Vihaan mun pikkusiskoa

vasynyttohonkakaraan

Oon niin kyllästynyt mun pikkusiskoon, vituttaa aina kun näänkin sen. Ja nään sen joka päivä. Tässä talossa tanssitaan sen pillin mukaan, jos joku ei mee miten se haluaa se rupee valittamaan ja hakkaamaan pahimmassa tapauksessa. Se vie aina vanhenpien huomion, vaikken mäkää kyllä oo täysin huomiotta jäänyt. Mutta aina kun se on seurassa, mä oon kuin ilmaa. Tosin eri juttu sukutapaamisissa, se saa angstata nurkassa nomut asia erikseen. Noi jutut ei kuulosta ollenkaan pahalta, mutta ne vaan on. Meen välillä itkemään tai huutamaan huoneeseeni ihan vaan sen takia jos mun pikkusisko on aiheuttanut surua muille perheenjäsenille. Sillä hetkellä tekis tappaa se, ei tulis ikävä ja toi ajatus toistuu lähes joka kerta pikkusiskoni kiusatessa vähänkin. Harvoina hetkinä se on mukava, enkä osaa sanoin kuvailla mistä musta tuntuu kun se asuu samassa taloudessa mun kaa. Oon katkera sille, mustasukkainen ja haluun aina varastaa sen huomion. Koulussa kaikki pitää sitä enkelinä kun nätin naamataulun ja pitkät laineiset hiukset omistaa, mutta sitä se ei oo. Haluisin vaan paljastaa muille minkälainen se oikeesti on, itkettää ja oon niin väsynyt siihen. Haluun hakata, haluun huutaa, haluun itkeä. Oon ylireagoiva, mutta varmasti toi mun tilanne ärsyttäis ketä tahansa jos tietäisit minkälaista on olla tollasen paskiaisen isosiskona. Sit se potkii ja välillä hakkaa meiän eläimiä, vaikkakin kun esim. vieraita tulee tää nii ylpeänä hellii niitä ja kaikkee. Tekopyhä paskiainen se on, josta mä haluun eroon. Haluun muuttaa täältä nopeesti, mut sit toi lissu jäis pompottaan mun vanhenpia. Vaikka toi kakara ois kuinka ilkeä ja itsekäs, tuntuu et vanhemmat ois ylpeitä ku se kiusaa muita. Mutta silti, neki on väsyneitä siihe idioottiin, ja on sanonukki sille pari kertaa sen käyttäytymisestä. Silti heti toisena päivänä jatkuu se sama mitä se teki eilenkin. En aijo antaa sille mitää myötätuntoa, tukea tai muuta.

Olen puhunut.

33

3501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama tilanna

      Joo itel vähä sama tilanne pikkusiskon kanssa. Sit vielä se koheltaa kaikenlaista, varastaa ja valehtelee helvetisti. Sit mä saan syyt niskoilleni.
      Et samas tilantees oon , tosin ehkä vielä pahemmassa. Ymmärrän vihaasi täysin.

    • tsemppiä sulle

      eikö sun vanhemmat tiedä millasta surua pikkusisko aiheuttaa perheessä?eihän toi noin voi jatkua?sanot vanhemmille että laittaa rajat sille ja kerrot että se hakkaa ja potkii myös eläimiä että lähettäkää se siperiaan tai muutat pois kotoa johonkin sijaisperheeseen, ni josko ne uskois ja olis todellaki keskustelun paikka teidän perheessä, siskostas on kasvamassa ties mikä narsisti tai psykopaatti tuota menoa.
      Tietysti sillä voi olla joku diagnosoimaton esim ADHD, siitä voit lukea netistä, mut ei silti saa käyttäytyä miten tahansa kenellekään!!!vanhempies pitäis ottaa vastuu kakarasta,jos ne ei usko kerro koululla kuraattorille kotioloista.

      • vitun 7vsisko

        Mä oikeesti vihaan mun pikku siskoo Kaisuu iha hellvetisti!!
        Se aina varastaa kaikkee esim rahaa veljiltä ja alkaa tekoitkua vääntämällä väittämään että MÄ olisin varastanu ne rahat!! >_<
        sitte äiti ja iskä uskoo sitä pientä enkeliä...EI VITTU OIKEESTI!!!!
        Sitte multa lähtee viikkorahat siskolle..
        Sit yhtäkkii kun oltiin meijä uima-altaassa uimassa,se menee sinne reunaa yhtäkkii parkumaan ja äiti tulee kysymään: "mikä Kaisu nyt on?"
        Ja Kaisu vastaa: "Jenna löi ja potki Mua niin et meinasin hukkuu!"
        Sitte ne saatana taas usko sitä pikkupaskaa ja mä sain koti arestii sun muuta...

        Sit kerran löin sitä ku se oli ottanu, mun housut,mun paidan,mun hupparin,mun sukat ja mun RINTALIIVIT! Ja laittanu kouluun ne!!!!!!!!!!!
        Sitte kotona mä pimahdin menin lyömää parikertaa siskoa kunnes alko parkuu..
        Sitte se apina soittaa äidille ja iskälle (ne oli töissä)
        Et mä rupesin hakkaamaan sitä kun se oli tehny paahtoleipää...
        Kun ne tuli töistä tuli hirvee huuto mulle ja sain kotiarestii 2viikkoo,viikkorahat pois,känny pois,radio pois,tietokone pois,tv pois..
        Oikeest jtn rajaa!!!
        Toss ei ollu edes puolia sen jutuista.. Jos olisin kirjottanu kaiken,tä teksti olis aaaaaaivan liian pitkä..
        Tuolla se tälläkin hetkellä inttää et olisin haukkunu sitä.. Kohta ovi taitaa aaueta ja sieltä tulee vihanen naama esiin..huooh
        ...


      • stop!
        vitun 7vsisko kirjoitti:

        Mä oikeesti vihaan mun pikku siskoo Kaisuu iha hellvetisti!!
        Se aina varastaa kaikkee esim rahaa veljiltä ja alkaa tekoitkua vääntämällä väittämään että MÄ olisin varastanu ne rahat!! >_<
        sitte äiti ja iskä uskoo sitä pientä enkeliä...EI VITTU OIKEESTI!!!!
        Sitte multa lähtee viikkorahat siskolle..
        Sit yhtäkkii kun oltiin meijä uima-altaassa uimassa,se menee sinne reunaa yhtäkkii parkumaan ja äiti tulee kysymään: "mikä Kaisu nyt on?"
        Ja Kaisu vastaa: "Jenna löi ja potki Mua niin et meinasin hukkuu!"
        Sitte ne saatana taas usko sitä pikkupaskaa ja mä sain koti arestii sun muuta...

        Sit kerran löin sitä ku se oli ottanu, mun housut,mun paidan,mun hupparin,mun sukat ja mun RINTALIIVIT! Ja laittanu kouluun ne!!!!!!!!!!!
        Sitte kotona mä pimahdin menin lyömää parikertaa siskoa kunnes alko parkuu..
        Sitte se apina soittaa äidille ja iskälle (ne oli töissä)
        Et mä rupesin hakkaamaan sitä kun se oli tehny paahtoleipää...
        Kun ne tuli töistä tuli hirvee huuto mulle ja sain kotiarestii 2viikkoo,viikkorahat pois,känny pois,radio pois,tietokone pois,tv pois..
        Oikeest jtn rajaa!!!
        Toss ei ollu edes puolia sen jutuista.. Jos olisin kirjottanu kaiken,tä teksti olis aaaaaaivan liian pitkä..
        Tuolla se tälläkin hetkellä inttää et olisin haukkunu sitä.. Kohta ovi taitaa aaueta ja sieltä tulee vihanen naama esiin..huooh
        ...

        joo uskon mut tee samallla tavalla takas jos sun vanhemmat ees uskoo ja miks et sano niille et en tehny ja kaisu valehtelee again....?


      • Siskon vihaaja
        vitun 7vsisko kirjoitti:

        Mä oikeesti vihaan mun pikku siskoo Kaisuu iha hellvetisti!!
        Se aina varastaa kaikkee esim rahaa veljiltä ja alkaa tekoitkua vääntämällä väittämään että MÄ olisin varastanu ne rahat!! >_<
        sitte äiti ja iskä uskoo sitä pientä enkeliä...EI VITTU OIKEESTI!!!!
        Sitte multa lähtee viikkorahat siskolle..
        Sit yhtäkkii kun oltiin meijä uima-altaassa uimassa,se menee sinne reunaa yhtäkkii parkumaan ja äiti tulee kysymään: "mikä Kaisu nyt on?"
        Ja Kaisu vastaa: "Jenna löi ja potki Mua niin et meinasin hukkuu!"
        Sitte ne saatana taas usko sitä pikkupaskaa ja mä sain koti arestii sun muuta...

        Sit kerran löin sitä ku se oli ottanu, mun housut,mun paidan,mun hupparin,mun sukat ja mun RINTALIIVIT! Ja laittanu kouluun ne!!!!!!!!!!!
        Sitte kotona mä pimahdin menin lyömää parikertaa siskoa kunnes alko parkuu..
        Sitte se apina soittaa äidille ja iskälle (ne oli töissä)
        Et mä rupesin hakkaamaan sitä kun se oli tehny paahtoleipää...
        Kun ne tuli töistä tuli hirvee huuto mulle ja sain kotiarestii 2viikkoo,viikkorahat pois,känny pois,radio pois,tietokone pois,tv pois..
        Oikeest jtn rajaa!!!
        Toss ei ollu edes puolia sen jutuista.. Jos olisin kirjottanu kaiken,tä teksti olis aaaaaaivan liian pitkä..
        Tuolla se tälläkin hetkellä inttää et olisin haukkunu sitä.. Kohta ovi taitaa aaueta ja sieltä tulee vihanen naama esiin..huooh
        ...

        Mulla on ihan sama juttu! Mä niin vihaan mun siskoa!


      • Pikkusisko
        vitun 7vsisko kirjoitti:

        Mä oikeesti vihaan mun pikku siskoo Kaisuu iha hellvetisti!!
        Se aina varastaa kaikkee esim rahaa veljiltä ja alkaa tekoitkua vääntämällä väittämään että MÄ olisin varastanu ne rahat!! >_<
        sitte äiti ja iskä uskoo sitä pientä enkeliä...EI VITTU OIKEESTI!!!!
        Sitte multa lähtee viikkorahat siskolle..
        Sit yhtäkkii kun oltiin meijä uima-altaassa uimassa,se menee sinne reunaa yhtäkkii parkumaan ja äiti tulee kysymään: "mikä Kaisu nyt on?"
        Ja Kaisu vastaa: "Jenna löi ja potki Mua niin et meinasin hukkuu!"
        Sitte ne saatana taas usko sitä pikkupaskaa ja mä sain koti arestii sun muuta...

        Sit kerran löin sitä ku se oli ottanu, mun housut,mun paidan,mun hupparin,mun sukat ja mun RINTALIIVIT! Ja laittanu kouluun ne!!!!!!!!!!!
        Sitte kotona mä pimahdin menin lyömää parikertaa siskoa kunnes alko parkuu..
        Sitte se apina soittaa äidille ja iskälle (ne oli töissä)
        Et mä rupesin hakkaamaan sitä kun se oli tehny paahtoleipää...
        Kun ne tuli töistä tuli hirvee huuto mulle ja sain kotiarestii 2viikkoo,viikkorahat pois,känny pois,radio pois,tietokone pois,tv pois..
        Oikeest jtn rajaa!!!
        Toss ei ollu edes puolia sen jutuista.. Jos olisin kirjottanu kaiken,tä teksti olis aaaaaaivan liian pitkä..
        Tuolla se tälläkin hetkellä inttää et olisin haukkunu sitä.. Kohta ovi taitaa aaueta ja sieltä tulee vihanen naama esiin..huooh
        ...

        Ihan, kun mun Isosisko.


      • Anonyymi
        stop! kirjoitti:

        joo uskon mut tee samallla tavalla takas jos sun vanhemmat ees uskoo ja miks et sano niille et en tehny ja kaisu valehtelee again....?

        Ei sen vanhemmat varmaan usko sitä


    • kyllästyny p.siskoon

      Okei voi kuullostaa oudolta mut toi on totta ja oon ite 14-vuotta että juu...
      En siedä sitä et jos oon jättäny aamulla meikit levällee et ehtis menee linkkaa ja kun tuun koulusta nii ah on ihana nähdä pikkusiskon meikkien kaa ja nähä mitä meikeille (joita on vielä jäljellä..) on jäljellä!

      ja kaikki mitä on vaan sen ulottuvilla ja huom mihkä se ylettyy tuolin kaa pitää piillottaa tai yrittää lukita johki ja se on masentavaa et ei voi olla ikää normisti... aina pikkusisko huutaa, rääkyy, rikkoo, kiroilee, lyö ja ynm...........! on tosi inhottavaa et ku p.sisko lyö niin se sattuu ihan oikeesti ja ku huuan sille takas siitä nii iskä ja äitipuoli huutaa mulle en siis
      a) saa sanoa p.siskolle vastaan mistää asiasta...
      b) en saa suuttua jos p.sisko hajottaa kalliita koruja,meikkejä,rasioita,lahjaks
      saatuja korite-esineitä!!!!!
      c) en saa lukita huoneen ovea p.siskon takia et se ei vaa suuttuis!
      d) en välttämättä pääse jonnekkin mukaan p.siskon takia! varsinkaan en pääse kuaupoille ynm... ! vain koska p.sisko eli pikkusiko ei jaksa ja sen pitää mennä nukkumaan tai jotain muuta on syynä...!
      e) ynm.....!

      Sori piiiitkä teksti mut oli ihana sanoo tää jollekki ku ei kukaa kuuntele ynm..... -.-

    • Vihaan pinkkii!!!

      Munkin sisko on niin ärsyttävä! Siis kaikki se pinkki hömppä, sitä ei vaa kestä! Se valehtelee kaikesta vanhemmille. Se varastaa mun rahoja, itkee, potkii ja kaikkee sellasta. Jos mä meikkaan ja ne jää pöydälle, sisko on käyny meikkaamassa kaikki se barbit. Sit koko vessa haisee huulipunalle/kiillolle. Sit kerran mä lakkasin kynsii ulkona, se tuli ja pyysi: Saanko mäkin lakata omat? Suostuminen oli karsee virhe!!! Siis se kaato mun lakkapullon maahan! Sit nurmikko oli violetti. Sit se kiroilee, näyttää kesurii ja sanoo mua ämmäks. Se nolas mut yks päivä koulussa, poikien edessä. Miks mun besut tykkää siitä? On se kyl aika ihana välillä, mut (välillä). Mä en ikinä pääse mihinkään siskon takii. Kun sillä oli kaveri kyläs, ne juoksi tien päähän ja meidän tie on aika pitkä. Sit ne vaa nännätti mulle sieltä ja huus: Hyvästi luuseri! Onhan ärsyttävää!!!!? Mä vihaan sitä välillä, mä vihaan pinkkii. Sen takii mä joudun nukkuu pinkissä huoneessa!

    • Muuta näin

      Kaikille siskojen vihaajille tiedoksi että se menee ohi onneksi ja jonakin päivänä siskosi tai veljesi on ainoa ihminen jonka kanssa sinulla on yhteinen lapsuus kun isä ja äiti ovat jo pois. Kannattaa yrittää vaalia sisaruussuhdettaan kaikin tavoin ja näyttää miten sen voisi myös hoitaa. itse omalla esimerkillään. Pikkusiskot haluaa olla aina isosikoja ja se ärsyttää ja matkiminen ärsyttää ja kiukuttelut ärsyttää se on selvä ja eläimien kiusaaminen on väärin sekin on selvä. Kuitenkaan vihalla siitä ei pääse yli eikä se auta asiaan. Sisko ei muutu vihaamalla vaan ainoastaan muuttamalla omaa suhtautumistasi sen tekemisiin voit vaikuttaa. Puuttua saa ja pitää eläinten kiusaamisiin aina. Huomionhakuun ei saa vastata huomioimalla mutta huomioida voi kun sitä ei kiukuttelulla haeta. Silloin sisko oppii että huomioit ilman hakemista mutta et silloin kun ärsytetään. Et edes suutu ja siitä ei ole mitään hyötyä. Ikävää on jos vanhemmat eivät sitä ymmärrä mutta te isosiskot ja muut voitte silti ymmärtää.

      • Anonyymi

        Esikoinen saa kaiken huomion ja rahat. Nuorin sen,mitä jää ahmatilta yli. Keskimmäinen passaamisen ja työt. Näin se menee loppuun asti,perinnönjako on ainoa jossa suosikki ei hyödy enää.


    • sisko,

      älä ole mustasukkainen ap.

    • haistavitttu

      Muuta näin, vittu olet väärässä :) jotkut ihmiset ei vaan yksinkertaisesti tykkää toisistaan ja siihen ei kukaan vitun sossu tai ulkopuolinenvoi vaikuttaa. Siskot on muka ainoot """kaverit""" kun äiti ja isukki kuolee pois. Tuskinpa kukaan on niivitun säälittävä et jaksais mennä itkemää jonku vitun siskon luo ku ne va levittäis sitä

    • Onsinulla

      Aika paha kateusongelma.

      • Anonyymi

        Sisar kateutta on monenlaista. Vain kateellinen itse voi tehdä jotain asialle.


    • Valtteri16Gaming

      Sama ongelma

    • johannyt223223

      No jos se noin paljon ketuttaa nii pistä siihen välit poikki ja kerro tilanne. Niin oon ite tehny niiden ihmisten kanssa joiden kanssa koen etten pysty hengittämään samassa tilassa.

    • Ihmine

      Itellä tuli heti pahamieli ku näin tän, koska ite oon pikkusisko... Ja tää pikkusiskona oleminen ei ole kauheen kivaa minunkaan mielestä...

    • Apuamikäsisko

      Kerroppa terkkarille tai kuraattorille niin tekee Sun siskosta lastensuojelu ilmon ja tr saatte Eka perhetyötä ja jos asiat ei muutu siskosi pannaan laitokseen tiukalle kurille ja pääset siitä. Hakkaaminen ei ole ok millään tavalla ja hän saa luultavasti diagnoosin tai sitten teidän perheessä tapahtuu jtn muuta, tai hänelle on tehty jtn esim hyväksikäytetty jonkun taholta. Ei ole normaalia tuollainen hakkaaminen eikä tuosta normaalia kasva, apua tarvitsee joka tapauksessa. Voit tehdä käsin myös netissä sähköisesti!!!!

    • Jotainhan

      Sä olet sille tehnyt, kun noin kovasti oireilee. Jotain sä nyt jätät kertomatta.

    • TuttuTarina

      Isosisko sälyttänyt syyt pienemmän niskoille omista tihutöistään ja siksi pieni oireilee.

      • Anonyymi

        Sehän tässä just on... Kun aina pikku enkeliä uskotaan…


      • Anonyymi

        Anna mun kaikki kestää…
        Isosiskothan on aina kaiken pahan alku ja juuri, mikä vaikuttaa viattomiin pikkusisaruksiin.


    • Anonyymi

      Oletpa kateellinen siskollesi. Jos et luovu kateudesta ja hae apua itsellesi, tulet huomaamaan, miten kateus ja viha rumentaa sinua, syö hyvinvointiasi ja lopulta aiheuttaa kaikkea pahaa sinulle. Mieti kaksi kertaa, haluatko olla pahantahtoinen ja kateellinen mätä omena.

    • Anonyymi

      No siis juuri tämä kun aina jos se paskiainen alkaa parkuu jossain julkisella paikalla niin MINUA (tottakai) katsotaan vinoon. Että ”mitähän tuoki hirveä isosisko on pikkusiskolleen tehnyt”. Ihan varmasti musta on ajateltu noin. Eniten mua mun pikkusiskossa ärsyttää se, että EN VAAN VITTU YMMÄRRÄ SEN AJATUKSEN KULKUA!! Niinku ihan sama mistä asiasta on kyse nii se ajattelee jotenki paskasti. Ja Vilma, jos luet tätä, tiedät kyllä että sinä olet aihe. Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Oon kyllästyny mun siskoon se ärsyttää mua koko aja, varastelee mun tavaroita ja jos mä yritän estää niin se vaa jatkaa. Se lyö hakkaa ja potkii. Laittaa syyt mun niskoille joka asiasta, vaikka en oliskaa syyllinen. Sen takia mun äiti ja isä pitää mua kauhukakarana vaik todellisuudessa en pysty lähtee ees mun omasta huoneesta mun siskon takii!!

