kaikki pojat ainaki tääl suomes ajattelee vaa seksii ja on muuutenki tosi ilkeitä ja sillee eikä yhtää välitä tyttöjen tunteista. one direction tekee biisejä ihan tyttöjä varten et tytöt tuntis olonsa hyväks. what makes you beautiful kertoo siitä et kaikki tytöt on kauniita. just sellasii muittenki poikien pitäs olla. ja one direction pojat ei sentää ajattele että seksiseksiseksi, ne kunnioittaa tyttöjä ja haluu niitten kans romantiikkaa, ei seksiä. eikä ne haluu olla jokasen vastaantulevan tytön kaa vaa ne ettii sitä oikeeta toisinku muut pojat haluu vaa kokeilla kaikki tytöt läpi. eikä ne varmastikkaa ajattele et miltäköhä toi tyttö nyt näyttäs alasti. inohttaa ku meijän kouluss pojat vaan huutelee kaikkee et panisin ja tollast. ei poikien kuulu olla tollasii vaa sellasii ku one directionis.
esim harry on tosi romanttinen ja se järjestää tytölle kaikkii romanttisii yllätyksii ja kaikkee :) nialler on tosi sulonen ja söpö ja se on sanonu et vast avioliitos harrastetaa seksii ja oon samaa mieltä ku sillon on varma et rakastaa toista. louisil liamil ja zaynil on tyttöystävät ja ne kohtelee niitä tosi hyvin. liamkin puolustaa aina daniellee sitä sen tyttöystävää. oon tosi kateellinen noille tytöille kun ne saa olla noitten poikien kaa :( mut onneks on hazza ja niall viel :)
miksei pojat voi olla niiku one directionin pojat?
165
3598
Vastaukset
- tyttövain
hei mä yhyn suhun oon ite directioner:D
- hypoteesiXD
Joo tota viittaat tosa biisiin What makes u beautiful(joo en rupee siit pätee, oot ymmärtäny sen sanoman ihan oikein) Mut entäs Kiss u? "If u don't wanna take it slow, and u just wanna take me home, Baby say yeahhh- yeahh- yeahhh, yeahh- yeahh, and let me kiss u". Ja Live whilwe we're young: "I know we only met but let's pretend it's love"??? Mieti näitä.
Ja en oo mikää 1D vihaaja, oon itekki directioer, ja ei muakaa HAITTAIS jos kaikki pojat olis sellassii, mut mun mielestä sullon väärät perustelut. - lol18
Eli tämä ei päde suomalaisiin fruittareihin jotka käyttäytyvät todella homosti facebookissa?
- a proud directioner
sama vika!!!! olen itsekin proud directioner :DD
- 1d4ever
Xd sori ku pilaan unelmas, mut josset oo huomannu nii ne on homoja ^^ xdxd
- directioner4ever
MITÄ VITUN VÄLIÄ VAIK OLISKI HOMOJA?? Jotkut ei ymmärrä eroja sanoissa bromance ja romance..... ja esim Zain ei mun mielestä oon näyttäny missään homolta. Harry ja Lou on joo ehkä vähä homoi, mut onks sil oikeesti väliä? Jos te tuntisitte ne niinku Directionerit tuntee, ni mä oon ihan varma et olisitte eri mieltä niistä. Selvittäkää ero sanojen Directioner ja Directionator välillä muuten kans..
- CoolKidsDontDance
directioner4ever kirjoitti:
MITÄ VITUN VÄLIÄ VAIK OLISKI HOMOJA?? Jotkut ei ymmärrä eroja sanoissa bromance ja romance..... ja esim Zain ei mun mielestä oon näyttäny missään homolta. Harry ja Lou on joo ehkä vähä homoi, mut onks sil oikeesti väliä? Jos te tuntisitte ne niinku Directionerit tuntee, ni mä oon ihan varma et olisitte eri mieltä niistä. Selvittäkää ero sanojen Directioner ja Directionator välillä muuten kans..
Real talk Sister.
- brribri
No voi hellanlettas :D Luuletko tosissas ettei ne ajattele seksiä? Uskon että jokainen heidän ikäisensä (18-19v) ajattelee seksiä. Kaikki ei varmastikaan koko ajan (kukapa ajattelis? ehkä joku seksiaddikti), joku voi olla aseksuaali (ei kiinnostusta seksiin) jne, mutta uskon että kyseiset pojat ajattelevat seksiä. Itelläni oli joku One Direction - buumi jokin aika sitten (en enää fanita), mutta sillon sain selville jostain haastattelusta, että kaikki One Directionin pojat ovat menettäneet neitsyytensä. Ja Harrylla ainakin oli seksisuhde sen vanhemman naisen kanssa :D Eli kyllä heillä siinä tapauksessa on jonkinlaista kiinnostusta seksiin? :D Eivätkä he ole mitään täydellisiä, erikoisia poikia. Ihan mukavilta, fiksuilta ja hauskoilta vaikuttavat ja voivathan he olla romanttisia, ken tietää, mut ne on ihan tavallisia poikia niin kuin he ovat itsekin sanoneet. Kunnioitusta näyttää riittävän tyttöjä kohtaan, mut maailmasta löytyy muitakin poikia, jotka kunnioittavat tyttöjä. Sä et vaan ole löytänyt oikeeta ihmistä. Ja tuskin One Directionin maineelle tekis hyvää jos he puhuisivat avoimesti huonoista puolistaan, joten tuskin he mitään puhtaita pulmusia ovat :D tai mistä sitä tietää, mut ei kannata olla niin sinisilmäinen.
Mä sain sun tekstistä käsityksen, ettet vaan ole valmis seksiin ja taidat muutenkin olla liian nuori. Ei sun tarvitse olla valmis seksiin, siihen ollaan valmis silloin kun haluaa olla. Jos sun mielestä on hyvä hetki harrastaa seksiä vasta avioliitossa niin good luck, etsi mies joka on samaa mieltä. Sua ilmeisesti vaan pelottaa seksi ja ahistaa, että susta saatetaan ajatella seksimielessä. Seksi on normaali asia, sitä ei tarvitse harrastaa, mut ymmärrä se että se ei todellakaan ole mikään likainen, epänormaali asia. Kun sä kasvat niin sä ymmärrät :) - ettäoot tyhmä
sori ku pilaan unelmas mut josset oo huomannu/tienny nii ne on homoja xd jossiis oot poika nii sitte asia on toine ja oot itekki homo mut josset nii harmi. Sitäpaitsi miks itket tollasii ku mul ainaki poikkis on tosi kiva ja romanttine, mut se riippuu iha ihmisest et koska haluu seksii. Avioliittoon ei kaikki edes onnistu/halua niimiks ooottaa siihe asti xd
- Sillerii
draxly kirjoitti:
Mist sääki päättelit et ne on homoja?
Niinpä! Kaikilla One Directionin pojilla on tai on ollut tyttöystävä!
- vompatti00
Sillerii kirjoitti:
Niinpä! Kaikilla One Directionin pojilla on tai on ollut tyttöystävä!
Yo dawg! Kaappihomous on keksitty.
- meevittuu
Se että teinipoika ajattelee seksiä nii on iha luonnollista ja normaalia. Ite en ees tykkäis seurustella sellasen kaa joka menis iha lukkoon pelkästä seksi - sanasta...
- Voikunootnolo..
Ei kaikki oo samanlaisii ite pidän jätkist jotka ei mee lukkoon joistakin pervommist asioista..
- :/
Anteeks jos pilaan teidän unelman, mutta ne ei oo homoja vaikka siltä vaikuttaa.
Ja ne ovat kertoneet huonojakin puoliaan, eivät varmasti kaikkia, mutta kuiteskin.
Ja kyllä niilläkin on seksi mielessä, koska he ovat normaaleja poikia.
- Buahahahahhhahhaa
Etkö tienny et ulkomail niist tuli hurjat seksiskandaalijutut et ois ollu kolmiodraamaa ja vastaavaa...
- santsastyles
Tiesitkö että lehdet osaa valehdella ja kolmiodraamaa ei ole koskaan ollukkaa
- Olkaa vittu hiljaa!!
voi lol.. mistä tonki ny luit/kuulit?? koska kaikkee ei tod. kannata uskoo!!
- directionerharrygirl
ei ne oo tyttömäisii. ne on paljo komeempii ku meijä koulu pojat. eikä ne o missää sanonu et ois harrastanu seksii. must ne kaikki oottaa avioliittoo niinku jonas broters :)
- herätys
Paremman näkösii ku meiän koulun pojat ei vittu et hajosin :DDD
Ala ikäine one direction artisti iski varatun vanhemman naisen, et on kyl mukavia poikia ja tuskin mitään seksuaalista ole. Herää nyt, ei ne missää selibaatissa elä/odota avioliittoa
www.iltalehti.fi/viihde/2012062515751749_vi.shtml - :DDD
herätys kirjoitti:
Ala ikäine one direction artisti iski varatun vanhemman naisen, et on kyl mukavia poikia ja tuskin mitään seksuaalista ole. Herää nyt, ei ne missää selibaatissa elä/odota avioliittoa
www.iltalehti.fi/viihde/2012062515751749_vi.shtmlylemmästä iltalehden artikkelista:
"Hän tiesi, ettei hänen pitäisi myöntää sitä,
mutta hän sanoi seksin olleen loistavaa,
Horobanin ystävä kertoi Mirrorille." - Sori vaa
iha 100% varmasti on joskus harrastanu seksiä. Ja sillä perusteella sanot ettei ois, koska missää ei oo mainittu. Ja on mainittu.
oon itekki nuori alakoululainen mut sä oot kyl vähä liian sinisilmänen. Ei ne oo mitää täydellisii. kukaan ei oo. Esim Harry on laiska ja sen huone on usein sotkune ja se on vapaaehtoisesti tunnustanu et se on mielellään alasti eikä olis juttu eikä mikää esiintyy lehdessäkään alasti. Kyllä ne on ihan normaaleja. Ne vaan osaa laulaa ja on siks kuuluisii =) Tää ei nyt tarkota et inhoisin 1D tä. oon directioner itekki mut kyl mä nyt tajuun et ne ei oo täydellisii =)
- Olkaa vittu hiljaa!!
herätys kirjoitti:
www.iltalehti.fi/viihde/2012062515751749_vi.shtmlNoi ei vittu välttis ootakaa avoiliitoo, mitä si?? en mäkää, ja ne on itekki sanonu ettei ne yritäkkää olla mitään ´puhtaita pulmusia´ ja myöntää et ne on tehny virheitä ja on ainaki suuren osan niistä kertonukki!!!! et olkaa oikeesti vittu hiljaa ja antakaa haterit jo olla!! ettekä tekää oo mitää puhtaita pulmusii, ei kukaan oo!!!!
- jdfhglsdlh
Ja tytötkö ei sitten ajattele seksiä ja ole ilkeitä?
Minä olen poika, joka ei ole ilkeä, ja haluaisin romantiikkaa, enkä heti ensimmäisenä seksiä. Mutta ei tällaiselle pojalle todellisuudessa löydy tyttöä kovin helposti, koska kaikki juoksevat niiden koulun suosittujen panomiesten perässä. Jopa monet hiljaiset ja ujot tytöt ovat kiinnostuneita vain niistä pojista, jotka ovat kiinnostuneita vain seksistä.
Sitten ne tytöt tulevat tänne syyttelemään poikia ja jauhamaan skeidaa jostain One Directionista, kun se ihku alfa-uros ei välittänytkään tytön tunteista.- miltzzuuu
Joo itse asiassa oon miettiny tota samaa, ja oon samaa mieltäkin... Ite kyl oon tyttö, mut sen verran oon seurannu meidän koulun suhdekuvioita, et kyl ne tytöt on ihan samanlaisii, ei siin mitään eroo oo... Ja kyl täytyy sanoo, et kaikki vähän hiljasemmat mut ehkä kivoimmat tyypit (oli sit tyttö tai poika) ni jää vähän varjoon niitten playereiden kanssa... Ei voi mitään, ite nyt en katso kuuluvani kumpaankaan joukkoon XD En sitten tiiä...
Ja viel tost 1D:st... Siis, mun suu loksahti auki, kun luin ton alotusviestin... En nyt millään pahalla sano, mut sellast ihmistä ei oo olemassakaan, joka ei ajattelis seksiä, tai kattois toista (tai miksei samaakin) sukupuolta kiimasena :D Puhun nyt kokemuksesta, just ne hiljasilta ja kivoilta tuntuvatki tyypit ajattelee seksiä, OMG :D Okei okei, en haluu nyt särkee sun pilvilinnaas, mut... Enpä usko et brittipojat ons en erilaisempii ku muutkaa teinit :D - miltzzuuu
miltzzuuu kirjoitti:
Joo itse asiassa oon miettiny tota samaa, ja oon samaa mieltäkin... Ite kyl oon tyttö, mut sen verran oon seurannu meidän koulun suhdekuvioita, et kyl ne tytöt on ihan samanlaisii, ei siin mitään eroo oo... Ja kyl täytyy sanoo, et kaikki vähän hiljasemmat mut ehkä kivoimmat tyypit (oli sit tyttö tai poika) ni jää vähän varjoon niitten playereiden kanssa... Ei voi mitään, ite nyt en katso kuuluvani kumpaankaan joukkoon XD En sitten tiiä...
Ja viel tost 1D:st... Siis, mun suu loksahti auki, kun luin ton alotusviestin... En nyt millään pahalla sano, mut sellast ihmistä ei oo olemassakaan, joka ei ajattelis seksiä, tai kattois toista (tai miksei samaakin) sukupuolta kiimasena :D Puhun nyt kokemuksesta, just ne hiljasilta ja kivoilta tuntuvatki tyypit ajattelee seksiä, OMG :D Okei okei, en haluu nyt särkee sun pilvilinnaas, mut... Enpä usko et brittipojat ons en erilaisempii ku muutkaa teinit :DViel lisään, et niillä on tosiaan se imago ylläpidettävänä, ja niitten imagoon kuuluu just nimenomaan se, et ne on kaikkien tyttöjen ihannepoikaystäviä... Monet puhuu mut harva sit tekee...
- Säälittävä
miltzzuuu kirjoitti:
Ja viel tost 1D:st... Siis, mun suu loksahti auki, kun luin ton alotusviestin... En nyt millään pahalla sano, mut sellast ihmistä ei oo olemassakaan, joka ei ajattelis seksiä, tai kattois toista (tai miksei samaakin) sukupuolta kiimasena :D Puhun nyt kokemuksesta, just ne hiljasilta ja kivoilta tuntuvatki tyypit ajattelee seksiä, OMG :D Okei okei, en haluu nyt särkee sun pilvilinnaas, mut... Enpä usko et brittipojat ons en erilaisempii ku muutkaa teinit :DEn oo sit kai ihminen.
-15v. Poika - aloneone97
sama ongelma täälläkin :/
miltzzuuu kirjoitti:
Viel lisään, et niillä on tosiaan se imago ylläpidettävänä, ja niitten imagoon kuuluu just nimenomaan se, et ne on kaikkien tyttöjen ihannepoikaystäviä... Monet puhuu mut harva sit tekee...
samaa mieltä =)
- JokuPoku
miltzzuuu kirjoitti:
Ja viel tost 1D:st... Siis, mun suu loksahti auki, kun luin ton alotusviestin... En nyt millään pahalla sano, mut sellast ihmistä ei oo olemassakaan, joka ei ajattelis seksiä, tai kattois toista (tai miksei samaakin) sukupuolta kiimasena :D Puhun nyt kokemuksesta, just ne hiljasilta ja kivoilta tuntuvatki tyypit ajattelee seksiä, OMG :D Okei okei, en haluu nyt särkee sun pilvilinnaas, mut... Enpä usko et brittipojat ons en erilaisempii ku muutkaa teinit :DOnhan ihmisiä jotka ei ajattele seksi.Aseseksuaalit.
- Hoigh
Tainnu alottaja olla hieman stereotyyppisellä tuulella. Ja vaikuttaa tosiaan tekstin perusteella aika nuorelta ja kokemattomalta jos ihannoi jotain televisio-ohjelman näyttelijöitä. Se on elokuvaa/sarjaa, ei oikeeta elämää. Herääs. Ja eiköhän se seksiajatteluskin muutu kun kasvat. Ja huomautan että tuskin kukaan poika ajattelee seksiä koko ajan.
Ja jos siitä lähdetään, niin olen itse ihan perus(en käytä sanaa "normaali", koska sellaista ei ole olemassa) lukio poika ja koko peruskouluajan monet tytöt kohteli hyvin kylmästi, ellei jopa syrjinyt. Että ei se vika aina ole pojassa.- ES jonne
Olen ihan vitun samaa mieltä.
- RomanceBoy
Mä ainaki rakastan romantiikkaa ^^ Se on niin sulosta. Ei mulla oo mielessä kokoajan että oi ku pääsis pikaseen peiton alle lakanoita heiluttaan. Seksi tulee kieltämättä eteen jossainvaihees mutta sinäki hetkenä haluun romantiikkaa enkä mitään hirveetä ylilyömistä asian suhteen. Ainut vaan että oon homo :D Poikaystävä tulee saamaan multa paljo hellyyttä ja rakkautta ^^
- H.
Awws kun sulosta :) oikeesti
- asdf3242
hah, luuletko tosissas et ne kirjottaa ite niiden biisit. niillä on ihmisiä joille maksetaan niiden biisien tekemisestä, sitäpaitsi "One directionin" biisit on samaa ku kaikkien muittenkin "you're beautiful yms..."
- jhgkjhkj
bitch please!
- Säälittävä
Sit ku pojat kasvaa ja pääsee murrosiästä läpi henkisesti järkevimmät pojat rupee ettimään koko elämän suhdetta ja sitä ettiessä järkevät on vaan omia itteensä eikä esitä esim. Treffeillä. Siin iässä ne jotka haluu naimisiin ja yrittää päästä koko elämän suhteeseen on ne, jotka on eniten tollasia maailmassa. Ne jotka tosissaan yrittää pyrkii ajattelee vaan sitä yhtä ja tehä kaikes parhaansa sille. Oon alottanu tän luultavasti liian aikasi mut sanon et ootan hääyöhön neitsyenä.
- en ymmärrää
mikä vittu on one direction??
- Boyhjkl
Aloitetaan tällä: KAIKKI pojathan siis on pervoja tietysti. No ei vitussa ole, mutta jos murrosikä on alkanut, niin kyllä se seksi kiinnostaa ja haluttaa.
Viestistäsi sai myös kuvan, että he (1D:n pojat) olisivat söpöjä ja romantiikkoja. No jos ne telkkaris sanois, että harrastin eilen seksii ja tuntu ihan sairaan hyvält, ni fanit sais slaagin. Ja ittelleni en ottais sellast homo-otsatukkaa vaikka mikã olis.
Ja vastaus sun kysymykseen, miksi kaikki pojat eivät ole niiku 1Dn pojat: Pojat haluavat elää, tietää ja tuntea seksiä olla kokeneita. Ja pojat eivãt halua olla homotukkaisia (paitsi zayn malik) helarilaulajia.
- ei aivan..........
Melkein jaksoin lukea. Mutten ihan.
- grw up plz
Nyt oikiasti pientä rajaa. nojoo en jaksanu itekkää lukea kokonaa mut maailman loppu ois jos kaikki pojjat näyttäs one erectionin laulajilta. Ja et voi sanoa että kaikki suomen pojat ajattelee vaa seksiä. Et voi sanoa niin ku et oo tavannu puoliakaa suomen miehistä! Osa toki ajattelee seksiä, ja saapiha sitä ajatellaki? Moni suomalaine mies osaa olla myös romanttine ja järjestää yllätyksiä yms. Ja harva miehistä rupeaa raiskaamaa omaa muijaasa jos sei saa siltä muuten. :D
- 14V Poika
En lukenu kun lopusta, mutta toi seksi juttu niin kyllä minä rakastelua/seksiä ajattelen olenhan normaali poika. Hiustyyli ja vaatetus ei tee ihmisestä homoa, jos on niin on. Haittaako se teitä? Voisin kuvitella harrastavani seksiä tyttöystävän kanssa n.1 vuoden seurustelun jälkeen ja ikää tulisi olla 16, lisäksi molempien pitäisi olla valmiita siihen. Lopuksi älkää oikeesti rakastuko mihinkään poikaan joka ruikuttaa seksistä, jooko?
- 14v tyttö
taisin just rakastua suhun
- 14v poika
14v tyttö kirjoitti:
Kiitos. :)
- Poika-14v
14v tyttö kirjoitti:
Kyl mäki ajattelen seksiä siltä kannalta että mielestäni kannattaa olla16
- vituntyhymä
Anteeks wa, mut kyl hiustyyli ja vaatetus tekee homoksi, idiootti
vituntyhymä kirjoitti:
Anteeks wa, mut kyl hiustyyli ja vaatetus tekee homoksi, idiootti
No ei muute varmaa tee! En ihmettelis vaik seuraavaks saatais tietää et oot ite homo... Sen verran tunnut homoista tietävän... sori ny vaa jos olin ilkee...
- BWAHHAHHAA
draxly kirjoitti:
No ei muute varmaa tee! En ihmettelis vaik seuraavaks saatais tietää et oot ite homo... Sen verran tunnut homoista tietävän... sori ny vaa jos olin ilkee...
Sori ny vaa(:D) mutta jos meikkaa nii paljon ku directionin pojat ja laittaa hiukset yhtä pellesti, on joko homo tai idiootti ja tyylitajuton. Ja btw, oon tyttö ja kyllä, olen lesbo xDD
BWAHHAHHAA kirjoitti:
Sori ny vaa(:D) mutta jos meikkaa nii paljon ku directionin pojat ja laittaa hiukset yhtä pellesti, on joko homo tai idiootti ja tyylitajuton. Ja btw, oon tyttö ja kyllä, olen lesbo xDD
"Jos meikkaa nii paljon ku directionin pojat ja laittaa hiukset yhtä pellesti, on joko homo tai idiootti tai tyylitajuton" Tai mitäs jos jollaki ois vaik erilainen tyyli ku sulla? Oliskos iha mahdotonta? =)
- voisuapentu
draxly kirjoitti:
"Jos meikkaa nii paljon ku directionin pojat ja laittaa hiukset yhtä pellesti, on joko homo tai idiootti tai tyylitajuton" Tai mitäs jos jollaki ois vaik erilainen tyyli ku sulla? Oliskos iha mahdotonta? =)
Mietippä nyt jos vaikka sun koulussa ois joku poika, joka käyttää vaaleanpunasia farkkuja, tiukkaa valkoista toppia ja vaaleenvihreetä villatakkia auki, jolla ois jotku idiootit etuhiukset, joka laittais ne hiuspuuterilla semmoseksi pilveksi, joka käyttäs vitusti puuteria, kulmakynää ja huulipunaa... Meinaakko että se ois suosittu?? Sitä kiusattas ja dissattas aivan järjettömän paljon. Ja ei siitä sillon tytöt tykkäis. Ainakin täällä suomes. Jos oikeesti haluat tommosia fruide poikia, muuta ruotsiin. Äh, miks mää yritän sulle tätä ees selittää. Oot ihan niiku se "leave britney alone!" tyyppi..:D elät sun omassa 1D4ever kuplassa xD
- Uskoonsydämessä
Olen siitä samaa mieltä että seksi kuuluu vasta avioliittoon:) mutta syy siihen on vain se että olen uskossa:) mutta ei ne 1D pojat ole niin kilttejä jokaisen äidin kultapojuja vaikka sellaisen kuvan antavatkin:D kuka julkkis haluaisi antaa itsestänsä huonon kuvan maailmalle?-ei kukaan:D ja itse tiedän muutamia aivan ihania ja huolehtivaisia poikia jotka ovat ihan suomalaisia:D
- asssd
ooks vähä tyhmä tai jotai :D ne käyttää huumeita, kutsuu tyttöjä niiden hotelli huoneisiin melkee päivittäin.. ei ne mitää kilttejä pojuja oo vaikka ehkä vaikuttaa siltä.. (: ja zaynin tyttöystävä perry on vaa mainostusta little mix bändille jossa perry on.
- motherfucker..
A) ne ei käytä huumeita
B) ootsä joku säälittävä pelle jolla on hirvee himo kirjottaa paskaa pojista, ne ei kutsu hotellihuoneisiinsa ketään.
C) zaynin ja perrien rakkauselämä ei kuulu sulle tippaakaan, joten sun on turha ruveta väittään yhtään mitään niistä kun et mitään tiedäkkään.
D) ne ei ookkaan mitään täydellisiä poikia, mutta et oo kyllä itekkään täydellnen. vaikutat aika paskalta tyypiltä joten painu vittuun vaa. öööööh, Mist luit et ne käyttää huumeita. Zayn polttaa tupakkaa mut ei ne mittää huumeit kai käytä?
- voi vittu...
draxly kirjoitti:
öööööh, Mist luit et ne käyttää huumeita. Zayn polttaa tupakkaa mut ei ne mittää huumeit kai käytä?
Jos et idiootti tiennyt, noin 80 prosenttia artisteista käyttää satunnaisesti huumeita, etenkin 1Dn kaltaiset maailmantähdet. Yleinen harhaluulo on että vaan rokkarit ja hevarit käyttää, mut ne vaa kuolee niihin useemmin. Sori ny ku pilasin sun unelmat xD
voi vittu... kirjoitti:
Jos et idiootti tiennyt, noin 80 prosenttia artisteista käyttää satunnaisesti huumeita, etenkin 1Dn kaltaiset maailmantähdet. Yleinen harhaluulo on että vaan rokkarit ja hevarit käyttää, mut ne vaa kuolee niihin useemmin. Sori ny ku pilasin sun unelmat xD
No joo, en mä taida jaksaa alentuu noin alas sun tasolle tänne haukkuu muita. Mulla on parempaakin tekemistä.
PS. Jos oon joskus kirjottanu tänne kommentteja jotka on loukannu jotakuta ni sori kaikille. Oon päättäny etten enää alennu siihen =)- santsastyles
A) taidat itse olla aineissa kirjottaessas tätä
B) joo sä varmasti oot käyny kans siel huoneel ja varmaan asut niiden kanssa siellä ja tapaat kaikki vieraat
C) kertosikko kuka ihme on perry?
- Suckers.
OKEI. Noniii alotan nyt siitä että Suomessa on kyllä poikia jotka oikeesti välittää. Sitten. Sori kun pilaan "1d4ever" sun unelman, mutta 1D -pojat eivät ole homoja. Voidaan lyödä vaikka vetoa? Uskallatko?
On täysin normaalia että teinipoika ajattelee seksiä, mutta seksiin painostaminen ei todellakaan ole oikein.
Miten ihmeessä "directionerharrygirl" luulet, että 1D -pojat eivät koskaan ajattele seksiä? Ne on herranjumala miehiä siinä missä muutkin miehet ja ajattelevat yhtä lailla seksiä niinkuin muutkin. Se että ne ovat söpöjä ja ihania ja julkkiksia yms ei tarkoita ettei heillä olisi ikinä mtn seksiin liittyviä ajatuksia...Ja..sitten...miten sä voit tietää millasia ne on oikeesti? Ethän sä niistä ketään tunne? Oot vaan rakastunu siihen kuvaan minkä oot niistä saanu joitai videoita kattomal..Kultapieni kun ne ei välttämättä ole ollenkaan tollasia luonteeltaan, kun mitä ne on noissa videoissa...Sä vaan luulet että ne on täydellisiä,eikä niissä oo mtn virheitä. Ja sori kun pilaan ilosi, mutta Harry on just alkanu sitä mallia deittaileen..Ja sä tuskin tiedät paskaakaan ESIM Zaynin ja Perrien rakkauselämästä. Niii tiiän et nyt aattelet et ne on niii vitun rakastuneita ja ylistää toisiaa ja jumaloi ja ah kun ne on romanttisii ja kaikkee! Kyllä ne ehkä twitterissä ylistää toisiaan yms..mutta et voi väittää että niiillä ei oo koskaan mtn riitoi tai mtn sellasta. Älä nyt oikeesti vaa kuvittele että meet jonku niistä kaa naimisiin ja että se joku niistä kohtelee sua kun prinsessaa keikkailemalla kaikki maholliset maailmankolkat ja sä kykit kämpillä tuttipulloo heiluttamassa. HEI OOTSÄ SEONNU? Niitten parisuhteet on just niinku naapurin Erkillä ja Liisalla. Sori ku tuhoon sun fantasiat. Ja sä oikeesti aattelet noist viidest pojast sillai et ne olis jotai täydellisii jumalii joita sä palvot. Ne on tavallisia poikia, just niinku kaikki muutkin. Jos sulla on nii hirveen korkeet odotukset pojalta..nii...siinähän saat poikaystävää odotella. Meinaan täydellistä et löydä mistään.
Ja sitten tähän biisien kirjotukseen. pojat kirjottaa biisejä myös ihan keskenään.
Sitten te säälittävät 1D -dissaajat. painukaa oikeesti...-.- Te ette paskaakaa niistä tiiä ja väitätte kaikkee mahottomia haukutte yms..Aatelkaapa itteenne? sanokaa ittellenne samat jutut kun mitä sanotte niistä: "ne on tyttömäisii poikii" aijjaa? Tiesitkös että pojissa on kaikissa jotain tyttömäistä ja tytöissä kaikissa on jotain poikamaista. Tekään ette oo täydellisiä, joten teidän on paha tulla muista mitään paskaa sanomaan. Hei herätkää... homo-otsatukka?! Mitä kettua oikeesti? En toki revenny. Jos pojat teki kokeilisitte tota "homo -otsatukkaa"? Kysykääs sit tytöilt et onks tosi homoo pitää samanlaist otsist kun mikä Louis Tomlinsonilla on. Mut niinhän se on. Kateelliset (pojat siis ainakin) vihaa 1D:tä koska tytöt tykkää niistä. Bieber -vihaajille suuri kiiitos. Bieberin poika on oppinu ja kantapään kautta että vihamiestä pitää rakastaa ja vihaajat antaakin sille rutkasti voimaa jatkaa. THANK YOU!
Ja tää on muuten ihan totta: Ei 1D -pojat voi telkkaris kertoo että "Eilinen seksi oli vitun namia yhen mimmin kaa". Ne ei todellakaa kerro tollasii faneille. JUST SIKS jotkut faneista luulee et niitte päässä ei liiku sana "seksi" ja että ne ei oo siks yhtään sellasii kun "meijjän koulun pojat on".
Mä varmaan tekisin itsemurhan, jos kaikki maailman pojat ois samanlaisii kun 1D -pojat. Must tuntuu että tän koko keskustelun alottajalle laama ois oiva seurustelukumppani. Laama on meinaan ainakin luotettava eikä varmasti ajattele vain seksiä. Ja voisivat yhdessa harrastaa laama-agilitya!Kiitti ku tulit vetää tän nyt rautalangast noil tyypeil! =D Vitsit muute repesin tos laama-agility kohdas X)
- I love One Direction
En nyt oo varma varmasti niill on mieles seksi mut en nyt sinuna arvostelis muita Ei pahalla en ainakaan mie tekis itse murahaa jos kaikki ois samallaisii kun One Directionin pojat
massapaskaa.
- 1D<3
one direction on hyvä ja onhan pojat söpöjä ja muuta mutta...kyllä kai nekin ny joskus panemista aattelee?! tuskin ne haastatteluissa kertoo että tekee mieli panolle. ja jos massapaskalla tarkotat 1D:tä nii toi sun mulku nimi sopii oikei hyvin sulle. mulkku. kiva kuva hermanni.
- 1D<3
voisin vaikka syödä one directionin pas*kaa
- lettas sentään..
AI V I D D U : D Siis ihan oikeesti!? :D
Onkohan sielä ruudun takana ny taas joku 11-13 vuotias kersa joka haaveilee ''täydellisestä miehestä''.
Luulekko kuule et nekää heput ois täydellisii? Ne tekee biisit semmosiks, että ne sais paljon faneja ja tytöt villiintymään.
Ja ihan niiku nekää ei ois joskus sekstaillu - ne mitä makuuhuoneen puolella tapahtuu, ei kyllä leviä julkisuuteen, ellei siitä erikseen mainita. Anteeks ny vain.
Ja kyllä ne halut sullaki herää si ku oot vähä vanhempi. :D Murkkuikäsillä on vaikeeta kehonsa kaa, kyllä se siitä tasaantuu si ku tissit kasvaa vähä enemmän! :D - VALOJA...
niimpä..ei ne ees tarkota mitä ne laulaa....että WAKE UP?!
- tevitunkakarat
joo tosta sun viestistäs ei saanu mitää selvää. mut oikeesti te säälittävät 1D -dissaajat. kaikki tietäää syyn siihe miks haukutte niit hinteiks. koska ootte niin vitun säälittävän kateellisia, koska miljoonat tytöt tykkää niistä ja teist itestänne ei tykkää vältisti kukaan. tolla idioottimaisella dissauksella te saatte korkeintaan kamelin tyttöystäväks. mut, onneks 1D poikia ei kiinnosta näitten kateellisten idioottien mielipiteet. hintiks haukkuminen on jo nii vanha juttu et hei ihan oikeesti. ehkä just teiän käytöksen takia tyttöjä kiinnostaa enemmän tällatteet julkkikset. mun koulun pojat on vittu kaikki nii säälittävii. toiset vittu pelaa all day all night ja toiset on nii kovii jätkii että huhhuh. mut niihän se on että mun koulun "cooleil" jätkil ei oo kellää muijjaa. vaan siks et ne käyttäytyy nii pleijjerimäisesti ja antaa ittestään suomeks sanottuna paskan kuvan. dissaajat, te vaan nolaatte ittenne ku kaikki tajuu miks dissaatte. ja kyl mäki bieberiä panisin mielummin ku teitä. että en ihmettele yhtään noita facekuvia. jos ootte ees nähny niitä.
- :'D
Ei vittu :''D Hazzal oli seksisuhde 15 vuotiaaseen , ja haastatteluista on kaikenlaistta saatu selville , se on ihan normaalia että 198-21 vuotiaat ajatetlee seksiä ?! nii ja ps. älkää sekottako bromancei seurusteluu :'''D
Mah five homosexuals - yksdirectioner
en väitä ett 1D:n pojat ajattele seksiä tai ettei ne ikinä oo tehny mitää virheitä,ettei ne oo juonu perskännejä tai sekoillu alasti jossai... ja silti oon niiden fani
- Vihersilmä@98
One direction on tosi hvä bändi. Jostain syystä jotku haukkuu niit homoiks. Mun luokan poikien mielest ne on homoi. Mä tykkään niist ja mun luokal on directioner ja se on 10:n oppilas. Pojat keksi alus aina siit kaikkii piloi. Hikke, directioner ja 99. Mä en oo hikke ja oon 98 ja directioner. Kaikki mun luokal on 98 paitsi yks poika 97 meni myöhemmi kouluu ja tyttö 99 meni aikasemmi kouluu. Minust tosi hyvä kappale on Rock Me ja Little Things.
- Cristina Rose
Älä yleistä. Oon ihan varma et Suomestakin löytyy söpöjä ja kivoja/huomaavaisia/romanttisia jne. poikia. Plus en usko et oot tavannu 1Dtä irl, nii sun on huono ruveta sepaa mitään. Okei ne laulaa kivoja asioita tytöistä, mut niin laulaa Katy Perrykin avaruusoliosta joka pussailee sen kanssa vaikka todennäkösesti niin ei käyny. 1D laulaa söpöistä ja romanttisista asioista koska teinitytöt haluu kuunnella sellast shittii, ja sillee ne saa rahaa. Jos sä nyt vältsyy haluut 1D pojan nii siit vaa britteihin metsästää niit. Good luck with that..
- ...
Toi teksti loukkas mua... Oon 12v ja jos ois tyttö ystävä ni en kyl ees halui tai antais sil seksii enne ku oon jtn 18/19v. Jos ois se tyttö ystävä ni pitäisin huolen et sil olis kaikki hyvin ja et se viihtyy ja pitää elämästään! Antaisin sille kukkia, veisin elokuviin ja syömään jonnekki. Koitaisin pitää suhteen sillä sitä toista ei ehkä koskaan löydy ja se luultavasti suutuis jos tarjoituisin sexiin. En ees oo ikinä käyny rextubes ja en kyl ikinä käykää! Mut miten saa tytön kiinostumaan?
- hehe
WTF I just read...
- tyttövaan;)
Et oo tosissas ? :D itekki "fanitan" 1D:tä, mut hei jotain rajaa. Murrosikäisen pojan ja varmasti tytönki mieles liikkuu joskus yhdyntä ja sillaset. Ei nekään pojat oo mitään täydellisiä, yberromanttisia ja äidin kultapoikia ! Kyllä noiki ominaisuudet voi löytyä ihan suomalaisilta pojilta, et voi siis yleistää. ( siis samanlaisii ku noilla pojilla ). Uskon et One Directionin jäsenetki siis miettii seksiä, joka on ihan normaalia. Sun poikaystävänhankinta saattaa kestää kauan ilman tuloksia, enkä usko et pääset Harryn tai kenenkää muun bändin jäsenen kaa naimisiin ( herää, karu todellisuus )
Ja vihaajat: ai homoja ? tyttömäisiä ? Ette oo tosissanne ! ;D - Sad but true
Helppohan se on noin puhua dollarin merkit silmis :/
- Sori vaa
Älä yleistä. Eikä ennakkoluuloja.
- Hehhee
et voi tietää millasii ne on. Julkkisten pitää esittää kilttejä että niistä pidettäis.
- anton6
Ja siinä näet että nämä 5(VIISI) poikaa koko maapallolla ovat niin täydellisiä kuin olla ja voi. Kyllä jokainen heidän iässään ajattelee seksiä. Uskoisin sinuun pätkänvertaa enemmän jos olisit tavannut kyseiset henkilöt etkä lukenut juorolehtien palstoilta että miten hienosti käyttäytyviä he ovat. Kukaan ei ole täydellinen, eivät hekään.
- Poika -97 15v
Mä en etsi seurustelusta seksiä, vaan läheisyyttä ja hellyyttä. Mun laisia poikia ei kaikkialla ole, mutta on meitäkin olemassa :)
- höplöpöklö
Jos kaipaat kuvaamiasi poikia, jätä ne bileissä heiluvat kiroilevat mölöttäjät ja tutustu henkilöihin joita yleisellä tasolla kutsutaan nörteiksi, hikareiksi ja muutenvain täydellisiksi luusereiksi =)
He todennäköisesti ainoita ihmisiä joista voit kuvaamasi kumppanin löytää, toki poikkeuksiakin, mutta niin harvassa, ettei ole todennäköistä, että sellaiseen törmäisit. - Herättelijä
Siis voi jumankauta! Eläksä tyttörukka jossain vaaleenpunases maailmas??! HERÄTYYSS!!!! Toi sun eka lausees on aika loukkaava." kaikki pojat ainaki tääl suomes ajattelee vaa seksii ja on muuutenki tosi ilkeitä ja sillee eikä yhtää välitä tyttöjen tunteista" Et sä voi yleistää tollee vaikka omat ihastukses oiski persläpiä! Herää todellisuutee!!
- erikasddd
Herää!
- jutkuttaja
voi kuule ku kaikki vaan ei oo homoja..
- en oo homo
Agree^
- HELEVETTILÄINE
ei tota noi VOI HELEVETTI !!!!!!!!!
oikeestko sä luulet et noi vitun poikabändien tyypit on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin romantikkoja ja ihanne poikaystäviä eikä ikinä IKINÄ aattele seksiä ja tällästä....
ja nii muute mist oot lukenu noit juttui? seiskastako? vai kenties ihan hymystäkö???? :D muo hävettää tollaset elottoman median uhrit!! - nolooooo
Liam seurustelee kylläkin Eleanor nimisen tytön kanssa, ei Daniellen. Harry Styles seurustelee Taylor Swiftin kanssa, ja sinä olet vitun pelle. Ja kyllä 1Dn pojatkin harrastavat säännöllisesti seksiä.
- vittuunkaikki
Oi että olen aina halunnut tietää ketkä on limanin ja harryn tyttöystävii!!!!
- niin kuka on nolo?
Sry, kyllä se Liam seurustelee Daniellen kanssa ja Eleanor seurustelee Louisin kanssa. Että tule vasta sitten pätemään kun tiijät asioista jotain. :)
- hauskaa1
Idiooti Louis seurustelee Eleanorinkaa vitu sherloc
- yöööööh
Mistä vitusta tiiät aloittaja että millasia ne oikeesti on?:D:D:D Ei vittu mää nauroin ku luin sun viestiä... Kaikkihan melekee antaa julkisuuteen semmosen "söpön" kuvan! Oikeesti ne voi olla semmosia kauheita pervoja ja tyhmiä. Muistan tässä yhden haastattelun kun joku nainen kertoi päässeensä tapaamaan justin bieberiä keikan jälkeen. Kun muita ihmisiä oli pyörinyt ympärillä ja toimittaja otti kuvia, bieber oli kuulemma niiiiiiin suloinen ja ihana. Kun he jäivät hetkeksi kahdestaan, justin oli alkanut jutella jotain rivouksia ja kosketellut. En tiiä onko tää totta mutta ihan hyvä esimerkki:D:D aloittaja on varmaan joku 10 vee pikkutyttö, joka on aivan rakastunut johonkin helvetin one directioniin.... Luuletko että ne tosissaan tarkottaa kaikkea mitä ne laulaa?? Niinkuin joku Nygård tai stig tai Robin tai jotkut raskaamman musiikin laulajat olisi biiseissään tosissaan :D tottakai jotkut laulajat tahtoo sanoa jotain biiseillään mutta EI one direction. suuri osa artisteista ei edes kirjoita biisejä itse. En tiiä kirjottaako ne, mutta veikkaisin että ei. Lisäksi jos koko suomi olisi täynä poikia, jotka meikkaavat suunnilleen enemmän kuin jotku tytöt, pukeutuvat kuin homppelit, ovat niin arvostaviaa ja nöyriä ja kilttejä, laittavat hiuksensa idioottimaisesti, niin ei olisi kovin kiva asua tässä maassa. Jos semmoisia poikia kaipaat, muuta Ruotsiin! Olen kyllä niiiiiin iloinen että oma poikaystäväni on ihan perustyyppi, joka on vähän pervo mutta mitäpä siitä. Kumminkin hän on niin kaukana directoneista kuin mahdollista! Eikä ole niin vitun pöljän näköinen!:D Oikeesti, one direction-fanit on häpeäksi ihmiskunnalle.
- kertokaa3
Mikä on one direction? joku bändikö?
- Mielipiteet kullakin
Nauran näille muksuille jotka naama punasena ja persrako tiristen ragee jos joku haukkuu One Directionin "poikia" :D Itse haukun myös, koska mielestäni heidän musiikkinsa on aivan kamalaa kuultavaa... Ja pikku tytöt useimmat pojat luultavasti haukkuvat teidän unelmapoikianne homoiksi, koska odottavat teidän naurettavaa kimitystänne kuinka olemme kateellisia ym. xD Herätkää ja aikuistukaa :)
- tyttö97
Okei, tässä on vähän liikaa stereotypioita!!! Okei ne on söpöjä ja niillä on hyviä kappaleita rakkaudesta ym. MUT NEKII ON VAAN POIKIA JA NIITTEN MIELI ON KYL TÄLLÄNEN: SEKSI,SEKSI,SEKSI,SEKSI.....
- Rollface
Ja "seksi,seksi,seksi,seksi" ei ole yhtään stereotypistä?
- rede4d
en lähde väittämään vastaan ku oot ton viestin perusteella selvästi seurustellu niiden kaikkien kanssa.
miks pojat ei voi olla niinku ne?
- pojat ei voi olla lesboja - ... XD
Joo ja miks kaikki tytöt ei voi olla niinkun Pamela Andersson?
- spekumies
Tää postaus oli kyllä niin homoa että sain kivessyövän tästä...
Sitä paitsi on teitä naisiaki sellasia ketkä käyttävät joidenkin miesten hyvä sydämmisyyttä hyväksi, joten periaatteessa ton bändin jäsenet ovat hölmöja kun antavat joidenkin käyttää hyväksi, tosin onhan niillä rahaakin että ei se nyt niin varmaa haittaakkaa jos joku vähä käyttää. - mies 86
No onhan se tietenkin kaunis ajatus että kaikki pojat - mihin ikäryhmään "pojat" nyt sit ikinä kuuluukaan - olis romanttisia ja helliä. Kyllä monet varmaan onkin, mutta ne ei vain ole samalla tavalla esillä ja näkyvillä kuin tommoset enemmän pinnalliset, semi-kusipäiset machot ekstrovertit jotka tykkää lennellä kukasta kukkaan ja ylpeillä saavutuksillaan. Ehkä sä et vaan ole tavannut niitä ns. kunnollisia ja helliä poikia jotka ymmärtää romantiikan päälle ja ottaa sun tunteet huomioon.
Omasta näkökulmasta - miehenä ongelman ydin on kuitenkin se, että tommoset One Directionin, Jonas Brothersin, bäkkäreiden tms. kaltaiset häiskät on - sanalla sanoen - liian imeliä. En tarkoita sitä, etteikö monet miehet haluis olla semmosia, vaan sitä että se yksinkertaisesti sotii tässä valtavirtakulttuurissa vallitsevia stereotypioita vastaan. Varmasti monet jätkät oikeasti onkin romanttisia ja tunteellisia, mut ne ei uskalla tehdä sitä sen isompaa numeroa koska pelkää tulevansa tuomituksi. Yleisesti ottaen miehillä on yleensä vaikeampaa tunnepuolen kanssa naisiin verrattuna.- mies 86
Linkitän vielä tän videon, aika hyvä vaikka toisaalta liian suorapuheinen mun mielestä.
http://www.youtube.com/watch?v=jXHmOpj1KoU - Aattelepa ite!
mies 86 kirjoitti:
Linkitän vielä tän videon, aika hyvä vaikka toisaalta liian suorapuheinen mun mielestä.
http://www.youtube.com/watch?v=jXHmOpj1KoUEt sie aloittaja voi tietää, millasia one directionin pojat oikeasti on. Niistä annettu julkisuuskuva ei välttämättä vastaa todellisuutta, koska media on ihan oikeasti loputonta fuulaamista, ja one directionillakin suuret levy-yhtiöt tahkoavat rahaa hyväuskoisilta pikkutytöiltä. Ja one direction ei tee työtään tyttöjen vuoksi, vaan rahan takia! Ne on ihan tavallisia miehiä. Jonas Brothersitkin piti niitä siveyssormuksia, koska heidät varmasti pakotettiin siihen. Ja jos tytöt pitäis silmät auki, niin rakastavia ja romanttisia miehiä kyllä on, mut ne on harvemmin suosituimpia tai komeimpia. Mut ku aina pitää ihastua niihin komeisiin kusipäihin...
- jokuidioottimä
Aattelepa ite! kirjoitti:
Et sie aloittaja voi tietää, millasia one directionin pojat oikeasti on. Niistä annettu julkisuuskuva ei välttämättä vastaa todellisuutta, koska media on ihan oikeasti loputonta fuulaamista, ja one directionillakin suuret levy-yhtiöt tahkoavat rahaa hyväuskoisilta pikkutytöiltä. Ja one direction ei tee työtään tyttöjen vuoksi, vaan rahan takia! Ne on ihan tavallisia miehiä. Jonas Brothersitkin piti niitä siveyssormuksia, koska heidät varmasti pakotettiin siihen. Ja jos tytöt pitäis silmät auki, niin rakastavia ja romanttisia miehiä kyllä on, mut ne on harvemmin suosituimpia tai komeimpia. Mut ku aina pitää ihastua niihin komeisiin kusipäihin...
Waikka ite tykkään one directon:ista oon samaa mieltä kun nimimerkki ajatteleppa ite. Onhan ne kivoi ja söpöi mut kaikki musiikki videot on näytelty. Voi olla että he välittävät faneistaan mutta kukaan heistä ei kyllä varmaan ilmaiseksi hommaa tekisi. On ikävää jos näet että pojat ovat vain kiinnostuneita seksistä. On olemassa kunnon poikia. Ajattele jos kaikki pojat olisivat samanlaisia? Yhh... Kuka heistä olisise yksi jota rakastat? Kuka heistä saisi sinut hymyilemään? Vai kelpaisiko kuka vaan?
- joku vaa
Sä puhut niistä niinku tuntisit ne, et oo varmasti nähny niitä ikinä oikeesti, etkä tiedä millasia ne oikeesti on, kyllähän kaikki haluaa antaa itsestään tosi hyvän kuvan julkisuudessa....
- jupakko1
Mix tytöt vois oll ku Katrina Bowden ;)
- One direction=homoja
Sama asia ku me sanottais: "Miksei tytöt voi olla kuin Johanna Tukiainen?"
- jupakko1
Mieluummin Jennifer Aniston :P
- @-}--
jupakko1 kirjoitti:
Mieluummin Jennifer Aniston :P
Todellaki @-}--
- poika13.v
Jokaisesta löytyy se romanttinen puoli ;)
- letsfaceit
vaikka mä oonki ite directioner nii en voi ihan sataprossasesti yhtyy sun mielipiteesees.
tai siis jos nyt ollaan tosissaan niin ne on normaaleja teini-ikäisiä poikia. oon aivan satavarma, että kyllä nekin joskus ajattelee tollasia. pojat on monessaki haastattelussa laukonu jotain pervonpuoleisia juttuja jne. ei todellakaan voi väittää etteikö ne muka siis ajattelis, kun et oo tainnu lukea niiden ajatuksia?
siis tuskimpa ne antaa medialle sellasta kuvaa, että ne on jotain pervoja seksiä ajattelevia ihmisiä ku siinähän menis maine ja fanit kumminkin.
oon ite siis 100% directioner ja rakastan niitä joka ikistä ja näin...tein vaan oman mielipiteeni...kiitos! - tyttö17vvv
oon onnellinen ettei oo
- vitun ämmä
Oletko sinä vitun paskanen huora tajunnu ette 1d päätä mitä ne laulaa ja jos kaikki pojat olis samanlaisii ni ei helvetti myö oltaisiin jotain ahneitapaskakurkkulaulajahomoja.
- miumau
varmaan paras trolli ikinä :D niin paljon vihasia ihmisiä :D onnittelut
- jupakko1
Kuiva ku eileisen päivän pihvi.
- miumau
jupakko1 kirjoitti:
Kuiva ku eileisen päivän pihvi.
Menestyksekäs silti
- jupakko1
miumau kirjoitti:
Menestyksekäs silti
Pitäiskö näitä onnitellä? Minä heittäisin kaikki pois täältä!
- miumau
jupakko1 kirjoitti:
Pitäiskö näitä onnitellä? Minä heittäisin kaikki pois täältä!
Kaamee ongelma :D Mää onnittelen ketä huvittaa
- poika. 12
Mutta miettikääpä miltä meistä jotka ei dissata 1D tai vastaavia tuntuu. Joskus nämä keskustelut "kaikkien poikien pitäisi olla kuin 1D pojat" saavat minut tuntemaan etten ansaitse ketään. :-(
- ____________________
"kaikki pojat ainaki tääl suomes ajattelee vaa seksii ja on muuutenki tosi ilkeitä ja sillee eikä yhtää välitä tyttöjen tunteista. one direction tekee biisejä ihan tyttöjä varten et tytöt tuntis olonsa hyväks. what makes you beautiful kertoo siitä et kaikki tytöt on kauniita. just sellasii muittenki poikien pitäs olla. ja one direction pojat ei sentää ajattele että seksiseksiseksi, ne kunnioittaa tyttöjä ja haluu niitten kans romantiikkaa, ei seksiä. eikä ne haluu olla jokasen vastaantulevan tytön kaa vaa ne ettii sitä oikeeta toisinku muut pojat haluu vaa kokeilla kaikki tytöt läpi. eikä ne varmastikkaa ajattele et miltäköhä toi tyttö nyt näyttäs alasti. inohttaa ku meijän kouluss pojat vaan huutelee kaikkee et panisin ja tollast. ei poikien kuulu olla tollasii vaa sellasii ku one directionis.
esim harry on tosi romanttinen ja se järjestää tytölle kaikkii romanttisii yllätyksii ja kaikkee :) nialler on tosi sulonen ja söpö ja se on sanonu et vast avioliitos harrastetaa seksii ja oon samaa mieltä ku sillon on varma et rakastaa toista. louisil liamil ja zaynil on tyttöystävät ja ne kohtelee niitä tosi hyvin. liamkin puolustaa aina daniellee sitä sen tyttöystävää. oon tosi kateellinen noille tytöille kun ne saa olla noitten poikien kaa :( mut onneks on hazza ja niall viel :)"
Vastaukseni aloitusviestille :
Olen siis 13 vuotias poika ja en ajattele seksiä juuri ollenkaan vaan sitä romantiikkapuolta enemmän ja enkä ole ollut ikinä tytölle ilkeä. Vaikken tiedä koko One Directionista niin itse olen samaa mieltä että haluan mahdollisen monelle tytölle hyvän mielen. Kunnioitan tyttöjä ja haluan tytöltä hyvää leffaseuraa ja viedä häntä illallisille, tms... Olet täysin oikeassa se kuka aloittikaan viestin. Suomalaiset teinipojat ovat täysin p*rseestä tässä asiassa. Ajattelevat kahta asiaa, Seksiä ja isommat alkoholia ja tupakkaa.
Ja seksin aloitan vasta kuin tyttö on siihen itse valmis ja haluaa sitä ehdottomasti (en oo aloittanut kertaakaan). Ja osaan sanoa kaikkea suloista.
Olen tämmöinen harvinainen poika Etelä-Suomesta ja ikää 13 vuotta.
Aloittaja on oikeassa. Oi tuleva sukupolvi. Muuttakaa tapojanne älkääkä käyttäytykö kuin isänne ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! - Tyhmeöiini
Mikset sä voi olla sit niinku Megan Fox , Carmen Electra tai vaikka Palela Andersson
- ____________________
No mähän (melkein) olenkin !!! Ja muuten. Kaikkien luonteet ovat uniikkeja aarteita ja niitä on yhtä paljon kuin ihmisiäkin.
- Makunsa kullakin
Omat surustelukokemukset ollu kaikki tyyppiä romanttisia kohteliaisuuksia takkatulen ääressä, lusikassa nukkumista, silmiin killittelyä, söpöilyä tms mut liian vähän seksiä omaan makuuni...
- korjaus
* seurustelukokemukset (suomalaisia...)
- haahahhahah
Ei mene Harry pojalla hyvin .. taylor jätti Harryn:D siis julkisuudesta on vaa haittaa etenki 1D pojilla , hahahah vittu mitä luusereita... Muaki vituttais...
- Arghh
Aika ruipeloita noi pojat on ... Katoin kiss you musiikkivideon nii aika laihoja oli :s siis ei niinku ollenkaan lihaksia missään:s kauheita mahoja kans:(
kuulkas nyt, ne 1d pojat on VAIN JA AINOASTAAN rahan perässä sen näkösiä ja olosia mitä on.. evil truth.. nielkää tytöt se.
- lätkäjätkä98
Herätkää nyt hyvät naiset oikeasti fantasioistanne! Tiedän että ketjun aloittaja on joku 10-vuotias alakoululainen, joka tulee muutaman vuoden päästä häpeämään viestiään, mutta kannattaa oikeasti alkaa jo miettimään järjellä näitä asioita.
Jos tytöt moittivat meitä poikia siitä että ihailemme pornomalleja ja ajattelemme vain seksiä niin on aika käydä pesemässä kasvonsa. Ok, minua nolottaa tämä että toverijonnet huutelevat Bieberiä ja 1D:tä homoiksi, mutta lähinnä huvittaa vastakkaisen sukupuolen reaktio tähän. "JB/1D/Hevoset ovat täydellisiä ja kaikki pojat ovat ihan lapsellisia ja tyhmiä!"
"Kyllä ne tytöt kypsempiä ovat". Ja paskat. Mulla ei ole todellakaan kiire mihinkään parisuhteeseen, kun tiedän että tässä iässä vaaditaan pelkästään ja pelkästään täydellisyyttä. Pelaan mieluummin sitten pleikkaria ja seuraan urheilua kuin särjen sydämeni kerta toisensa jälkeen parin kuukauden suhteilla.
En kuitenkaan tarkoita kaikkia tyttöjä. :) Enkä myöskään tarkoita että me pojat oltaisiin jotenkin kypsempiä. Tämä on yksilökysymys.
Vielä pitää puhua yhdestä ryhmästä, nimittäin tästä 12-16 vuotiaiden poikien porukasta, joka haukkuvat näitä tyttöjen julkkisihastuksia ja sitten laittavat itse facebookkiin kuvia joissa on kuvatekstejä, kuten "swag, yolo, pistä ällää". Että herätystä vaan sillekin osastolle!
Kukaan ei ole täydellinen, se pitää aina muistaa. - 15vPoika
Missäköhän aloittaja asuu :DD Eipä täällä länsi-suomes oo hirveesti tollasia poikia näkyny... Ihan kohteliaita ollaan tytöille eikä 10v---> enää huutele mitään idioottimaisuuksia. Itsekkin olen parisuhteessa ja rakastan tyttöystävääni todella.
- Myönnän tämän:
Kyl mun nyt on pakko niellä ylpeyttäni,ja sanoa että VARMAAN noilla pojuilla riittää kysyntää vaikka millä mitalla.
- Voi vitt*
Huhhuh...typerä viesti...1D pojillakin ollu vaikka kui mont suhdet kaikil! Ne vaan näyttelee!
- Tyttö 15v
Olen 15v tyttö ja poikaystäväni on piaan 17v. Ollaan oltu yhdes 1½v. Tämä on mun ensinmäinen seurustelu suhde:) poikaystävä on mulle aina niin ihana ja romanttinen ja on monesti soittanu mulle kitaralla ja laulanu samalla kun mulla on ollu huonoja hetkiä :')
- Tyttö 15v
Ja poikaystäväni ei todellakaan ajattele vaan seksiä!:)
- KISS YOU
no joo oon sillei samaa mielt kun toi directionerharrygril on kai niilkin huonoja puolii esim.Niall piereskelee Harry flirtailee Louisilla on tapana ihastuu naisii jotka torjuu sen ja Zayn en oo varma mut on siillkin ja Liam en ny oo varma onko lusikoista kaukana pysyminen mut lasketaan se silti ja kaikkee vastaavaa mut niil on paljon hyviikin puoli.Mutta asiaan Musta mulla eik muilla oo varaa arvostella Harryn tai muitten poikien suhteita ja ei muittenkaa kun lehet arvostelee niit jo tarpeeks (en oo aikuinen)Sitten viel Seksin harrastaminen on luonnolista mut ei se kuitenkaa oo leikkii vaan sill osotetaan et kummatki osapuolet rakastaa toisiaan. Ja ittekin oon samaa mielt niinkun Niall mut silti saa olla erimielt ja ei siiin oo pahaa kunhan kummatkin haluaa seksii ennen aviooliittoo mut joo oon ite Directioner ja itekkin erosin ,koska mun boifrendi halus vaa seksii esim sill ei ollu koskaan aikaa mulle ja sit kun harvoin oli niin sillo se halus vaa seksii ja toiseks se vihas One Directionia Eik mulla ois ollu loppujenlopuks annetavaa sille ,koska en ollu valmis seksii tai sitt en vaa halunnu mut ehk se suurin juttu siin oli One Direction :( mut on ollu ihan kivaa sinkkunakin itse asiassa nautin siit ,koska tuntu vaan nii jotenki oli hirvee olo. Sit vitun idiootit ne ei oo Homoja Eiku varmasti on jos kaikki on ollu parisuhteessa ja sillei eik ne ees vaikuta homoilta
- girldirectioner4ever
liam ja daniellehan on jo aikoi sitte eronnu !
- DirectionerSince2010
en jaksanut lukee kaikki vastaukset mut kun sanotte 1D:n olevan homoja niin tarkoitatteko sitä loukkauksena ?? saan satavarmasti paskaa niskaan tästä mut harry ja louis ovat onnelisesti yhdessä, management(1D:n pomot) on palkannu louis'lle tyttöystävän , eleanor calder, jotta hän näyttäisi vähän heterolta. keskustelun aloittajalle voin vain sanoa että:
VITUN NAATTORI !!!!!!!!!!!!!!!
ootko koskaan kattonut youtubestä videoita 1D:stä muuta kun ne musiikkivideot ?? jos ees viitsisit ettii vaikka "one direction being dirty minded" niin kyllä mielesi muuttuu :D
ja oikeet directionerit on khyl vähän pervoja, mut vaan poikia kohtaan. jos oot lukenut yhtäkään fan fic:iä niin ymmärrät (esim. se tunnetuin "dark")ja kun tulet itsekkin murrosikään niin mielenkiintosi seksiä kohtaan lisääntyy. nuorempana halusin myös seksiä vasta naimisiinmenon jälkeen mutta kun alkaa ajattelemaaan että "miksi??" - ms. fantastic
NAATTORI KYSEESSÄKÖ
- jsjehw
Pojat eivät ole samallaisia kun one erection koska kukaan sen jäsenistä ei ole mies
- @noreply
1.Pojat ei haluu näyttää homoilta.
2.Kukaan normaali poika ei oo samanlainen
3. Melkein oksensin otsikolle - heeyaa
V*tun DirectionerSince2010, El ei oo mikää palkattu:DDDDDDDDD Oikeesti nauran. carrots everywhere....ja modest ny ei oo tehny mitää muutaku kaupallistanu niitä, ja luulee et kaikki directionerit on jotai 8-vuotiait. Huomaa että oot jämähtäny sinne 2010-vuotees; Harry ja Louis ei enää oo ees kuvissa vierekkäi, jos oot huomannu. Ja väitäks tosiaan et Taylor Swift oli kans palkattu Harrylle tyttöystäväks? V*ttu oot säälittävä.
- heeyaa
ja alottaja, Harry ny ainaki on iha hemmetinmoinen seksihullu:DD:DD
- heeyaa
Muttajooohh, taas tätä topaa lukies huomaa et suomalaiset directionerit on jämähtäny wmyb:n aikaan..taas häpeen sitä et oon täältä kotosi
- romantic guy
miks te tytöt sitte rakastutte aina ''pahiksiin'' jos te tollasia jätkiä kaipaatte? Mä en ainaskaa oo mikään semmone joka koko ajan ajattelee seksiä ja sellasta, osaan olla romanttinen ja kilttikin, mut ku ei kelpaa, sitä mennään pahispoikien kanssa jotka polttaa, ryyppää jne. ja sitten kun erotaan nii sitte itketään että missäs ne kiltit pojat on? Suoraan nenänne edessä, mutta ette huomaa niitä.
- Tällane tyttö :D
^^ Harmi, jos tolta tuntuu... Olen 14-vuotias ja olin yhdessä aika kauankin yhden toooodella mukavan pojan kanssa sellaisen "kunnollisen" pojan kanssa... Jätin pojan, koska ei ees oikee uskaltanu enää puhuu mulle... Tän jälkeen monet "pahat" pojat on yrittäny iskee mua, mutta odotan yhä sitä killtiä ja romanttista poikaa :) Tiedän, ettei minulla ole mitään kiirettä!
- JokuPoku
Se söpöys ja romaantikka on varmasti julkisuus kuva.Ei todellisuus!!!Kyllä varmasti niitä 1d bändin jäseniä kuulostaa seksi.Markkinointi on tehokas ase.ja ainahan sää voit unelmoida rölli hiuksissa ja kravaateissa pärisivistä pojista.Mutta Suomen maasta näitä ei voi löytää,ehkä ruotsin maalta:-D
- Belieber97
Hahaha, ei koskaa voi olla varma millasii nää 1deen pojat oikeesti on? Tajuutteko että niistä annetaan julkisuuteen varmasti erilainen kuva, kun mitä ne todellisuudessa on? Joo kyllähän niilla hyvä biisejä on ja osaa ne laulaa ja on ne söpöjä :D
Mut kyllä todellisuudessaki on niitä ihaniä jätkiä, ne ei vaan aina satu kohdalle...:D
Ja oikeesti, kukaan teistä tuskin tuntee henkilökohtaisesti ketään One Directionin jäsenistä, joten ette te oikeesti voi tietää millaisia ne on (:
Ja nobody is perfect...- be yourself<3<3:-D
Joo mutta olen eri mieltä koska mun mielest ne on omanlaisia.....keikkoja olen kyllä kattonu netist ja ne on uskomattomia käy ihan kateeks..!zayn on nii ihana:-D
- rasvaletti134
tai mikset naiset voi olla niinku pornotähdet. eikä niin vitun nirsoja. sinäkin olet varmaan semmoinen rasvaletti siima, joka luulee, että poikien pitää olla täydellisiä niinkuin 1D.
- vastaaja666
Kyllä siis ainakin oma tyttöystäväni tykkää ns. "Pervoudesta".
Kyllä minä tiedän että hän on lähetellyt kavereilleen (pojille) kuvia tisseistään yms, koska he ovat sitä kinunut, asia ei haittaa minua ollenkaan, ja vaikka hän lähettelee kuvia, ja pervoilee muiden poikien kanssa, ja keskustelee seksistä yms. Niin tiedän, ettei hän minua pettäisi, itsekin olen "flirttaillut" muiden tyttöjen kanssa, ja katsonut esim toisten tyttöjen persuksia ja tissejä, kun tyttöystäväni on ollut paikalla.
Olen jopa sanonut tyttöystävälleni että "Ei v'ttu mikä p*rse tolla, ja häntä se ei haittaa ollenkaan, vaan huvittaa.
Olemme onnellisesti pervoja yhdessä =) - poika 96
Mä välitän tytön tunteista :( tytöt on ihanii :)
- Viisas muttei liian
Ei vittu ku repesin:D "KAIKKI POJAT ajattelevat seksiä" Vastaus:Ei ajattele Ja sä oot varmaa joku 10v joka luulee et kaikki pojat 1Ds o täydellisii
- emogirl12
Ooksä tyhmä tyhmä vai ihan helvetin tyhmä? Ei ne niitä biisejä ite tee! Ei ne niitä videoita ite tee! Et sä voi tietää millasia ne OIKEESTI TOSI ELÄMÄSSÄ ovat! Ja säki tunnet varmaan ehkä 2 jätkää. Mä oon seurustellu ihanan pojan kanssa, joka ei mee lukkoon seksi sanasta, on luotettava ja romanttinen.
- huoohh
Tämä. Niin paljon. Ei ees sanota omia biisejään, laulaa ne vaan, mutta ei oo ite keksiny niitä... Ja seksihän ei tosiaan ole mikään paha asia ja lähes kaikki miehet ajattelevat sitä, eikä siinä nyt ole mitään väärää. Ihmisiä ollaan kaikki. 1D:n pojat ovat julkkiksia (joten ei ihme,että vaikuttavat "täydellisiltä") ja heidän musiikkinsa on kaupallistettua paskaa. Ja parille muulle tässä keskustelussa, vittu että ootte naurettavia kun ette keksi muuta haukuttavaa kuin "hahaahaa ne on ihan homoja" eivät edes ole, ja vaikka olisivatkin, mitä väliä? o.o
HERÄTKÄÄ TODELLISUUTEEN JA KASVAKAA AIKUISIKS JO, IDIOOTTIKAKARAT.
- typyvaan
Jos noi "directionerit" jotka tääl huutelee esim. 1D oottaa avioliittoo, ja ne ei ikin aatel seksii ni ne ei ees oo directionereit XD Jos on kattonu yhdenkää vidin tubest esim. "One Direction being dirty minded" ni tajuu et ne aatelee seksii iha yht paljon ku muutki :D ja toisaalt, en mä tiiä haittaisko mua ees vaik ne oliski homoi! ;D Mitä välii? no mean comments please! ;D Just saying XD
- Dark Light of Night
Elä pelkää, luonto hoitaa, sydän särkyy, veri korjaa... Mut joo... Oon mä ihan nprmi poika... Enkä oo mikään "Seksi" jätkä itekkin tykkään vaan sellasista elokuvailloista... Rannalla kävelystä halailusta... Siis mä ite ajattelen vaan kaiken hyvää puolta.... Kukaan ei oo mun mielestä ruma kun ajattelee kauneutta... Ja saa kaiken hyvältä näyttää... Virheet täytyy korjata... Surullista kui mäkin ihan yksin iltoja vietän vaikka mä tykkään ihan romantiikasta ja sellasesta pikku kivasta... :3
- 13+1==ei mittanauha
Tervetuloa seksuaalisuuden portaalle nro 2; julkkisrakkaus
- Ei viddu
Taas uus "1D" FRIIKKI....
- Järkipäähän
Nyt kyllä ootte jonkun massapaskaaivopesun alla, eihän niitä ny kiinnosta joku tyttö karjalohjalta joka niistä tykkää, siis.. Ne on niin brändättyjä ja kaikki nuo romanttiset temput sun muut on pelkkää mainoskikkaa. Ei kuule ny järkeä päähän
- EiViddu
"Ne tekee kappaleita ihan vain tytöille"
Juu...
Tässä mun mielipiteitä:
1. Mahtavatko tehdä kappaleet itse?
2. Mahtavatko laulaa itse?...(Thats y they use autotune...)
3.Joo-o. Tämä bändi on hyvä esimerkki kunnon rahabisneksestä,
4.One Direction ei todellakaan ole täynnä södejä täydellisiä poikia.
5.One Direction ei todellakaan missään nimessä missään universumissa
ole ainut bändi ketä tekee "Kappaleitä Tytöille"
6. Miettiikää: Ne tekee kappaeita tytöille. Antakaas kun kertaan: tytöille, vielä kerran: TYTÖILLE, se on monikossa. One Directionin kappaleet ovat mielestäni aivotonta paskaa joiden tarkotuksena on saada mahdollisimman paljon tyttöja ihastuun että saatais enemmän hysteerisejä faneja ostamaan One Direction nimen omaavia tuotteita (esim mukeja jne.)
Heitänpäs tässä samalla esiin yhden faktan:
Väitän että jos bändin jäsenet olisivat mustaan pukeutuneita ja/tai ylipainoisia ja/tai lävistettyjä ja/tai ptkä hiuksisia (tällähetkellä oletan että joku idiooti luulee että tarkotan hevaria.... onnee iha saatanasti: Osaat Yleistää ihmisä itsekäs paska)
Itse en pidä tästä tyylistä sillä bändi on kuitenkin bändi ja tarkoitus on soitta musiikkia eikä näyttää "södeltä" ja saada rahaa siitä kun sua tullaan *KATSOMAAN* Keikalle eikä kuuntelemaan.
Aiemmin mainitsenkin että bändi tekee kappaleita tytöille.
Tämä tarkoittaa että kappaleet on kirjoitettu kaikille tytöille? aika säälittävää.
Ymmärtäisin että jos jollakin bändin jäsenellä olisi joku rakas ja hänelle kirjoitettaisiin joku balladi mutta ei... ei vittu ei sitten.
Mulle on loppujen lopuks ihan vitun sama miltä ne homot näyttää ja mitä ne laulaa jos laulaa ollenkaan, itse tiedän että maailmassa on paljon hyviä artisteja
jotka nimenomaan kirjoittavat itse kappaleensa, sille tietylle jota rakastavat, ja soittavat ja laulavat ne itse.
PS: Ymmärtäkää sitten että tämä on oma henkilökohtainen mielipiteeni joten siinä ei kenenkään muun perusteella olla mitään oikeata tai väärä asiaa.
Kyseessa on kuitenkin oma mielipiteeni ja siinä se.
Saan pitää nykyajan poikabändejä paskana tai en sanoivat muut mitä tahansa.
Kyseessä on oma mielipiteeni EI teidän. - yyyyyyyr17
Älä yleistä
- Oh god why
Mun mielestä on todella törkeää valittaa, että kaikki suomalaiset pojat on törkeitä ja ilkeitä ja ajattelee vaan seksiseksiseksi. Oon pahoillani, mutta sun mielipitees asiaan on todellakin väärä, ja perusteet viellä huonommat.
Mulla on ensinäkin paljon enemmän kavereina poikia kuin tyttöjä.
Poikien seurassa uskaltaa olla avoimempi ja rehellisempi, eikä pientäkään röyhtäsyy yms. tarvii pahotella, meinaan poikien mielestä se on jees.
Pojat ei levitä susta perättömiä juoruja, toisaalta erotessa saattaa ilmetä hieman katkeruutta, mutta kyllä erotilanteissa ne tytöt enemmän sitä huonoo jauhaa kun pojat.
Pojat on kanssa omalla tapaa parisuhteen asiantuntioita ja muutenkin perillä, jos ei omastakin, niin kaverinsakkin parisuhteista, menemisistä ja tietoisia mihin jotkut jätkän käyttäytymiset, esim. huono sitoutuminen parisuhteisiin johtuu. Jätkän paraskaveri on sen soulmate, ja ite aina välillä turvaudun soulmaten sanoihin, sillä ne jopa aukas mulle joskus kokonaa mikä mun ja yhden jätkän tilanne oli.
Pojat sentään uskaltaa ilkeillä päin naamaa ja niillä on munaa siihen, ja joissakin tapauksissa poika saattaa hakee susta vastusta sen sanoille, kun se ilkeilee sulle. Huomaa, että kaverillisella ilkeilyllä (esim. tyhmä tyttö) nimittelyllä ja kiusaamisella (tyhmö tyttö laajenee jatkuvaan hokemiseen ja alkaa vaikuttaa itsetuntoon) on paljonkin eroa. Ja pojilla on leikkimielinen tapa piikitellä välillä toisiinsa, ainakin mä oon huomannu tällästä.
Tyttöjen väkivalta onkin tällästä saatanan kieroo paskan puhumista muista ihmisistä ilman, että välttämättä tietää heistä mitään. Viestisi antoi perille, että suomalaiset pojat on ihan hanurista ja 1D on paras.
Chill out. Kyllä sulle joku mukavakin tulee vastaan. - näin se vaan on
Aloittaja on sinisilmäinen yleistäjä. One Direction tekee musiikkia rahan ja maineen takia saadakseen naisilta huomiota.
- larry4ever
LARRY = LOVE
- ei sitte
vanhempaa ketjuu löytyny!
mitä tätäkin nyt jauhamaa tuo alottaja on taas kerra yks katkera suomipoikien syrjimä likka jota ei ole kukaan huolinu,
-> ''suomalaiset poitsut on ilkeitä pervoja paskoja rumia läskejä työttömiä kylmiä tyhmiä aivottomia nyyh nyyh nyyh nyyh onedirection bieber robin cheek on ihana kultanen romanttinen komee rikas ihq ihq ihq ''
EIKS TÄÄ OO JO NÄHTY :DDDDD
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793