mkoo1969
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
7
Steam sivu ei aukea
Moi. Parin vuoden jälkeen yritin päästä Steam tililleni mutta oli unohtanut salasanat ja käyttäjänimeni ja kun klikkasin165Mikä elokuva?
Moi. Nyt on hakusessa elokuva josta muistan tositosi vähän. Ainoastaan kohtauksen jossa kuuluisan San Fransiscolaisen Lo4104Steam
Morjens. Ongelmani on tämä. Minulla on Steamiin tili jonka salasanan olen unohtanut. Sain ilmoituksen että voin vaihtaa199Autolaina / joustoluotto??
Moi. Olen aikeissa ostaa auton ensi kesänä. Mutta miten rahoitus kannattaa hankkia. Alkutilanne on tämä: Minulla on nyt3282tv+ tietokone
Moikka Ongelmani on tämä: Yritin liittaa tietsikan tv:seen hdmi-kaapelilla mutta tv ilmoittaa että " ei signaalia" Sitte0162Tietokone yhdistettynä Televisioon
Moikka. Ongelma on tämä.Yhdistin tietsikan tv:seen hdmi-kaapelilla mutta tv ilmoittaa kaikilla asetuksilla että " ei sig3202F1 2011 ja vanha microsoft ratti
Moro. Mahtaako kukaan tietää että käykö n. 10v. vanha Microsoftin Force feedback wheel uuteen F1 2011 ( codemasters) pel1216Täällä Pohjantähden alla 2009 dvd
Moi. Ostin just kyseisen elokuvan ja ihmetteln kun ei saa tekstityksiä pois. Onko viallinen levy vai onko muilla tämmöst0155