Äiti antoi piiskaa, 25v

jussi86gffg

Kertokaa onko normaalia kun olen 25v ja asun vielä vanhempien luona, olin viettämässä iltaa baarissa ja ois pitäny olla kello 22:00 kotona ja meni liian myöhään aamu 2 asti ja sittenku menin kotiin niin äiti antoi sellasen selkäsaunan perseelle et sattuu vieläki, ja itkuhan siinä pääsi.

Tiiän et tein väärin mut se oli kyl ehkä vähän liian kovakouraista.

12

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hii.

      hih.

    • gsfdg

      Oot 25 vuotias? Ei sun äitis ois saanu tehä tolleen, koska sä oot täysikänen ja saat luuhaa missä haluutki niin pitkään kuin vaa jaksat/haluut. Aika kohtuutonta sun äidiltäs tommonen käytös :o

    • JEPPE jäppäniska.

      Joudit saadakin. oppisit tulemaan aikanaan kotio. Toivottavasti muistat.

    • c-curtur

      Voisit muuttaa omilleen nii voit tull ja mennä miten haluut.

    • 12.v sadomaso

      Sano mutsilles et lopettaa Ton ja jos ei kuulu etkä osaa sitä estää ni soita kytille. Mutta jos oot Sadomaso niinku mä ni älä vaa soita nauti rauhas. Mä oon 12.v poika ja oon sadomasokisti ja mun ex-tyttöystävä on kans (tai oli ainaki) me viilleltiin ja mä viillän yhä ja sit puhuttiin piiskaleikeistä ja ku kerran vein käsilaukun ja siit lähti se naru irti ni siitä tuli pian perseeseen

    • hyi.

      (ja tätä tyyliä käyttää vain se yksi ja sama mielisairaalalta välttynyt vakiohäirikkö)...

      • Mies

        Mä olen homo ja ettisin ittelleni homo seuraa et jos oot kiinnostunu niin soita numeroon 0400 57380992


    • 12.v sadomaso

      Vittu turpa kii! Oon vaa rääväsuinen eminemii kuunteleva Sadomaso joka on 12.v joka on masentunut

    • :Dd

      trolli :D

    • hyhhei

      Oot siis oikeen kaivanu vanhan viestin esiin, että saat kertoa että se on trolli, jes.

      Kyllä jos lyödään, pitää ymmärtää puolustautua, oli kuinka äiti hyvänsä.

    • Anonyymi

      Mie tykkään kun äiti antaa selkään ja pitää kulli sta kiinni kun etten karkaa oon 31v tuhma poju

    • Anonyymi

      Olin 19-vuotias, kun äiti rupesi nalkuttamaan mulle jostain joutavasta asiasta. Se naputti niin kauan, että isä hermostui ja piiskasi minut. Edellisestä kerrasta oli kulunut lähes kymmenen vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe