Jos joku käy vähän onkimassa tai vaan viettämässä aikaa paikoilla.
Että kun joku toinenkin käy nauttimassa paikoista, kun ei sotke mitään ja roskat vie mukanaan jos sellaista voi tulla.
Minä olin kerran yöllä aamulla metsikössä tutkimassa että näkyykö karhuja, lunta oli tullut paljon, näkyi jälkiä hyvin:
Noin 40 senttiä oli lunta yhdet jäljet näin: jäniksen vain, mutta sitten oli joo naapurin isäntä joka tekee harrasteita kanssa, oli jäädyttänyt traktorinsa tien päälle, pysähdyin juttelemaan hetkeksi.
t
Maanomistajien ja metsästäjien kanssa.
3
116
Vastaukset
- mä kanssa niiden ja
Mitähän harrasteita isännällä mahtaa olla kanssa?
Jäniksen kanssa keskustelu oli varmasti paljon antoisampaa! - ¢
kalan istuttaminen onnistuu talvellakin oikein hyvin. Traktoriin vaan se laite jolla porataan reikiä aurausmerkeille. Ajetaan rantoja myöten ja reikiä tehdään noin 2 m välein. Reikään tuikataan istuva kala perse edellä ja vähän lunta päälle.
- kalakaverit
Tuo onkin hyvä vinkki. Ite olen lopettanut kalanistutuksen aina järvien jäädyttyä. Muutaman kerran olen koittanut koskipaikoissa ym. sulissa mutta käsiä on alkanut paleltaa, Yleensä talvisin harrastan viinanpolttoa ja ryyppäämistä sillä olen todellinen perus suomalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833