rohkeaa, epätoivoista, noloa vai normaalia?

yppis

Hei,

näin kesällä monet ihmiset on mökeillä tai jossain muualla lomailemassa, eikä kaupungissa ole ketään hyviä ystäviä paikalla. Onko omituista tms. jos minä vielä tämän ikäisenä(47) lähdenkin yksikseni terassille viinille ja katsastamaan onko ketään juttelu-kaveria saatavilla.

Mitä mieltä? Totta jos puhun, niin hiukkasen tekisi mieli tuonne ihmisten ilmoille, mutta epävarmuus vähän kalvaa, jotta kehtaanko ja uskallanko....

17

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forzemma

      Ei ole epänormaalia edes 75 vuotiaana.
      Keskustelukumppania on joskus vaikea löytää, ainakin sellaista joka olisi samalla aaltopituudella.

      • Puhukaa, puhukaa!

        -Keskusteletteko vaimonne kanssa yhdynnän aikana?
        -Kyllä, jos hän sattuu olemaan lähettyvillä.


    • pepparmint

      Kehtaat mennä. Varmasti on muitakin, jotka ovat yksin liikkeellä. Eikun menoksi vain. :)

    • MeriNoit

      Vastaus myöhässä niin kuin Aila.

      Kotoa ei kukaan sua tule hakemaan. Vannon ja vakuutan. Menomestassa menomestan tavalla.

      Erityisen tärkeää katsoa peliin ja sanoa ääneen: olen alfayksilö; harvoin tarjolla, turhat kyselijät älkööt vaivautuko.

    • Aila tosiaan

      Hei, minäkin olen 47v (nainen) ja kyllä minä lähden ainakin yhden kerran kesässä terassille. En mä mieti ketä siellä on ja kenen kanssa menen, vaan pistän töpinäksi ja menoksi.

      Mä viihdyn itekseen enkä kaipaa ketään häiritsemään minua, sillä minä keksin aina tekemistä ja aika kuluu siten liian äkkiä.



      ______________
      | VODKA!!! | \__
      |___________|__|__|)
      (@) (@) “*(@) (@)

    • Maisa-Kaarina47

      Yksinkin lähteä voisin Kesäterassille olen kanssa 47-vuotias Aikuinen Nainen siis ;-) ...

    • iisi

      Pian jo pääsee talviterassille siskot hyvät. Yksi hyvin maistuva sekoitus on tequila ja olut -maistelkaa ja laittaa voi viestiä, oliko maukasta.

    • näin

      Minulle tulee aina mieleen kun nään jo varttuneenpia naisia terasilla, että heiltä on jäänyt jotain nuoruudesta kokematta... Minä 45v nainen en menisi enää sellaisiin paikkoihin vaikka maksettaisi!

      • lälläripyärä

        Samalla 40v. kriisin ylikäynyt mies hankkii moottoripyörän, eikä kenkään kummastele tai moralisoi.

        Puolisot eivät pidä miesten poikavuosien harrastuksesta, kun nahka-asut eivät omaan tyyliin sovi ja kypärä pilaa paplarikampauksen.

        Yksin joutuu mies parka ajamaan pyörineen ;-P


      • hyvässäseurassa

        Niin ehkä on jäänytkin. Kivaahan siellä on, mutta sinä siis et halua nauttia kesästä ja pitää hauskaa, koska olet jo 45. Hm..


      • näin
        hyvässäseurassa kirjoitti:

        Niin ehkä on jäänytkin. Kivaahan siellä on, mutta sinä siis et halua nauttia kesästä ja pitää hauskaa, koska olet jo 45. Hm..

        Pitää hauskaa? Minulla on hauskanpidosta nykyään ihan eri käsitys.


      • Goth'n'roll
        näin kirjoitti:

        Pitää hauskaa? Minulla on hauskanpidosta nykyään ihan eri käsitys.

        Mitä jos hölläisit pipoa?? Olen samanikäinen ja vastikään vietin todella hauskan illan 69eyesin keikalla :)


      • Hah !

        Kiristääkö panta vai joku muu paikka?


    • Esteen nimi ?

      Jos 47-vuotiaan pitää kysellä tällaista asiaa, se ei siis ole selvää pässinlihaa itselle, niin mitä elämän aikana on jäänyt ns. väliin?

      • iisi

        Ikää olisi....abouttiarallaa.... 35v. kotirouva, 4 lasta, laiminlyövä ja halveksiva sikamainen mies, kateeliset naapurit ja ystävät.

        Mikä estää?


      • Oman mielen vankila
        iisi kirjoitti:

        Ikää olisi....abouttiarallaa.... 35v. kotirouva, 4 lasta, laiminlyövä ja halveksiva sikamainen mies, kateeliset naapurit ja ystävät.

        Mikä estää?

        Ei minkään pitäisi. Mutta ehkä asian avaaminen omassa mielessään on hyvä aloittaa tuosta "kateellinen"-sanasta. Miksi ihmeessä ne olisivat sulle kateita?


      • iisi
        Oman mielen vankila kirjoitti:

        Ei minkään pitäisi. Mutta ehkä asian avaaminen omassa mielessään on hyvä aloittaa tuosta "kateellinen"-sanasta. Miksi ihmeessä ne olisivat sulle kateita?

        Aloita vaan...
        Fiktio 35v. naiselle, jota ulkopuoliset kadehtivat, koska tätä on siunattu elämällä.

        miten jatkat asian avaamista?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 187
      2128
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      157
      1659
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe