Moikka! Paljonko pitäisi varata polttonestettä trangiaan per vuorokausi, jos ei oteta huomioon mahdollista nuotio-optiota..?
Käyttöaste olisi varmaankin kolmet kahvit ja yksi tai kaksi sapuskaa päivässä.
Sprii määrä vrk
6
6232
Vastaukset
- Ransus
2 dl/vrk varmaan riittää.
- Agree
Viikon reissu ja neljä ukkoa ja kahdesta litran pullosta melkkeen aina toinen jää puoliksi yli. Kerran se varapullo unohtui autoon mutta hiukan aikaisemmasta nuukaillen pärjättiin. Käyttötotumukset määrää paljon, vaikka joku lettujen ja kalojen paistelu tuntuisi kuluttavan suhteellisen paljon tenttua.
Eli tuo edellä esitetty 2dl/vrk on ihan haarukassa täältäkin katsoen.- trangia
Kiitoksia vastauksista!
Toi trangia on mulle "uusi" tuttavuus, koska aiemmin olen käyttänyt kaasupoltinta.
Laskeskelin, että trangia varusteineen on monipuolisempi setti laatu/paino/tilavuus-suhteiltaan, kuin nykyinen kaasusettini litran rosterikattilalla ja vesipannulla.
Päiväreissuihin ne on riittänyt ihan hyvin, mutta nyt on viikon mittainen matka kiikarissa.
- opas.
Trangian käyttöoppaassa sanotaan nyrkkisääntönä 0,5 litraa per henkilö per viikko.
- toisessa polvessa
Pari desiä juodaan päivässä ja loput jää trangiaan.
Kannattaa lantrata spriitä pikkuisen vedellä, niin ei nokea ollenkaan. - yksjukkis
Ota kaasukeitin, ei tarvii laskuoppia, ja jos hinta hirvittää, niin ei maistu eväät marinolille, sitten tulenhallintaan ei tarvita erityistaitoja. Jos haluu snoppailla, sitten trangia, sellainen minulla on ollut hyllynpainona jo vuosia. Talvella kun on hankee ja jäätä, eikä palovaaraa, niin silloin trangia, tai pysyy poissa silloin metsästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833