Eli joo, mies taas menossa huomena "miesten" saunailtaan. Nää niin tiedetään. Joka kerta sanonut et paikalle tulee vaan miehiä, mutta kummasti muualta kuullut että mukana ollut naisiakin. No sitte kun kysyny et saunoko se niiden, sille tuntemattomien naisten kanssa, niin vastannu vaan et joo, ei saunomisessa oo mitään pahaa, suomalainen tapa. Joka se tietysti onkin. Mutta musta on tuntuu pahalta et mies lähtee miesten saunailtaan niin ettei mua oteta mukaan, koska on vaan miehiä, mut kumminki siä naisia ollu. Ei ne naiset haittais jos oisin mukana. Mut sit aina jää arvailujen varaan mitä siä tapahtuu, kun sieltä siis tullaan kotio aina vasta seuraavana päivänä..ja yleensä tapahtumia kuulen muualta..kun mies vaan sanoo ettei sen kummempia tapahtunu..
Mutta miten miehestä on ok käydä sekasaunassa kun jos mä saunon vieraiden miesten kanssa niin se olis niin eri asia..ei kukaan saa nähdä sen naista alasti. Miten se sit on eri asia et se hilluu aamuun asti alastomien naisten kanssa ja se on niinku ok??
Ite en kyl ees haluis vieraiden miesten kans saunoa ellei oma mies paikalla enkä ikinä jää illanviettoihin yöks..koska haluan kuitenkin myös osottaa et oon vaan oman miehen nainen ja sen viereen myös haluan yöks tulla..
Miten ite näihin saunailtoihin suhtaudutte?? en haluis olla mustasukkanen mutta aina sitä on väkisinkin näiden iltojen koittaessa.. :/ joskus auttanut että vedän yksinäni kalsarikännit tai ite lähteny baarikierrokselle niin en oo miettiny miehen menemisiä, mutta nyt kotona pieni lapsi joten joudun täällä vaan ahdistuun ajatuksieni kanssa..
Miehellä saunailta..TAAS :(
3
622
Vastaukset
- sannnnja
muuten siis en ole mustasukkainen, mutta kun nää saunaillat tuppaa oleen aina niin salamyhkäsiä tapahtumia että pakostakin alkaa miettiin..
- Kokenut mies
Mies nauttii alstomien naisten tirkistelystä ja naimiseksihan se menee, kun on viinaa päässä
- Nannae
Itsekin olisin varmaan moisesta mustasukkainen. Ja jos kerta miesten saunailta ja silti naisia. Ketä ne naiset sitte on ollu? Muiden tyttöystäviä, ihan puhtaita kavereita vai jotain muuta? Mä kyllä istuisin miehen kanssa asiasta keskusteleen ja kertoisin rehellisesti miltä musta tuntuu. Tärkeintähän on se, että miehes ei oo sua pettäny. Mutta puhu ihan avoimesti miehelles asiasta ja kysy että mikä siinä on, että sua ei hualita mukaan naisena, mut muut naiset saa kyllä tulla. Kyllä se siitä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204934
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741564Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561438Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041119Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064