eli kateudesta kerron tarinan, tositarinan!
muutimme mikkeliin jokin aika sitten jo ekan kk aikana huomattiin kuinka naapurit todella kateellisia siitä miten pärjätään omillaan, he joutuu lainaamaan/maksattaa sukulaisillaan lähes kaiken mahdollisen, myy lastensa saamat lahjat heti jotta saa rahaa! ja hassua, jos ostan sinisen paidan niin johan naapurin akka käy äkkiä ostamassa omalleenkin! jos ajan hiukset niin naapuri kans! tämän naapuri perheen akka on mielenterveys potilas ja siinä sivussa sairastuttanut koko perheensä! puhuu paskaa seläntakana kaikista, ja kertoo sitä omaa paskaansa muiden kertomana!!!!!!!!! molemmat on niin juntteja ettei mitään rajaa!!!!!! sellaiset 130-150kg silkkaa läskiä molemmilla!!!!!!!! m & r en tiedä yhtä sairaampaa "perhettä" akka hakkaa molempia lapsiaan kun ei pää kestä, lapset on enempi hoidossa kun kotonaan!
tarina todellisesta kateudesta!
juntti naapurit!!!
1
439
Vastaukset 1
- :D
tai jospa se kateellinen oletkin sinä, kun tänne pitää moista paskaa vuodattaa ja levitellä?
en tunne naapureitas, joten en ole puolesta enkä vastaan. Tollainen kärkäs teksti vain aina herättää epäilyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520