ei osaa tehdä kaljua. hintaa kyllä pyydetään lähes parikymppiä vaikka valmiiseen siiliin tehdään pieni sutaisu trimmerillä. pari minuuttia ja sitten laskua pyydellään.
v*ttu mitä rahastusta, en SUOSITTELE !!!
Aloittelevia muijia jotka ei tee edes asiakkaan pyynnön mukaan, ainoana vaan raha mielessä.
VÄLTTÄKÄÄ !!
Ei ole eka kerta kun tästä paikasta kuulee huonoa sanomista!
hiustropiikki
32
4066
Vastaukset 32
- älämölö.
Et varmaan paikanpäällä mitään sanonut?
- puli kuli kalju
onhan siellä hyviä perseitä? Sen takia sinä siellä ravaat? On kyllä hinta-laatu huono tuossa paikassa. Mut jos kiireessä ei muualla vapaata niin itsekkin joutunut siellä käymään.
- ShoeShy
Jep, muutaman kerran olen siellä hiukseni pilannut, enkä enää mene koskaan. Ainoastaan kerran oli ammattitaitoinen leikkaaja ja sekin oli mies, en tiedä onko enää siellä töissä. Kiitokset hänelle, ei ole kukaan leikannut sen jälkeen niin hyvin.
- tykxyk
ShoeShy kirjoitti:
Jep, muutaman kerran olen siellä hiukseni pilannut, enkä enää mene koskaan. Ainoastaan kerran oli ammattitaitoinen leikkaaja ja sekin oli mies, en tiedä onko enää siellä töissä. Kiitokset hänelle, ei ole kukaan leikannut sen jälkeen niin hyvin.
Juu ei leikkaa vähään aikaan. Se istuu linnassa kovaa tuomiota talousrikoksista.
- Miehen ystävä
ShoeShy kirjoitti:
Hei! Tää mies henkilö aikeissa muuttaa lähiaikoina takas kouvolaan, niin saa taas hyvän leikkauksen se kuka haluu. Noi talousrikos ja linna hässäkkä.. Sanoisin et vähän yläkanttiin lyöty, olen tuntenut mies henkilön jo monia vuosia ja asiallinen on kaveri ja tärkeintä on, et osaa työnsä.
- lakia vastaan.
talousrikokset pitäisi sallia.
- toipilas.
"Et varmaan paikanpäällä mitään sanonut? "
OLin niin ällikällä lyöty etten saanut sanoja suustani. Onnistuin saamaan muutaman sanan vasta parin vrk kuluttua ja tajusin mitä oli tapahtunut.
en vain ymmärrä miksi noin pienestä sipaisusta pitää pyytää täyttä hintaa.
olisi ymmärtänyt paremmin jos olisi yritetty käyttää enemmän aikaa siihen
hommaan, kun kotonakin sai jo partakoneella parempaa jälkeä. ei jäänyt
milliäkään jäljelle.
Nyt kykenen jo puhumaan, alkujärkytys on alkanut väistyä.- tunnollisuutta.
onko siis todellakin niin että akulla varustetulla partakoneella saa pintaan asti vedettyä ja parturissa ei edes yritetä?
näin totesin kotonani. Philipsin partakone otti nahkaan asti ja ihan eri jälki kuin parturissa. Parturi vaivautui trimmerillä pikkasen sutaisemaan ja siinä kaikki. sain käsityksen ettei parempaan pysty.
5e olisi mielestäni sopivampi hintapyyntö.
Ei korjaamotkaan edes ala tekemään mitään sellaista mikä tulisi liian kalliiksi omistajalle.
tunnollisuutta asiakas vaatii.
- pettynyt asiakas.
Täytyy soittaa ko. liikkeeseen huomenna ja pyytää rahoja takaisin.
15e on kyllä liikaa jos vähän sipaistaan siilistä ja silti jää milli jäljelle.
Jätän samalla tilinumeron minne voitte maksaa hieman takaisin. - pettynytihminen
Joopa mutta entäs tämä uuden parturiliikkeen mikä lie Man's...ja sillai siinä Kymen Lukolla, Mies työntekijä, nimeä en muista mutta hoikka mustahiuksinen oli.
helWetIN törkeetä käytöstä, mitäänsanomatonta. Naama norsunvitulla ja ei Sanaakaan sanonut???
Oli Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun siihen lafkaan rahojani vien!!
Potkut tulisi sellaiselle äijälle HETI jos minä saisin päättää.- Seiska7777
Mä oon käyny kaks kertaa tällä samalla, luulisin ainakin että se on sama kun en oo muita miehiä siellä nähny töissä. Siis mroomissa. Ekaks ajattelin että onpa ihme totinen tyyppi. Mut se on ihan törkeen hyvä leikkaamaan! Paras millä oon ikinä käyny. Joten luovun ilolla pskanjauhamisesta jos saan rahoilleni vastineeksi siistin letin. Leikkauksestahan mä maksan, en puhumisesta. Mut joo kylhän se silti Vois tsempata sen small talkin kanssa.
- Turpari
ei osannu kaljua leikata?
Oisko pitänyt pää leikata irti vai? - mautonta youhuu
Liekkö ylläpidon akka taas nostanut oman vanhan kitinän ylös 5 vuoden levosta.
Muut osaa tehdä aloituksen mutta tämä läski palvoo omiaan. - x666
...eiköhän tuokin lafka lähde alamäkeen, nyt kun verottaja alkaa suitsimaan palvelualan harmaata taloutta...
- MUMMELI KYMENLAAKSOS
Täällä yksi mummo vei lapsen hiustenleikkuuseen Veturiin.Kyllä on silkkaa rahastusta lasten leikkuusta ja pesu maksoi 17 eur. Ensimmäinen ja viimeinen kerta HIUSTROPIIKISSA, siis koko lysti maksoi 55.50. EN SUOSITTELE.Naisia siis kampaajia kuin pipoa vain yksi asiakas koko aikana siis kyseinen 10-vuotias.
- ei enää ikinä
38€ leikkauksesta jota korjailtiin jo senkin jälkeen kun piti olla valmis. Himassa sai vedellä koneella vielä pidempiä haituvia ja epätasaisuuksia peilin edessä. Aivan jäätävää riistoa moisesta kurasta. Tämä siis veturissa
- Hiukset...on
Mroom toimii miehille, olen käynyt Kouvolassa, Helsingissä ja Lahdessa. Koneajo 12 euroa ja hyvä jälki :)
- pettynyt, asiakas
Vaan onko kukaan käynnyt ripsipidennyksissä ja huollossa Veturin Hiustropiikissa.
Kävin siellä ekana ripsipidennyksessä ja sen jälkeen ripsi- huollossa.Ystävällien tyttönen, kova juttelemaan mutta jälki oli surkeaa.Useasti sain käydä huollon jälkeen korjaamassa tulosta.Ripsissä oli isoja rakoja, milloin silmänurkissa tai keskellä ripsikaarta.
Liimaa laitettiin niin paljon ettei silmiä saannut auki huollon jälkeen.Ja liiman huuru tukkeesi nenän.Kerran palatessani ripsihuollosta, uudet ripseni eivät ollut liimattu ripsien juuriin.Vaan luomeen.Kuljin n.3 viikkoa ripset silmieni päällä.
Viime käyntini siellä päätyi että ripsissäni oli taas isot rakoset.Soitin ripsihuoltajalle ja hän pyysi taas kerran tulemaan korjaukseen.Mutta päätin että minulle riitti.Soitin kampaamon omistajalle.Ja hän kiitti että olin kertonut kokemukseni.Kosmetologista oli tullut muiltakin valituksista.Hän ei saannut tehdä enää tehdä uusia ripsiä.
Minä olen käynnyt hyvällä ja luotettavalla ripsihuoltajalla.
Ja hän sanoi että ripseni olivat huonon käsittelyn jälkeen hauraat ja rasittuneet.Kun tavallisesti yhteen oman ripseen laitetaa yksi pidennetys.Minulla oli viiteen omaan ripseen liitetty yksi pidennys.Ja niitä oli useita.
Eli kun pidennys putoaa, minulta putoaa 5 omaa ripseä mahdolliseti.
Omistaja kuunteli kokemuksiani ja lupasi minulle korvaukseksi , ripsien vahingoittamisesta, ripsiseerumia kampaamosta..Joka parantaisi ripseni.
Ja lupasi soitaa minulle, kun tuotetta tulee kampaamoon.Ei tullut koskaan soittoa.Ja kun itse tiedustelin liikkeesta.Kukaan ei siellä tiennyt mitään.Ottivat omistajaan yhteyttä.Hän oli ilmoittanut että soita minulle henkilökohtaisesti.Sitä puhelua ei koskaan tullut
Mitäpä siitä että maksavan asiakkaan ripset pilattii Hiustrobiikissa!!!! - tyttö Kymenlaaksosta
no nythän ovat jo joutuneet pudottamaan hintoja sitten viime vuoden 2013 jolloin lasten hiustenpesustakin otettiin 17 eur. et sileen uudet hinnat käytävässä mutta niin pienellä tekstillä että tarttee suurennuslasin. epäkelpo koko liike ja sen johto.
- Päälaki
Veturista Hairlekiinissa ollut asiallinen työnjälki ja hinta. Plussana mukavat pirteät työntekijät.
- hyvä jälki
Samaa mieltä hinta kohtuullinen ja tulos hyvä.
- vakikävijä
M-Room.Ihanat tytöt jotka osaa hommansa.
- Entinen asiakas
Joo osaa istuttaa odottamassa. Seuraavana vuorossa ja ovesta lappaa porukkaa ohi. Tuonne ei kannata kenenkään mennä.
- entinen asiakas
Poikani kävi Hiustropiikissa parturissa tvallinen pikkupojan leikkaus 12v.
leikkaus maksoi 38.50 oli viimeinen kerta kun kävi, mutta kai ihmisillä on rahaa maksaa näihin paikkoihin kun ne pystyssä pysyvät näilläkin hinnoilla. - kyrsiintynyt
En tajua miten kaikki on tätä hiustropiikkia vastaan. Okei, hinnat on korkealla, mutta omasta mielestä laatu on hyvä. Ja kyllähän sä saat sen hinnaston katsoa etukäteen että jos se kuulostaa liian kalliilta niin miksi mennä ollenkaan? Turha siitä hinnasta alkaa jälkikäteen itkemään kun jos siinä on se leikitään vaikka ''50€ pesu ja leikkaus'' niin ei siinä mitään ihmeitä tehdä... se on se pesu ja leikkaus. En ymmärrä. Sitten jälkikäteen tullaan tästä valittamaan kun oli niin kallista leikata...nauran.
Itse pidän hiustropiikista paljon vaikka onkin hintava! :) - adjosdoff
Luulisi nyt kaljun osaavan tehdä kuka vaan?. Monella nuorehkolla miehellä se tuntuu olevan jo valmiina. Toiset peittelevät häpeillen ja suurin osa ajaa ja kiillottaa kaikki pois. Itse 50v ja kuukauden välein parturiin ja kaljua en välttämättä halua. Jos tullakseen, niin ei siinä parturia tarvi.
- Anonyymi00028
Tää tais mennä konkurssiin?
- Anonyymi00029
Kyllä mutta nyt on uudet yrittäjät avanneet samalla nimellä. Ja Kouvolan keskustaan! Veturi vienyt monta yritystä jo konkurssiin.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kyllä mutta nyt on uudet yrittäjät avanneet samalla nimellä. Ja Kouvolan keskustaan! Veturi vienyt monta yritystä jo konkurssiin.
Lopettiko vanha yrittäjä kokonaan?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Lopettiko vanha yrittäjä kokonaan?
Sitä en tiedä mutta hänen yrityksensä menu lehtitietojen mukaan konkurssiin. Toki voi pitää jo jotain uutta yritystä tai mennyt töihin muualle.
- Anonyymi00030
Se on kallista on kun tukan tilalle pitää saada nappanahkaa.
- Anonyymi00033
Aiheet lopussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071288
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94908Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31824- 66703
- 32645
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18578
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10486