Saavumme sisään, vaikka onkin arki, tulee meidän maksaa jonkin sortin sisäänpääsymaksu. Hirveästi ei huvittaisi, sillä koko luola on täynnä juuri 18-vuotta täyttäneitä, pinnallisiä horonpentuja, jotka vilkuttavat alushousujaan kaikille. MENE TANSSILATTIALLE -SAAT ILMAISET SYLITANSSIN! Hetkutuspetkutus.
Ai..Vaatiiko nämä nuoret naiset sinulta juomia? Hoh hoh hoo! Jakavat mitä haaroistaan pystyvät! Yritimme kysyä perus rock'n'rollia TYPERÄLTÄ DJ:ltä. PISSAPÖKSY baarin DJ sanoo " ei oo". Ei edes metallicaa?" Ei oo. "Ei olis Helloweenia?" -"No ei oo." SIIS EI OO MITÄÄN ROKKIA?! -Ei meil sellast tääl soiteta.
HAISTA KAPYBARAN PERÄ IHAN OIKEESTI, jos on genreuskovainen, on vajaa! Paskin pissisbaarien DJ ikinä! Ei rokkia missään muodossa! No popittakaa nykyajan paskiaiset sitä sokka irti ja -soudetaan paskaa jatkossakin! Voisitte tehdä itsemurhan minun puolesta. Tollasia edes tarvita. PS: riimittelen itse paremmin ( syvällisemmin) kun teidän nolot "räppärit". OLETTE NAURETTAVIA! Pikkupoju kokoa XS pukeutuu 5xXL paitaan ja käyttää paskapussihousuja..... JOUUU!
KANNUNKULMA SERIOUSLY NOT/hot..
2
429
Vastaukset
- HOOOOOOVEEEEE
Saavumme sisään, vaikka onkin arki, tulee meidän maksaa jonkin sortin sisäänpääsymaksu. Hirveästi ei huvittaisi, sillä koko luola on täynnä juuri 18-vuotta täyttäneitä, pinnallisiä horonpentuja, jotka vilkuttavat alushousujaan kaikille. MENE TANSSILATTIALLE -SAAT ILMAISET SYLITANSSIN! Hetkutuspetkutus.
Ai..Vaatiiko nämä nuoret naiset sinulta juomia? Hoh hoh hoo! Jakavat mitä haaroistaan pystyvät! Yritimme kysyä perus rock'n'rollia TYPERÄLTÄ DJ:ltä. PISSAPÖKSY baarin DJ sanoo " ei oo". Ei edes metallicaa?" Ei oo. "Ei olis Helloweenia?" -"No ei oo." SIIS EI OO MITÄÄN ROKKIA?! -Ei meil sellast tääl soiteta.
HAISTA KAPYBARAN PERÄ IHAN OIKEESTI, jos on genreuskovainen, on vajaa! Paskin pissisbaarien DJ ikinä! Ei rokkia missään muodossa! No popittakaa nykyajan paskiaiset sitä sokka irti ja -soudetaan ****** jatkossakin! Voisitte tehdä itsemurhan minun puolesta. Tollasia edes tarvita. PS: riimittelen itse paremmin ( syvällisemmin) kun teidän nolot "räppärit". OLETTE NAURETTAVIA! Pikkupoju kokoa XS pukeutuu 5xXL paitaan ja käyttää paskapussihousuja..... JOUUU! - HOOOOOOVEEEEE
HAISTA KAPYBARAN PERÄ IHAN OIKEESTI, jos on genreuskovainen, on vajaa! Paskin pissisbaarien DJ ikinä! Ei rokkia missään muodossa! No popittakaa nykyajan paskiaiset sitä sokka irti ja -soudetaan ****** jatkossakin! Voisitte tehdä itsemurhan minun puolesta. Tollasia edes tarvita. PS: riimittelen itse paremmin ( syvällisemmin) kun teidän nolot "räppärit". OLETTE NAURETTAVIA! Pikkupoju kokoa XS pukeutuu 5xXL paitaan ja käyttää paskapussihousuja..... JOUUU!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798