Kaveriksi

vasta-ja myötämäkeen

Heippa!Kuvio on seuraavanlainen.Olen 41v nainen,eronnut.Lapseni jo aikuisen saappaissa ja kotona velvoitteina lähinnä kissa ja työ.Sydän ja sielu kaipaa luontoon niin vaelluksen kuin pyöräilyn merkeissä.

Ongelmana on ettei ole samansieluisia ystäviä.Pyöräretket ja matkustelut joutuu tekemään yksin ja viimeaikoina omassa seurassa oleminen on alkanut maistua puulle.Olisi kiva saada jakaa koettuja juttuja yhdessä kamun kanssa.En ole huippukuntoinen enkä ihan pohjalukemissakaan.
Vuosi sitten kesällä pyöräilin Helsingistä Lappeenrantaan kahdessa päivässä ja tuolloin tuli voimakas tunne että taukoa olisi ollut kiva pitää jonkun kanssa ja poiketa reitiltä seikkailemaan.

Olitpa siis mies tai nainen niin ota yhteyttä ja tutustutaan rauhassa toisiimme ajan kanssa.Vaikea uskoa että olisin ainoa näiden ajatusten kanssa kulkeva

7

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasta-ja myötämäkeen
    • 121931

      mene Eurosinkkuihin. eurosinkut.net

      • vasta-ja myötämäkeen

        miksi sanot "mene eurosinkkuihin"? Tulkitsetko oikeasti kaverinhakuni "eurosinkku"-touhuksi?Olet outo


    • K. Iimanen

      Olisiko muita palveluja saatavana siinä pyöräilyn lomassa?

    • Hertta

      hei!
      olen itse etsimässä vaellusseuraa pikaisella aikataululla noin vkon vaellukselle vkojen 32 ja 33 paikkeille. olen lähinnä keskikuntoinen, mutta en kyllä jaksaisi sotkea filarilla kahdessa päivässä tuollaista matkaa. vaelluskokemusta minulla on n. 10 vaelluksen verran. Toiveissa olisi vaellus Lapissa, mutta se ei ole ehdoton toive. Olen 37-vuotias ulkoilmaelämästä pitävä mimmi, asun Hkissä. Ymmärsin viestistäsi, että olet etsimässä yleisesti ottaen vaellusseuraa, mutta ajattelin kuitenkin koettaa onnea äkkilähtöönkin.
      T. Hertta

    • retkeilijä vain

      Jos et tuollasta matkaa pysty pyöräilemään, niin ei sinusta ole kun riesaa vaelluksellakaan.
      Minä päräytin pyörällä Espoosta Savonlinnaan yhtäkyytiä.

    • Ehkä myös seksiä?

      Minusta saat hyvää seuraa ja huumoria.

      Minulta saat hyvää seksiä ja luotettavuutta.

      Vaellan mihin haluat ja miten haluat. Mutta haluaisin myös seksiä.

      Seksi ei kuitenkaan ole pääasia, vaan vaellus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe