Puhutko vai tekstailet,kumpaa enempi?
Itse olen pitkien puheluitten ihminen ja tekstareitakin menee vajaa 200/kk.
On myös päiviä etten puhu yhtään puhelua,ja sekin tuntuu joskus lomalta.
Olla vaan hiljaa,kadoksissa itsensä kans.
tekstarit ja puhelut
61
187
Vastaukset
Harvoin on aihetta lauluun, 60 ihmisellä.
Varsinkin miehellä.
Koitahan 40 tai 70 heillä kun on oma elämänsä tai oma elämää alkaa kuolla pois.
Epätoivo lisää puheripulia.
H.- 0440-86......
Pistä Prepaid numero palstalle saat vipinää tylsään elämääsi.
0440-86...... kirjoitti:
Pistä Prepaid numero palstalle saat vipinää tylsään elämääsi.
"0440-86......"
Sen kokeilun aika tuli, ja meni.
Yksikään kontakti ei ollut pettymys, päinvastoin.
Monta mukavaa juttutuokiota sain ja paljon uutta ajattelemisen ja ilon aihetta.
Kaikki säilyvät muistoissani hyvinä ihmisinä.
Odotin kylläkin enimmäkseen kaikenlaista pahaa, vaan ei osunut minun kohdalleni.
Mutta, se oli kuin kahvit Hagiksentorilla tai tanssit munalavalla.
Aina yksi johtaa sielläkin toiseen, tai sitten ei.
H.
- :::::::
Enpä puhu päivittän aina edes täyteen euroa. Joskus lavertelen tunneittain, vaan eipä maksa euroa enempää.
Inhoan tekstareita, saada ja antaa. - antirimpauttaja
tekstaaminen on nykyään aivan arpapeliä, ei niin pieniä kirjaimia näe kunnolla, joten jos ja vain kun on pakko, mieluummin sekstaan
puhelinta säilytän piirongin laatikossa, katson päivän aikana 2 kertaa tulleet puhelut, soitan takaisin päin jos on asia tai muuten huvittaa- .
Tekstiviestin kirjaimet saa suuremmaksi asetuksista. Tekstiviesti-> fontti.
- antirimpauttaja
. kirjoitti:
Tekstiviestin kirjaimet saa suuremmaksi asetuksista. Tekstiviesti-> fontti.
ei saa näippäimiä isommiksi, niistä ne kirjaimet pitäisi selvittää
- .
antirimpauttaja kirjoitti:
ei saa näippäimiä isommiksi, niistä ne kirjaimet pitäisi selvittää
Onhan olemassa sellaisia mummo puhelimia joissa on isommat näppäimetkin.
Kannattaa opetella näppäimistä ulkoa missä mikin kirjain sijaitsee. - antirimpauttaja
. kirjoitti:
Onhan olemassa sellaisia mummo puhelimia joissa on isommat näppäimetkin.
Kannattaa opetella näppäimistä ulkoa missä mikin kirjain sijaitsee.Miksi? Miksi minun pitäisi kirjoittaa tekstiviestejä, en ole enää teini.
- .
antirimpauttaja kirjoitti:
Miksi? Miksi minun pitäisi kirjoittaa tekstiviestejä, en ole enää teini.
Ei miksikään.
- meeriamanda
Texstarit ovat vähentyneet kun kirjoittelemme netin kautta toisillemme. Jos puhelu tulee tuntemattomasta/salatusta numerosta en vastaa.
Minulle voi myös jättää ääniviestin, ellei niin toimi - yhteyttä ei saa.;)
Joskus tarkastelin numeroita kysymällä, en vuosiin enää. Riippuu seurasta, ja tarpeesta.
Joidenkin kanssa tulee puhuttua. Joidenkin kanssa asiat on parempi hoitaa tekstareina.
Puhelinlaskuni eivät ole isot.- Tase pappa
Teleyhtiöstähän se riippuu, kuinka paljon laskutetaan jutustelusta.
Kyllä rahaa saa palamaan, jos ei hiukkaakaan valkkaa, minkä yhtiön linjoja käyttää.
Kyllä saisin asua linjoilla, jos saisin kolmekymppiä kulumaan kuukaudessa kaikkineen.
Hoidan sillä hinnalla myöskin laajat työpuheluni.
Puhun myöskin ulkomailla, itse soittaen ja tekstaten, sekä vastaanotan puheluita sinne.
Ne mahtuvat aivan hyvin budjettiin.
Täytyy tosin jonkin verran olla itsekriittinen, mitä ja kenen juoruilua jaksaa kuunnella ja kuinka kauan.
Niistä palvelunumeroiden käytöistä muodostuu äkkiä aimo summa laskun jatkeeksi.
Asiat asioina ja pylly pois tyynyltä. - L - L
Kotimaassa puhutaan, muualla tekstaillaan.
Laskuista en tiedä hittojakaan. Vaimo on niistä enemmänkin kiinnostunut. - euron päivä
Palvelunumerot on ansa jos ei huomaa että ne eivät sisälly sopimukseen.
Silti puhelinlaskuni on kohtuuden rajoissa,alle neljäkymppiä.
On vaan yhtä vapaita ystäviä joitten kans menee aikaa rupatellen,joittenkin aika taas muualla,jotka tavoittaa tekstarilla eikä näin häiritse ellei ole sopivaa aikaa pitempään.
Ei siinä tarvii olla epätoivoa hunksimaiseen tyyliin,jotkut vaan hoitaa ystävyyssuhteensa näin.Kyläilymatkat saattavat olla pitkätkin sukulaisiin verraten.
Kun ei ole fb:ssä eikä skypessä,näin pitää yhteyttä yllä.
Ja miksi mun tarvii selitellä.- Rosvonumerot
Onkohan sellaista operaattoria joka tarjois palvelu- ja yritysnumerotkin tavallisen puhelun hinnalla?
- virva-tuulia***
Tekstari on siitä hyvä että jos ei satu sillä hetkellä toinen vastaamaan puheluun, niin tekstarilla voi lyhyesti kertoa asian ja vastaanottaja soittaa sitten tarvittaessa sopivan tilaisuuden tullen. Multimediaviestillä voi laittaa kuvankin tarvittaessa. ;-)
Soittelen vaan tarvittaessa. Puhelinlaskuni on normaalisti n. 5-15 € kk, joskus asioiden hoidot vaatiavat enmmänkin soitteluja eikä ne hoidu tekstareilla. Silloin on laskukin isompi. - hyvät valinnat
Netin ja kännykän yhteislasku n. relu 30 euroa kk:ssa.
On euron sunnuntai, jolloin saa puhua mielinmäärin ja euron kamuliittymä numeroon, johon soitana päivittäin, mutta maksaa vain euron kuukaudessa. Teksti. ja multimediaviestejä laitan aina tarvittaessa. Minulla on paketti, johon kuuluu 2000 minuuttia puhetta kuukaudessa, 500 tekstaria ja ilmainen netin käyttö.
Tunnin puhelu nyt onnistuu koska tahansa, ei tee tiukkaakaan.
Tarpeen mukaan soittelen ja joskus tarpeettomastikin.
Tekstareita laitan aika vähän.- pc
Vältän vastaamasta tietämieni rasittavien megapuhujien soittoihin. Ei tosiaan jaksa eikä kiinnosta olla luuri korvassa kiinni tuntitolkulla. (Ellei nyt ole kyseessä jokin aivan elintärkeä asia, joka hyvin harvoin on.) Tekstarit on jääny vähiin alkuinnostuksen mentyä. Mulla ei ole minkään sortin pakettia, en tarvii. Ja sunnuntaisin en myöskään halua vastailla ;)) Eikä känny onneks ole liimaantunut minuun kiinni. Yleisellä paikalla pidän kännyn aina ehdottomasti äänettömällä!!
pc kirjoitti:
Vältän vastaamasta tietämieni rasittavien megapuhujien soittoihin. Ei tosiaan jaksa eikä kiinnosta olla luuri korvassa kiinni tuntitolkulla. (Ellei nyt ole kyseessä jokin aivan elintärkeä asia, joka hyvin harvoin on.) Tekstarit on jääny vähiin alkuinnostuksen mentyä. Mulla ei ole minkään sortin pakettia, en tarvii. Ja sunnuntaisin en myöskään halua vastailla ;)) Eikä känny onneks ole liimaantunut minuun kiinni. Yleisellä paikalla pidän kännyn aina ehdottomasti äänettömällä!!
Tänään olen soittanut vain yhden puhelun, tyttärelleni.
Mulle ei ole soittanut kukaan.
Eikä puheluihin ole pakko vastata, ellei halua ja aina voi sanoa, että nyt minulla on muuta puuhaa, täytyy lopettaa.
Joskus teen niin itsekin, kyllä se puhelin korvasta irtoaa, kun oikein yrittää.
Minulla on muutama hyvä ystävä, joiden kanssa kuluu aikaa myös puhelimessa.
Asiapuhelut hoidan nopeasti, mutta muuten joskus lipsahtaa vähän pitkäksi.
Paketti on mullakin. sisältää, 50 tekstaria 100min puhetta pikkunetti ja kamu-puhelut.
Noin 30e/kk- utelu :)
Anceli kirjoitti:
Miun paketin hinta on 19.90 kuukaudessa vuoden ajan, sitten nousee kympillä.
Mistäs Anceli noin edullista?? Kiinnostais... ilmanen netti...
utelu :) kirjoitti:
Mistäs Anceli noin edullista?? Kiinnostais... ilmanen netti...
Saunalahti teki tarjouksen josta en voinut kieltäytyä, kun aioin vaihtaa operaattoria. Kysypä sieltä.. :)
- utelu :)
Anceli kirjoitti:
Saunalahti teki tarjouksen josta en voinut kieltäytyä, kun aioin vaihtaa operaattoria. Kysypä sieltä.. :)
Kaunis kiitos vastauksestasi!
utelu :) kirjoitti:
Kaunis kiitos vastauksestasi!
Ole hyvä :) Kyllä nuo operaattorit tekevät hyviä tarjouksia, kun kyselee asioista.
- sekä että
Kumpaakin. Kun on paahtanut pitkään yksin hommia, ja pitää pientä breikkiä, niin silloin on mukava jutella hetki ihan äänen kanssa. Perusteellinenkin juttutuokio hoituu puhelimella 10-30 minutissa, enimmillään tunnissa. Kyläilyyn menee aina vähintään tunti: kahvin keitto, sen juominen, jutustelu ja edestakainen matka. Jos on oikein kiire, niin pikaisella tekstiviestittelyllä voi heittää edestakaiset vitsit ja tervehdykset. Mä olen luonnostani puuhakas ihminen, ja olen elementissäni, kun saan uppoutua harrastuksiini ja askareisiini omissa oloissani, enkä kaipaa silloin juttuseuraa.
- tarjouksia, please
Onko tämä joku markkinatutkimus, johon ei ole saatu tarpeeksi osanottajia?
Itse epäilin joskus, että puhelinyhtiöni veloitti minua liikaa, joten hankin pripaidin. En siis soittanut yhtään puhelua, joten laskua ei voinut tulla, kuin liittymästä se alle euron.
Teksailen joskus ja ainakin silloin, kun en saa yhteyttä soittoon. Olen myös käyttänyt netin ilmaispalveluja tekstailuun, joka on toiminut hyvin, mutta nyt olen pistänyt Skypen kiinni...harmi, sillä minulla olisi myös nettikamera, jonka käytönkin olen unohtanut ja kamat on jossain kaapissa.
Olihan se hauskaa jutella lastenlasten kanssa ja nähdä heitä livenä, mutta nyt on pieni matka piipahtaa heidän luonaan.
Kamerakännykkäni annoin 7-v tytölle, joka on ilmiömäisesti oppinut sitä käyttämään. Kyllä saa varoa, jos hän on lähellä, että ei ole kaikki jutut myös kuultavissa uudestaan kuvien kanssa.
Itse pysyn vanhassa Nokiassani. - Pidä hatusta kiinni
Kun kysyt jonkun numeron numerotiedustelusta ja saatuasi sen sieltä kysytään : yhdistänkö ? Jos vastaat myöntävästi ja puhut pitkään, niin huomaat, että on kyseessä elämäsi kalleimmat puheminuutit.
- Säästärix
Kuka hullu nyt puhelintiedustelusta kysyy kun Eniron sivulta saa numerot.
Kertamaksu on että saa käyttää Eniroa. Muutama kymmenen centtiä maksaa ja tulee tunnusluku tekstarina jolla pääsee katsomaan numeroita. - nimmari
Säästärix kirjoitti:
Kertamaksu on että saa käyttää Eniroa. Muutama kymmenen centtiä maksaa ja tulee tunnusluku tekstarina jolla pääsee katsomaan numeroita.No jos nyt vaikka sattuu olemaan netittömässä paikassa ja tarttee välttämättä saada soitetuksi jollekin määrätylle henkilölle eikä tiedä numeroa?? :)) On muuten hyvä tuo Eniro-systeemi.
nimmari kirjoitti:
No jos nyt vaikka sattuu olemaan netittömässä paikassa ja tarttee välttämättä saada soitetuksi jollekin määrätylle henkilölle eikä tiedä numeroa?? :)) On muuten hyvä tuo Eniro-systeemi.
Jos siinä kännykässä on netti, niin sillä voi käydä Eniron sivuilla katsomassa numeron.
- jankutanko
Anceli kirjoitti:
Jos siinä kännykässä on netti, niin sillä voi käydä Eniron sivuilla katsomassa numeron.
Mut jos ei oo......;))
jankutanko kirjoitti:
Mut jos ei oo......;))
Jankutathan sie, mie sanoinkin, että jos on....:) Nytkin piti kännykällä tulla siulle kirjottamaan, vaik toinen käsi on ihan mustikas.. :o)
- Hullu.
Säästärix kirjoitti:
Kertamaksu on että saa käyttää Eniroa. Muutama kymmenen centtiä maksaa ja tulee tunnusluku tekstarina jolla pääsee katsomaan numeroita.Ei näkynyt Eniron sivuja umpimetsässä.
Hätä (ei p.aska) oli suuri. - jankutanko
Anceli kirjoitti:
Jankutathan sie, mie sanoinkin, että jos on....:) Nytkin piti kännykällä tulla siulle kirjottamaan, vaik toinen käsi on ihan mustikas.. :o)
No emmie enempää jankuta. Asiaha o selvä ku pläkki. Kiitos vaivoistais, Anceli.
jankutanko kirjoitti:
No emmie enempää jankuta. Asiaha o selvä ku pläkki. Kiitos vaivoistais, Anceli.
Ole hyvä vaan, vaik kylhä mie huomasin, et sie vaan vejätit minuu... mut ei se mitää haittaa. Sain justiin viimeset mustikatkii puhistettuu., hyväst oisin joutanu jankuttamaa siun kanssais... :)
- jankutanko
Anceli kirjoitti:
Ole hyvä vaan, vaik kylhä mie huomasin, et sie vaan vejätit minuu... mut ei se mitää haittaa. Sain justiin viimeset mustikatkii puhistettuu., hyväst oisin joutanu jankuttamaa siun kanssais... :)
Enhä mie mittää vejättäänt... haastoin vaa ommaa eriomasta näkemystäi siul... ja koin mie kovi teräväpäine oo, ni tuos aluksha se jäi miult huomaamata, ällyymätä paremmikii, tuo siun JOS - sannais...
A tiehä sie nyt vaik oikee kunno mustikkapiirakka ko sait ne sinimarjat jo puhistettuu, ni tulloo siul suukii makijaa mustikamakkuu :) Ja oikee mukavaa iltase aikaa siul muutekii, ja voiha hyvi, Anceli.
Tul vähä huono tuo miu nimmariin, mut enhä mie alus arvaantkaa ko sen siihe ränttäsi et myö tälviisii vaa jatketaa jankutuust... jankutanko kirjoitti:
Enhä mie mittää vejättäänt... haastoin vaa ommaa eriomasta näkemystäi siul... ja koin mie kovi teräväpäine oo, ni tuos aluksha se jäi miult huomaamata, ällyymätä paremmikii, tuo siun JOS - sannais...
A tiehä sie nyt vaik oikee kunno mustikkapiirakka ko sait ne sinimarjat jo puhistettuu, ni tulloo siul suukii makijaa mustikamakkuu :) Ja oikee mukavaa iltase aikaa siul muutekii, ja voiha hyvi, Anceli.
Tul vähä huono tuo miu nimmariin, mut enhä mie alus arvaantkaa ko sen siihe ränttäsi et myö tälviisii vaa jatketaa jankutuust...Voi että kun olen tosi huono leipoja, tai paremminkin laiska tekemään leivonnaisia. Mutta voin mie yrittää, jonain päivänä, mitään en kuitenkaan lupaa.
Sie haastat sujuvampaa karjalanmurretta ko mie, ettet vain olis Karjalan poikii... :) tai tyttölöi.... :)
Hyviä vointeja siullekii ja mukavaa illan jatkoo, mie lähen koht siltää saunaan, pesemään värit pois näppilöistäin. Voipha sitä olla muuallakii, mist hänen tietää... :O)- jankutanko
Anceli kirjoitti:
Voi että kun olen tosi huono leipoja, tai paremminkin laiska tekemään leivonnaisia. Mutta voin mie yrittää, jonain päivänä, mitään en kuitenkaan lupaa.
Sie haastat sujuvampaa karjalanmurretta ko mie, ettet vain olis Karjalan poikii... :) tai tyttölöi.... :)
Hyviä vointeja siullekii ja mukavaa illan jatkoo, mie lähen koht siltää saunaan, pesemään värit pois näppilöistäin. Voipha sitä olla muuallakii, mist hänen tietää... :O)No siithä myö Anceli ollaakii tasavertasii leipojjii kumpanekkii! En yhtää ies muista et millo oisin viimeeks leipont mittää! Saatikka käynt mustikkametsääs, voi voi! No tälviisii nää puhheet rönsyilöö ko pääsöö vauhtii... nii mistäs myö lähettiikää liikkeel... nii siint et jos kännyys o netti taik ei oo ja nii iespäi... ja nyt ollaa jo siu saunomisissais :)
Ja iha otsiko aiheesee männäksei, joka ol ´tekstarit ja puhelut´, ni sanompa et tännää miul tul kaks puheluu. Iha sopiva mittasest puhhuit nää soittajat. Tullooko viel kolmais puhelu, ko sanalasku sannoo et ei kaks ilma kolmatta... mie uottele...
Ja miehä ennoo mikkää poikane vaa semmone tytöhupakko... mukava on siun kanssais tätä murretta vääntää, mie taijan iha alitajusest tätä, ja ko huomasi et siekii, ni rupesi vastaamaa siul. Oikee mukavaa. Pijetää Anceli lippu korkial! :)
Tuost miu nimmaristai viel... ni täshä alempan o viel hulluump nikki! :)) jankutanko kirjoitti:
No siithä myö Anceli ollaakii tasavertasii leipojjii kumpanekkii! En yhtää ies muista et millo oisin viimeeks leipont mittää! Saatikka käynt mustikkametsääs, voi voi! No tälviisii nää puhheet rönsyilöö ko pääsöö vauhtii... nii mistäs myö lähettiikää liikkeel... nii siint et jos kännyys o netti taik ei oo ja nii iespäi... ja nyt ollaa jo siu saunomisissais :)
Ja iha otsiko aiheesee männäksei, joka ol ´tekstarit ja puhelut´, ni sanompa et tännää miul tul kaks puheluu. Iha sopiva mittasest puhhuit nää soittajat. Tullooko viel kolmais puhelu, ko sanalasku sannoo et ei kaks ilma kolmatta... mie uottele...
Ja miehä ennoo mikkää poikane vaa semmone tytöhupakko... mukava on siun kanssais tätä murretta vääntää, mie taijan iha alitajusest tätä, ja ko huomasi et siekii, ni rupesi vastaamaa siul. Oikee mukavaa. Pijetää Anceli lippu korkial! :)
Tuost miu nimmaristai viel... ni täshä alempan o viel hulluump nikki! :))Nyt tais löytyä minuu puheliaampi ihminen, jos se voi olla mahdollista...
Niinhän ne jutut rönsyilee, mie kuulemma siirryn sujuvasti asiasta toiseen ja viel ihmetellään kuin joku keksii puhumista kaiken aikaa.
Mut ei muuta, kun lippu korkealle ja pysyköön siellä.
:)- jankutanko
Anceli kirjoitti:
Nyt tais löytyä minuu puheliaampi ihminen, jos se voi olla mahdollista...
Niinhän ne jutut rönsyilee, mie kuulemma siirryn sujuvasti asiasta toiseen ja viel ihmetellään kuin joku keksii puhumista kaiken aikaa.
Mut ei muuta, kun lippu korkealle ja pysyköön siellä.
:)A taasha myö tavattii, Anceli! Uus päivä jällee... ja mie nyt en mitekää oo sinnuu puheliaamp, ko mie oon hiljane hissukka! Tiijjätsie et kaikkiin kans koi saa mittää juttuu aikaa, ei siit millää eikä kerrassaa mittää! Iha tuppisuita tuppajaat olemaa. Ainha se riippuu siint toiseest haastelijaastkii.. ja iha ain.. et oniks hänest mihikää, tullooks haastiist mittää, oniks hää samal planneetalkaa! A sie uot, ja iha sattuma kauppaa et kohattii täs palstaal... eiks uo merkillistä?
Harvo mie tän oon kirjutelt, joskus vaa vilassu näitä palstoi ja poistuunt pikapikkaa ko on ollu ikäväsorttisii ja ilkehii kirjutuksii nii paljo joka puoleel tääl kanavaal. Mist ihmeest ihmisiil on nii ilkijä kiel toisijaa kohtaa?? Meihä pittää sovus koittaa olla ja ellää kaikkiin kans. Ystävälline sana toiseelt ihmiseelt on ain mieleine jokkaiseel, eikä uo sellane levvee nätti hymykää pahitteeks siin samal :))
Niist mustikoistais.. taisit sie tehhäkkii niist mustikkamaitoo vai teitköhä oikee mantsikkamöllöö?? :)
A pittää käyvä etsimää jotakii värssyy... mut nyt mie tarvitse sellasta suruvärssyy.. tul tieto et ois lauvantakiin sellase tarve. Sellastaha tää elämämänö on, illoo ja surruu vuoroperrää ja välil yhtäaikaakii.
Ja hyvi paljo siul kiitoksii Anceli näist haasteluist, tul iha suu hyvämakuseks. Oikee ol virkistävvää kohata kerrakii samamieline mukava ihmine!! :))
Eikä tää nyt poikeent asjastkaa yhtää, ko tuon surutiijjon mie kert kännyyl sain.. ko puheluist ol tääl puhe.
- vähän liikaa!
Minulla on Saunalahti operaattorina. Oma.saunalahdessa on liittymää kohti 20 ilmaista tekstiviestiä. Olen käyttänyt niitä. Nyt ostin toisen puhelimen, operaattorina Sonera. Siinä paketti, jossa puhetta 100 min, tekstareita 50 kpl ja dataa 40 Mt kuukaudessa. Onneksi puhe ja tekstiviestit (jäljelle jääneet) siirtyvät seuraavalle kuukaudelle. Data ei siirry, se alkaa seuraavassa jaksossa taas 40 Mt. En ole saanut tekstareitakaan käytettyä, tällä hetkellä on jäljellä vielä 61 tekstaria. Käytän niin paljon sähköpostia. Joskus ihan huvikseni olen lähettänyt sille, jolle e-mailin lähetin, tekstiviestin, että lähetin sinulle mailia. Ihan siksi, että saisin käytettyä. Niitä Saunalahden ilmaisia tekstiviestiä en ole saanut pitkään aikaan käytettyä, kun Soneraltakin jää yli.
- luulenko oikein
Eihän niitä mitään paketteja ole pakko edes ottaa.
- Halpa on
Joustava 500
esim 400min puhetta ja 100 tekstiviestiä
tai 250 min puhetta ja 250 tekstaria
Tai 500 tekstivistiä, ihan miten itse haluat. Sata eri mahdollisuutta. Juuri äsken tein sopimuksen Soneran kanssa.
Minulla on 2V. sopimus, sisältäen puhelimen Nokia N8, karvan alle 60€./kk.
Tarjouskirjeensä perusteella tein uuden sopimuksen, alkaen Marraskuusta, kun vanha sopimukseni umpeutuu.
600 minsaa löpinää, 150 kertaa näpöjä ja 1Gb.lirkkua netissä. 19,90 €/kk.
Kokaisin kepillä, ja kuinka ollakaan, suostuivat siihen että tuo halpa hinta alkaa jo Elokuun laskusta. 3 kk. säästö siis.
H.- meeriamanda
Minäkin kysyisin... siis puhelimesta tullaiset kulut nettimaksu tv-maksu maksullinen lisäkatselukortti... ei hemmetti... en suostuisi.
Puhelin on ilmoittelua varten, netin kautta voi löpistä. Texstarit ovat mennyttä aikaa, minulle.
Ok. muistan sinun kirjoittaneen ettet omaa telkkua, minen luovu siitä mistään hinnasta.
Soon aamusta - iltaan ´melua´ tuottamassa...katsoo tai ei.
Radio ei ´kinosta´. meeriamanda kirjoitti:
Minäkin kysyisin... siis puhelimesta tullaiset kulut nettimaksu tv-maksu maksullinen lisäkatselukortti... ei hemmetti... en suostuisi.
Puhelin on ilmoittelua varten, netin kautta voi löpistä. Texstarit ovat mennyttä aikaa, minulle.
Ok. muistan sinun kirjoittaneen ettet omaa telkkua, minen luovu siitä mistään hinnasta.
Soon aamusta - iltaan ´melua´ tuottamassa...katsoo tai ei.
Radio ei ´kinosta´."muuripadani"
Hintaan sisältyy kännykän hinta, reippaat 30€/kk.
Siihen ei kuulu telkkari, eikä katselukortti.
Kuten olet huomannut, minulla ei niitä ole, eikä tule.
Raario siinä on, vaan niin huono että ralliradio ei kuulu, kokeiltu on.
Kännynhinta on se kallein osa kuukausimaksusta.
Tänäpäivänä myönnän auliisti että 2V. sitten höynähdin, silloin Nokiaan vielä uskottiin.
noh, kuitenkin pysyttelen kotimaisissa, aina ne jotakin ripettä maahamme jättää.
Luv..
H.- meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"muuripadani"
Hintaan sisältyy kännykän hinta, reippaat 30€/kk.
Siihen ei kuulu telkkari, eikä katselukortti.
Kuten olet huomannut, minulla ei niitä ole, eikä tule.
Raario siinä on, vaan niin huono että ralliradio ei kuulu, kokeiltu on.
Kännynhinta on se kallein osa kuukausimaksusta.
Tänäpäivänä myönnän auliisti että 2V. sitten höynähdin, silloin Nokiaan vielä uskottiin.
noh, kuitenkin pysyttelen kotimaisissa, aina ne jotakin ripettä maahamme jättää.
Luv..
H.Seläksi tuli :)) Mun on pitänytkin kysyä et joko ´polttelee´ ralliajot, eikö ne nyt ihan kohta ala?
meeriamanda kirjoitti:
Seläksi tuli :)) Mun on pitänytkin kysyä et joko ´polttelee´ ralliajot, eikö ne nyt ihan kohta ala?
"mermaidmanda"
Eiköhän siellä jo Tiinakin ole kuumeessa, yhtä paljon kuin minäkin.
Kohta alkaa kesäkatoksen piipusta grillimakkaransavu nousta.
Me Keski-Suomalaiset olemme niin kiihkeitä.
Mökkireppuni on jo pakattu ja tarkistettu tuhanteen kertaan, rallilehti on ostettu ja melkein mureniksi selattu.
Aidot Crocksinikin ovat mukana, niistä valuu vesi hyvin pois, jos sattuu putoamaan tuhansiin järviin.
Thousand lakes rally, here I come, again!!!
Kun kuumat aallot sinut tavoittavat, tulehan mukaan.
H.
- kokasu
Mitäs sit jos löpiset yli 600 minsaa,mitä kustantaa? Satuitkos kysäistä ja kokasta vai veditkö kopasta ; ))
- Soneran tapa
Paketin yli menevät puhelut laskutetaan normaalin hinnaston mukaan.
Soneran tapa kirjoitti:
Paketin yli menevät puhelut laskutetaan normaalin hinnaston mukaan.
"Soneran tapa"
Näin se menee kaikkialla, sopimusrikkomukset rangaistaan, mutta sehän on aina tilaajan vika.
Hölmö ei ole pakko olla.
H.hunksz kirjoitti:
"Soneran tapa"
Näin se menee kaikkialla, sopimusrikkomukset rangaistaan, mutta sehän on aina tilaajan vika.
Hölmö ei ole pakko olla.
H.Ei se ole mikään sopimusrikkomus, vaan normaali käytäntö. Jos puhuu yli pakettiin kuuluvan määrän, siitä maksaa lisää.
Jokainen sen itse päättää, kuinka paljon puhuu.Anceli kirjoitti:
Ei se ole mikään sopimusrikkomus, vaan normaali käytäntö. Jos puhuu yli pakettiin kuuluvan määrän, siitä maksaa lisää.
Jokainen sen itse päättää, kuinka paljon puhuu."Anceli"
"sopimusrikkomukset rangaistaan"
"sehän on aina tilaajan vika."
"Jos puhuu yli pakettiin kuuluvan määrän, siitä maksaa lisää.
Jokainen sen itse päättää, kuinka paljon puhuu. "
Älä jankuta.
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
"sopimusrikkomukset rangaistaan"
"sehän on aina tilaajan vika."
"Jos puhuu yli pakettiin kuuluvan määrän, siitä maksaa lisää.
Jokainen sen itse päättää, kuinka paljon puhuu. "
Älä jankuta.
H.Se ei ole sopimusrikkomus, älä itse jankuta tyhjänpäiväisiä.
Sopimuksessa sanotaan, että ylimääräisistä maksetaan erikseen.
"kokasu"
Pärjäisin hyvin 60 minsalla, vaan siihen ei ollut tarjousta.
Joten en usko joutuvani raha-ongelmiin.
Kopasta en, Soneran kotisivuilta voit tarkistaa.
H.Euron päivä:
Puhun jonkin verran ja tekstailen vähän.
Viimeinen puhelinlasku on melko tavallinen.
Tekstarit 21.
Puhelut 16.
Ja siinä män koko kuukausi.- *n*ku*m*
Euron päivä,.Moottorisänkyyn. 90x200.
- mart.ta
Yritän minäkin joinakin päivänä olla puhumatta kenellekkään,joskus jopa onnistuu.
Ei aina jaksa ja sitten joku päivä kaikki mahdolliset soittaa.
Olen huomannut että nykyään on muodissa olla vastaamatta ja sitten soittaa takaisin kun itselle sopii.
No,itsellä euron päivän sopimus,tekstareita menee reippaasti,samaan hintaan saan tekstata 300 kpl,en ole vielä päässyt lähellekkään.
Tänään aion olla puhumatta kellekkään,tuntuu siltä,ellei sitten joku lärvääjä "pilaa"päivän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2932519Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä472481- 1221686
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461360- 1181350
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301215PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421183- 741059
- 661027
- 701000