Naista katsotaan

Justwondering

Nainen, mitä ajattelet siitä jos esim. vastaantuleva mies katsoo sinua häpeilemättä: rintojasi tai lantionseutuasi ja arvaat miehen ajatukset?
Entä jos ventovieras mies tuossa tilanteessa sanoo: "hyvät rinnat/tisut tai upee lantio tai peppu", miltä tuollainen huomautus tuntuu?
Rasittaako tarkkailun alla oleminen vai oletko tottunut siihen. Ajattelin mm. nuoria tyttöjä jotka juuri vasta ovat lakanneet olemasta lapsia ja huomaavat miesten pitkät katseet, mietin että saatta tuntua jopa ahdistavalta. Kertokaa

37

1603

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • judovitsh

kauheeta

• kjslfjldf

Minä pidän siitä, että mies katsoo minua. Sehän nyt vaan on hyvästä ja kertoo, että minussa on jotain mikä miehistä sukupuolta kiinnostaa :)

• 3323223s

Juuri pari päivää sitten julkaistiin Iltasanomissa tutkimustulos jonka mukaan naiset ajattelevat jopa enemmän seksiä kuin miehet.

Joten turha on otsikon avaajan yrittää antaa kuvaa Suomesta jossa naiset vaan haluaisivat olla rauhassa kadulla viattomine ajatuksineen kun seksipeto-miehet heitä koko ajan tiirailevat muna pystyssä.....kyllä me miehet tiedämme mitä te naiset ajattelette silloin kun komea mies kävelee ohitsenne.

• neito30

Sama täällä, kyllä katseet on ihan mukavia, jos niiden tarkoitus on niistä tulkittavissa. Pieni flirtti piristää aina : ) Tosin katseitakin voi olla monenlaisia, joten riippuu varmaan katsojasta. Jos tarkoitus on kuitenkin vain ihailla ja osoittaa huomiota / kiinnostusta, niin sit ne on yleensä ok. Mutta noi kuvaillun kaltaiset kommentit menee jo vähän mauttoman puolelle, joten ne jättäisin kyllä sanomatta, tilanteessa kuin tilanteessa, ellei osaa asiaansa muotoilla paremmin.

• Adore

Naiset ovat hyvin kriittisiä omasta vartalostaan, luulen että leveälantioiset naiset eivät ole useinkaan tyytyväisiä lantioonsa ja haikailevat kapeiden lantioiden muotoja. Itse suorastaan jumaloin leveälantioisia ja luulempa että jos tunnustaisin jollekin naiselle ihailevani hänen kaunista lantiotaan niin hän saattaisi helpottua siitä että on todellakin miehiä joista hänen lantionsa on parasta mallia maailmassa! Kaikki "kitaran" muotoiset lantionaiset: Olette parasta mitä voi olla!

• hfylömies

jos mies tuijottaa röyhkeästi naisen rintoja on se merkki siitä että niitten täytyy olla sairaan seksikkäät ja täydellisen muotoiset,näin teen itse jos näen kauniit rinnat,se on siis myös kunnianosoitus naiselle joten olkaa tyytyväisiä

• ölkjhghjk

Mukavahan se on jos mies katsoo..

• Tsiigaillen

Minä katson naista häpeilemättä, sori vaan. Jos vastaani tulee nainen joka miellyttää silmää niin katson häntä ylhäältä alas niin julkeasti että varmasti se ei jää epäselväksi minne katson. Jos näen hyvännäköisen lantion niin katson sitä suoraa vaikka nainen olisi puolen metrin päässä, katson lantion etumusta ja peppua. Jos kadulla tai pyörätiellä tulee vastaan pyöräilevä nainen jolla lyhyt hame tai shortsit niin katson loppuun asti hänen jalkoväliinsä jos sieltä jotain näkyis. Olen nähnytkin, kiitos lyhyiden shortsien lahkeiden ja minimekon, kiitos siitä teille tytöt. Olen jollekin ohimennessäni sanonut "waude mikä vartalo" tai "wau mikä peppu".
      Mikä olis tämä maailma ilman teitä tytöt?! Hirveä!

• ............

Ahdistavaa.

• Yli 20 CM

Ensin kasvoihin ja sit siittä valuen alaspäin! :=)

• jusu52

Naiseni on seksikkään näköinen isoine rintoineen ja herkkuperseineen, keski-ikäinen seksikkyys suorastaan leijuu hänen ympärillään, uuma on säilynyt kapeana, joten hyvät puolet sen kun korostuvat.
      Tykkään katsella häntä mm. kotiaskareita tehdessään ja kertomansa mukaan hän tietää heti kun häntä katsellaan.
      Hän nauttii siitä kun katselen häntä, se on hänelle tärkeää.
      Kapupoissa yms. miehet tuijottavat häntä häpeilemättä, enkä ihmettele. Joskus kaupassa käydessämme olen jättäytynyt hieman sivummalle ja on jännä katsella ympärillään "pöriseviä" eri-ikäisiä miehiä. Katseet menevät lähes poikkeuksetta rintavakoon tai takalistoa ihailemaan. Toki tilanne jonkin verran hivelee minunkin itsetuntoani. Varsinkin kun naiseni ei yksistään näytä seksikkäältä, hän on oikea seksipeto.
      Yksi juttu on, mitä naiseni ei voi sietää. Se on muslimimiesten tuijottava katse. Siksi emme viitsi matkustella mm. Turkissa tai Egyptissä, siellä hänelle tulee painostava olo, vaikka yrittäisikin pukeutua peittävämmin. Kuumissa maissa tukalaa.
      Eikä ole mukavaa olla koko aikaa privaatissa, jos on ulkomaille matkustanut.

• Elämän tarkoitus=42

Minä nautin aivan täysin siemauksin miesten katseista!
      Nämä rintoja, peppua, sääriä kehuvat kommentit ovat myös täysin jees. Usein oikein sievästi punastun ja välistä taas oikein aistin seksuaalisen energian ja voisin suurinpiirtein panna siinä kaupan kassajonossa tätä tuijottavaa miestä. (Jota en nyt luonnollisestikaan tee - varattuna naisena).
      Mutta. En voi sietää kähmimistä, joskus tanssilattialla joku oikein hieroo itseään rintojani vasten ja se ärsyttää. Eli siis katsoa ja kehua saa - ei koskea.

• blondieee

Itse en pidä miesten tuijottavista katseista... omaan tiimalasi-mallisen vartalon (kookkaat rinnat-kapea vyötärö-leveä lantio) ja olen huomannut toki että se on miesten mieleen... mutta...
      Naimisissa olevana naisena tuijottaminen tuntuu ikävältä eikä imartelevalta. En muutenkaan kuulu naisiin jotka janoavat miesten huomiota ylenmäärin. Vain oman mieheni huomio kelpaa.
      Olen vielä nuori - 25 vuotias, ja minulla on pitkät vaaleat kutrit. Katseet harhailevat monella suuntaani jo ihan hiusteni vuoksi. Mutta siis tuijottavista miehistä en pidä, olenhan muutakin kuin pelkkä ulkokuori ja pinnalliset miehet ei vaan sytytä.

• Katsoa saa vm-73

Minusta on vaan mukavaa, jos mies katsoo rintojani. Silloin tunnen, että ne ovat houkuttavan näköiset ja se tuntuu hyvälle. Tykkään myös, kun mies katselee paljasta pilluani.

• Mietinyite

Aloittaja vaikuttaisi olevan joku vanha gubbe joka miettii kehtaako jollekkin teinille mennä kehumaan sen persettä.

Eiköhän se ole niin että kehun arvo on kehun antajasta kiinni. Komea nuorimies kun heittää jotain hyvästä pepusta niin se on ihan eri kuin mahakas 50v limanuljaska kielipitkällä kehuu persettä pantavaksi.

• cameltoebest

kyllä miehenä katson kun joku pilluaan tarkoituksella jokaisen katsottavaksi tarjoaa kun pukee päälleen jousto housut. ei varmasti ole mukavuus se tärkein syy niihin pukeutua.

• repekalevi

Itselläni on tässä aikuisiän aikna ainakin 2-3 tapausta joissa nainen on tuonut lantionsa silmien tasoon katsottavaksi. olisko ollut jopa tilanne, että nainen haki tilanteen jossa tämä tapahtu. Se tilanne jossa völimatkaa naisen vetoketjuun on reilusti alle 40 cm ( siis käsinkoskettavissa ) kesti lyhyeen.. ei varmaa minuuttejakaan..... mutta tämä ihminen teki sen ainakin kaksi kertaa erillään ja haki itse tilanteen silmiin katsomiselle... joka ei kyllä kestänyt kuin alle minuutin... tuon tilanteen alku oli oma tarinasnsa.

• Huakaus

"Mietinytte":"
      "Eiköhän se ole niin että kehun arvo on kehun antajasta kiinni. Komea nuorimies kun heittää jotain hyvästä pepusta niin se on ihan eri kuin mahakas 50v limanuljaska kielipitkällä kehuu persettä pantavaksi."

Enpä halua edes tietää mitähän tämäkin "mietinytte"-tyyppi on elämänsä aikana suustaan syytänyt! Kun suunsa aavasi niin tuli mieleen likaviemäri.

• repekalevi

Kyllä noista tilainteista ollaan hiljaa eikä sitä ihmistä arvostella. Omalle kohdalle ei ole osunnut mitään katastrooffia.... ja kyllä ne on itse sen naisena tienneet.... ketää noista ei ole aikanaan tarvinnut ns. kytätä...

Ja varmaa on ollut muutama tilanne joita en ole edes hakenut..... kyllä siinä on viestiäkin sisällä, että joku tuo itsensä tietooni.

• lukiossa samassa luennossa yksi poika kirjotti lapulle et " sulla on ihana perse et mennääks tonne vessaa panee?" mul oli mini hame ja toppi nii monet oli makaamas maassa ja tuijottamas pilluu ja mone kuolas mun perässä :) oli se kyl iha kivaa :D vois laittaa uudestaa ! haluun seksii ::(

• dofdof

moi miltsu koskas pantais olen mies 24v
        haluun sua!

• säälittävää

Ite käytän usein lyhyitä hameita, ja aika tottunut olen että miehet (nimenomaan keski-ikäiset) tuijottelevat ja virnuilevat idiootisti. Itse lähinnä halveksin näitä, jos ei ole parempaa tekemistä kuin tuijotella ja ajatella pervoja 23-vuotiaan tytön kävellessä lyhyessä hameessa ohi, on aika surullinen elämä. Ja hyvin usein on niitä, jotka autolla ohi mennessään tööttäilevät. Vihaan näitä, koska se tööttäys aina pelästyttää, ja varon kyllä visusti katsomasta näihin autoihin päinkään. En suo niille äijille sitä iloa, että olisin huomioinut ne.

• tissientarkkailija

kyllä aika tosikko olet.ensin puet minihameen niin mitä ihmettä sillä muuta hakee kuin huomiota jota kyllä varmasti saat yllin kyllin

• Perse-Einari

En ole keski-ikäinen, vaan 30-vuotias, mutta jotain seksuaaliseen kehitykseen liittyviä ongelmia sulla täytyy olla, jos vielä 23-vuotiaana pidät itseäsi tyttönä. Newsflash: et ole ollut tyttö enää puoleen vuosikymmeneen. Olet nainen ja miehet ikään katsomatta katselevat naisia, etenkin vähiin vaatteisiin pukeutuneita.

Tööttäily ynnä muu epäkohteliaisuus on asia erikseen, mutta katseille et voi mitään, etkä tule koskaan voimaan. Sinusta voi olla säälittävää, että mies kiihottuu naisen katsomisesta. Minusta sinun asenteesi taas on säälittävä ja kertoo seksuaalisuuden lukoista.

• labrarotta
        tissientarkkailija kirjoitti:

kyllä aika tosikko olet.ensin puet minihameen niin mitä ihmettä sillä muuta hakee kuin huomiota jota kyllä varmasti saat yllin kyllin

Haha, ei näin! =)
        Kesäisin mihihame/shortsit ovat yksinkertaisesti vain mukavempi vaihtoehto kuin farkut. Pitääkö suomessakin naisten pukeutua sitten kaapuihin jos ei halua perverssien setien huutelevan perään/kyttäävän.??Tyypillistä miesten logiikkaa: nainen on heti halukas ja kiimainen jos sillä on lyhyt hame. Tulkaa jo pois sieltä keskiajalta!
        Ja kyllä jokaisella on oikeus kulkea rauhassa kadulla. Baarit ym. on flirttiä varten. On vain noloa ja apinamaista kun peelot tööttäilee ja huutelee perään. Mutta sitten kuitenkaan ei uskalleta tulla juttelemaan kasvokkain tai ottaa aikuismaista kontaktia naisen kanssa.

• tuij jottaja m
        labrarotta kirjoitti:

Haha, ei näin! =)
        Kesäisin mihihame/shortsit ovat yksinkertaisesti vain mukavempi vaihtoehto kuin farkut. Pitääkö suomessakin naisten pukeutua sitten kaapuihin jos ei halua perverssien setien huutelevan perään/kyttäävän.??Tyypillistä miesten logiikkaa: nainen on heti halukas ja kiimainen jos sillä on lyhyt hame. Tulkaa jo pois sieltä keskiajalta!
        Ja kyllä jokaisella on oikeus kulkea rauhassa kadulla. Baarit ym. on flirttiä varten. On vain noloa ja apinamaista kun peelot tööttäilee ja huutelee perään. Mutta sitten kuitenkaan ei uskalleta tulla juttelemaan kasvokkain tai ottaa aikuismaista kontaktia naisen kanssa.

kyllä se hameen pituus ratkasee,minihametta ei kukaan käytä jos ei nauti miesten katseista

• HonkHonk

Kumman vaihtoehdon valitset: nykyisen pukeutumistyylisi lyhyine hameineen topin kans vai vaatteet joissa et näytä miltää ja kukaan ei huomaa sinua eikä välitä sinusta? Olisiko vm:ssa tyylissä itselläsi iloinen päivä? :)

• kjhgff

minulla isot rinnat ja muuten olen pieni nainen (157 cm) kuppikoko D, olen nuoresta tottunut miesten tuijotukseen rintavarustuksen vuoksi, ei haittaa, edelleen tuijotetaan vaikka ikää jo 40 v :)

• fishnets

Se on aina ihanaa kun miehet katsovat tissejä tai perää, sitä tapahtuu lähes päivittäin, mutta eniten he tuijottavat kasvojani ja hiuksiani. Ei tarvitse olla minihameessa jos on voimakkaan seksuaalinen ihminen, monet vaistoaa sen ilman paljastakin pintaa.

Kehut on aina ok, oli nuori tai vanhempi herra, mutta röyhkeän kaksimieliset puheet ja ehdottelut on tungettelevia, ja useimmiten niitä laukovat muutenkin vastenmieliset miehet.

Itse koen verhotun vartalon miehillä ja naisilla kiinnostavammaksi kuin sen että kaikki herkut on lyöty heti esille. Mutta olenkin fetisistinen ja pidan univormuista, kauniista sukista ja mustasta puvusta..

• Linkkuvalot

Viime kesänä matelin autollani eräällä hiljaisella kadun pätkällä kohti punaisia valoja. Edessäni juoksi kadun poikki arviolta 12 vuotias tyttö jolla oli vaaleat kireät trikoot ja niiden alla kireät pikkuhousut joiden lahkeet piirsivät selvät raidat tytön kehittyneiden pakaroiden kaaria myötäillen. Näky oli niin paljastava että luulen että joku hiukan vanhempi tyttö saati sitten nainen olisi miettinyt lähteekö ulos tuossa asussa. Matelin liikennevaloja kohden ja tyttö käveli autoni etupuolella melkein rinnallani ja pakarat liikkuivat terhakasti. Avasin ikkunan ja huikkasin työtölle auton ikkunasta: "onpa sinulla sievä pylly, hyvät pakarat", tyttö katso hölmistyneen näköisenä mutta hymyili sitten. Noita pakaroita kelpasi kyllä näyttää.

• Perse-Einari

Aijai, kun eilen sai taas yökerhossa ihailla tiukkoihin toppeihin ahdettuja tissejä, istuvien naisten minihameiden alta näkyviä pikkuhousujen peittämiä häpykumpuja ja tanssilattialla keinuvia pyllyjä kireissä mekoissa. Kivaa oli seisotella kalua housuissa samalla juomia kulautellen.

Tänään lisää sitä herkkua.

• Nuorelle varmaan ahdistava kokemus,40 naiselle ei enää. Jos huomaan miehen katsovan rintojani,so what,tai jos kommentoi niin siitä vaan. Nuorelle kommentit/katseet ovat vaikeita kun omakuva on vielä hukassa.

• ka8iqeuwiqlkajöjsl

Ei mua haittaa se että miehet katselevat, ihan samalla tavalla minäkin vilkuilen hyvän näköisten miesten perään. Mutta voi olla että nuorille se voi tuntua ahdistavalta kun taas näin 40 ihan ok ;)

• repe kalevi

mut jos aattele omia kokemuksia, niin kyllä se nainen joka vaikka portaissa menee keskustelun aikaa sen verran ylemmäs, että mies jää pakkokatsomiseen, niin.... kylläse on naisen miettimismyssyssä ollut jo aiemmin, niin tapa kuin se kuka se katsoja on..... ja yks sit jopa laittoi myöhemmin asiasta erikseen viestin tyyliin.... olis pitäny tehä yks asia, nyt ei oo enää mahdollisuutta.

• I wonder?

mistä johtuu se kun naisia koittaa silmiin katsoa niin kääntävät tosi nopeasti katseen pois? kumminkin olen normaali, hyvännäköiseksi sanottu 20vuotias mies. Toki mukava katsella kauniita naisten kroppia muutenkin mutta tuo aina ihmetyttää.

• repe kalevi

Se on vaan refleksi niinkuin sekin, että yleensä joku hakee tilanteen että katsoo toisen silmiin.

Sitä paitti se, että joku katsoo toista suoraan silmiin on myös tietyssätilanteessa tahaton ilmiö mikä myös osin selittää sen ettei se ole pitkä hetki.

Itselläni nämä tilanteet ovat ovat alkaneet naisen puolelta, ja osin ne kyllä johtuu naisen puiolelta tulleesta reaktiosta ja feronomista.... sen aineen nainen aistii paremmin kuin mies, siksi siitä ei pidä ottaa vakavasti.... No, olipa tyhmä kommentti

• katsemies...

Minä jos autolla ajaessa näen hyvän näkösen vähäpukeisen typyn tai typyi menevän jalkakäytävällä alan tuijottamaan häntä röyhkeästi niin kauan kuin pystyn(melk.niskat nurin!),usein huomaan heidän katseistaan(päät kääntyy="kait se ihaili mua") että naiset suorastaan kerjäävät tälläistä huomiota,lyhyt hame,topit..hmm saahan niitä tuijottaa,sama juttu marketeissa jossa voi ottaa katse kontaktia pitempään on jänniä tilanteita välillä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35