Kuinka muslimi pääsee "Taivaaseen"?

Astrologionomi.

To the Heavens skies?
No kielilläpuhuminen on tietysti eräs tapa... Mutta ilman rakkautta - turhuutta sekin.
Jos fysikaalisen maailman taivaaseen - muille planeetoille - nousua havittelee, niin sen on Raamatun vanhantestemntin profeetoista Jesaja tai Jeremia kironnut, koska ei ole vielä silloin ollut sen aika.
Eli amerikkalaiset silti studioissaan ja tietokonetrikeillään(tai pienoismalleillaan) näyttäisivät sinne päässeen, ja tottakai sekin riittää jos siihen "puolivalheeseen" pystyy uskomaan, heitä katsoessaan, ja ainakin minä haluan nähdä scifiä niin kauan kuin elän....

Yleensä ottaen, Muhammedin Koraani lupaa uskovaisen ihmisen vain takaisin Paratiisiin. 3. taivaaseen....
Se ei ole ylin taivas, Jeesus, Herra tuli 7. taivaasta,(jalkansa ja vaatteensa ovat siellä) Antikristus tulee tulemaan nenänsä korkeudella, peräti 9. taivaasta.
Taivaan Isä on 10. taivaassa... Eli vasta silloin, kun kuvitelmillamme on massa, ja emme yritä enempää saada massaan, kuin Isä ja Poika antaa palvelijoilleen luvan, vaikka Mestari silti tekee aina oman päänsä mukaan.....
Kolmas Taivas on Karman taivas, se johtuu edellisten elämme päätöksistä, siellä täytyy substatiivisesti kutsua maallisia muotoja esiin, mutta ajallista siirtymää ei näystä siirtymisten välillä ole samoin, vaan kaikki vain kuvitellaan.... Kuka ne kuvittelee, ei välttämättä 1. taivaamme alla(missä me emme ole, vaan 4. taivaassa) olevat hahmot, kuolleita muistellessaan, vaan nuo pelastuneet uskovaiset, itse uudessa ruumiissaan, joka on saattanut hiukan muuttua, jos paratiisiin pääset.... Kultaisista maljoista juovat viisaat voittajat vastakkaisesta sukupolvesta kaiken saaneet, ja hopeisista ne, jotka ovat viisautensa ymmärtäneet.... Suomessa juodaan paljon hopeisista maljoista....
Akaasinen 4. taivas, jota ihalette, tekee attribuuttisen sijainnin kirjoituksissa....
Oletteko ylpeitä? Näette peräti neljänteen taivaaseen?
4. taivasta pidetään myös auringon ja kuun muodostajana.... Aurinko meidät näkee.... Marssiakin pidetään"4. taivaansa" auringosta lukien, mutta se on ehkä viides? Jos auringonkin ja galaksin keskipisteen laskee mukaan? Marsin jälkeen tulee 9. pienplaneetan vyöhyke ja vasta sitten Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus...
Plutosta en ole varma, onko sitä enää, koska Canalaiden scifisarja Lexx väitti sen tuhonneensa..... Pluto onkin horoskoopeissa tuhon ja kuoleman tuoja....

39

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄOOLLA SKYYHYN?

Ihmisen aivot, kasvaa ja kehittyy niin kauan kun hän kuolee.
      Aivot voivat surkastua kesken kaiken(kuolla?) liialla alkoholismilla (RAM=>ROM), tai siitä syystä, että älyllisiä pähkinöitä ei harjoiteta...Taistelkaa saadaksenne edes yksi AO:testi maksimipistein! (240 AO?) Todellisuudessa ÄOOSSA ei kukaan ihminen ole onnistunut maksimipistein, jos ei ole saanut korjata virheitään myöhemmin.... Itse en ole muuta ÄO:ta suorittanut kuin TTY:n alituiset tentit, ja viimeaikoina tulokseni ovat olleet huonoja, sillä motivaatiota ja aikaa käyttää opiskeluun ei enää paljoa minulla ole. Psykologi teki Kajaanissa yli 15 vuotta sitten jonkin ÄO-testin, mutta yksi testi meni suorastaan nollille, koska en kyennyt painamaan mieleen numerosekvenssistä ainoatakaan oikein, koska psykologi ei kertonut etukäteen, että se testi oli sellainen.... En minäkään niin älykäs ole, että ilman sääntöjen kertomista mitään uutta peliä osaisin pelata..... Eli se tyttö oli hieman tyhmä:-)

• Se on maso kone.

Jos joskus tulee oikeita androideja(ihmistä matkivia koneita) niiden väylät on oltava 10,20,30,40 -bittisiä.... Mutta sellaista robottia pitää kastella enemmän, kuin 8,16,32,64-bittistä....

• Sadisti.
        Se on maso kone. kirjoitti:

Jos joskus tulee oikeita androideja(ihmistä matkivia koneita) niiden väylät on oltava 10,20,30,40 -bittisiä.... Mutta sellaista robottia pitää kastella enemmän, kuin 8,16,32,64-bittistä....

Osaako Assyri-Assambler-Assarit ohjelmoida? Toivottavasti, muuten menetätte paikkanne, jollekin sekopäälle, esim. minulle...
        Tietokonetta EI OLE LUPA SILTI KOSKAAN murtaa 2=>8-kantaisuudesta pois, älkää eksykö tarkoiti 10,20,30,40-väyläisellä kahta ihmistä..... Ymmärrätte helposti, miksi, vaikkapa varpaamme eivät kauheasti mihinkään taivu, jos ei ole tyttökaveria....
        Jos kolmikantaisen tribodin teette(OIL) niin öljyäkö saataisiin helposti? Esim puolonen? 0,IIIIIIIII.... Päättymätön sekvenssi juuri noin....
        Mutta 1/3 joka on dessuillakin päättymätön, olisi vain O,I
        Parittomia kantalukujakin käytetään PALJON, koska viikonpäivät ovat 7-kantaisia, ihan samoin niillä lasketaan kuin parillisilla, älkää eksykö, vaikka en ole oikein vielä keksinyt miten tukkilaisilla(1-kantaisilla) voi merkitä murtolukuja.....

• En ymmärrä MURHAA!
        Sadisti. kirjoitti:

Osaako Assyri-Assambler-Assarit ohjelmoida? Toivottavasti, muuten menetätte paikkanne, jollekin sekopäälle, esim. minulle...
        Tietokonetta EI OLE LUPA SILTI KOSKAAN murtaa 2=>8-kantaisuudesta pois, älkää eksykö tarkoiti 10,20,30,40-väyläisellä kahta ihmistä..... Ymmärrätte helposti, miksi, vaikkapa varpaamme eivät kauheasti mihinkään taivu, jos ei ole tyttökaveria....
        Jos kolmikantaisen tribodin teette(OIL) niin öljyäkö saataisiin helposti? Esim puolonen? 0,IIIIIIIII.... Päättymätön sekvenssi juuri noin....
        Parittomia kantalukujakin käytetään PALJON, koska viikonpäivät ovat 7-kantaisia, ihan samoin niillä lasketaan kuin parillisilla, älkää eksykö, vaikka en ole oikein vielä keksinyt miten tukkilaisilla(1-kantaisilla) voi merkitä murtolukuja.....

Muslimien SOTAINTOA JA SATTANISMIA katsoessani tulee miettineeksi, että luuleeko muslimit olevansa jotain tietokoneen muistiavaruuden bittejä, joita jatkuvasti deletetoidaan entisistä muistipaikoistaan muualle?
        Onko se totta, olen surullinen jos se on totta, koska silloin kaikki kristityt tekevät järkyttävän suurta PYHÄN HENGEN PILKKAA käyttäessään koneitaan!
        Miksei pelkkä kehon liikuttaminen uuteen paikkaan riitä, jos mitään tiedostoa ei todellisuudessa mistään poistettu lopullisesti.... Sitä en vain käsitä, tässä muslimien saddamismissa....

• OIKEA MUSLIMI!
        En ymmärrä MURHAA! kirjoitti:

Muslimien SOTAINTOA JA SATTANISMIA katsoessani tulee miettineeksi, että luuleeko muslimit olevansa jotain tietokoneen muistiavaruuden bittejä, joita jatkuvasti deletetoidaan entisistä muistipaikoistaan muualle?
        Onko se totta, olen surullinen jos se on totta, koska silloin kaikki kristityt tekevät järkyttävän suurta PYHÄN HENGEN PILKKAA käyttäessään koneitaan!
        Miksei pelkkä kehon liikuttaminen uuteen paikkaan riitä, jos mitään tiedostoa ei todellisuudessa mistään poistettu lopullisesti.... Sitä en vain käsitä, tässä muslimien saddamismissa....

AInoa asia, missä minä vihastun omaan mestariini Kristukseen silloin tällöin, että kun kukaan muu kristitty ei ole haudastaan päässyt eläväksi, niin miksi mestarimme itse on se ainoa, joka pääsi taivaaseen ilkkumaan meitä tavallisia kuolevaisia:"Minä pääsin tänne, te ette, lällää, olette vasta pikkupahiksia, ettekä isoja hyviksiä kuten minä!" Siksi Saattanaa JA JEESUSTA tulee näyissä enemmän suututtaa ja ihastuttaa näyillämme, mutta sillä ei ole väliä mitä te heistä kuvittelette, tehkää niille pyhyllä tai hyville pahiksille harhoissanne mitä lystäätte, ja jos siellä on naisia, niin raiskatkaa ne kaikki".

• Koraanitentti
        OIKEA MUSLIMI! kirjoitti:

AInoa asia, missä minä vihastun omaan mestariini Kristukseen silloin tällöin, että kun kukaan muu kristitty ei ole haudastaan päässyt eläväksi, niin miksi mestarimme itse on se ainoa, joka pääsi taivaaseen ilkkumaan meitä tavallisia kuolevaisia:"Minä pääsin tänne, te ette, lällää, olette vasta pikkupahiksia, ettekä isoja hyviksiä kuten minä!" Siksi Saattanaa JA JEESUSTA tulee näyissä enemmän suututtaa ja ihastuttaa näyillämme, mutta sillä ei ole väliä mitä te heistä kuvittelette, tehkää niille pyhyllä tai hyville pahiksille harhoissanne mitä lystäätte, ja jos siellä on naisia, niin raiskatkaa ne kaikki".

Syyn tiedämme, Jeesus kärsi kivun ja tuskan, jolla otti muiden taakkoja kantaakseen....Sitä ei Muhammed hyväksynyt, että kantaa muiden taakkoja.....
        Niin Koraanissa lukee, olen senkin kirjan lukenut...
        Hämmästelen Muhammedin NÖYRYYTTÄ! Koraanista Plgioitua:"Tämä on vain varoitus, Jumalaa pelkääväiselle oikeaan uskoon, mutta sotaa ja sattanismia harjoittaville,ja senkin epäuskoisille rangaistus, sillä Tuomiopäivää he eivät vältä, vaikka luulevat silloin olleensa kuolleensa, ehkä muutamia tunteja, ehkä vain kolme päivää"

• Puolustaudun.

Anteeksi, en muistanut lukea, palstan säännöstöä, ennen tänne kirjoittamistani, joten älypeleihin vetoaminen ja sinne langettaminen oli alhaista.
        Mutta en periaattessa usko "suomen lakiin", muslimiasioista puhuttaessa.
        Puolustan itseäni. Jos poliisi haluaa pelit lopettaa,koska niistä eniten pahoilla samaistuksilla murhia tehdään, niin eihän se pelaaja ole syypää, jos SIINÄ pelissä ei ollut niin suuret panokset... Pelatkaa pienillä panoksilla, niin ei tapahdu suuria murhia, vaikkapa itse peli saattaa olla siitä huolimatta yhtä korkeatasoinen, mikä on tietysti ihme.

• ainut tie
        Sadisti. kirjoitti:

Alkuperäiseen kysymykseen selkeä vastaus seuraavassa. Tämä koskee kaikkia ihmisiä, ei pelkästään muslimeja:

http://www.jariiivanainen.net/Islam7.html

• Anonyymi
        En ymmärrä MURHAA! kirjoitti:

Ei muslimit ole sen sotaisempia kuin muutkaan. Mieti nyt huolella Netanjahun tappamisvimmaa. Tai Yhdysvaltojen veristä historiaa.
        Belgian kuningas Leopold oli kuningatar Viktorian setä ja teurasti koko Kongon kansan kuminhimoissaan. Teki ihan omaa bisnestä ja sanoi oikeudessa, että ei tehnyt mitään väärää.

Valkoinen mies ehti riistää Afrikan mantereella kiitettävästi. Monet Afrikan maat on vasta mun ikäisiä + 60 v. Mutta eihän niillä ollut enää mitään rikkauksia, kun Eurooppalaiset hovit oli tyhjentänyt kaiken.

Espanjassa asui muslimeja ns pimeällä keskiajalla, mutta heidän luoma kulttuuri oli kaikkea muuta kuin pimeää. Siellä on vieläkin jäljellä moskeija, josda on niin monta ikkunaa, että joka aamu aurinko nousee uudesta ikkunasta. Keskittyivät matematiikkaan, algebraan, arkkitehtuuriin yms, kun samaan aikaan Euroopassa maalattiin synkkiä tauluja.

Kannattaa panna noi omat ennakkoluulot huolelliseen tarkasteluun. On vähän noloa, että vielä 2020-luvulla ihmiset on niin pihalla tosiasioista.
        Jokaisen ihmisen velvollisuus tässä elämässä on kehittyä parhaaksi itsekseen. Ei täällä olla hengailemassa, vaan kehittymässä ihmisenä.

• Anonyymi
        Koraanitentti kirjoitti:

Syyn tiedämme, Jeesus kärsi kivun ja tuskan, jolla otti muiden taakkoja kantaakseen....Sitä ei Muhammed hyväksynyt, että kantaa muiden taakkoja.....
        Niin Koraanissa lukee, olen senkin kirjan lukenut...
        Hämmästelen Muhammedin NÖYRYYTTÄ! Koraanista Plgioitua:"Tämä on vain varoitus, Jumalaa pelkääväiselle oikeaan uskoon, mutta sotaa ja sattanismia harjoittaville,ja senkin epäuskoisille rangaistus, sillä Tuomiopäivää he eivät vältä, vaikka luulevat silloin olleensa kuolleensa, ehkä muutamia tunteja, ehkä vain kolme päivää"

Eihän täällä voi tietää kuinka paljon Koraania on muokattu, kun meidän Raamattukin on muokattu miesten ja poliittisten näkökantojen takia monta kertaa. Pitäisi lukea vanhalla kreikalla se kirja.

• sqfa

muslimimies ihmettelee kun kristitty ei ruokoile, eivät käy kirkkossa.. mihin kristitty usko?

• muslimimies ihmettelee kun kristitty ei ruokoile, eivät käy kirkkossa.. mihin kristitty usko?

Älä yleistä.... Kristyistä muutama prosentti silti noinkin tekee, mutta MITÄ EROA sillä on, jos katsoo Tv7:kasta iltarukouksensa ja rukoilee salassa isäänsä, joka on taivaassa, eikä joka kadunkulmassa tekopyhästi esittele fariseustaan....

• sqfa

molemmissa on liero, väärinkäyttäjiä siis 1-1 ..

• Laudatur-liero

Jaksoitko lukea viestejä, ymmärsitkö kaiken vai ei mitään? Itse veikkaisin, että siltä väliltä?

• sqfa

siis uskonto ei ole mittausyksikkö taivaaseen ..( moraali )

• Samaa shittiä

Raamatun tai Koraanin lukunumerot, jos niitä siellä on, ovat... Niitä voi muuttaa, jos haluaa saada sen vaikkapa minuuttien tai vuosisatojen kanssa TÄYTEEN, eli matemattiikkaa silti tarvitaan, ja olihan muslimeilla:"Aryabhata - Algebran Isä"
        Hän tutki perusteellisesti, mihin kreikan matematiikka perustuu! Vieläkö muslimimaissa harjoitetaan matemaattisia taitoja? Suomessa - PALJON, mutta vähät asiat EI SIINÄ tiedossa riitä....
        Sanojaan ei saa muuttaa, mutta numerojaotteluita saa, jos kantaluku on eri, mihin luku päättyi.....

• Solkkaaja
        Samaa shittiä kirjoitti:

Raamatun tai Koraanin lukunumerot, jos niitä siellä on, ovat... Niitä voi muuttaa, jos haluaa saada sen vaikkapa minuuttien tai vuosisatojen kanssa TÄYTEEN, eli matemattiikkaa silti tarvitaan, ja olihan muslimeilla:"Aryabhata - Algebran Isä"
        Hän tutki perusteellisesti, mihin kreikan matematiikka perustuu! Vieläkö muslimimaissa harjoitetaan matemaattisia taitoja? Suomessa - PALJON, mutta vähät asiat EI SIINÄ tiedossa riitä....
        Sanojaan ei saa muuttaa, mutta numerojaotteluita saa, jos kantaluku on eri, mihin luku päättyi.....

Muslimit tiettävät kristityn, jos se on oikea kristitty, että kristityt lukevat hyvästi. Voi olla että aivoista tulee sika, jos paljon lukee, biljoonine hermoyhteyksineen, mutta niistä teurastetaan ne, mitkä eivät tuota hedelmää... Alkoholi teurastaa ihmiseltä hermoja, mutta jos sitä liikaa juo, voi mennä hyödyllisiäkin hermoja....
        Kahvi on muslimeilla todella tujua, tujumpaa kuin suomalaisilla, mutta alkoholia suomessa ei sittenkään juoda niin paljon kuin Venäjällä ja Saksassa.... Venäläiset ovat viinaksien perään ja saksalaiset oluiden....
        Suomessa on monenlaista juomakulttuuria, ja muslimit ovat hyviä tekemään pikaruokalamurkinaa.... Suorastaan PARHAITA? Kenties.... Jos vain saisivat hinnatkin hyviksi, niin se olisi suorastaan "sensaatio"....

• 1. 0 -rja, Islam
        Solkkaaja kirjoitti:

Muslimit tiettävät kristityn, jos se on oikea kristitty, että kristityt lukevat hyvästi. Voi olla että aivoista tulee sika, jos paljon lukee, biljoonine hermoyhteyksineen, mutta niistä teurastetaan ne, mitkä eivät tuota hedelmää... Alkoholi teurastaa ihmiseltä hermoja, mutta jos sitä liikaa juo, voi mennä hyödyllisiäkin hermoja....
        Kahvi on muslimeilla todella tujua, tujumpaa kuin suomalaisilla, mutta alkoholia suomessa ei sittenkään juoda niin paljon kuin Venäjällä ja Saksassa.... Venäläiset ovat viinaksien perään ja saksalaiset oluiden....
        Suomessa on monenlaista juomakulttuuria, ja muslimit ovat hyviä tekemään pikaruokalamurkinaa.... Suorastaan PARHAITA? Kenties.... Jos vain saisivat hinnatkin hyviksi, niin se olisi suorastaan "sensaatio"....

http://personal.inet.fi/koulu/karppi/kirjoja.html

Koraani on Raamatun alla vain siitä syystä että Koraani MINULLA oli vasta toinen "suuri kirja", minkä luin.... Jos sinulla on päinvastoin, niin pistä Koraanin alle aine Raamattu.... Raamatun saa tavallisesti hyvin painetun ja kannetun 50 eurolla.
        Sittenkään Ilmestyskirjaa ei kannata niin paljon lukea, että se kuluu puhki, minulla oli jo viides Raamattu, jossa Ilmestyskirjan sivut irtosi ja menivät puhki, jouduin printterilläni printtamaan uudet sivut....

• Ruokailuohjeita.

Sellainen hyvä tieto, teille muslimit, että kristyille ei mikään eläin ole syötynä "saastainen", jos sen mausta vain tykkää... Sillä ei ole kai väliä, paistaako syömiään lihoja vai ei, vaikka Kainilaiset ei pohjimmiltaan hyväksy OIKEAKSI kuin kasvissyönnit.... Minä olen ehkä väärä Kain, koska minulle ei lihan syöminen tuo kuin voimaa ja pelkoa siitä, että omakin lihani joskus VARMASTI samoin syödään... Mutta eihän kasvin syöminen ole eri asia, koska sekin on "kasvilihaa", eli "heikkouskoiset syököön vain kasviksia".....
        Alussa ihminen sai syödä vain kasvista, paratiisissa.....
        Jeesus söi kaloja ja lampaan lihaa.....
        Muhammed samoin.... Tai kalaa kai aika harvoin.... Minun nimeni on kala, Karppi. Siksi Mestarinikin vamaan minut joskus pyydystää ja "syö", jos voittaa minut siinä kamppailussa, mikä on todennäköistä silti.....

• Ovela Jeesus
        Ruokailuohjeita. kirjoitti:

Sellainen hyvä tieto, teille muslimit, että kristyille ei mikään eläin ole syötynä "saastainen", jos sen mausta vain tykkää... Sillä ei ole kai väliä, paistaako syömiään lihoja vai ei, vaikka Kainilaiset ei pohjimmiltaan hyväksy OIKEAKSI kuin kasvissyönnit.... Minä olen ehkä väärä Kain, koska minulle ei lihan syöminen tuo kuin voimaa ja pelkoa siitä, että omakin lihani joskus VARMASTI samoin syödään... Mutta eihän kasvin syöminen ole eri asia, koska sekin on "kasvilihaa", eli "heikkouskoiset syököön vain kasviksia".....
        Alussa ihminen sai syödä vain kasvista, paratiisissa.....
        Jeesus söi kaloja ja lampaan lihaa.....
        Muhammed samoin.... Tai kalaa kai aika harvoin.... Minun nimeni on kala, Karppi. Siksi Mestarinikin vamaan minut joskus pyydystää ja "syö", jos voittaa minut siinä kamppailussa, mikä on todennäköistä silti.....

Veren syömistä ei Jeesuksen apostolit ja opetuslapset Mooseksen tähden hyväksyneet, vaikka ei Jeesus sitäkään kuolemansyntinä pelkästään pitänyt....
        Jeesuksen veri juodaan viinissä(nykyään etupäässä mehua), ja liha leivässä, ja siksi todellisuudessa Jeesuksen oikealle ruumiille ja verelle ei tapahtunut mitään kuolemaan johtanutta asiaa.....

• sqfa
      • Agison

Ruuben says that DREAMS are 8. day....

• Agison
        Agison kirjoitti:

Ruuben says that DREAMS are 8. day....

Seven days, because GOD (Jumala & ALLAH) have 7 spirits.... 0-spirit is also, and with it you are Buddhistic....

• sqfa
        Agison kirjoitti:

Seven days, because GOD (Jumala & ALLAH) have 7 spirits.... 0-spirit is also, and with it you are Buddhistic....

28 / 4 = 7

• Meitä on viisi-kuusi
        Agison kirjoitti:

Vihje. Taannoin Iranin ja Irakin välinen sota, oli shakkipeliä, jossa Irak pelasi tavallisesti mustilla ja Iran valkoisilla. Niille on tehty muitakin sääntöjä kuin "klassiset". Terroristi säännön siitä tiedätte, molemmat muistetaan riipumatta hyökkäsikö itte tai ei.
        Go:ta jos haluat netissä pelata, niin googlaa IGS tai WING, pohjimmiltaan SE on maailman helpoin ja samalla vaikein peli. Hesekiel ennusti että GOG ja MAAGOG alkaisi, jos kävisin Israelissa, Isäni kävi, mutta ehkä ei ole minun aikani vielä kuolla terroristi-iskussanne siellä, en tiedä.....

Jätkänshakissa(GOMOKU) ei suomalaista koskaan voiteta.....

• Lukiotietoa
        sqfa kirjoitti:

28 / 4 = 7

28 / 4 = 7

Maailman helpoin lasku....
        Tiedätkö miten numerosekvenssin saa ikuisesti toistumaan murtolukuna?

1234.123412341234

10000x = 12341234....
        x = 1234.1234....
        9999x =12340000
        x = 12340000/9999 = 1234.1234,,,,

Jos kirjaimet muuttaa esim. 30 kantaiseksi numeroteoriaksi, niin kaikki lauseet pohjimmiltaan on matematiikka, jossa loogisesti sovelletaan eri mantroja.... Mantra on siis tuollainen sarja, jota jäätäisiin hokemaan samaa ikuisesti, mutta siihen ei Kristus ketään kehota, vaan puhumaan korkeita, ja erilaistuneita lauseita.....

• sqfa
        Lukiotietoa kirjoitti:

28 / 4 = 7

Maailman helpoin lasku....
        Tiedätkö miten numerosekvenssin saa ikuisesti toistumaan murtolukuna?

1234.123412341234

10000x = 12341234....
        x = 1234.1234....
        9999x =12340000
        x = 12340000/9999 = 1234.1234,,,,

Jos kirjaimet muuttaa esim. 30 kantaiseksi numeroteoriaksi, niin kaikki lauseet pohjimmiltaan on matematiikka, jossa loogisesti sovelletaan eri mantroja.... Mantra on siis tuollainen sarja, jota jäätäisiin hokemaan samaa ikuisesti, mutta siihen ei Kristus ketään kehota, vaan puhumaan korkeita, ja erilaistuneita lauseita.....

29,5 / 4= ? kuukautiset? Menstruation

• sqfa

Timeo hominem unius libri.

• Latinaa?

Ajan ymmärtäminen inhimillistää yhdistämisen vapautta.

• Akbar
        Latinaa? kirjoitti:

Ajan ymmärtäminen inhimillistää yhdistämisen vapautta.

Syyriassa Jeesus ajetaan hyvin synkkiin syvyyksiin, eikä minun tietokoneohjelmani suurille luvuille, jos saan sen koodattua OIKEIN(väärin ei kelpaa), olisi pienin syy, hänen kärsimyksiinsä, niin se on jotain valtavan suurta ja tarkaa laskua olisi se toteutuessaan... Algorytmit peruslaskutoimituksiin opettiin suomalaisille ala-asteella jo.
        Ehkä jokainen joutuu, jotain hyvin synkkää syystöstä, synnistä kokemaan, eikä syyria ollut pienempi syyttäjä, kuin Iran ja Irak(Tai Libya ja Egypti), se vasta tänä vuonna todistettiin....

• Terveysasema

Mistä näitä kajahtaneita tulee?

• Aki-V

Jostakin Suomen psyykekuntoutuksesta? Olen psyykekuntoilija, ja teen sitä melko paljon, ja olen jo mieleltäni melko voimakas.....
        Tosta sqfa:sta en tiedä, hän saattaa olla suomeen muuttanut muslimi, olenko oikeassa? Vai onko joku, joka vain valehteli olevansa muslimi? Sekin on mahdollista, koska ei muslimit periaattessa kai saisi mitään kirjoittaa?

• sqfa
    • LINNUNLEHTI

Allahin Koraanin korjaan...

• Anonyymi

Mistä tämä juttu on poimittu?
      Aika kiinnostava teoria.

• Anonyymi

Pluto on skorppionin planeetta, mutta niin on Marskin. Hitler oli oinas, Mars ja Pluto.

• Anonyymi

2025
      To, 19 Kesäkuu
      Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: ”Ottakaa, tämä on minun ruumiini.”
      Mark. 14:12-26

elämä on ajatusta ikuisuutta aina olevaa

• Anonyymi

20.6.2025

Raamatunteksti(t)
        Matteus 9
        Jeesus kutsuu Matteuksen
        9Kun Jeesus kaupungista lähtiessään kulki tulliaseman ohi, hän näki Matteus-nimisen miehen istuvan siellä. Jeesus sanoi hänelle: »Seuraa minua», ja hän nousi ja lähti seuraamaan Jeesusta.
        Matteus 9:9
        ---
        Jeesus kutsuu Matteuksen
        9Kun Jeesus kaupungista lähtiessään kulki tulliaseman ohi, hän näki Matteus-nimisen miehen istuvan siellä. Jeesus sanoi hänelle: »Seuraa minua», ja hän nousi ja lähti seuraamaan Jeesusta.

10Jeesus oli sitten aterialla hänen kodissaan. Sinne tuli myös useita publikaaneja ja muita syntisiä, ja he aterioivat Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa. 11Tämän nähdessään fariseukset sanoivat Jeesuksen opetuslapsille: »Kuinka teidän opettajanne syö yhdessä publikaanien ja muiden syntisten kanssa!» 12Jeesus kuuli sen ja sanoi: »Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. 13Menkää ja tutkikaa, mitä tämä tarkoittaa: ’Armahtavaisuutta minä tahdon, en uhrimenoja.’ En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä.»
        Häävieraat eivät paastoa
        14Sitten Johanneksen opetuslapset tulivat Jeesuksen luo. He sanoivat: »Meille ja fariseuksille paastoaminen on tärkeää. Miksi sinun opetuslapsesi eivät paastoa?» 15Jeesus vastasi heille: »Eivät kai häävieraat voi surra silloin, kun sulhanen vielä on heidän kanssaan! Vielä tulee sekin aika, jolloin sulhanen on poissa, ja silloin he paastoavat. 16Ei kukaan ota kutistamattomasta kankaasta paikkaa vanhaan viittaan. Viitta repeää sellaisen paikan vierestä, ja reikä on entistä pahempi. 17Eikä uutta viiniä lasketa vanhoihin leileihin. Silloinhan nahka halkeaa, viini valuu maahan ja leilit ovat pilalla. Ei, uusi viini lasketaan uusiin leileihin. Silloin molemmat säilyvät.»

• Anonyymi

Raamatun lukuja jokaiselle päivälle
      2025
      La, 21 Kesäkuu
      Ei ole eroa ihmisten välillä, sillä Jeesus on jokaisen Herra. Hänen rikkauksistaan riittää kaikille, jotka huutavat häntä avuksi.
      Room. 10:11-13

ota tai jätä elämä, omin voimin emme tästä selviä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1410
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      246
      1304
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1096
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1068
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      785
    6. 65
      764
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      747
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      718
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      691
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      637
    Aihe