Oon vitun outo tahon kuolla ;((

ihminen-vaan

tuntuu et täs maailmas ei oo ketään sellast ku mä.. Oudointa täs on varmaa se ku oon aivan tavallisen näkönen! Lissun näkönen varmaan muitten mielestä..
Kukaa mun kaveri ei ymmärrä mua. Onha niitten kaa kiva hengata mut oon aina ajatusteni kaa yksin. Tiiän et tää kuulostaa tyhmält, mut kukaa tän näkönen ei varmasti oo mun tyyppinen, masentuneet rumat varmaa ymmärtäis mua parhaiten! Sitäpaitsi toisin ku muut 'lissut' jne mä viihdyn tosi hyvin yksin! Liianki hyvin.. Päivät saattaa vaa kulua netis roikkuen syöden ja ajatellen kaikkee syvällistä! Jäi hyvin mielee ku mun hyvä ystävä sano kerran suunnilleen tälleen: "Joskus mä en tosiaankaa ymmärrä sua laura, mut kyl sä joskus viel tuut löytämään kohtalotoverin, ota se vaik elämäntehtäväks." toi on niiin totta! Aluks en halunnu myöntää sitä itelleni mut seuraavana yönä itkin monta tuntii ja tajusin et edes SE ei ymmärrä mua..
pitäskö vaihtaa tyyliä et 'syvälliset' ihmiset ja muut ottais mut tosissaan?
Haluisin saada uusii kavereita mut en tiiä miten ja mistä, ei se oo niin helppoo. Help!!

16

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihminen-vaan

oon sit 10v

• se OIKEA alottaja

Hahaha joo hauskaa.. Oon toi alottaja ja en siis oo 10 vaa 14 v..

• jgfgjjnkk

Poika 14v vois laittaakki ((; jos jaksat oottaa

• poika -97(:
        jgfgjjnkk kirjoitti:

Poika 14v vois laittaakki ((; jos jaksat oottaa

jaksanha mää.. (; toivottavast ei tarvii kauaa oottaa (;;

• poika14
        poika -97(: kirjoitti:

jaksanha mää.. (; toivottavast ei tarvii kauaa oottaa (;;

Tuun tääl varmaa 21.30-22.30 viel tänää käymää, mese siin aikana nii ois kiva(:

• hehhehhee

mul pitäs toimii puhelimelki toi mese jos viittit laittaa omas nii yritän vastaa heti x))

• hvmlllljg

En nimittäi viitti koko nimee tänne nettii laittaa...-.-

• pläääh

Fuuuck en pysty hakee konetta ja puhelimel se ei toimi et älä ihmettele jos saat huomen viestii mult.. ;);)

• ,minä-

okeii(; mut mää meen kattoo tän ja mesen aamul joskus 11-12 aikoihi et ei kannata hirvee aikasi lähetellä mitää :D

• lollipop:D

Ok ei pelkoo et heräisin aikasi xP

• afkgkksgn

Ei ny noi kauaa tarvii nukkuu xd mutjoo lisää mut hetiku voit(:;

• sorrrry

Hehe sori ku kestää, mä joudun tekee uuden tilin :DD
      Ja joo lisään (;:

• 10+8

Juu, odottdelen (: mut toivottavast ei mee kauaa (:

• kjjhggxd

Ok tein tilin ja pyysin sua x)

• )=
        kjjhggxd kirjoitti:

Ok tein tilin ja pyysin sua x)

juu huomasin, mut kui menit heti oflinee?):

• Oon samallaine

No munki mielest oon outo kamutki joskus sanoo et ¨joo mut sori oot aika outo¨Nii mitäskö muuttaa Vähän tyylii?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      273
      2495
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2419
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      9
      1589
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      50
      1506
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1387
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1359
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1029
    Aihe