Moikka! Paljonko pitäisi varata polttonestettä trangiaan per vuorokausi, jos ei oteta huomioon mahdollista nuotio-optiota..?
Käyttöaste olisi varmaankin kolmet kahvit ja yksi tai kaksi sapuskaa päivässä.
Sprii määrä vrk
6
7348
Vastaukset
- Ransus
2 dl/vrk varmaan riittää.
- Agree
Viikon reissu ja neljä ukkoa ja kahdesta litran pullosta melkkeen aina toinen jää puoliksi yli. Kerran se varapullo unohtui autoon mutta hiukan aikaisemmasta nuukaillen pärjättiin. Käyttötotumukset määrää paljon, vaikka joku lettujen ja kalojen paistelu tuntuisi kuluttavan suhteellisen paljon tenttua.
Eli tuo edellä esitetty 2dl/vrk on ihan haarukassa täältäkin katsoen.- trangia
Kiitoksia vastauksista!
Toi trangia on mulle "uusi" tuttavuus, koska aiemmin olen käyttänyt kaasupoltinta.
Laskeskelin, että trangia varusteineen on monipuolisempi setti laatu/paino/tilavuus-suhteiltaan, kuin nykyinen kaasusettini litran rosterikattilalla ja vesipannulla.
Päiväreissuihin ne on riittänyt ihan hyvin, mutta nyt on viikon mittainen matka kiikarissa.
- opas.
Trangian käyttöoppaassa sanotaan nyrkkisääntönä 0,5 litraa per henkilö per viikko.
- toisessa polvessa
Pari desiä juodaan päivässä ja loput jää trangiaan.
Kannattaa lantrata spriitä pikkuisen vedellä, niin ei nokea ollenkaan. - yksjukkis
Ota kaasukeitin, ei tarvii laskuoppia, ja jos hinta hirvittää, niin ei maistu eväät marinolille, sitten tulenhallintaan ei tarvita erityistaitoja. Jos haluu snoppailla, sitten trangia, sellainen minulla on ollut hyllynpainona jo vuosia. Talvella kun on hankee ja jäätä, eikä palovaaraa, niin silloin trangia, tai pysyy poissa silloin metsästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481987Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 661104
- 221017
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73926Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907