erektio tanssiessa

miltä tuntuu?

Miten naiset suhtaudutte, jos miehelle tulee vaikkapa tangoa tanssiessanne erektio niin, että se tosiaan tuntuu ja näkyykin?

Joku nainen joskus sanoi minulle, että se on ihana tunne, kun sen saa aikaan. Monet ovat alkaneet hieroa sitä vasten mahtavasti lantiolla ja olen itsekin kiihottunut paljon. Jotkut eivät pidä.

Kerran olen nuorempana erään aiemmin tuntemattoman, ihanan naisen saanut kiihottumaan sellaisessa tilanteessa täydellä erektiollani ja hellillä, kiihottavilla puheilla vajaan kymmenen minuutin tuntemisen aikana ihan tosissaan ja menimmekin sitten myöhemmin parkkipaikalle avoautooni rakastelemaan. Oli tosi kiihkeää.

49

6600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NN.

Riippuu ihan täysin vehkeen koosta. Jos on alta parinkymmenen sentin nysä niin arvaathan tuon itsekkin että aika toivottomalta tapaukselta sellainen tuntuu.

• ......

"Kerran olen nuorempana .......parkkipaikalle avoautooni rakastelemaan. Oli tosi kiihkeää. "

- ja sit sä heräsit. :D

• nimim. Kyllä kelpasi

Tänäänhän Fingerporilainen suoltaa säikeitä. Onko lääkitys kohdallaan?

• Ukkomiesten ongelmat

Aika yleistä on lavoilla , että mies tangossa menee hurmioon .

Minkäs sille mies parka voi jos tanssi tuntuu liian hyvältä.

Sinkkujahan ei seksit kiinnosta.

• Piparipurkki kii?

Luulisi ukkomiehen saavan riittävästi kotona, mutta näin ei ilmeisesti ole, jos on noin herkillä..

• Molempia kokeillut
        Piparipurkki kii? kirjoitti:

Luulisi ukkomiehen saavan riittävästi kotona, mutta näin ei ilmeisesti ole, jos on noin herkillä..

Se kun on niin, että kun saaminen ei ole säännöllistä niin ihminen menee siinäkin asiassa säästöliekille. Kyllä vakituisessa suhteessa on paljon aktiivisempi.

• Joutunut antamaan

Nimenomaan hurmioon,työnnetään tankoa naisen haaraiväliin,väli pitää saada kosteaksi.

• Elina J

Piparia en anna sinulle,jos pusket minuavasten liikaa lähden kesken tanssin pois.

Piparia annan vaan harvoille ja valituille,en anna koskaan tansseissa.

• no-lo

Omasta puolestaan kerroni. Joskus kun daami kiusaa, herää se veitikka.
      Sitten onkin aina nolo saatella daami takaisin hakuriviin. Täytys kait pyytää daamilta toiset kappaleet. Sekän ei käy jos oma avokki on tansseissa mukana.

Kaiken lisäksi tämmösen tapauksen jälkeen nostaa se päätään tosi helposti.
      Näin on koko ilta sitten tanssitava vaan oman kullan kaa.

• neitinen

Kyllä itseasiassa minä ottaisin sen jollain lailla kohteliaisuutena sekä naiseuttani että tanssitaitoani kohtaan, jos miehellä erektio tanssin aikana tulisi. Ja edellyttäen kyllä niin, että hän ei sitä korostaisi sen kummemmin, kunhan vaan "olisi".

• tangoesa

Oman arvioni mukaan 70% naisista pitää siitä, 20% ovat asiaa muka huomaamatta ja 10% järkyttyvät viejän stondiksesta.

• Nvm55

Omasta mielestäni olen hyvinkin arkisen näköinen ja en paljoa meikkaa ja laita itseäni tansseihin, kun kuitenkin hikoaa ja meikit valuis ja mielestäni en ole edes seksikäs, mutta yllättävän monella hakijalla, niin minua nuoremmilla kuin vanhemmillakin, tuntuu pikkuveikka nostavan päätään varsinkin hitaiden aikana. Jotkut on pyytäneet hiljaa anteeksi ja olen sanonut että ei haittaa.

