Olen ujo kaaso ja haluaisin nauttia ilokaasua ennen hääjuhlia tunnelman säilyttämiseksi. Mitenköhän hääpari mahtaa suhtautua?
Vastaukset 5
- :o)
..viinapullosta pari huikkaa. Älä kuitenkaan liian montaa. :) Ei sinne häihin kannata missään kaasuissa mennä enkä edes oikein usko että sitä missään annettaisiinkaan tuota tarkoitusta varten.
- Kaasu
En haluaisi mennä rouva kermakakun häihin vihaisena ja kiroillen.
- :o)
Kaasu kirjoitti:
En haluaisi mennä rouva kermakakun häihin vihaisena ja kiroillen.
..ilokaasu auta.
- Yah
No eikun kunnon joukahainen palaa ennen toimitusta niin pysyy lysti olo koko illan, niin minä aion tehdä, kun olen Best-maninä ens viikonloppuna.
- Emma
Hyvä Suomi-poika! On se sitten kiva, että me suomalaiset olemme juuri sellaisia kuin stereotypioissa aina sanotaan. Olen siis turhaan taistellut niitä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561