Sain huonon kuulon takia täyden ampumiskiellon. Silti A:n paperit. Mihin aselajiin voin päästä ja pystyykö päästä AUKiin/RUKkiin? Olen dragsvikissa ja tarkoituksena olisi päästä spolleksi, lääkintämieheksi tai ATUun, mutta onko minun mahdollista päästä mihinkään näistä, kun on ampumiskielto?
Täydellinen ampumiskielto
4
1348
Vastaukset
- sdw3v
Voit anoa siirtoa vanhainkotiin pöydänvanhimmaksi ja yli 90v sulkeisvääpeliksi.
- Mikset kysy
esimiehiltäsi. Hehän asian ratkaisevat,
Tosin tuolla järjenjuoksulla - eli kysymällä kaikista maailman paikoista juuri täältä - on toivoa päästä vain apupalvelustehtäviin. - x-x-x-x-x-x-x-x
Ah...
"Täydellinen ampumiskieltio"? Ja edelleen Suomen armeijan parasta A-luokkaa?
Toisaalta rimmaa hyvin yhteen sen faktan kanssa, että varastojen rynnäkkökiväärit on kohta kaikki sulatettu. Kohta Suomen armeijan voi suorittaa kokonaan aseettomana.
Kun on "paperittomia toimistoja", niin onpa kohta aseettomia armeijoitakin!
Hyvä vain.- Y-Y-Y-Y-Y-Y-Y-Y
Vahvistuksena tälle:
RK54 = sulatettu
RK56 = sulatettu
Suomi kp = sulatettu tai dekottu ja myyty
Stenit = sulatettu
Peltiheikit = sulatettu
Emmat = sulatettu
Pystykorvat = sulatettu
Maximit = sulatettu
Huonokuntoisimmat RK62, RK95 ja KvKK62 = purettu varaosiksi tai sulatettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273435Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122569Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1152530Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072184Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261536Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146