• kiusalliset hetket

Minulla rupesi seisomaan kerran tanssiessani erään nuoren kauniin naisen kanssa. No tietysti nainen huomasi asian. Ei hän sitä mitenkään kommentoinut tai muuten huomioinut mutta huomasin sen ilmeistä kasvoilla. Häpesin niin että toivoin voivani kadota maan nielemänä. No tanssimme kuitenkin tanssin loppuun.

• Sormella eka

Minä voisi olla vaan tanssiessa ihan normaalisti,odotan naistenhaun viimistä
        tuntia,jos nainen tulee hakemaan tanssimaan minua,olis melkovarma
        tapaus jatkoa ajatellen,ekana iltana ei kannata heti kosketuksiin mennä,
        vois vaikka somella pikkasen kokeilla.

• Toimitussihteerille
        Sormella eka kirjoitti:

Minä voisi olla vaan tanssiessa ihan normaalisti,odotan naistenhaun viimistä
        tuntia,jos nainen tulee hakemaan tanssimaan minua,olis melkovarma
        tapaus jatkoa ajatellen,ekana iltana ei kannata heti kosketuksiin mennä,
        vois vaikka somella pikkasen kokeilla.

Ryhdy kirjoittamaan Jalluun. Sinulla on siihen tarpeeksi mielikuvitusta. Siellä ilahduttaisit monia kaltaisiasi. Tämän foorumin jutut voivat olla sinulle vielä älyllisesti liian haastavia.

• Lipuntarkistaja

Tanssien päätyttyä voitais tarkistaa löytyiskö sopivaa koloa sinulta.

• 0980

Tottakai sehän tuntuis mahtavalta jos olis miehen mielestgä niin kiihottava et jo tanssiessa halut herää...mut tuskinpa lähtisin lähimpään pusikkoon tai autoon "helpottaan" miehen oloa...jos on siis ihan oudosta miehestä kyse...ja sit taas jos ois kyse omasta miehestä,ja kaunis lämmin kesäilta nii ehkä voisimme poiketa jonnekkin "luonnonhelmaan"...

• avance

voi herranjee..

• Äinään Miäs

Lerpahdus on todennäköisempää.

• Äiti täällä

Paha juttu.

• sopii tähän
    • Nainen parketilla

Erektio ei kuulu tansseihin! Naisena en tykkää jos miehellä alkaa seistä kesken tanssin. Varsinkin tango voi olla kiihkeää ja tulista, mutta minä en tanssi sitä sen takia kiihkeästi että saisin jotain seksuaalista mielihyvää.

• Nomen Nescio

Tuosta kommentista nousi mielikuva, kuinka homppeli ja frigidi tanssivat tulista tangoa keskenään. Ja toisaalta voi todeta, että ei se kukko käskien laula, mutta ei myöskään käskemällä lauluaan lopeta.

Ei sitä erektiota nyt ehdoin tahdoin olla hankkimassa ja naista kiusatakseen, mutta jos vastapuoli on viehätysvoimainen, tuntuu hyvältä, hidas kappale tai muutoin sopiva, niin jos siihen ei tanssin ohella liity jotain seksuaalista mielihyvän tunnetta, niin aika kylmäkiskoiselta suoritukselta vaikuttaa.

• jARPPA450

Itse jouduin moisen takia naimisiin, jäi kuulemma mieleen...

• Kylmään veteen hetke

Mies ei voi itse sille mitään jos pää alkaa nousemaan,olishan se helppoa
        painaa vaan nappia,seiso tunti.
        Nousee aivan itsestään jos on noustakseen,tai sitten ei.

• Sisäänpistoa vailla

Piparia saa tansseista jos vaan osaa keinot,ei saa suoraan piparia
      puskea,pitää varoen aloittaa naisen takamuksesta,etupuoli alkaa
      pikkuhiljaa heräämään todellisuuteen.

• Vierailla vesillä

Tansseista naiset lähtee hakemaan kovaa kalua,velttoa saa kotonakin.

• Kovaa pitää olla

Velttokullia saa meilläkin kotona,kovaa kullia lähden hakemaan tansseista,
        viinan voimalla ei seiso miehillä,haluja on muttei kykyä.

• Pettynyt Ykä

Naapurini ukki (79v.) sai markkinoilla orgasmin.
      Nyt hänellä on kolmen vuoden porttikielto sinne.
      Tämä on minusta järkyttävää.

• jkklllki

Tsemppiä vaan!

• Turhaa haaveielt

En todellakaan pidä siitä että mies alkaa puskemaan kankiaan jalkojeniväliin tanssiessa.

• Matti yo-83

Minä olen saanut erektion yo-kirjoituksissa!

• Tanssityttö

Vai muka kylmäkiskoista, jos ei ole seksuaalista tanssissa. Eihän tanssi seksiin perustu, varsinkaan jos kaksi tuiki tuntematonta tanssii keskenään. Minulle seksuaalisuuden herääminen vaatii tutustumista, ja kiintymistä ihmiseen. Saati nykyään, kun on oma mies, niin ei tulis mieleenkään ajatella tanssia muiden kanssa minään muuna kuin tanssina. Hyvä viejä on pääasia, ei siihen seksiä tarvita! Epämiellyttävä ajatus, että löytyy miehiä, jotka kuvittelee tanssin vieraan ihmisen kanssa olevan jotenkin seksuaalista. Pistää vähän miettimään, että kun seuraavan kerran joku vanha ukko hakee tanssimaan, haaveileeko se koko tanssin ajan seksistä kanssani. Pitäisiköhän jättää menemättä, tai ehkä pitäisi jättää koko lavatanssit. Minähän harrastan muutenkin tanssia ihan tanssiseurassa. Just toi lavatansseissa harmittaa, että monille se on vaan (seksi)seuranhakupaikka, ja täynnä kiimasia kolleja, kun itse haluis vaan nauttia hyvästä tanssista.

• Tanssiseksuaali

Tanssi liittyy todennäköisesti hyvin vahvasti seksuaalisuuteen. Katsopas vaikkapa lintujen parittelurituaaleja, monilla lintulajeilla siihen kuuluu nimenomaan "tanssimista". Ei ole sattumaa, että ihmiset pariutuvat usein siellä, missä tanssitaan, oli se sitten tanssilava tai yökerho.

Tietenkin tanssi on MYÖS jotain ihan muuta, mutta osaltaan sen juuret ovat oletettavasti nimenomaan seksuaalisuudessa. Tämä pätee erityisen hyvin paritanssiin, joka jo lähtökohtaisesti on kahden ihmisen, tavallisesti eri sukupuolta olevien, liitto. Jos tanssissa ei olisi mitään seksuaalista, voisit varmaankin käydä tanssimassa naisystäväsi kanssa, jotta välttyisit erektioilta?

• 24§2§24
        Tanssiseksuaali kirjoitti:

Tanssi liittyy todennäköisesti hyvin vahvasti seksuaalisuuteen. Katsopas vaikkapa lintujen parittelurituaaleja, monilla lintulajeilla siihen kuuluu nimenomaan "tanssimista". Ei ole sattumaa, että ihmiset pariutuvat usein siellä, missä tanssitaan, oli se sitten tanssilava tai yökerho.

Tietenkin tanssi on MYÖS jotain ihan muuta, mutta osaltaan sen juuret ovat oletettavasti nimenomaan seksuaalisuudessa. Tämä pätee erityisen hyvin paritanssiin, joka jo lähtökohtaisesti on kahden ihmisen, tavallisesti eri sukupuolta olevien, liitto. Jos tanssissa ei olisi mitään seksuaalista, voisit varmaankin käydä tanssimassa naisystäväsi kanssa, jotta välttyisit erektioilta?

Samaten miehet jotkamtanssiessa seisottaa, voisivat mennä keskenään härkäparina.

• Tanssiseksuaali
        24§2§24 kirjoitti:

Samaten miehet jotkamtanssiessa seisottaa, voisivat mennä keskenään härkäparina.

Harvempi sitä kikkeliään seisottaa tahallisesti. Se kun on tahaton reaktio, jota ei pysty kaikissa tilanteissa estämään. Ehkä tämän verran sietäisi perehtyä miehen anatomiaan.

