Star Wars - Knights Of The Old Republic (KOTOR)

PeluriM1977

Aah, kylläpäs tekee gutaa piiiitkästä aikaa pelata tätä ensimmäistä roolipeliä, joka sai minut kiinnostumaan tietokone-/konsoliroolipelaamisesta. Tämä oli ensimmäinen roolipeli, jonka aikanaan pelasin originaali Xboxilla läpi ja oli todella "myyty"! Star Wars -taru on minun yksi suosikkejani ja kun siihen lisätään tämä roolipelielementti niin vau!

Nykyään omistan Xbox 360:n ja sillä on pelattu Dragon Age: Origins lisäosineen ja Mass Effect 1-3 joidenkin lisäosien kanssa ja on ollut mahtava "matka".

Nyt sitten satuin selailemaan netistä näitä vanhoja pelejä ja löysinkin tämän KOTOR:in Xbox -version käytettynä ja halvalla (10 euroa). Nyt kun se minulla on, voin sanoa että se on myös hyvässä kunnossa kansilehtineen päivineen. KOTOR on onneksi yksi niitä pelejä, jotka toimivat uudellakin Xboxilla. Joten ei muuta kuin pelaamaan. On se vaan edelleen yhtä hyvä! Olen hyvin alussa ja juuri pääsin pois tuolta Tarisista ja mentiin Dantooinelle. Sielläpä minusta tuleekin sitten jedi.

Vanhalla Xboxilla tuli pelailtua myös KOTOR II ja Jade Empire, jotka toimivat myös uudella Xbox 360:llä. Joten niitä alan metsästämään seuraavaksi.


SPOILERS - SPOILERS - SPOILERS - SPOILERS - SPOILERS - SPOILERS -




KOTOR kertoo tarinan Revanista, tästä tuhansia vuosia ennen Star Wars -elokuvien tapahtumia eläneestä voimakkaasta sithistä, josta tulee kaanonin mukaan Jedi ja galaxin pelastaja sithien ylivallalta. Jos joku on pelannut Star Wars - The Old Republic -peliä, niin se on jatkoa KOTOR:ille ja KOTOR II:lle. Itse en ole tuota SW - TOR:ia pelannut, koska en pidä online pelaamisesta. Anyways KOTOR:issa nähdään miten Revanin vaiheet lopulta johtivat SW -kaanonin kertomiin tapahtumiin. Toki pelin voi pelata pahiksena jne jolloin tulee ei-kanonisia loppuratkaisuja. Itse pidän kaanon -lopusta.

- END OF SPOILER - END OF SPOILER - END OF SPOILER- END OF SPOILER


Ei muutakuin pelailemaan! Onhan mulla tossa jälleen yksi Mass Effect -kierros päällä ja ME1 ja ME2 on jo pelattu jälleen läpi ja nyt olis ME3:n vuoro taas uudestaan. Mut eka KOTOR läpi!

2

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi. Kotor on loisto peli. Mutta nyt olen jumissa kohdassa jossa Revan kohtaa pimeälle puolelle kääntyneen Bastillan ja ottavat yhteen. sieltä pitäisi lähteä hänen peräänsä taistelun jälkeen. Olen siis jumissa " unknown worldissä" jossa asuvat Rakatanit. Olen poistanut temppelin huipulla planeetan poistumisestosäteen ( tai mikä se onkaan) ja korjannut Ebon Hawkin. Myöskin olen antanut Rakataneille ( niille hyville) sen voimasta kertovan datapadin mutta kun palaan alukselle niin galaxy-mapissa ei ole kuin Star-forge josta Rebuplicilla ei ole tietoa. Ja kun yritän painaa lähtönappulaa niin se heittää pis siitä kartasta. Onko bugi vai onko jäänyt jotain tekemättä?
      Kiitos vastauksesta.

    • PeluriM1977

      Hmm...kuulostaa, että olet tehnyt kaikki. Muistaakseni siinä se syy, että tipahdit planeetalle oli se säde, jonka siis olet poistanut. Siinä pakkolaskussa aluksen hyperajo ja moottori muistaakseni vaurioituivat ja sun pitää hommata sieltä planeetalta varaosat ja sit mennä Ebon Hawkissa sinne moottoritilaan ja korjata hyperajo ja toinen moottori. Varaosat löytyy aika läheltä sitä paikkaa missä se Ebon Hawk on. Siellä kun on muitakin haaksirikkoutuneita aluksia. Niistä löytyy varaosia.
      Korjaa moottorit ja sit pitäis onnistua lähtö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe