sarkoidoosi

kipuaaa

olen sairastanut keuhkosarkoidoosia nyt vuoden ja lääkkeenä on ollut viime vuoden syyskuusta asti käyttänyt lääkkeenä seretideä aamuin illoin.
nyt on alkanut jalkojen & lonkan nivelet kipeytymään päivittäin, lääkärin suosituksesta en muuta kuin seretideä ja särkylääkettä ellei nivelet ala turpoamaan.
olen taksi yrittäjä ja istun siis työkseni todella paljon, miten pitäisi toimia jotta mahdollinen uudelleen koulutus toteutuisi.
en todellakaan halua syödä särkylääkkeitä lopun ikäni.
en ole käynyt kyseisten vaivojen takia lääkärissä, johtuen että eihän terveyskeskus lääkäreitä ole apua.

1

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda lääkäriä

Terveyskeskuslääkäreissäkin on eroja, miten innolla jaksaa paneutua asiakkaan tilanteeseen, jotkut hoitaa tosi hyvin ja jotkut on niitä jotka käskee vaan ottaa särkylääkettä. Jotkut tietää tosi paljon ja tekee kaikkensa että potilaalle tulis parempi olo ja antaa lähetteen erikoislääkärille ja kokeilee eri lääkkeitä jos joku ei auta. Olen mennyt eri lääkärille jos yksi ei auta ja toinen on sitten auttanut ja tiennyt erikoisosaamisellaan enemmän ja olen saanut sitten apua myös terveyskeskuksen kautta ja lähetteellä erikoislääkärille sieltä.

Työvoimatoimistossa on ammatinvalinnanohjaaja tai joku vastaavan tyyppinen henkilö, jonka pitää osata kertoa uudelleen kouluttautumisesta ja alan vaihdosta. Sinne pitää varata aika ja pyytää neuvoa, se tavallinen tiskin takana oleva työnvälittäjä ei välttämättä osaa neuvoa ammatin vaihdossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1848
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      897
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      717
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      648
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe