla on päällä ei tee susta huoraa
jos et harrasta seksiä rahasta, et ole huora vaikka kulkisit alasti
huora = myy itseään
sinä = haluat kokea olosi vetäväksi ja pukeudut seksikkäisiin vaatteisiin
ja siinä ei oo mitään pahaa kunhan kestät äijien kuolaamisen ja kateellisten muijien vittuilun :)- Anonyymi
Huoralla on oltava Minihame ja punaiset saappaat kuten kommunistilla, silloin irtuaaaaa!!
- Anonyymi
Millo pannaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355386Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki843464PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1193218Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423053Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne722929Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv922738Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest152425Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032297- 1651786
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91420