Vertauksesi on sitä paitsi virheellinen. Erektion saava mies haluaa tanssia naisen kanssa ja ymmärtää tanssin seksuaalisia juuria. Edellinen kommentoija taas ei näe tanssissa mitään seksuaalista, joten hänellä ei pitäisi olla mitään toisen naisen kanssa tanssimista vastaan. Ellei tanssissa ole mitään seksuaalista, on täysin yhdentekevää, kumpaa sukupuolta tanssipartneri on, vai kuinka?

• kanki k

tanssi oman miehen kanssa

• sateenkaaren ydin
        Tanssiseksuaali kirjoitti:

Harvempi sitä kikkeliään seisottaa tahallisesti. Se kun on tahaton reaktio, jota ei pysty kaikissa tilanteissa estämään. Ehkä tämän verran sietäisi perehtyä miehen anatomiaan.

Vertauksesi on sitä paitsi virheellinen. Erektion saava mies haluaa tanssia naisen kanssa ja ymmärtää tanssin seksuaalisia juuria. Edellinen kommentoija taas ei näe tanssissa mitään seksuaalista, joten hänellä ei pitäisi olla mitään toisen naisen kanssa tanssimista vastaan. Ellei tanssissa ole mitään seksuaalista, on täysin yhdentekevää, kumpaa sukupuolta tanssipartneri on, vai kuinka?

??Tanssiseksuaali??

Kyllä erektion saava mies voi hyvinkin olla homomies kuka tanssii homonmiehen kanssa.
        Tansseissa kun käy myös homomiehiä, aivan tanssimisen takia ja heillä ei ole eroottista latausta tanssiessaan naisen kanssa, ellei ole sitten bi.seksuaali!

Kilpatanssijoista löytyy homomiehiä!

• Antaa teleskoopin no

Erektio tanssiessa on ihan normaalia,silloin varmaan nainenkin huomaa
      miten saa nousemaan,ei muuten nouse jokanaiselle,siihen vaikuttaa
      naisen olemus.

• '´'

Apteekkarilla olisi sinullekin jotain annettavaa.

• Miehen olemus

Vähissä ovat miehen keinot päästä kanssakäymiseen naisen kanssa, jos noin sitä yrittää. Selittelemällä nuljaskointi käännetään lyhytterapiaksi. (ei muuten nouse jokanaiselle)

• Arvostusta kiitos

Maailmassa on luonnolisia asioita ja tuo mistä nyt kirjoitetaan, kuuluu niihin. Mistäkö tietää mites vaikuttaa naiseen, no ei mistään, jos on fiksusti käyttäytyvä nainen tanssitettavana. Miehet joutuvat tähän ahdinkoon, joku "häveten" joku sitä hakien. Totuus on tuo josta joku jo kirjoitti, ei kaikki naiset saa sitä aikaan. Onko se miehisyyden mitta vai alentavaa naisen osalta, riippuu tilanteesta eli kohtaako kemiat.
      Eilen tansseissa kuulin erään miehen kysyneen naiselta, "kuinka pimpsa voi". Vaikka en ole mikään siveyden sipuli, niin olisin jättänyt lattialle, rajansa kaikella ja tuo on naista alentavaa ja ennen kaikkea niiiiiiiiiin ällöä ja tyhmää.

• hyvä ike

Heh, pelimies olisi kysynyt: oletko hoitanut puutarhaasi. :)

• Anti patia

Saamamies ei kysele mitään.

• isoveli4

Koska tuo liha ei jakaudu tasan niin minulla on sellainen käsitys että naiset erehtuvät luulemaan että isomunaisella miehellä seisoo. Minua pidetään pervona ja naiset vähän pelkää. Naiset jotenkin vaistoavat eivätkä leiki minun kanssani. Joku halaus jo on niin harvinainen vaikka toiset halilevat aina kun näkevät.

• Nousee vieläkin pikk

Hyvältähän se tuntuu ,tanssien jälkeen pitää tuntua vielä paremalata ,
      pääsee sisään .

• Anonyymi

Vaikkei miehellä olisi mitään seksuaalisia ajatuksia, hän ei voi mitään sille, että joskus vain seisoo, etenkin, jos nainen on hyvin lähellä, tangokontaktista puhumattakaan. Jos pelkää, että alkaa seistä, etenkin, jos yrität, ettei seisoisi.

Millaiset housut minimoivat tuon ongelman tanssiessa?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1788
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1204
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      773
    Aihe