Tämä ei nyt ole ihan kiireellinen asia enkä ole vielä tarkemmin ajatellut mistä tämmöistä voisi kysyä. Mahdollisesti tarvitsisin remonttimiestä täydelliseen maaseudulla sijaitsevan (ei korvessa, järvi lähellä) talon sisäpuolen remonttiin. Maksuna mahd. osuus talosta tai työ- ja/tai liiketilaa esim. käsityö (esim verhoilu, puupaja, autojen kunnostus) tms. toimintaan. Ja jos vielä olis noin 45 vee fiksu sinkkumies, niin tässähän napsahtais monta palikkaa kohdalleen, mahdollisesti : )
Ja juu, laitoin tämän sinkkupalstallekin ;)
Remppareiska Taipalsaari/Savitaipale tai muualta
Alustavaa kyselyä
1
188
Vastaukset
- rm
Hyvä idea sinänsä, tälläinen vaihtotyö, maksu tapahtuisi luonnossa siis euroja ei käytettäisi. Jossain eteläeuroopassa tästä on laajempi kokeilu, Savitaipale sopisi täällä eurottoman alueen kokeilukunnaksi ja voisi tuoda muuttoaallon kuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858