Omatoimimatkailijalle edullinen Hotelli

Halpa majoitus

http://www.agoda.fi/europe/spain/barcelona/hotel_call.html?asq=x4AQG/rpPp0H fGj/eO dNDDSUboYbwZ1M jPz8AgBVMXB4exIfuMJlxyJN7udho5Xn41xxnP5mPxEReZcansPtrJKgvkpbpEz3p2YQxK rdl/UN2NDNthdpTGG1OOz7

Olin Barcelonassa tässä halvassa hotellissa 3 yötä. Oli kuitenkin siisti, siivous päivittäin, ilmastointi jopa pelasi, kylpyhuone pieni, mutta toimiva., suihkusta tuli lämmintä vettä riittävästi. Lisäksi tallelokero huoneessa plussaa. WIFI yhteys oli toimiva, kun katselin tietoja kännykän kautta internetistä. Parasta oli keskeinen sijainti. Alkuvaikeus oli löytää hotelli, mutta kun sen löysi niin sitten oli helppoa. Ystävällinen palvelu ja matkalaukun sai säilytykseen kun aamulla tulin ennen klo 12 ja kun lähdin iltakoneella ja huoneen luovutus klo 12 niin silloinkin jätin laukun sinne säilytykseen. Kaikki pelasi loistavasti. Hotellissa on hissi, mutta myös portaat. Ainoa miinus on, ettei huoneessa ole TV:tä, aulassa kylläkin. En sitä jäänyt kaipaamaan kun olin koko ajan kaupungilla. Tietysti, jos on tietokone mukana niin WIFI:n (langaton verkko) kautta voi katsella mitä vain internetistä. Varmaan joku voi katsoa miinuksena, ettei hotellissa ole aamiaista, mutta ympärillä on kymmeniä paikkoja, missä voi käydä aamiaisella, lounaalla, illallisella jne.

Eli, jos haluat halvan, mutta toimivan hotellin keskeiseltä paikalta läheltä Ramblasia, rantoja jne. niin hyvä vaihtoehto. Kävellen pääsin helposti ihan kaikkialle, koska sijainti on loistava.

Yksi todella iso plussa on sijainti lähellä Plaza De Cataloniaa eli lentokentältä pääsi bussilla suoraan sinne ja sieltä kävellen hotellille oli muutama sata metriä. Meno-paluu ilmastoidulla bussilla maksoi noin 10 euroa. Lipun voi hankkia lentokentältä Bussin lähtöpaikalta automaatista ja varmaan bussistakin. Taksia ei tarvitse lentokenttäkuljetukseen ja on varmasti lähes yhtä nopea. Taksi lienee noin 25 euroa/suunta. Siitä on turha maksaa.

Suosittelen niille, jotka haluavat edullisen hotellin keskeisellä sijainnilla. Soveltuu yksin matkustaville ja pareille, jotka eivät halua maksaa liikaa hotellista.

Jos haluat hotellilta luksusta, kuten uima-altaita, baareja jne. niin sitten tämä ei sovellu. Kuitenkin Barcelonan rannat ovat kävelymatkan päässä ja kaupungissa on lukematon määrä baareja, joten miksi ne pitäisi olla hotellissa.

8

1435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edullinen hotelli
      • Edullinen hotelli

        Tarkistin vielä varauksen, olinkin tehnyt sen hotels.com kautta. Tuskin niissä on huimia hintaeroja eri välittäjien kanssa, kannattaa varmaan tarkastaa hinta ennen tilausta. Nettitilaus toimi ainakin omalta kohdaltani hyvin. Itselläni 3 yötä oli 137 euroa yhteensä.

        t. Timppa Kotkasta


    • emppa

      Kiitos!!! :)

    • öeoath

      Nitten nettisivujen mukaan kaikissa huoneissa ei ole ikkunaa. Niissä edullisimmissa ei ole.

      • Edullinen hotelli

        Miinuksena on ettei ikkunaa ole, ainoastaan ikkuna välikköön, mistä voi kurkata paistaako aurinko. En pitänyt sitä mitenkään isona haittana, koska en ollut alunperinkään menossa sinne istumaan hotellihuoneeseen. Maisemaa on riittävästi ihan kaupungilla.

        Sijainti hinta ratkaisi kun olin omatoimimatkalla.

        Tämä nyt on yksi vaihtoehto kaikista hotelleista, mutta sieltä halvimmasta päästä.

        Kannattaa hakea netistä myös muita hotelleja.

        t. Timppa Kotkasta


    • satunnainen matkaili

      Me vaimon kanssa majoituttiin aikas lähellä tuota em "puheluhotellia" (Call) tässä Catalonia Avinoy Hotellissa http://www.booking.com/hotel/es/avinyo.fi.html?aid=311095;label=hotel-94526-es-XLeSNZcDH6kbbI*iX4zdDQS931562057:pl:ta:p1:p2:ac:ap1t2:neg;ws=&gclid=CPeqr5qw7rECFYgtmAodhA0ArA

      Tykästyimme sijainnin ja siisteyden ja henkilökunnan välittömyydenkin vuoksi.

      Se on moderni, siisti paikka aamupalalla, sillä turvallisemmalla puolella Ramblaa, lähellä Turisti-infoa, jne... Kävelyetäisyydellä monista tavoittelemistamme kohteista ja pidemmälle mennessämme taksikyyti oli edullinen ja näppärä esim Miron museoon ja Gaudin puistoon, jonne matkalla saattoi pysähtyä Sagrada Familiaa ihastelemaan - sitä reilut sata (100) vuotta rakenteilla tähän mennessä ollutta, vieläkin keskeneräistä kirkkoa. :)

      Silloin edullinen. Nykyhinnasta en tiedä ... vaihtelee kaiketi ajankohdan mukaan.

    • fdsfsds

      Siis tuossa puheluhotellissa ei ole tv:tä, ei ilmastointia ei jääkaappia? Salli mun nauraa tuohon hintaluokkaan. Jos kahden hengen huone olisi luokkaa 50 euroa, niin tuo olisi kohtuu järkevä, mutta reiluun 70 euroon aivan liian ylikallis. Samaan rahaan saa ihan asuntoja jossa on kaikki tarpeellinen ja enemmänkin.

    • simmppa1

      Barcelonassa ei kannata yöpyä hotellissa vaan huoneistossa, etenkin jos 3 hlö tai enemmän. Perheellisenä olen varannut pari viimeistä majoitusta www.rentavista.fi/barcelona.htm sivuilta. Viimeksi oltiin Barcelonetassa, josta lyhyt matka rantaan. Suosittelen kokeilemaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe