ASG Scorpion Vz61. Sähkö

vesipeto123

106

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jcnvvxyvggggjjj

      Huono akku, paska lähtäri ja pieni lipas D: en suositele lelushoppii osta milgearest tai proairsoftist

    • random pesukone

      kauppa on varmaa iha ***** mutta ase on mahtava! kannattaavaa ostaa toinen akku ja toinen lipas.

    • pööööö

      kauanko akku kestää??????????

    • Random tyyppi
      • JIHAD!

        Taitaa olla proairsoftissa virhe. Miten helvetissä he saavat miniakun tommoseen?!


      • softi hullu

        saako siihen lisää lipaita 20e


      • softi hullu

        saako siihen lisälipaita 20e


    • Random tyyppi

      Mä ostan sen varmaa koska oon kattonu videoit ja himoinnu sitä täs jo yli viikon koska näyttää videois nii hyvält ja ampuu yli 30 metrii asti.Joten lauantaina varmaa ostamaan

    • Random tyyppi

      Huom proairsoftista koska toi lelushoppi on joku paska vauvojen leluliike ja muutenki proairsofin skorpparis tulee parempi akku ja ampuu kovempaa (edelleen) sori jos tulee vähä toistoo mut ihsm. :) . PS onks kellää tota proairsoftin, jos on nii mitä hyvii ja huonoi juttui ja onks hyvä tehkää vaikka pikku arvostelu. :)

      • Herätys

        Mun mielipide:
        Älä osta, syynä naurettava hinta. Samaan hintaan saa jo kunnon sähköaseen taiwangunista (älkää dissatko). Tohon mahtuu VAIN 7.2V akku tai pieni lipo. Viritys melkein mahdotonta, moottorin joutuu löytämään RC-kaupasta. Tuota 30m kantamaa epäilen erittäin vahvasti (puhumattakaan tarkkuudesta), silmä-arvio kun ei ole se tarkin mahdollinen. Lelushopissa ja proairsoftissa on sama ase, lähtönopeusero on normaalia kiinalaista lähtönopeuheittoa. Olisin suuresti yllättynyt jos tuohon joku tunkisi 8.4V akun, jota en usko. Kaupan nimi lelushop taas aiheuttaa (minullakin) ennakkoluuloja,


      • Älä esitä
        Herätys kirjoitti:

        Mun mielipide:
        Älä osta, syynä naurettava hinta. Samaan hintaan saa jo kunnon sähköaseen taiwangunista (älkää dissatko). Tohon mahtuu VAIN 7.2V akku tai pieni lipo. Viritys melkein mahdotonta, moottorin joutuu löytämään RC-kaupasta. Tuota 30m kantamaa epäilen erittäin vahvasti (puhumattakaan tarkkuudesta), silmä-arvio kun ei ole se tarkin mahdollinen. Lelushopissa ja proairsoftissa on sama ase, lähtönopeusero on normaalia kiinalaista lähtönopeuheittoa. Olisin suuresti yllättynyt jos tuohon joku tunkisi 8.4V akun, jota en usko. Kaupan nimi lelushop taas aiheuttaa (minullakin) ennakkoluuloja,

        Kuules silmäarvio on hyvä jos jaksaa vähänkin yrittää mut jos vaa luulee olevasa paras kaikessa nii ei muute onnistu scorppariin kannattaa hommata rumpulipas ja toinen akku siillä saa sitäpaitte helposti tölkkejä kaadettua itselleen sopivalta matkalta


    • Random tyyppi

      Se on reilu 30 metrii ihAn videossa näki ja sillee mut ihsm ja mä en oo mikää airsoft ase modaaja ja jokasella on oma mielipide ;)

    • Random tyyppi

      Vai hommaisko skorpparin sijasta proairsoftista tän

      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_210301.html
      Tai mitä itte suosittelisitte jotai kaasu tai sähkö asetta alle 200€ hyvää laatua toivoisin ja minimi lähtönopeus joku 80 tai 90 siis huom noi on iha minimejä.
      Muistakaa laittaa linkit :).

      • Herätys

        Etsiskele itse milgearista/taiwangunista JG G36, Kalash ja Cyman AK-sarjalaisia.


      • yjgyu

        hyvä ase itellä on


      • yjgyu kirjoitti:

        hyvä ase itellä on

        Syvällisimmät pahoittelut menetyksestänne.


    • Random tyyppi

      jotain mitä saa helsingin keskustasta en rupee tilaa mistää taiwanist tai mist nyt pitääkää tilaa.!Helsingin keskustasta!

      • Herätys

        Proairsoftista katso cybergun aseet. Suurin osa uudelleenpakattua Cymaa.
        PS. Kannattaa vähän kattoa miten kirjottaa.


    • Random tyyppi

      Mitenni kanattaa kattoo mitä kirjottaa.Oon kuulu monelt kaverilt ja muilt et ne cybergunit on halpis kamaa mikä menee rikki hetkes.Aluks ajattelin ostaa jonku cybergunin mut ku kaikki sanoo et ne o huonoi nii en taia ostaa paitsi jos saan jotai todisteit et ne on hyvii

      • Herätys

        Huoh... Kavereillas sitten varmaan jotkut "laadukkaat" G&G combot. Ja kirjoituksen kattomisella tarkoitin kirjoitusasua. Nää cybergun/cyma/kiina ennakkoluulot voi jättää niille muovilutkuille. Cybergun uudelleenpakkaa cymaa. Piste.
        Mäntä ja rattaat todella hyvälaatuiset (kestää hyvin varsinkin vakioaseissa). Eivät tieteenkään mitkään kiiltävät, toisin kuin "laatuvalmistajien". Jos nyt jotain on pakko moittia niin harmittavan usein on muoviset laakerit (myös täysteräksisiä ja kuulalaakeroituja on). Myöskin suorituskyky parantuu suuttimen ja hoppikumin vaihdolla. Jos niin huolestunut olet suorituskyvystä kehotan vaihtamaan edellä mainitut osat (n. 20€) ja huoltamaan esim. Atom airsoftissa (30€).

        Eli älä kiinnitä huomiota niihin 150-170€ aseisiin (AK-47, beta ja "tactical"), vaan keskity niihin 200€ aseisiin, tais just yks AK-74 kivasti 209€.


    • airsoftkettu

      Siis ihan väärällä linjalla täällä joku, ei pelivälineet oo paskoja kunnos toisin todetaan henkilökohtaisella tasolla, esimerkki itseltä, kaikki haukku kjw m700 kiväärin aivan onnettomaksi ettei kannata ostaa. Nyt sellanen löytyy tappiin asti viritettynä ja vetää vertoja tanakan vastaavalle. Ei kannata uskoa mitä muut puhuu, syy miksi jonkun mielestä jokin peliväline on huono, perustuu yleensä omaan kokemukseen joka pohjautuu siihen ettei pelivälineistä ole pidetty tarpeeksi huolta, huollettu tarpeeksi tai käytetty asian mukaisesti. Jos cyberi on uudelleen pakattua cymaa niin miks ei, kannattaa kokeilla.

    • Random tyyppi

      ok kiitti vinkeistä.Mut taian ostaa sen skorpparin (ASG Scorpion vz61:sen) silti.
      Tai cybergunin jonku jos ostan cyberin nii mikä näist Thompsoni,AK Beta vai Famasi

      • Herätys

        AK beta ehdottomasti. Älä ainakaan famasia.


    • Random tyyppi

      Ok.
      Hei voisitteko kaikki antaa arvosanan 0-10 sille asg scorpion vz61:selle ja betalle.
      :)

      • Herätys

        Suomi24 ei oo paikka ettiä tuosta "skorpparista" arvostelua. Sanoinpahan vaan.
        Jos nyt jotain tuotekuvauksesta on pääteltävä:
        Scorpion: 6 1/2
        - aivan helvatan kallis AEP:ksi
        - IMO ruma
        - viritettävyys surkeata
        - AEP:iden yleinen tarkkuus/kantama ei minua oikein innosta

        AK beta: 8
        ver. 3 rataslaatikko, rakenteellisesti kestävämpi kuin useimmat muut
        /- muovirunko, kohtuu kestävä
        /- pari pikkuosaa hyvä vaihtaa, IMO mukavaa huoltaa
        - IMO ruma, ei edes olemassa oikeana aseena

        Nää on sitten mun mielipiteitä.


      • Herätys
        Herätys kirjoitti:

        Suomi24 ei oo paikka ettiä tuosta "skorpparista" arvostelua. Sanoinpahan vaan.
        Jos nyt jotain tuotekuvauksesta on pääteltävä:
        Scorpion: 6 1/2
        - aivan helvatan kallis AEP:ksi
        - IMO ruma
        - viritettävyys surkeata
        - AEP:iden yleinen tarkkuus/kantama ei minua oikein innosta

        AK beta: 8
        ver. 3 rataslaatikko, rakenteellisesti kestävämpi kuin useimmat muut
        /- muovirunko, kohtuu kestävä
        /- pari pikkuosaa hyvä vaihtaa, IMO mukavaa huoltaa
        - IMO ruma, ei edes olemassa oikeana aseena

        Nää on sitten mun mielipiteitä.

        Noi sitten kouluarvosanoja.


      • softi hullu
        Herätys kirjoitti:

        Suomi24 ei oo paikka ettiä tuosta "skorpparista" arvostelua. Sanoinpahan vaan.
        Jos nyt jotain tuotekuvauksesta on pääteltävä:
        Scorpion: 6 1/2
        - aivan helvatan kallis AEP:ksi
        - IMO ruma
        - viritettävyys surkeata
        - AEP:iden yleinen tarkkuus/kantama ei minua oikein innosta

        AK beta: 8
        ver. 3 rataslaatikko, rakenteellisesti kestävämpi kuin useimmat muut
        /- muovirunko, kohtuu kestävä
        /- pari pikkuosaa hyvä vaihtaa, IMO mukavaa huoltaa
        - IMO ruma, ei edes olemassa oikeana aseena

        Nää on sitten mun mielipiteitä.

        saako skorpioniin lisää lippaita


      • softi hullu
        softi hullu kirjoitti:

        saako skorpioniin lisää lippaita

        sähkö aseeseen


    • JIHAD!

      Ei kannata ostaa tuota ainakaan proairsoftista, koska mukana ei tule aseeseen sopivaa akkua. :D

      No joo vitsit sikseen. Proairsoftin sivuilla on mitä todennäköisemmin virhe siinä, että ase käyttäisi 8,4v miniakkua.

    • Random tyyppi

      Ostan ylihuomenna skorpparin,betan tai kaasupislan et juu ja en tajunnu puolikaa sun selityksistä ku alotan vast airsoftin oon kyl alkanu kaverin aseel.

      • Satomi

        Beta! Herätyksen plussiin lisään vielä ver.3 rataslaatikon, joka on kestävin.(ver. 7 myös.


      • JIHAD!

        Siis jos minulle sanoit, niin tarkoitin sitä, kun ihmiset huutelee täällä, että "Älä osta lelushopista, vaan proairsoftista, niin tulee tehokkaampi 8,4v akku mukana". Se käyttää 7,2v micro-akkua ja sillä sipuli. (Joku voi vaikka varmistaa sen sieltä asiakaspalvelusta. Itse en kehtaa.)


      • Satomi
        JIHAD! kirjoitti:

        Siis jos minulle sanoit, niin tarkoitin sitä, kun ihmiset huutelee täällä, että "Älä osta lelushopista, vaan proairsoftista, niin tulee tehokkaampi 8,4v akku mukana". Se käyttää 7,2v micro-akkua ja sillä sipuli. (Joku voi vaikka varmistaa sen sieltä asiakaspalvelusta. Itse en kehtaa.)

        Niin on 7.2v. Micro, Ei tuonne saa mahtumaan 8.4 mini akkua.


      • Herätys

        Jos et tajunnu vastaus on AK!


      • ?MYSTERYMAN?
        JIHAD! kirjoitti:

        Siis jos minulle sanoit, niin tarkoitin sitä, kun ihmiset huutelee täällä, että "Älä osta lelushopista, vaan proairsoftista, niin tulee tehokkaampi 8,4v akku mukana". Se käyttää 7,2v micro-akkua ja sillä sipuli. (Joku voi vaikka varmistaa sen sieltä asiakaspalvelusta. Itse en kehtaa.)

        älä puhu pullshittii mö tiiään on ammattilaine ja tohon pyssyy saa kyl 8.4
        akun jos kato hioo vähä sitä perää ni sit mahtuu just hyvin ja kerran sniputin mun kaveri jostai 70 m ja sieltää vaa kuulu kiljahdus toi ase om oikeest tosi hyvä siiss oikeesti ja viel tarukkuus osuu limuopulloo 20m eli ihan best ase unoha noi aaakoot


      • Satomi
        ?MYSTERYMAN? kirjoitti:

        älä puhu pullshittii mö tiiään on ammattilaine ja tohon pyssyy saa kyl 8.4
        akun jos kato hioo vähä sitä perää ni sit mahtuu just hyvin ja kerran sniputin mun kaveri jostai 70 m ja sieltää vaa kuulu kiljahdus toi ase om oikeest tosi hyvä siiss oikeesti ja viel tarukkuus osuu limuopulloo 20m eli ihan best ase unoha noi aaakoot

        Voisit lopettaa tuon trollailun?


