Miltä huorat näyttää?

huora(ko)

Mitä ajattelette jos näette kadulla naisen lyhyessä mekossa ja korkokengissä? Luokitellaanko hänet heti huoraksi?

Minulla on päällä aina hame ja jaloissa näyttävät korot. Pukeudun niin itseni takia ja silloin tunnen näyttäväni hyvältä.

En edes mitenkään esittele tissejäni tai persettä ym ja silti olen kuullut monien tuntemattomienkin puhuvan että tuo on nyt se huora sieltä!

Tiedän saavani paljon flirttailevia katseita vähän kaikenikäisiltä miehiltä,ei se minua haittaa

sanalla huora on minusta aika painava merkitys ja en tajua miksi tuntemattomien täytyy alkaa haukkumaan toista huoraksi kun hänellä on korkokengät ja hame! Eivätkös ne ole ihan naisten peruskuteita!

en ymmärrä. mielipiteitä?

Ja voin sanoa, etten ole koskaan pannut!
Olen 16. :D

4

1731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diagnoosini on, että pukeudut kuin huora.

Hame on aika suhteellinen termi, koska se voi tarkoittaa nilkkoihin aste yltävää tai sitten sellaista, joka hädin tuskin peittää persekannikat.

Oletan, että sinä pukeudut tuohon jälkimmäiseen, joten en yhtään ihmettele, että sinulle huudellaan.

• direction fan

Itseni mielestä hameeseen pukeutuminen on suht normaalia. Riippuu kyllä kantajastakin. ei se välttämättä leimaa, että huora olisit, mutta jos lyhyeeseen hameeseen pukeudut ja korkokenkiä käytät, niin täytyy olla valmis ottamaan kritiikki vastaan. Puhuit flirttailevista katseista. Se nyt ehkä leimaa sut enemmän huoramaiseksi. Ei saa loukkaantua, tämä oli oma mielipiteeni, ja tällaisena minä huoran tunnistaisin, jos se ei ole myymässä itteensä. Anteeksi kaikille jotka lukivat tämän!

• dashneeeh

se mitä sulla on päällä ei tee susta huoraa
      jos et harrasta seksiä rahasta, et ole huora vaikka kulkisit alasti

huora = myy itseään
      sinä = haluat kokea olosi vetäväksi ja pukeudut seksikkäisiin vaatteisiin

ja siinä ei oo mitään pahaa kunhan kestät äijien kuolaamisen ja kateellisten muijien vittuilun :)

• Anonyymi

Huoralla on oltava Minihame ja punaiset saappaat kuten kommunistilla, silloin irtuaaaaa!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      127
      4255
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3012
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2534
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2111
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      256
      1699
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      46
      1626
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1567
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1436
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1430
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1211
    Aihe