Terve!
Olen laillisesti ostanut CS5-opiskelijaversion. Yritän ja yritän löytää adoben sivuilta lomaketta, joka täytetään ja jonka liitteeksi lähetetään opiskelijatodistus, mutta en löydä sitä mistään? Soitin jo adoben tukeen, tarvii soittaa uudelleen jos ei kukaan osaa täältä neuvoa, olisi hyvä jos saisi sen mahdollisimman pian eteenpäin. Eli jos asiasta tiedät, niin neuvoisitko askel askeleelta kuinka etenen,esim. www.adobe.com-->my adobe--> .....eli mihin pitää mennä? Tiedän että lomake pitää täyttää ja laittaa liite mukaan, mutta se lomake ei nyt siis löydy millään. Kiitos jo etukäteen!
Sarjanumeron saaminen adobelta vaikeaa!
3
241
Vastaukset
- vilsujami
Hei! Huomaan, että viesti on lähetetty viime kesänä, Kiinnostaisi tietää saitko asian hoidettua, koska itse olisin hankkimassa adobe flashin opiskelija versiota enkä ole oikein varma, minne opiskelijatodistus pistetään.
- flassi?=
eihän flashia kannata enää harrastaa?
en nyt muista mistä se rekisteröinti tuli, mutta kyllä se siellä oli :D - Ihm ettelen
Siellä on myös chatti johon vastaavat jos kysyy.
Tuota Flash kommenttia ihmettelin, miksei?
Tälläkin sivulla sitä on käytetty ja iltalehden, facebookin...
Kyllä se on ihan yleisessä käytössä.
Kuitenkin järkevin tapa toteuttaa liikkuvat bannerit ja mahd. flash pelit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882218
- 1321842
- 361709
- 1751465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221461Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3281148- 351126
- 781023