olen sairastanut keuhkosarkoidoosia nyt vuoden ja lääkkeenä on ollut viime vuoden syyskuusta asti käyttänyt lääkkeenä seretideä aamuin illoin.
nyt on alkanut jalkojen & lonkan nivelet kipeytymään päivittäin, lääkärin suosituksesta en muuta kuin seretideä ja särkylääkettä ellei nivelet ala turpoamaan.
olen taksi yrittäjä ja istun siis työkseni todella paljon, miten pitäisi toimia jotta mahdollinen uudelleen koulutus toteutuisi.
en todellakaan halua syödä särkylääkkeitä lopun ikäni.
en ole käynyt kyseisten vaivojen takia lääkärissä, johtuen että eihän terveyskeskus lääkäreitä ole apua.
sarkoidoosi
1
189
Vastaukset
- vaihda lääkäriä
Terveyskeskuslääkäreissäkin on eroja, miten innolla jaksaa paneutua asiakkaan tilanteeseen, jotkut hoitaa tosi hyvin ja jotkut on niitä jotka käskee vaan ottaa särkylääkettä. Jotkut tietää tosi paljon ja tekee kaikkensa että potilaalle tulis parempi olo ja antaa lähetteen erikoislääkärille ja kokeilee eri lääkkeitä jos joku ei auta. Olen mennyt eri lääkärille jos yksi ei auta ja toinen on sitten auttanut ja tiennyt erikoisosaamisellaan enemmän ja olen saanut sitten apua myös terveyskeskuksen kautta ja lähetteellä erikoislääkärille sieltä.
Työvoimatoimistossa on ammatinvalinnanohjaaja tai joku vastaavan tyyppinen henkilö, jonka pitää osata kertoa uudelleen kouluttautumisesta ja alan vaihdosta. Sinne pitää varata aika ja pyytää neuvoa, se tavallinen tiskin takana oleva työnvälittäjä ei välttämättä osaa neuvoa ammatin vaihdossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882