Hotelli Sirius

ei enää Siriukseen

Millaisia kokemuksia muilla Hotelli Siriuksesta (Aurinkomatkat)?

Itse olin aika yllättyneen järkyttynyt hotellin toiminnasta illalisen yhteydessä. Pakettiinhan kuuluu puolihoito...eli aamiainen ja illalinen. Illallinen valitaan valmiista listasta. Mutta ei siinä mitään..mutta jos haluaa lähteä kaksin vaikka pariskuntana lomalle, ei oikein illallistaminen onnistu kahden kesken :( Hotelli nimittäin määrää paikat ja on arvoitus kenen kanssa pöytäsi jaat viikon/kahden ajan..mielestäni ei ole mitenkään rentouttavaa kun joudut ventovieraiden kanssa jakamaan illallisen...Itse kun on asiakas työssä niin ei oikein jaksaisi enää lomalla puhua "small talkilla" ventovieraiden kanssa. Ja sekin, että millaisen pöytäseurueen saat on niin tuuria...ja suomalaiset laitetaan tietysti samoihin pöytiin....en voi suositella...

Ruoka oli mielestäni huonoa, käytiin sitten rennosti loppujen lopuksi syömässä ulkona loppu loman ajan..Ruokajuomista kertyi heti lähes sama hinta kuin olisit ulkona syönyt ja juonut...

Ainoat plussat oli todella siistit huoneistot ja respan palvelu :) Matkalaukut kannettiin myös portaat ylös lähtiessä, joten itse ei tarvinnut raahata painavia laukkuja korkaa mäkeä ja portaita.
Kertokaa muut kokemuksia ko hotellista, mielenkiinnolla odottelen :)

2

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä niin

      Normaali käytäntö italialaisissa hotelleissa että sijoittavat asiakkaat pöytiin haluamallaan tavalla. Italialaiset ovat myös "hieman" sosiaalisempia kuin suomalaiset joten heille tuo ei ole mikään ongelma. Suomalaisten matkanjärjestäjien charter-hotelleissa en ole koskaan ollut joten en tiedä mikä niissä yleensä on käytäntö, italialaisten kanssa italialaisissa hotelleissa kyllä.

      Kannattaisikohan muistaa se vanha tuttu "maassa maan tavalla tai maasta pois".

    • hohhoijaa taas....

      Muissa hotelleissa ei ole tuota käytäntöä ollut...ja tuo viimeinen kommentti aivan turhaa provoilua, pyysin ko hotellista muilta kokemuksia, oletko ollut tuossa hotellissa itse? Kerro mieluummin miten koit tuon majoituksen, ruuat, siisteyden, henkilökunnan, sijainnin yms.....siis asiallisia kokemuksia hotellista Sirius kiitos :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe