Sain huonon kuulon takia täyden ampumiskiellon. Silti A:n paperit. Mihin aselajiin voin päästä ja pystyykö päästä AUKiin/RUKkiin? Olen dragsvikissa ja tarkoituksena olisi päästä spolleksi, lääkintämieheksi tai ATUun, mutta onko minun mahdollista päästä mihinkään näistä, kun on ampumiskielto?
Vastaukset 4
- sdw3v
Voit anoa siirtoa vanhainkotiin pöydänvanhimmaksi ja yli 90v sulkeisvääpeliksi.
- Mikset kysy
esimiehiltäsi. Hehän asian ratkaisevat,
Tosin tuolla järjenjuoksulla - eli kysymällä kaikista maailman paikoista juuri täältä - on toivoa päästä vain apupalvelustehtäviin. - x-x-x-x-x-x-x-x
Ah...
"Täydellinen ampumiskieltio"? Ja edelleen Suomen armeijan parasta A-luokkaa?
Toisaalta rimmaa hyvin yhteen sen faktan kanssa, että varastojen rynnäkkökiväärit on kohta kaikki sulatettu. Kohta Suomen armeijan voi suorittaa kokonaan aseettomana.
Kun on "paperittomia toimistoja", niin onpa kohta aseettomia armeijoitakin!
Hyvä vain.- Y-Y-Y-Y-Y-Y-Y-Y
Vahvistuksena tälle:
RK54 = sulatettu
RK56 = sulatettu
Suomi kp = sulatettu tai dekottu ja myyty
Stenit = sulatettu
Peltiheikit = sulatettu
Emmat = sulatettu
Pystykorvat = sulatettu
Maximit = sulatettu
Huonokuntoisimmat RK62, RK95 ja KvKK62 = purettu varaosiksi tai sulatettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561