Pride-kulkueisiin hyökkääminen on raukkamaisten tekoja

Pride-kulkueeseen hyökkäyksiä pidän heterona kaikkein raukkamaisimpina tekoina, mitä on koskaan ollut valtiossa, joka on julistanut itsensä sivistys- ja oikeusvaltioksi. Harva suomalainen tykkäisi siitä, että joku hyökkäisi itsenäisyysparaatissa sotilaidenkaan kimppuun (vaikka se paremmin sopisi, jotta varmuus ois muutakin kuin puhetta), miksi on siis syytä hyökätä Pride-kulkueenkaan kimppuun!?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on

FORD,ei ole auto,eikä HOMO ihminen!

• Mirka...

Uskovaiset purkaa vihaansa erillaisiin ihmisiin.

• Olen kanssasi täysin samaa mieltä tässä asiassa, ateisti1982. Itse en voi lainkaan ymmärtää sitä, että kukaan hyökkää kenenkään kimppuun vedoten uskoonsa. Asioista voi olla montaa mieltä ja ihmiset uskovat eri tavoin. Mutta kenenkään kimppuun ei voi uskon nimissä käydä.

Näen itse myös niin, että kristinuskon ytimessä on sanoma Jumalasta kaiken elollisen Luojana sekä sanoma armosta, lähimmäisenrakkaudesta ja sovituksesta Kristuksessa. Jokaikinen ihminen on juuri sellaisenaan Jumalalle arvokas, rakas ja kelpaava, Jumalan luomistyön tähden ja Kristuksen sovitustyön tähden. Tässä ei ole yhtään erotusta. Onpa ihminen musta tai valkoinen, homo tai hetero, nainen tai mies, lapsi tai vanhus - jokaisen ihmisarvo on täysin luovuttamaton ja ehdoton.

Emilia (toimittaja)

• Miksei yhdistettäisi

Pridekulkuelaiset hyökkäisivät itsenäisyysparaatilaisten kimppuun. Katsottais sitten kummat jäävät kentälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      71
      6955
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3123
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      32
      2319
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1888
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      23
      1881
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1867
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1592
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1559
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52