Raivostuttaa, kaikki perheenjäseneni ja suurin osa sukulaisista. Kärsivällisyyteni ei riitä selittämään asioita moneen kertaan ja hitaasti. En siedä juuri lainkaan toisten mölyämistä, piittaamattomuutta ja sotkemista. Inhottaa siivota toisten aikuisten ihmisten jälkiä ja olla koko ajan passaamassa ja palvelemassa.
Olen itsestään selvä kodinkone ja avustaja, muka fiksuille aikuisille ihmisille.
Tekisi mieli huutaa kurkkusuorana ja paiskoa astiat pitkin seiniä.
Minullakin on loma, vaikken korkeastikoulutettu olekkaan. Minun töissäni lentää hiki, ja saan siitä naurettavan palkan. Silti en lomallani passuuta itseäni toisilla.
Nyky ajan ihmiset ovat laiskoja ja ihan oikeasti vähän tolloja.
löysäpeppuilijat.
Piika-26
2
240
Vastaukset
- Lomalla kans
Sano suoraan mitä ajattelet vai se auttaa.
- cjvsifaåpsiemr
Älä enää siivoa toisten jälkiä. Jätä ronskisti vaan passaamatta muita, käske tekemään itse. Jos kyse on perheen yhteisen asunnon siivoussesta niin on hauska katsoa mihin kuntoon se asunto menee ilman sinua. Voit vaikka ottaa ennen ja jälkeen kuvia siitä ja lyödä todisteet pöytään miten paljon sinä siellä teet :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma112568Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne292441Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv612309Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.782186Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k681824PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist61740Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941727Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel841654- 1321605
- 1051282