24wee ja neitsyt

keijjjukainen

heippa, minulla on "ongelma" olen 24wee ja neitsyt! jostain syystä häpeän asiaa... olen mielestäni bi. mutta miehet eivät sytytä millään! en voisi kuvitella harrastavani seksiä miehen kanssa. tykkään naisista, ja haluaisin löytää ihanan naisen. minulla ei ole hirveästi bi tai lesbo tuttuja. muutama on ja he eivät tiedä että pidän naisista, pari on sanonut "jos olisit lesbo iskisin sut"... en ole kommentoinut asiaa. en ole hirveän monelle edes kertonut pitäväni naisista. kelle olen kertonut on kommentoinut "sinäkö bi!?! ei olis uskonut!" olen iloinen, sosiaalinen, kaunis( kilpaillut kisoissa nuorena) ja sporttinen, huumorintajuinen. miten musta tuntuu että en löydä naista? miehiä on jonoksi asti, mutta ei todellakaan kiinnosta. ajattelin mennä l-koodi bileisiin ensikuussa joskos sieltä löytyisi uusia kavereita, tai jtn vakavampaa?:) ja jotenkin tuntuu että naiset eivät lähesty minua koska eivät uskoisi että pidän naisista?:O en todellakaan ole mitenkään pinnallinen, tai pissis ymv... mutta... en ole ehkä lesbojen mieleen?

114

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f4ck

jos sä et mee ulos ja ole saatavilla, ni miten ihmeessä sä sitten löytäistkään. Vähän toi sun asenteesi on kyl rajoittunut, kyl lesboissaki on moneen makuun ja monen makuisia. Mä veikkaan ett tuut pettymää ekalla keralla bileisiin, se ett sä vähän olet kaapissa ja jotenki arastelet koko asiaa on yksi osasyy siihen miks susta ihmetellään jos sanot olevasi bi. Jos miehet ei muute yhtää sytytä ni miks sä sanot ittees bi:ksi?

Mä edelleen veikkaan että sä meet suurin toivein bileisiin, nyt kerta kun oot rohkeesti lähteny naisten nähtäville ni ehkä kuvittelet ettei muuta tarvikkaan. Mut asia ei mee nii, sun pitää olla sellainen ku sä olet, sosiaalinen, iloinen ja mukava. Se ulkonäkö ei kyllä vie sua kenekää sydämeen, sänkyyn kyllä.

Pidä hauskaa ja jos sun luonne todella on tuollainen, ni ainakin uusia kavereita löytyy.

Nii ja mä en kyl tiedä onko toi bi edellee vähän sellainen ettei monikaa lesbo ota sua vakavemmin. Mut pidät vaa ittes ittenäs, ni kyllä se pidemmän päälle maksaa vaivan.

• "jos sä et mee ulos ja ole saatavilla, ni miten ihmeessä sä sitten löytäistkään."

no esmes minun tapauksessa koitan tällä hetkellä sellaista kikkaa uusien ystävien hankintaan, että järjestän kaikille planeettamme ihmisille avoimen oven ensi-illan lyhyt elokuvalleni. tiedotetta siitä löytyy kun seuraa kotisivuni http://keckman.net ensimmäisen kuvan linkkiä. nettiin ladattava versio tulee olemaan äärimmäisen suppea ja lyhyt siihen verrattuna mitä paikanpäällä voi kokea: suuri osa kertyneestä ja käyttämättömäksi jääneestä materiaalista pyörii koko ajan sattumanvraaisesti muistaakseni noin kuudella näytöllä ja niistä osassa voi näkyä neljäkin videota. eli random director's cuttia.itse mixattua jäätelöäkin, mielestäni melko hyvää jopa, olisi tarjolla. joillekin ilmatteeksi, mutta joillekin se maksaa. sinulle f4ck voisin tarjota yhden annoksen ilmaiseksi, mutta en ole vielä miettinyt kuink ISON tai pinen.

oli muuten aivan tautisen raskas homma purkaa osiinsa tuo makuuhuoneen kaappi (kts. kuva http://keckman.net/remontti.jpg. jotain se tietysti heijastaa aikamme ihmisten alitajuisista tointoja ohjaavista tarpeista. järjettömän raskas ja epäfunktionaalinen fucking tekele koko vitun sedän tai tädin kaappi.