    • Random tyyppi

      KWC Taurus pt 24/7 co2 tarjous näyttää aik hyvältä :)
      Miks kaikki puhuu melkee pelkkää huonoo juttuu siit skorpparist ku varmaa kelläkää kuka siit on puhunu nii ei oo sitä.

      • Satomi

        Ei kannata, mieluummin ak beta


      • Herätys

        No yksinkertaistettuna AK on paljon parempi ase ja soveltuu paremmin pääaseeksi.


      • Herätys
        Herätys kirjoitti:

        No yksinkertaistettuna AK on paljon parempi ase ja soveltuu paremmin pääaseeksi.

        Ja jos me puhutaan siitä huonoa keksitkö ite hyviä puolia (ei mitään "30m" kantamia)


    • Random tyyppi

      No esim:
      -Kompakti
      -Voi käyttää secondaryna tai primaryna
      -Tosi hyvä CQB ase
      -Hyvä tulinopeus
      -Kantamaakin riittää
      -AEG
      -Halpa
      -Paljon metalliosia

      Siinä sulle jonku verran juttuja :)

      • Herätys

        1. Vastaus joku muu pistooli.
        2. Ykkös- ja kakkosase, saatana! Ja ei ole hyvä ykkösase koska ei kantamaa/tarkkuutta tarpeeksi.
        3. Voi olla, mutta joku muu pistooli ajaa saman asian, jopa paremmin.
        4. Et oo hyvää kuullukkaan.
        5. Ehkäpä, mutta ei ainakaan tarkkuutta.
        6. *AEP ja ei voi verrata mitenkään AEG:ihin
        7. Halpa? Tolla hinnalla saa kunnon sähköaseen.
        8. V*ttu jee, ootan kyllä vähän enemmän 130€ aseelta.


    • Random tyyppi
      • Herätys

        Linkitäpä muuten se arvostelu jonka perusteella kantama 30m


    • Mini arms

      Ase on loistava backuppi toisen akun ja lippaan kanssa.

      • Herätys

        Mutta edelleenkin kantama... ja tarkkuus...


    • Mini arms

      Kantama vakio akulla n.30-35m ei huono. ja tarkkuudesta lentää hyvin säädetyn hopin kanssa 25m SUORAAN!

    • Random tyyppi

      Niiiiiiiiiiiiii mitä sanoin.Ja kukaa muu ei tajunnu paitsi sä mini arms.Muut luuli et se on iha huono.Mut voitteko nyt vastaa mikä teiän mielest on paras noista kolmesta.

    • Random tyyppi

      Oon tehny päätöksen huomen ostan sen ASG Scorpion vz61:sen PISTE
      Ja niille kaikille ketkä väittää että se on huono nii haistakaa se iso "kukkanen"

      Ja niille ketkä on uus avuttomii jonneja nii tässä linkki miljoonannen kerran

      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_16529.html

      Ja kiitos mini armsille ja niille keitten mielest se on hyvä :)

      • Herätys

        Kiitos niille joiden mielestä hyvä? OK, aseista ei nykyään kai sitten saa anta suoraa palautetta. Omapahan on menetyksesi.


    • lawli

      Muut ei luullu että se on huono, vaan ne ties sen. Sanonpahan vaan että ennemin Ak beta. Usko nyt. Se on parempi. Tämä on FAKTA. Ei sen puoleen, senkun ostat ei ole minun rahat.

    • Herätys

      Mini arms, oliko mitattu matka? Haiskahtaa pahasti "softaajan metreiltä". Ja minun motto on: Osta halvin AEP, häviät vähiten rahaa.

    • Random tyyppi

      Jos kerran on halvempia sähköaseita nii mikä on muka halvempi. proairsoftist ei ainakaa saa halvempaa asetta paitsi jonku paskan akoon mikä ampuu 52 m/s tai g36c halpiscräppi.

    • Random tyyppi

      jJos haluutte et ostan sen betan nii. Kaikki sanoo et se jumittuu ja et ei kannata ostaa.Ja herätys kaikki proairsoftin pistoolit mitkä "ajaa saman asian" nii ne on helvetti kalliimpia ku toi skorppari.

    • Mini arms

      Nii et en oo ainakaa ite löytöny yhtään alle 200e pistoolia ,joka ajais saman asian n. Eli sarjatuli, isolipas (pistooliksi) AEP ja hinta alle 200e.

    • Random tyyppi

      Niinpä herätys mini armsin kaa samaa mieltä.

    • airsoftkettu

      Mikäs hässäkkä täällä on??

