Pride-kulkueeseen hyökkäyksiä pidän heterona kaikkein raukkamaisimpina tekoina, mitä on koskaan ollut valtiossa, joka on julistanut itsensä sivistys- ja oikeusvaltioksi. Harva suomalainen tykkäisi siitä, että joku hyökkäisi itsenäisyysparaatissa sotilaidenkaan kimppuun (vaikka se paremmin sopisi, jotta varmuus ois muutakin kuin puhetta), miksi on siis syytä hyökätä Pride-kulkueenkaan kimppuun!?
Pride-kulkueisiin hyökkääminen on raukkamaisten tekoja
4
<50
Vastaukset
- tosi on
FORD,ei ole auto,eikä HOMO ihminen!
- Mirka...
Uskovaiset purkaa vihaansa erillaisiin ihmisiin.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä tässä asiassa, ateisti1982. Itse en voi lainkaan ymmärtää sitä, että kukaan hyökkää kenenkään kimppuun vedoten uskoonsa. Asioista voi olla montaa mieltä ja ihmiset uskovat eri tavoin. Mutta kenenkään kimppuun ei voi uskon nimissä käydä.
Näen itse myös niin, että kristinuskon ytimessä on sanoma Jumalasta kaiken elollisen Luojana sekä sanoma armosta, lähimmäisenrakkaudesta ja sovituksesta Kristuksessa. Jokaikinen ihminen on juuri sellaisenaan Jumalalle arvokas, rakas ja kelpaava, Jumalan luomistyön tähden ja Kristuksen sovitustyön tähden. Tässä ei ole yhtään erotusta. Onpa ihminen musta tai valkoinen, homo tai hetero, nainen tai mies, lapsi tai vanhus - jokaisen ihmisarvo on täysin luovuttamaton ja ehdoton.
Emilia (toimittaja)- Miksei yhdistettäisi
Pridekulkuelaiset hyökkäisivät itsenäisyysparaatilaisten kimppuun. Katsottais sitten kummat jäävät kentälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo716955Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 322319
- 201888
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231881- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131592- 181559
- 521558
- 101549