Vieläkö äänestät kokoomusta?
Vapaavuori kirjoitti avoimilla Facebook-sivuillaan päätöksen jälkeen, että päätös "oikein hävettää". Vapaavuoren mukaan aluepolitiikka on ajanut korkeakoulupolitiikan edelle.
Myös kokoomuksen kunnallispoliitikko Harry Bogomoloff on hyökännyt rankoin sanankääntein päätöstä vastaan. Omien sanojensa mukaan Bogomoloff ei ottaisi Lapin yliopistosta valmistuneita kuin lumitöihin.
Vapaavuoren ja Bogomoloffin kirjoitukset nosti ensimmäisenä esiin keskustan puoluelehti Suomenmaa verkkosivuillaan.
Hallitus myönsi kesäkuun lopussa Itä-Suomen yliopistolle luvan kouluttaa Joensuussa oikeusnotaareja ja oikeustieteen maistereita. Ensimmäinen hakukierros koulutukseen on ensi vuonna.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012071915863788_uu.shtml
Vapaavuori ei tahtoisi Itä-Suomen yliopistoon juristikoulutusta
Sekoomus
1
135
Vastaukset
- inspehtoor
On noilta kahdelta herran nappulalta sen verran törkeää ja ala-arvoista puhetta, jotta voisivat pyytä itse eroa eduskunnasta, jos vähänkin miehillä vielä arvokkuutta jäljellä. Toisaalta hyväkin, tekevät todella kaikkensa pilatakseen vielä muutaman järjellään ajattelevan kokoomuslaisenkin maineen. Ehkäpä näissä kulminoituu kokoomuksen nykyinen linja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512