      Juu onhan tuo ihan kelpo sidearmsiksi mutta softausmaailmassa äärimmäisen huono valinta ykkös aseeksi.

      -7.2v akku, onneton.
      -Piipun pituus, tarkkuus äärimmäisen huono (hopin säätely ei tuossa auta kun kuulan hajonta kasassa on valtava
      -Lipaskoko
      -Mechan päivitys ja varaosat, miks ne enään käyttää rc moottoreita, ne on ongelma.
      -Kantama, se kuula putoaa siihen maahan 30m päässä jolloin pitää ampua roikolla (noloa)
      -hinta

      ainoa plussa tuossa on:
      kompakti
      hyvä sidearmsi

      Hinta tuolla 130e jolla saisit niin paljon enemmän airsoft aseesta.
      Tottakai onhan tuo hauska ostos mutta pelikenttämielessä kelpaa vain sidearmsiksi.

      Vastaus tuohon pistoolikysymykseen ettei löydy vastaavaa samaan hintaan,
      esim asg g18/g17 50 kuulan lippaalla oikeasta paikasta ostettuna maksaa 135e ja se on paljon miehekkäämpi ostos,
      täysin samat ominaisuudet kuin tuossa skorppionissa mutta gbb.

      ja tuolla 130e:llä saa jo paljon, jos vastaavanlaista kompaktia pelivälinettä haluat niin mm.p90, ak-taittoperällä ja m4 stubby killeriä saa tuolla rahalla jotka ovat kaikki pitkäikäisempiä, viritysvalmiimpia, osatarjonnaltaan parempia, pelillisesti tehokkaampia kuin tuossa yllämainittu skorppari.

      Niinkuin sanoin, ihan hauska väline mutta pelikäytössä ei pääaseeksi kelpaa, tosin jos pelaa takapihapelejä eikä muilla ole kummoisempia pelivälineitä niin tuo käy iha hyvin. Mutta isoilla kentillä, kunnon skenaarioissa tuon kanssa tulee itku kun muiden pelaajien pelivälineet kantaa sen min.40m ja max.100m.

      Osta pois vaan mutta kannattaa heti alkaa katsomaan toista asetta jota käytät sitten pääaseena ja laitat tämän hihnalla kyljelle roikkumaan.

      • {turuk}

        Juu en pysty ymmärtämään kuinka tyhmiä stadilaiset onkaan... Siis ensin tulee kysyy et ostaako jonku paskan AEP:n, sitten selittää että se on tosi hyvä ja ku yks ihminen tukee sitä vaikka 20 muuta ei, itsevarmuus kasvaa ja heti uhittelee. Itellähän on toi Beta, ja vakiona se pelitti ihan mainiosti. Jos sun kaverit on luotettavempia tietolähteitä ku useimmat suomi24 airsoftaajat, en jaksa edes yrittää. Osta vaikka kolme noita. Tuhlaa rahas ja tule sitten mankumaan. Perkele.


      • {turuk}
        {turuk} kirjoitti:

        Juu en pysty ymmärtämään kuinka tyhmiä stadilaiset onkaan... Siis ensin tulee kysyy et ostaako jonku paskan AEP:n, sitten selittää että se on tosi hyvä ja ku yks ihminen tukee sitä vaikka 20 muuta ei, itsevarmuus kasvaa ja heti uhittelee. Itellähän on toi Beta, ja vakiona se pelitti ihan mainiosti. Jos sun kaverit on luotettavempia tietolähteitä ku useimmat suomi24 airsoftaajat, en jaksa edes yrittää. Osta vaikka kolme noita. Tuhlaa rahas ja tule sitten mankumaan. Perkele.

        Niin ja tuo kauppa on nyt vähän siltä väliltä. Mä ainakin ostan joitain sattunaisia osia tms sieltä jos en jaksa tilata yhtä ainoaa osaa jostain muualta, ja myös siksi että asun hämeenlinnassa jossa kauppa sijaitsee. En kyllä suosittelis tilaamaan sieltä, koska aika kovat hinnat. Muualta saa saman kaman 2x halvemmalla.


      • Herätys
        {turuk} kirjoitti:

        Juu en pysty ymmärtämään kuinka tyhmiä stadilaiset onkaan... Siis ensin tulee kysyy et ostaako jonku paskan AEP:n, sitten selittää että se on tosi hyvä ja ku yks ihminen tukee sitä vaikka 20 muuta ei, itsevarmuus kasvaa ja heti uhittelee. Itellähän on toi Beta, ja vakiona se pelitti ihan mainiosti. Jos sun kaverit on luotettavempia tietolähteitä ku useimmat suomi24 airsoftaajat, en jaksa edes yrittää. Osta vaikka kolme noita. Tuhlaa rahas ja tule sitten mankumaan. Perkele.

        Proairsoft taitaa olla ainoa kauppa mistä naskit jaksaa aseitaan ettiä. Ja älä yleistä "stadilaisia". Ja alle 130€ saa ainakin seuraavat aseet: JG MP5, G3, G36 & AUG ja Kalashin ja Cyman AK:t.


      • {turuk}
        Herätys kirjoitti:

        Proairsoft taitaa olla ainoa kauppa mistä naskit jaksaa aseitaan ettiä. Ja älä yleistä "stadilaisia". Ja alle 130€ saa ainakin seuraavat aseet: JG MP5, G3, G36 & AUG ja Kalashin ja Cyman AK:t.

        Njoo sorry toi stadijuttu


    • Mini arms

      No jos tämä Random tyyppi on jo aseen ostanu nii turha siit on enää valittaa, ase on hyä backuppi siinä se.

    • Random tyyppi

      En oo ostanu vielä koska en pääsekkää sinne proairsoftii tänää mut joku toine päivä ja katoin vähä videoit siit betast ja se oli vähä parempi ku olin luullu. Jos teil on omii kokemuksii nii jakakaa ihmeessä :D. Ja muute kumpi näist cyberin aseist on parempi tai mikä kantsis ostaa:Beta vaiko Thompsoni.

    • Random tyyppi

      Ja muute on iha hiton vaikee päättää minkä aseen hommais ekaks mut se o varmaa se beta ja aion sit jos rupeen kunnol pelaa airsoftii nii hommaan varmaa jonku kaasu käsiaseen tai skorpparin sen betan tai thompsonin kaveriks :D

    • Random tyyppi

      Ja vielä kolmannen kerran peräkkäin haluun viel kysyy sitä et onko toi Cybergunin famasi hyvä tai huono ja mikä siit tekee hyvän tai huonon.

      PS:sori et laitan näit juttui eriksee ku tulee vaa lisää juttuu heti ku oon lähettäny jotai :)

    • Herätys

      Famsissa virityskelvoton ver. 1 rataslaatikko ja varaosiakaan ei saa mistään. Thompsonissa taas ver. 6 rataslaatikko joka sekään ei mikään paras. Myöskään muovipuu sinkkivalurunko ei mikään kaunis näky. Famasissa myös tosi tiukka akkutila, änkemällä mahtuu 9.6V mini,

      • JIHAD!

        FAMASissa ei todellakaan ole ahdas akkutila. 8,4v large-akkukin mahtuu vielä.


    • Random tyyppi

      Ok mut minkä noista ostaisitte tai on paras teiän mielestä.

      • Herätys

        Pitääkö se rautalangasta vääntää, AK!
        Jihad: Kaverin Kybergun Famasiin ei ainakaan mene mikään 8.4V large. En ole kuitenkaan kattonu onko siellä mitään ylimääräistä materiaalia.


    • Random tyyppi

      Eli ak siis entä jihad onks sun mielest ak beta vai famasi?

      • Herätys

        Jihadkin tietää, kuinka huono ver. 1 boksi on.


    • Random tyyppi

      Ku en oo mikää airsoft ammattilaine nii mitä sillee esim jos on vaik ver 1 ja ver 9 nii miten ne eroo ja eli se on siis rataslaatikko se minkä avulla se kuula lähtee.

      • Herätys

        Rataslaatikko muodostuu osista, jotka tuottaa ilmanpainetta joka pistää kuulan liikkeelle. Jos et kässänny hae youtubesta "airsoft gearbox animation".
        Ver. 1 - virityskelvoton, ei hirveän kestävä, aseet: FAMAS
        Ver. 2 - suosituin rataslaatikkomalli, tunnettu huonosta suunnittelusta, voi hajota nopeasti ilman sorboa ja/tai vahvikeviilauksia, aseet: M4/MP5/G3/SCAR
        Ver. 3 - IMO paras rataslaatkkomalli, kestävin ver. 7 ohella, aseet: AK/G36/MP5K(PDW)/Sig/AUG
        Ver. 4 - melko tuntematon rataslaatikko, muistuttaa maruin uusia rataslaatikkoja, aseet: Marui PSG-1
        Ver. 5 - kokonaan muovinen, toimii "väärinpäin", aseet: Marui UZI
        Ver. 6 - melko kestävä, aseet: M1A1 Thompson/P90
        Ver. 7 - kestävin ver. 3 ohella, aseet: Marui & Cyma M14 (EI Classic Army/G&G)/M1 Garand (tähän mennessä G&G & ICS, tulevaisuudessa varmaan klooneja)
        Ver. 8/Next gen ver. 1 - Maruin uusi rataslaatikkomalli, ver. 2 vastaava
        Ver. 9/Next gen ver. 2 - Maruin uusi rataslaatikkomalli, ver. 3 vastaava

        Customit: ICS "Grease gun", AGM MP40 & M14, kaikki L85:set, suuri osa Areksen/Starin aseista, Systema PTW, kaikki jenkkikonekiväärit (M249, M60...), AEP:t, Real Sword ja Cyma SVD Tässä ei vielä kaikki, osaan saa muille aseille soveltuvia viritys/varaosia.
        Saa kopioda.


      • {turuk}
        Herätys kirjoitti:

        Rataslaatikko muodostuu osista, jotka tuottaa ilmanpainetta joka pistää kuulan liikkeelle. Jos et kässänny hae youtubesta "airsoft gearbox animation".
        Ver. 1 - virityskelvoton, ei hirveän kestävä, aseet: FAMAS
        Ver. 2 - suosituin rataslaatikkomalli, tunnettu huonosta suunnittelusta, voi hajota nopeasti ilman sorboa ja/tai vahvikeviilauksia, aseet: M4/MP5/G3/SCAR
        Ver. 3 - IMO paras rataslaatkkomalli, kestävin ver. 7 ohella, aseet: AK/G36/MP5K(PDW)/Sig/AUG
        Ver. 4 - melko tuntematon rataslaatikko, muistuttaa maruin uusia rataslaatikkoja, aseet: Marui PSG-1
        Ver. 5 - kokonaan muovinen, toimii "väärinpäin", aseet: Marui UZI
        Ver. 6 - melko kestävä, aseet: M1A1 Thompson/P90
        Ver. 7 - kestävin ver. 3 ohella, aseet: Marui & Cyma M14 (EI Classic Army/G&G)/M1 Garand (tähän mennessä G&G & ICS, tulevaisuudessa varmaan klooneja)
        Ver. 8/Next gen ver. 1 - Maruin uusi rataslaatikkomalli, ver. 2 vastaava
        Ver. 9/Next gen ver. 2 - Maruin uusi rataslaatikkomalli, ver. 3 vastaava

        Customit: ICS "Grease gun", AGM MP40 & M14, kaikki L85:set, suuri osa Areksen/Starin aseista, Systema PTW, kaikki jenkkikonekiväärit (M249, M60...), AEP:t, Real Sword ja Cyma SVD Tässä ei vielä kaikki, osaan saa muille aseille soveltuvia viritys/varaosia.
        Saa kopioda.

        No tää kaveri ei vaikuta tietävän yhtään mitään airsoftista. Joten imo turha edes yrittää selittää sille sisäosista. Mutta niinkuin on jo moneen kertaan sanottu niin beta.


      • Herätys
        {turuk} kirjoitti:

        No tää kaveri ei vaikuta tietävän yhtään mitään airsoftista. Joten imo turha edes yrittää selittää sille sisäosista. Mutta niinkuin on jo moneen kertaan sanottu niin beta.

        No yleiseksi selvennykseksi sitten. Mietin vaan jos se jotain tietää kun kaivoi ver. 9:n jostain.


    • Random tyyppi

      No kai se on se beta ku katoin vähä juttui siit nii jotain juttui esim:

      -lentää pitkälle 40-60m
      -hyvä sarja vaiks sitä ei kyl tuu käytettyy paljoo mut silti
      -ver 3 boxi ihan hyvä
      -melkee fiftyfifty metallii ja muovii
      -halpa ja hyvä ainaki mulle varsinki ekaks aseeks
      -etu railiin voi laittaa jotai foregrippii,laaserii yms
      -ja tarpeeks painava ettei oo mikää kevyt muovi paska ja se paino tavallaa tuo tarkkuutta ainaki mun mielest :D

    • airsoftkettu

      Brothers Hallelujah.

      Kerrankin saimme pelastettua sielun ostamasta huonoa ja tilalle ostamaan samassa hintaluokassa paremman pelivälineen, uskoni uusiin airsoftaajiin alkaa palaamaan.

      • {turuk}

        Totta. Kun yrittää kirveellä niin aina onnistuu.


    • Random tyyppi

      :D kiitti vinkeistä ja kaikesta :D

    • Random tyyppi

      Ja alkavalla viikolla luultavasti proohon ja betaa,kuulia ja maskia ostamaan oon nii innoissani :D Muute ostaisko noitte lisäks lisälippaan vai lippaanlataajan? Vai molemmat?

      • Herätys

        Molemmat. Älä osta diabloja, vaan esim. kuulapurkista guarderin 4 pussin paketteja 10.50€/pussi. Ne on halvempia ja parempia kuin diablo. Ja vielä vinkiksi, kannattaa panostaa kunnon armeijalaseihin, jotka ei huurr sitten millään, koska maski kunnon huurteenesto 10€ = lasit, jotka ei koskaan huurru ja näyttää tyylikkäämmiltä kuin maski


    • Random tyyppi

      Ok kiitti vinkist oisin ilman sun vinkkii ostamass diabloja mut muute proon nettisivul ei näy niitä guarderei. Ja katoin vähä lasei nii ne näytti aik kalliilt nii ostan varmaa tän


      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_GXGCA.html
      Ja tän
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_WXG435_24.html
      Ainaki luultavasti ja sit ku meen proohon nii kysyn jos siel paikanpääl ois niit guarderin kuulii :)

    • Random tyyppi
      • {turuk}

        Siitä vaan.


      • Herätys

        Enkös mä sanonut, että katso KUULAPURKKI.FI:stä, sieltä löytää niitä Guardereita. Ja tuo GXG maski on umpip*ska (kokemusta on), huurtuu 5 sekunnin päästä kun laittaa naamalle eikä mikään huurteenesto tehoa. Kaikkea ei saa prosta, usko jo! Googlaa hiflow ja sieltä saa Bolle laseja 40€. Niitä et saa huurtumaan.


    • Random tyyppi

      Nii mut jos paikkaa ei löydy jostai päi keskustaa nii en mee tai tilaa ku aluks nyt ainaki vaan proosta hommaan noi alotuskamat

    • JIHAD!

      "jos paikkaa ei löydy jostai päi keskustaa nii en mee tai tilaa"

      Stadilaiset...

    • Random tyyppi

      En kyl ees asu stadis mut se on lähin paikka mist saan airsoft kamaa ku en haluu tilaa mistää nevadast tai mennä minnekkää "tampereelle"

      • Herätys

        Siis v*ttu oikeesti, kyllä sä voit Suomesta tilaa, ei se niin vaikeeta ole.


    • Random tyyppi

      Miks tilaisin kerro kolme hyvää syytä

      • Herätys

        1. Saat halvempia ja parempia kuulia kuin diablot (sis. postit)
        2. Kuluttajavirasto on puolellasi ongelmatilanteissa.
        3. Välitön naskin maine jos diabloja käytät.


    • Random tyyppi

      Ok, hieno juttu Hermanni XD

      • Herätys

        Omapahan on menetykses jos tyydyt diablon p*skaan...


    • Aloittelija2

      Oon aika aloittelija joten olisko tuo sama ase hyvä jousitoimisena?

      • sdghteghdf

        Marui on. Muut ei.


    • vastausrandomtypelle
    • airsoftsniputtaja
      • Ei v*ttu mä repeisin jos näisin jonkun pelaavan noilla...


    • Jee ostin just ton Vz61 PROAIRSOFTISTA! ja on hyvä

      • JIHAD!

        Otan osaa.


      • {turuk}
        JIHAD! kirjoitti:

        Otan osaa.

        Niin, on hyvin valitettavaa että näin pääsi käymään.


      • {turuk} kirjoitti:

        Niin, on hyvin valitettavaa että näin pääsi käymään.

        Pahoittelut menetyksestänne.


    • :DDDDDD

      Nää 4 viimesintä viestiä xD

      • hrjrjrjrjrrj

        Omistan tuon scorpionin. Oli nimittäin ensimmäinen airsoft aseeni. Ase on toiminut moitteettomasti. Suosittelen asetta sisätilapeleihin mutta metsään en kyllä raahaisi mukaan. Aseen lähtönopeus on vain vaivaiset 73 m/s mutta lentää kyllä yli 30 metriä (ainaki ittelläni) . Suosittelen aloittelijalle .ps ostakaa rumpulipas


    • haluan upin

      mukavaa luettavaa

    • Jhuu8

      Saakohan tuohon skorppiooniin vaikka juotettua akun paremmilla milliamppeereilla tai jos on muitakin temppuja tehokkaamman akun viritykseen niin kertokaa toki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe