KANNUNKULMA SERIOUSLY NOT/hot..

HOOOOOOVEEEEE

Saavumme sisään, vaikka onkin arki, tulee meidän maksaa jonkin sortin sisäänpääsymaksu. Hirveästi ei huvittaisi, sillä koko luola on täynnä juuri 18-vuotta täyttäneitä, pinnallisiä horonpentuja, jotka vilkuttavat alushousujaan kaikille. MENE TANSSILATTIALLE -SAAT ILMAISET SYLITANSSIN! Hetkutuspetkutus.

Ai..Vaatiiko nämä nuoret naiset sinulta juomia? Hoh hoh hoo! Jakavat mitä haaroistaan pystyvät! Yritimme kysyä perus rock'n'rollia TYPERÄLTÄ DJ:ltä. PISSAPÖKSY baarin DJ sanoo " ei oo". Ei edes metallicaa?" Ei oo. "Ei olis Helloweenia?" -"No ei oo." SIIS EI OO MITÄÄN ROKKIA?! -Ei meil sellast tääl soiteta.

HAISTA KAPYBARAN PERÄ IHAN OIKEESTI, jos on genreuskovainen, on vajaa! Paskin pissisbaarien DJ ikinä! Ei rokkia missään muodossa! No popittakaa nykyajan paskiaiset sitä sokka irti ja -soudetaan paskaa jatkossakin! Voisitte tehdä itsemurhan minun puolesta. Tollasia edes tarvita. PS: riimittelen itse paremmin ( syvällisemmin) kun teidän nolot "räppärit". OLETTE NAURETTAVIA! Pikkupoju kokoa XS pukeutuu 5xXL paitaan ja käyttää paskapussihousuja..... JOUUU!

2

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HOOOOOOVEEEEE

      Saavumme sisään, vaikka onkin arki, tulee meidän maksaa jonkin sortin sisäänpääsymaksu. Hirveästi ei huvittaisi, sillä koko luola on täynnä juuri 18-vuotta täyttäneitä, pinnallisiä horonpentuja, jotka vilkuttavat alushousujaan kaikille. MENE TANSSILATTIALLE -SAAT ILMAISET SYLITANSSIN! Hetkutuspetkutus.

      Ai..Vaatiiko nämä nuoret naiset sinulta juomia? Hoh hoh hoo! Jakavat mitä haaroistaan pystyvät! Yritimme kysyä perus rock'n'rollia TYPERÄLTÄ DJ:ltä. PISSAPÖKSY baarin DJ sanoo " ei oo". Ei edes metallicaa?" Ei oo. "Ei olis Helloweenia?" -"No ei oo." SIIS EI OO MITÄÄN ROKKIA?! -Ei meil sellast tääl soiteta.

      HAISTA KAPYBARAN PERÄ IHAN OIKEESTI, jos on genreuskovainen, on vajaa! Paskin pissisbaarien DJ ikinä! Ei rokkia missään muodossa! No popittakaa nykyajan paskiaiset sitä sokka irti ja -soudetaan ****** jatkossakin! Voisitte tehdä itsemurhan minun puolesta. Tollasia edes tarvita. PS: riimittelen itse paremmin ( syvällisemmin) kun teidän nolot "räppärit". OLETTE NAURETTAVIA! Pikkupoju kokoa XS pukeutuu 5xXL paitaan ja käyttää paskapussihousuja..... JOUUU!

    • HOOOOOOVEEEEE

      Saavumme sisään, vaikka onkin arki, tulee meidän maksaa jonkin sortin sisäänpääsymaksu. Hirveästi ei huvittaisi, sillä koko luola on täynnä juuri 18-vuotta täyttäneitä, pinnallisiä horonpentuja, jotka vilkuttavat alushousujaan kaikille. MENE TANSSILATTIALLE -SAAT ILMAISET SYLITANSSIN! Hetkutuspetkutus.

      Ai..Vaatiiko nämä nuoret naiset sinulta juomia? Hoh hoh hoo! Jakavat mitä haaroistaan pystyvät! Yritimme kysyä perus rock'n'rollia TYPERÄLTÄ DJ:ltä. PISSAPÖKSY baarin DJ sanoo " ei oo". Ei edes metallicaa?" Ei oo. "Ei olis Helloweenia?" -"No ei oo." SIIS EI OO MITÄÄN ROKKIA?! -Ei meil sellast tääl soiteta.

      HAISTA KAPYBARAN PERÄ IHAN OIKEESTI, jos on genreuskovainen, on vajaa! Paskin pissisbaarien DJ ikinä! Ei rokkia missään muodossa! No popittakaa nykyajan paskiaiset sitä sokka irti ja -soudetaan ****** jatkossakin! Voisitte tehdä itsemurhan minun puolesta. Tollasia edes tarvita. PS: riimittelen itse paremmin ( syvällisemmin) kun teidän nolot "räppärit". OLETTE NAURETTAVIA! Pikkupoju kokoa XS pukeutuu 5xXL paitaan ja käyttää paskapussihousuja..... JOUUU!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe