Hei!
Lähtisikö joku samanmielinen mukaan muutaman päivän yhdistetylle syysaurinko- ja kuntolomalle Espanjan Aurinkorannalle? Hotelli (kuntosali, iso uima-allas sekä sisällä etä ulkona, tenniskenttiä, lenkkipolkuja, välimeri ..) aamiaisineen on jo maksettu, lennot Helsingistä kustantaisivat noin 300 €. Jos olet ihan melkein personal trainer -tasoa ( tai edes innokas amatööri) saattaisin kustantaa nuo lennotkin.
Olen keski-ikäinen heteronainen, kuntoilussa aloittelijatasoa . Reissun ajankohtakin on jo lyöty lukkoon 6.9-12.9.
Tsemppiseuraa pullukalle (-> viikoksi takuuaurinkoon)
Hyacinth
3
269
Vastaukset
- Eero66
Mistäpäin olet? Laita myös s-postiosoite.
- DonnaMobile
Kiitos Eero66 vastauksestasi.
Ymmärräthän ..reissun luonne ei ole "lomaromanssi", joten mieluiten kyllä jakaisin huoneen naisen kanssa. Mutta katsellaan ja neuvotellaan.
donnam (AT) suomi24.fi
Pääkaupunkiseudulta olen. - Hyacinth
MYYTY :D !
Eli sainkin jo sopivaa seuraa, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897