Hyviä mustikkapaikkoja Salon seudulla

Marjoliina2

Missä löytyy? Paras ja terveeliisin marja Suomessa.

26

1908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puolukkaliina2

      Mä oon löytänyt metsästä.

    • vitu, ooh, vitu

      Olen viine aikoina syonnyt jonkun verran Emmenthal.juustoa, Mitäs siihen sanotte?

    • M.USTIKKA N.OUKKIJA

      NOUKIN TÄNÄÄN 24 LITRAA VÄHÄN YLI TUNTI MENI AIKAA.

      • m.etsään

        Missä tavataan marjo liina maanantai iltapäivällä.mä tuun näyttämään paikat.


    • Marjoliina2

      Kiitos vastauksista!

    • vielä tässä oppaaksi

      IDIOOTTI! Kun olen itse löytänyt omat mustikkapaikkani, et kai luule, että niitä alan toisille esittelemään! Etsi itse!
      Tai osta torilta - vai pitääkö sielläkin sinut taluttaa oikean myyntipöydän luo?

    • Toinen idiootti

      Johan ehtikin moni vastata ennen kuin nimittelijä heräsi.
      Olisi fiksumpaa jättää vastaamatta.

    • Ei ihmisvihaaja

      Hei sulle "vielä tässä oppaaksi"
      Miten niin olet löytänyt "omat mustikkapaikkasi". Oletko tosiaankin metsän omistaja vai onko jokamiehen oikeudet menneet päähän. Tuskin pystyt itse keräämään kaikkia metsän marjoja vaan suuri osa mätänee metsään. Jos joku muukin kerää ei se ole sun koristasi pois. Oletpa kuin pikkumainen kakara, vainoharhainen, epävieraanvarainen ja itsekäs erakkosielu.

      • Oma mansikkamaa

        Aloitus on kyllä roskistavaraa! Jokamiehen oikeus ei tarkoita sitä, että minun metsäni pitää ilmaisissa sapuskoissa koko valtakunnan ruokakunnat.
        Kerran taalotut varret kun nousevat maasta seuraavan kerran ensi vuoden alkukesästä.

        Tämä aloittajalle tiedoksi!
        Missä muuten on parhaat ilmaisen leivännoutopaikat?


      • vielä tässä oppaaksi

        Juttu on niin, että minun marjapaikkojani ETTE tule tyhjentämään! Totta hel-vetissä olen löytänyt omat mustikkapaikkani, kun olen ne etsinyt. Minua ei kenenkään tarvitse taluttaa mustikkapaikalle, niinkuin näköjään teitä onnettomia yksilöitä.
        Kai sentään torilta löydätte mustikanmyyjät - vai pitääkö teidät taluttaa sinnekin?


    • Ällö kansa

      Sairasta Suomea!

      • kaikkea sitä kuulee!

        Sairaita ovat ihmiset tosiaan, jos ne pitää TALUTTAA mustikkapaikoille!


      • Mustikkaritarinen
        kaikkea sitä kuulee! kirjoitti:

        Sairaita ovat ihmiset tosiaan, jos ne pitää TALUTTAA mustikkapaikoille!

        Olin Kiskon suunnassa ja siellä todella paljon mustikoita eli riittää kaikille.
        Kannattaa katsoa kangasmetsään.


      • ulkomaanapua
        Mustikkaritarinen kirjoitti:

        Olin Kiskon suunnassa ja siellä todella paljon mustikoita eli riittää kaikille.
        Kannattaa katsoa kangasmetsään.

        Ei riitä kauan, kun Rantakoks hakee Vietnamista 5000 mustikanpoimijaa niin siinä menevät ne sinunkin mustikkas, pöllö!


    • mie vaan

      Miten hauskaa ja samalla niin surullista on huomata eroja ihmisissä. Alla on kaksi vastausta marjapaikoista. Ensimmäinen löytynyt on keskisuomen kansalainen ja toinen länsisuomalainen.
      1) Tuu tänne Keski-Suomeen!! Täällä on pilvin pimein mustikoita! Itsellä pakastin niin täynnä, että just ja just sopii ovi kiinni.Olisin mielelläni keränny enemmänkin, mut ku ei sovi enempää. Harmittaa, kun jäi niin paljon mustikoita metsään, eikä muitakaan poimijoita näkyny siinä paikassa.Vadelmia on myös runsaan puoleisesti täällä !Taitaa olla vaan vähän liian pitkä marjareissu, ku sieltä asti lähtis tulemaan.Marja onnea kuitenkin sulle! Toivottavasti löydät jostain
      2) IDIOOTTI! Kun olen itse löytänyt omat mustikkapaikkani, et kai luule, että niitä alan toisille esittelemään! Etsi itse!
      Tai osta torilta - vai pitääkö sielläkin sinut taluttaa oikean myyntipöydän luo?

    • 2* mummo

      Kaks mummoo meni mustikkaan, toinen ei mahtunut!

    • takkoopäinvelax.....

      Kaksi miestä meni Marjaan, toinen eestä ja toinen takkoopäin.

    • Järkevä vastaus

      Perniöstä, Naarjärven ympäristöstä.
      Aikanaan itsekin Ylikulmalla asuneena, niin mammat poimi sieltä vuoden tienistit. Silloinhan marjanostajat kiersi autoineen kylillä ostamassa marjoja.

      Esim Perniön kunnan rantaan autolla ja siitä sitten "tossua toisen eteen" ... :-)

      • -tana!!!

        Vitttuako sä ne kaikki tänne usutat! Perrkele, kyllä me osataan itse omat mustikkamme poimia!!!
        Katos kun me ei olla asuttua täällä "aikanaan", me asutaan täällä tälläkin hetkellä! Vitttu että vit.uttaa tommoset avuliaat aatut!!!


    • Maksalaatikkomän

      Tyttöystävällä on puolukkapäivät ja japanin lippu lakanassa..

    • ihmettelijä xyx

      Kiskontien varressa n 2metriä asvalttitiestä vanhan kaatopaikan ja heinäsuontien kummallakin puolella. Aamusta iltaan kymmeniä autoja lumen tuloon saakka. Ehtymätön metsä. Tervetuloa.

    • Ei ainakaan Salosta.

      Lapissahan nuo... Ei ilmansaasteitakaan, karhuja, poroja ja saamelaisia löytyy ja eiköhän jokunen susi ja venakkokin ole eksyny apajille.

      • venakkojen kaa

        Kaikesta parasta on se kun siellä on niitä venakkoja. Niiltä saa pilllua kun kohteliaasti pyytää. Tommoset marjoliinat vaan pihtaa tavaraansa.


      • tärkeysjäjestystä
        venakkojen kaa kirjoitti:

        Kaikesta parasta on se kun siellä on niitä venakkoja. Niiltä saa pilllua kun kohteliaasti pyytää. Tommoset marjoliinat vaan pihtaa tavaraansa.

        Siellä kun sitä mettässä hässsitään niin se on ihan sama löytyykö jotain tyhmiä mustikoita vai ei. Kunhan vaan löytyy pilllua.


    • Anonyymi

      Onko nämä Thaikut jonkun Kakon palveluksessa, jotka pyörivät torilla kesäisin marjoja myyden? Onko edes laillista touhua?

    • Anonyymi

      Seuraa kahden mummon jälkiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe