Heippa!Kuvio on seuraavanlainen.Olen 41v nainen,eronnut.Lapseni jo aikuisen saappaissa ja kotona velvoitteina lähinnä kissa ja työ.Sydän ja sielu kaipaa luontoon niin vaelluksen kuin pyöräilyn merkeissä.
Ongelmana on ettei ole samansieluisia ystäviä.Pyöräretket ja matkustelut joutuu tekemään yksin ja viimeaikoina omassa seurassa oleminen on alkanut maistua puulle.Olisi kiva saada jakaa koettuja juttuja yhdessä kamun kanssa.En ole huippukuntoinen enkä ihan pohjalukemissakaan.
Vuosi sitten kesällä pyöräilin Helsingistä Lappeenrantaan kahdessa päivässä ja tuolloin tuli voimakas tunne että taukoa olisi ollut kiva pitää jonkun kanssa ja poiketa reitiltä seikkailemaan.
Olitpa siis mies tai nainen niin ota yhteyttä ja tutustutaan rauhassa toisiimme ajan kanssa.Vaikea uskoa että olisin ainoa näiden ajatusten kanssa kulkeva
Kaveriksi
7
555
Vastaukset
- vasta-ja myötämäkeen
ja sähköpostiosoitteeni on [email protected]
- 121931
mene Eurosinkkuihin. eurosinkut.net
- vasta-ja myötämäkeen
miksi sanot "mene eurosinkkuihin"? Tulkitsetko oikeasti kaverinhakuni "eurosinkku"-touhuksi?Olet outo
- K. Iimanen
Olisiko muita palveluja saatavana siinä pyöräilyn lomassa?
- Hertta
hei!
olen itse etsimässä vaellusseuraa pikaisella aikataululla noin vkon vaellukselle vkojen 32 ja 33 paikkeille. olen lähinnä keskikuntoinen, mutta en kyllä jaksaisi sotkea filarilla kahdessa päivässä tuollaista matkaa. vaelluskokemusta minulla on n. 10 vaelluksen verran. Toiveissa olisi vaellus Lapissa, mutta se ei ole ehdoton toive. Olen 37-vuotias ulkoilmaelämästä pitävä mimmi, asun Hkissä. Ymmärsin viestistäsi, että olet etsimässä yleisesti ottaen vaellusseuraa, mutta ajattelin kuitenkin koettaa onnea äkkilähtöönkin.
T. Hertta - retkeilijä vain
Jos et tuollasta matkaa pysty pyöräilemään, niin ei sinusta ole kun riesaa vaelluksellakaan.
Minä päräytin pyörällä Espoosta Savonlinnaan yhtäkyytiä. - Ehkä myös seksiä?
Minusta saat hyvää seuraa ja huumoria.
Minulta saat hyvää seksiä ja luotettavuutta.
Vaellan mihin haluat ja miten haluat. Mutta haluaisin myös seksiä.
Seksi ei kuitenkaan ole pääasia, vaan vaellus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13871- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831