      • Anonyymi

        Joo sama tilanne mut me vittu jaetaan huone nii voit uskoa että tilanne on vittu


    • Anonyymi

      Jaa, kasvakaa aikuisiksi, huoh!

    • Anonyymi

      Sama mun pikku sisko tappo mun pupu n ja kiusaa eläimiä oon 10v kohta 11v ja mun pikku sisko on 9v ja se on tollanen onneksi mun äiti on lasten kodissa töissä ❤💔😭😭🕊🕊

    • Anonyymi

      Sympatiat sinulle. Mutta älä tee mitään pahaa toisille vaikka suututtaakin.
      Ehkä pikkusiskot on itsekkäämpiä kuin isosiskot.
      En osaa neuvoa sua muuten, kuin että puhu jollekin läheisellesi siitä miltä sinusta tuntuu. Puhu mummollesi, tädillesi tai vaikkapa serkullesi. Ja tietenkin myös vanhemmillesi. Ehkä kouluissa on myös joku, esim. koulukuraattori jolle voisit puhua? Hän tosin tekee todennäköisesti lastensuojeluilmoituksen. Joten ole tarkka siinä mitä toivot, haluatko oikeasti muualle asumaan? Jos et, niin parempi vain kertoa epäoikeudenmukaisuudesta jota koet niin lastensuojelu voi puhua vanhemmillesi järkeä

    • Anonyymi

      Minä olen surullinen siitä, että minun lapseni, keskenään sisarukset, eivät tule toimeen toistensa kanssa. Syynä varmaan puhumattomuus.

    • Anonyymi

      Tuttu tunne miunki pikkusisko on iha vamma ne et nään sen kasvotusten ni se rupee valittaa äitille ja iskälle et "sano tolle et ei tuijota mua!" siis just tällästä paskaa päivittäin sit se varastaa mun rahaa ja käy ostaa niil jotai pikku paskaa jostai vitu prismast ja sit viel valehtelee et "en mä ny keltään rahaa ottais kosk onhan mulla omiakin rahoja" ja vanhemmat uskoo tähä pikku paskaa siis oikeesti ei oo rasittavampaa vammasta kakaraa ku mun pikkusisko. Sit jos mulle käy jotai esim tulis joku paha wilmamerkintä ni se vittu jauhaa siitä varmaa tunnin joka ikiselle sukulaiselle ja sit oon taas se joka jää yksin😢 siis sit mu pikkusisko vie kaiken huomion sillä et valehtelee musta ja sit vanhemmat suuttuu mulle ja oon siin seuraavat 2h yksin omassa huoneessa tekemättä mitään. Siis legit joka päivä tekis mieli tappaa toi kakara ja siis vanhemmat USKOO VIELÄ TOHON PASKAA!

      Siis just tällästä Paskaa on miunki elää😐

    • Anonyymi

      Siis vihdoin löytyi joku joka tuntee samaa ongelma. Mulla on myös sisko niin sanottu "enkeli" joka olis muka kiva muille. Se hakkaa mua joka vi**un päivä ja se käy yli, tilane on pahentunut niin pahasti että välillä lyön takaisin, sen jälkeen koko kämpä on mun takana veitset kädessä. Oon yrittänyt kaikeni että rauhotuisin mutta en kykene enään. Oon miettinyt niin monta kertaa karkaavani, mutta talossa on vielä tärkeitä henkilöitä etten halua jättää heitä. Tuntuu että kaikki sisarukseni ovat kimpussani enkä saa rauhaa. Kauan aikaa sitten tilanne oli eri. Kaikki olivat sujuissa ja rakasti vietää aikaa. sisko oli vasta syntynyt ja veli mukava. Kaikki oli ennen paremmin. Nykyään tilanne on se että toivoisin että voisin tappaa sisarukseni mutta en voi enkä halua, ja olen miettinyt elämäni läpi eikä he tule olemaan suurta juttua siinä. Veli taas ajattelee päin vastoin. Hän kuvitelee että aijon viedä hänen lapsensa mailman läpi ja että antaisin vain rahaa käsiin kun hänen "lapsensa" haluavat. En tiedä enään mitä pitäisi tehdä, sekä minun suhteen että elämäni suhteen. Olen aina eksynyt suurin osa on kiitos perheeni...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe