minulla on xbox 360 arcade jossa ei ole enää takuuta jäljellä. minulla on ainakin kolme peliä jotka ovat viottuneet ilmeisesti naarmujen takia...yhdessä pelissä ei toimi enää yksinpeli-mode vaan pelkkä moninpeli...
-pidän xboxia pystyasennos tv-tason päällä. onko asennolla vaikutusta?
-lisäksi virtalähde pitää surisevaa ääntä, joka on kovimmillaan kun xbox käynnistyy....onko normaalia?
xbox 360 naarmuttaa levyjä pystyssä?
6
354
Vastaukset
- Uppmas
Vanhat boxit tykkää naarmuttaa levyjä... mallivika.
- ap
ostettu vuoden 2008 lopussa....onko se siis naarmuttaja-malli?
- XboxFreak
Huoh.. TYHMÄT! OOTTEKO JOTAIN PS3 JONNE NÖRTTEJÄ KUN ETTE TIEDÄ TÄTÄ ASIAA?? Xboxia EI SAA pitää PYSTYASENNOSSA, koska se naarmuttaa niinpäin. Kannattaa kääntää se Xbox toistepäin niin ei levyt naarmutu :)
- ????????
jos boxia EI SAA pitää pystyssä niin miksi ohjekirjassa näytetään kaksi (2) eri tapaa pitää konsolia oikein pystyssä ja vaakatasossa
- Näin;453
???????? kirjoitti:
jos boxia EI SAA pitää pystyssä niin miksi ohjekirjassa näytetään kaksi (2) eri tapaa pitää konsolia oikein pystyssä ja vaakatasossa
Mulla x360 pro konsoli ostettu jouluna 2008 ei mitään tollasta ole ollut vaikka on pystyssä ollut ohjeissa suositellaan vaakatasoa
- PeluriM1977
Mä kun hommasin tämän uuden Xbox 360 S:n, ajattelin että pidän sitä pystyasennossa. Laite alkoi pitämään inhottavaa murinaa pystyasennossa, joten tulin siihen tulokseen että parempi pitää vaakatasossa koska siinä asennossa ei mitään ylimääräisiä murinaääniä kuulunut. Nyt konsoli onkin toiminut täydellisesti tämän reilu vuoden mitä olen sen omistanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22821025Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen994239Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu832988Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv532214Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1981868Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891642Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1371595Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731571Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1691509Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S151403