mkoo1969

Aloituksia
8
Kommenttia
7
- Steam sivu ei aukeaMoi. Parin vuoden jälkeen yritin päästä Steam tililleni mutta oli unohtanut salasanat ja käyttäjänimeni ja kun klikkasin1110
- Mikä elokuva?Moi. Nyt on hakusessa elokuva josta muistan tositosi vähän. Ainoastaan kohtauksen jossa kuuluisan San Fransiscolaisen Lo4153
- SteamMorjens. Ongelmani on tämä. Minulla on Steamiin tili jonka salasanan olen unohtanut. Sain ilmoituksen että voin vaihtaa1159
- Autolaina / joustoluotto??Moi. Olen aikeissa ostaa auton ensi kesänä. Mutta miten rahoitus kannattaa hankkia. Alkutilanne on tämä: Minulla on nyt3353
- tv+ tietokoneMoikka Ongelmani on tämä: Yritin liittaa tietsikan tv:seen hdmi-kaapelilla mutta tv ilmoittaa että " ei signaalia" Sitte0221
- Tietokone yhdistettynä TelevisioonMoikka. Ongelma on tämä.Yhdistin tietsikan tv:seen hdmi-kaapelilla mutta tv ilmoittaa kaikilla asetuksilla että " ei sig3270
- F1 2011 ja vanha microsoft rattiMoro. Mahtaako kukaan tietää että käykö n. 10v. vanha Microsoftin Force feedback wheel uuteen F1 2011 ( codemasters) pel1327
- Täällä Pohjantähden alla 2009 dvdMoi. Ostin just kyseisen elokuvan ja ihmetteln kun ei saa tekstityksiä pois. Onko viallinen levy vai onko muilla tämmöst0239