• f4ck
        pkeckman kirjoitti:

"jos sä et mee ulos ja ole saatavilla, ni miten ihmeessä sä sitten löytäistkään."

no esmes minun tapauksessa koitan tällä hetkellä sellaista kikkaa uusien ystävien hankintaan, että järjestän kaikille planeettamme ihmisille avoimen oven ensi-illan lyhyt elokuvalleni. tiedotetta siitä löytyy kun seuraa kotisivuni http://keckman.net ensimmäisen kuvan linkkiä. nettiin ladattava versio tulee olemaan äärimmäisen suppea ja lyhyt siihen verrattuna mitä paikanpäällä voi kokea: suuri osa kertyneestä ja käyttämättömäksi jääneestä materiaalista pyörii koko ajan sattumanvraaisesti muistaakseni noin kuudella näytöllä ja niistä osassa voi näkyä neljäkin videota. eli random director's cuttia.itse mixattua jäätelöäkin, mielestäni melko hyvää jopa, olisi tarjolla. joillekin ilmatteeksi, mutta joillekin se maksaa. sinulle f4ck voisin tarjota yhden annoksen ilmaiseksi, mutta en ole vielä miettinyt kuink ISON tai pinen.

oli muuten aivan tautisen raskas homma purkaa osiinsa tuo makuuhuoneen kaappi (kts. kuva http://keckman.net/remontti.jpg. jotain se tietysti heijastaa aikamme ihmisten alitajuisista tointoja ohjaavista tarpeista. järjettömän raskas ja epäfunktionaalinen fucking tekele koko vitun sedän tai tädin kaappi.

aivan, sinun planeetalla käsitän yhden miehen planeetan jossa kaikki tapahtumat käydään sinun itsesi kesken. Nämä kaikki mitä teet netissä on uskottelua itsellesi että et ole vielä lipsahtanut siihen tyhjiöön jossa huikeimmat irl kokemukset on kun löytää kävelyllä kauppaan tai äidin luo metsästä hienon hieromakepukan.

Kiitos ei, tee hieno jäätelöannos ja laita se pöydän päähän, minä olen tottunut siinä istumaan ja pidä hauskaa planeetallasi.

• f4ck

oletko muistanut syödä? Tuntuu että taas mennää vähän rajamailla siinä ettet oikeen osaa hallita tunteitasi. Kauhea viha sussa on, oikeat lesbot ilmeisesti on tää sun kipupiste johon sä raukka tuut hakkaa päätäsi.
        Satoja odotat tulevaksi, sehän on, ihanan harhaista.
        Ymmärrän että sun ujo jäätelökutsu oli sulle jättimäinen harppaus kohti unelmaasi, eli oikeasti hetken luulit että tulet tapamaan oikeasti livenä jonkun ihmisen. Mutta niin taas sait pettyä ja tunteesi räjähti kattoon, tai levisi lattialle paremminkin.
        Persettäkö odotit maksuksi kylmästä herkustasi? Voi iso mies, laita vain käsi töihin ja katselet samalla niitä filmejäsi, jos katsot ne oiken monta kertaa voit sanoa että sadat silmät on ne nähnyt. Sekin on sitä ittensä pettämistä mikä on sun elinehtosi omalla pienellä planeetallasi.

• f4ck kirjoitti:

oletko muistanut syödä? Tuntuu että taas mennää vähän rajamailla siinä ettet oikeen osaa hallita tunteitasi. Kauhea viha sussa on, oikeat lesbot ilmeisesti on tää sun kipupiste johon sä raukka tuut hakkaa päätäsi.
        Ymmärrän että sun ujo jäätelökutsu oli sulle jättimäinen harppaus kohti unelmaasi, eli oikeasti hetken luulit että tulet tapamaan oikeasti livenä jonkun ihmisen. Mutta niin taas sait pettyä ja tunteesi räjähti kattoon, tai levisi lattialle paremminkin.
        Persettäkö odotit maksuksi kylmästä herkustasi? Voi iso mies, laita vain käsi töihin ja katselet samalla niitä filmejäsi, jos katsot ne oiken monta kertaa voit sanoa että sadat silmät on ne nähnyt. Sekin on sitä ittensä pettämistä mikä on sun elinehtosi omalla pienellä planeetallasi.

jos et tiedä missä mennään tällä planeetalla nyt, niin vilkase, vilkaise edes kahden sekunnin ajan ensin pääsivuani http://keckman.net ja siitä vaikka muusic hakemistoon ja valitse sieltä vaikka http://keckman.net/ii.mp3 jos et tosta linkistä osaa sitä valita.

• f4ck kirjoitti:

"tai levisi lattialle paremminkin."

jääkaapissani oli insinöörin suunnittelema muovinen ruuveilla kiinnitetty kahva joka jäi,käteen muistaaksdni komannella oven aukaisulla. onneksi oven saa auki reunaan tarttumallakin, mutta pakastinosassa on vielä kahva ja laitoin ovien väliin pahvikiilan, jotta saisin yläosan eli jääkaappioven auki alaosan kahvalla. seurauksena siitä, että ainakun asiaa on yläosalle eli jääkaappiin maitopurkille myös alaosa eli pakastin aukeaa, seurauksena oli siis että pakastin huurtui ja oli hetki sitten niin jäässä, että en saanut yhtä hyllyä liikkumaan auki ja jouduin sulattelamaan ja kaapimaan ja heitin jäähileet lopulta pitkin lattioitani. viilentää mukavasti betonilattiaa ja minulla on viileä viimeistelevä ilmapiiri täällä ennen huomista klo 19:sta. ongelmana vain, että nuo noin 10 litraa jäähilettä olisivat olleet hyvää jäääveden tarjoilua. mulla on muuten täällä ihan oma robotti tarjoilija. kts. vaikka: http://keckman.net/SAM_0545.JPG

• f4ck kirjoitti:

"Persettäkö odotit maksuksi kylmästä herkustasi?"

monia tapoja maksaa. ihan cashikin kelpaisi hvyin. 5 € koska joudun ensi eläkkeestäni maksamaan taas 300 £ pikavipin. toinen melkein yhtä hyvä kuin 5 € olisi ollut että olisit toiminut pelkästään tarjoiluastianani minun omalle jäätelölleni. en tedä kummasta reiästä pääasiassa, sillä olisihan sellainen litran möykky sulatessaan valunut väkisinkin molempiin holeihin. Eikö? vai mitä mieltä itse olet?

• f4ck
        pkeckman kirjoitti:

"Persettäkö odotit maksuksi kylmästä herkustasi?"

monia tapoja maksaa. ihan cashikin kelpaisi hvyin. 5 € koska joudun ensi eläkkeestäni maksamaan taas 300 £ pikavipin. toinen melkein yhtä hyvä kuin 5 € olisi ollut että olisit toiminut pelkästään tarjoiluastianani minun omalle jäätelölleni. en tedä kummasta reiästä pääasiassa, sillä olisihan sellainen litran möykky sulatessaan valunut väkisinkin molempiin holeihin. Eikö? vai mitä mieltä itse olet?

mahtavaa ajattelutyötä jääkaappipakastimesi ovenavaajan kanssa, toivottavasti otit kuvia uudesta hajatelmastasi jonka seurauksena syntyi kahden oven avaaja. Ehkä siitä voisin käydä kirjoittamassa jonnekkin palstalle. Muuallekkin kuin lesbo.

Vai lattialle, sinne meni sitten nii. Mitäpä tuohon osaisi sanoa kuin että toivottavasti asut ensimmäisessä kerroksessa tai kellarissa. Säästää sun naapureita hassuilta kattovaivoilta.

Pikavippi, mihin suuri nero sellaista? Jäätelökoneenko ostit ja hurjasti aineksia, kun kuitenkin satoja on tulossa. 5 euroa kuulostaa hullusta varmaa hyvälle summalle pyytää ihmisiltä jotka on pyytänyt luokseen jäätelölle. Joten go go and go.

Mä en vieraile sivuillasi, ihan siitä syystä ettei mua voisi vähempää kiinnostaa. Mutta uskon että sä viihdyt niillä ja jos meillä on vähääkään tuuria niin viihdyt koko aika enemmän ja enmmän siellä.

• "ottaa planeetoista lisää vauhtia saaviuttaakseen"

juon niin harvoin, että humallun jo lasillisesta. sanoja äi välistä pois. po. "ottaa muista planeetoista lisää vauhtia saavuttaakkseen lopullisen päämääränsä" ja se lopullinen päämääräni olet sinä, f4ck. believe me, now, ya better. ei 49 vuotiaana ole enää paljoa aikaa alkaa taas tyhjästä odottamaan sitä viimeistä tanssia.

en ole epätoivoinen. tunnen munaiskuissani, niin vidun outoa kuin se onkin, että näin netitse voi väittää rakastuneensa, niin minä tiedän, että minä rakastan sinua, f4ck. aaman.

• pkeckman kirjoitti:

"ottaa planeetoista lisää vauhtia saaviuttaakseen"

juon niin harvoin, että humallun jo lasillisesta. sanoja äi välistä pois. po. "ottaa muista planeetoista lisää vauhtia saavuttaakkseen lopullisen päämääränsä" ja se lopullinen päämääräni olet sinä, f4ck. believe me, now, ya better. ei 49 vuotiaana ole enää paljoa aikaa alkaa taas tyhjästä odottamaan sitä viimeistä tanssia.

en ole epätoivoinen. tunnen munaiskuissani, niin vidun outoa kuin se onkin, että näin netitse voi väittää rakastuneensa, niin minä tiedän, että minä rakastan sinua, f4ck. aaman.

ja ps. olen sanonut, että en tule tekemään lapsia. ja sitä päätöstä minun ei tarvitse perua. sillä emme me miehet niitä teekään, naisethan te meitä teette. kyllä siinä miehiäkin tietty tarvitaan, siinä että te naiset synnytätte meitä ja usko pois f4ck, se lapsi voisi paljon paremmin, jos se olisi rakkauden hedelmä. eli olisin valmis siittämään kanssasi lapsen. sitä ennen minun olisi tietysti hitaasti ajan kanssa edeten osoitettava sinulle, että kyllä mieskin sinulle pystyy seksuaalista nautintoa tuottamaan. minä muuten olen tässä ihan muutaman vuorokauden aikana remontoidessa mielestäni komistunut ja laihtunut pikkasen. eli jos koet läskin pullean olemukseni epämiellyttäväksi, niin anna mulle puoli vuotta aikaa, niin olen fyysisesti komeampi. tiedän että olet kaunis, sen pystyy päättelemään ja aavistamaan rivien välistä.

• 13+16
        pkeckman kirjoitti:

ja ps. olen sanonut, että en tule tekemään lapsia. ja sitä päätöstä minun ei tarvitse perua. sillä emme me miehet niitä teekään, naisethan te meitä teette. kyllä siinä miehiäkin tietty tarvitaan, siinä että te naiset synnytätte meitä ja usko pois f4ck, se lapsi voisi paljon paremmin, jos se olisi rakkauden hedelmä. eli olisin valmis siittämään kanssasi lapsen. sitä ennen minun olisi tietysti hitaasti ajan kanssa edeten osoitettava sinulle, että kyllä mieskin sinulle pystyy seksuaalista nautintoa tuottamaan. minä muuten olen tässä ihan muutaman vuorokauden aikana remontoidessa mielestäni komistunut ja laihtunut pikkasen. eli jos koet läskin pullean olemukseni epämiellyttäväksi, niin anna mulle puoli vuotta aikaa, niin olen fyysisesti komeampi. tiedän että olet kaunis, sen pystyy päättelemään ja aavistamaan rivien välistä.

LÄÄKKEET!!!

• f4ck kirjoitti:

"oletko muistanut syödä?"

söin juuri joo, monekin edstä.

mutta meidän juttumme vois lähteä ihan luontevissa merkeissä jos tilaisit remontihommia huusholliisi täyttämällä relaatiolomakkeen:

http://keckman.net/lomake.jpg

helpottaisi muuten kummasti tuollaisen lomakemallin käyttöönotto tätä sairasta byrokratiaamme missä tietokoneita käytetään typerämmin kuin tsaarin ajan venäjällä kynää ja paperia.

on helppo vastata, että ei, et halua tutustua minuun. miten voit sen tietää, jos kerta et ole vielä tutusyunut minuun? tai sitten et halua, koska koet että itse et ole vielä valmis aloittamaan tutustumistakaan. hitaastoi pyörivä pallo on nyt kuitenkin vieritetty sinulle. on omissa käsissäsi haluatko tuhita tämän mahdollisuudenkin heti kättelyssä vai antaa sille mahdollisuuden.

• f4ck
        pkeckman kirjoitti:

täälläkö vietät vaikka suuret kutsusi lähestyy, oikeen tupakkia polttelemaan ilmaiseksi, kylläpä kutsun pistit, pystyykö nyt yksikään tuon kutsun lukenut vastustamaan tuloa. Se jää nähtäväksi.

Sulla on karannut kaikki asiat käsistä, minä kehoitan sua menemään äidin luo, istumaan pihakeinuun ja kuuntelemaan kun maailma hiljalleen pyörii teidän ohi. Annat itsesi rauhoittua kaikesta ensi-iltasi huumasta ja pettymyksestä. Luet vanhat porkkarisi ja keittelet mamman kanssa teetä. Pysyt pois polttamasta tai hukuttamasta naapureitasi.

Muistat nyt sen että lääkkeet on olemassa ja niiden nauttiminen saattaa jopa auttaakkin. Ajattelet niitä pieniä ystävinäsi.

• mitä hakee täältä
        pkeckman kirjoitti:

Tässä olikin sitten vastaus kaikille meille lesboille siitä, mitä ihmettä heteromies tekee lesbopalstalla.

Tässä se vastaus nyt vihdoin tuli. Kyllä tämä heteromies on pitkään kierellyt ja kaarrellut mitä hän täältä palstalta hakee, mutta lopultakin tuli vastaus.

Hmm.. Montakohan kuukautta siihen meni ? =)

• mitä hakee täältä kirjoitti:

Tässä olikin sitten vastaus kaikille meille lesboille siitä, mitä ihmettä heteromies tekee lesbopalstalla.

Tässä se vastaus nyt vihdoin tuli. Kyllä tämä heteromies on pitkään kierellyt ja kaarrellut mitä hän täältä palstalta hakee, mutta lopultakin tuli vastaus.

Hmm.. Montakohan kuukautta siihen meni ? =)

ai että haen rakkautta. onko sitä pitänyt jotenki kaarrella? Mitä helvettiä oikein iniset ITiKKA vaiko maan kiven alainen matonen?!?! eikö sen pitäisi olla obvious että jokainen ihminen hakee vain ja ainoastaan rakkautta? mikä vanhan intialaisen metafysiikan mukaan toteutuu korkeimpana miehen ja naisen välisenä, jos on toteutuakseen.

• oot pehmee
        pkeckman kirjoitti:

ai että haen rakkautta. onko sitä pitänyt jotenki kaarrella? Mitä helvettiä oikein iniset ITiKKA vaiko maan kiven alainen matonen?!?! eikö sen pitäisi olla obvious että jokainen ihminen hakee vain ja ainoastaan rakkautta? mikä vanhan intialaisen metafysiikan mukaan toteutuu korkeimpana miehen ja naisen välisenä, jos on toteutuakseen.

Oon jo ihan kypsä lukeen noita sun juttujas..Eks vois mennä ettimään sitä rakkauttas vähä jostain muualta kuin LESBOjen palstalta...

• f4ck
        pkeckman kirjoitti:

Minä sydäntä etsin, mi sylkähtäis,
        joka luokseni jäis,
        yö vaikka mun ympäri hämärtäis.

Minä etsin suojoa itseltäin
        ja omilta hulluilta mietteiltäin;
        mua pelottaa nämä ihmiset,
        nämä katsehet,
        mut enin mun syömeni syvyydet.

tässä sulle illan viimeinen hidas, nyt kek menet ja aloitat lääkityksesi.

• tahvo
        f4ck kirjoitti:

joka luokseni jäis,

nämä katsehet,

rakas rakkauden kipee pepsodent pentti =)

syö ne lääkkeesi, nuku yöllä, ja syö muutakin kun suklaata jäätelöä =)

• f4ck kirjoitti:

täälläkö vietät vaikka suuret kutsusi lähestyy, oikeen tupakkia polttelemaan ilmaiseksi, kylläpä kutsun pistit, pystyykö nyt yksikään tuon kutsun lukenut vastustamaan tuloa. Se jää nähtäväksi.

Sulla on karannut kaikki asiat käsistä, minä kehoitan sua menemään äidin luo, istumaan pihakeinuun ja kuuntelemaan kun maailma hiljalleen pyörii teidän ohi. Annat itsesi rauhoittua kaikesta ensi-iltasi huumasta ja pettymyksestä. Luet vanhat porkkarisi ja keittelet mamman kanssa teetä. Pysyt pois polttamasta tai hukuttamasta naapureitasi.

Muistat nyt sen että lääkkeet on olemassa ja niiden nauttiminen saattaa jopa auttaakkin. Ajattelet niitä pieniä ystävinäsi.

"minä kehoitan sua menemään äidin luo, istumaan pihakeinuun"

minä kehoitan sinua tulemaan joskus kanssani Ruohitie 22:een ja kokeilemaan kestääkö aivan naurettavan rämä vanha lasten pihakeinu painoamme yhdessä. Sen kehikot ovat rautaputkea eli ne ovat kestäneet kyllä jo 60-luvulta. Mutta se istuinlauta - se olisi humoristisen näkemisen arvoinen. Ikävässti keinu ei tallentunut youtubessa olevaan petehome videoon, koska se sijaitsee syreenipensaiden takana.

tupakkaa polttelemaan ilmaiseksi? Tietenkin oleellista olisivat olleet ne ihisten väliset keskustelut, joita täällä olisi syntynyt. tupakka vain on kahvin lisäksi hyvä piristävä aine. tee rauhoittanee, siksi minä en suosi teetä.

jaaha. meniskö aamupuulle toisten herätessä töihin? vai r......ko sitä ennen? ei tyydytä, kun on kohde. nyt tyydyttäisi vain aito ja oikea LIVE f4ck:n liha ja niiden tai muiden kudosten erittämät makuaine nesteet.

• pkeckman kirjoitti:

"minä kehoitan sua menemään äidin luo, istumaan pihakeinuun"

minä kehoitan sinua tulemaan joskus kanssani Ruohitie 22:een ja kokeilemaan kestääkö aivan naurettavan rämä vanha lasten pihakeinu painoamme yhdessä. Sen kehikot ovat rautaputkea eli ne ovat kestäneet kyllä jo 60-luvulta. Mutta se istuinlauta - se olisi humoristisen näkemisen arvoinen. Ikävässti keinu ei tallentunut youtubessa olevaan petehome videoon, koska se sijaitsee syreenipensaiden takana.

tupakkaa polttelemaan ilmaiseksi? Tietenkin oleellista olisivat olleet ne ihisten väliset keskustelut, joita täällä olisi syntynyt. tupakka vain on kahvin lisäksi hyvä piristävä aine. tee rauhoittanee, siksi minä en suosi teetä.

jaaha. meniskö aamupuulle toisten herätessä töihin? vai r......ko sitä ennen? ei tyydytä, kun on kohde. nyt tyydyttäisi vain aito ja oikea LIVE f4ck:n liha ja niiden tai muiden kudosten erittämät makuaine nesteet.

ö litl extra light light orchestra: ool ouver te wööröölldth

http://keckman.net/aanite92.mp4

• pkeckman kirjoitti:

"oletko muistanut syödä?"

söin juuri joo, monekin edstä.

mutta meidän juttumme vois lähteä ihan luontevissa merkeissä jos tilaisit remontihommia huusholliisi täyttämällä relaatiolomakkeen:

http://keckman.net/lomake.jpg

helpottaisi muuten kummasti tuollaisen lomakemallin käyttöönotto tätä sairasta byrokratiaamme missä tietokoneita käytetään typerämmin kuin tsaarin ajan venäjällä kynää ja paperia.

on helppo vastata, että ei, et halua tutustua minuun. miten voit sen tietää, jos kerta et ole vielä tutusyunut minuun? tai sitten et halua, koska koet että itse et ole vielä valmis aloittamaan tutustumistakaan. hitaastoi pyörivä pallo on nyt kuitenkin vieritetty sinulle. on omissa käsissäsi haluatko tuhita tämän mahdollisuudenkin heti kättelyssä vai antaa sille mahdollisuuden.

"" jos tilaisit remontihommia huusholliisi täyttämällä relaatiolomakkeen:"

älä tilaakkaan. täällä kävi juuri isännöitsijän tai huoltoyhtiön tai kaupungin tms. henkilöstöä, jotka olivat saaneet tietää että olen tuhonnut toisten omaisuutta. ihmettelen, että eikös kunnan veronmaksajien omaisuutta tämä ole kun on nykyisin Helsingin kaupungin oamisuutta. olen maksanut kunnallisveroa aikoinaan palkkatyöstä ja enkös maksa sitä myöskin sairaseläkkeestäni? en tiedä, kun eivät nuo rahojen pyörimisvirrat niin jaksa kiinnostaa, että maksanko edelleen kunnalisveroa. Mutta, bat, voisit joutua ongelmiin jos päästäisit minua remontoimaan sinulle tuollaisen helevetin kätevän ja käytännnöllisen hirren, koska sen asennuksessa tuhotaan toisten omaisuutta. minähän kylläkin yritän parantaa vuokran maksua vastaan haltuuni - eikun käyttööni - luovutettua omaisuutta tekemällä siitä omien mieltymysteni mukaista, mutta edelläkävijöiden mielestä kyse oli toisten omaisuuden turmelemisesta. en tiedä kuinka kova ja taitava olet suustasi, eli handlaisitko tilanteen, jos sinun kämpässäsi kävisivät virkamiehet pahimmassa tapauksessa antamaan sinulle häädön asuntos...häh!*? enhän tiedä että asutko omistus- vai vuokra-asunnossa vai missä. eli jos asut omistusasunnossa, mutta ei, niitäkään ei saa muokata eli toisten mielestä turmella omien mieltynystensä mukaisiksi. joten ei tästä oikein mitään tule, ellet sitten asu risumajassa, nimittäin omaa omakotitaloakaan vaikka se olisi itse rakennettu ei saa ainakaan ulkopuolelta muokata täysin vapaavalintaisesti esim. maalamalla se halujensa mukaiseksi, sillä julkisivulautakunta voisi, ja joutuis ja olisi pakotettu virkansa ja roolinsa ja kuukausipalkkansa puolesta puuttumaan asiaan joissain tapauksissa.

en halua tuottaa sinulle mahdollisesti ongelmia, joten ei tämä nyt tällä lomakkeellakaan etene tämä juttu, bat, mutta odotetaan jotain toista parempaa keinoa.

• f4ck kirjoitti:

joka luokseni jäis,

nämä katsehet,

vastasin erääseen omaan viestiini, mutta (bat) koska se olis sinulle, niin haluan vastata myös sinun viestiisi, sillä jotta saat il...prkl, ethän sinä mitään ilmoitusta saa kun et ole edes rekisteröinnyt nimimerkkiäsi. tee se nyt ja heti ja välittömästi. aloitetaan siitä, että rekisteröit nimimerkkisi....mutta ethän voine sitäkään tehdä, koska se on jo käytössäsi - joudut muuttamaan sitä hieman: f5ck, f6ck jne...tms...mutta rekisteröi nyt ihmeessä jokin nimemerkki ja äänitä vaikka itse mp3 soiittimella sanat: "olet saanut sähköpostia" ja pistät esim. ooppera selaimesi eemeil lukijan toistamaan nuo sanat, niin varmistuu, että saatv tiedon ja että luet sinulle osoitetut vastaukset, etteivät ne mene ohi silmien tai korvien tai muun.

• 12+6
        pkeckman kirjoitti:

vastasin erääseen omaan viestiini, mutta (bat) koska se olis sinulle, niin haluan vastata myös sinun viestiisi, sillä jotta saat il...prkl, ethän sinä mitään ilmoitusta saa kun et ole edes rekisteröinnyt nimimerkkiäsi. tee se nyt ja heti ja välittömästi. aloitetaan siitä, että rekisteröit nimimerkkisi....mutta ethän voine sitäkään tehdä, koska se on jo käytössäsi - joudut muuttamaan sitä hieman: f5ck, f6ck jne...tms...mutta rekisteröi nyt ihmeessä jokin nimemerkki ja äänitä vaikka itse mp3 soiittimella sanat: "olet saanut sähköpostia" ja pistät esim. ooppera selaimesi eemeil lukijan toistamaan nuo sanat, niin varmistuu, että saatv tiedon ja että luet sinulle osoitetut vastaukset, etteivät ne mene ohi silmien tai korvien tai muun.

pepsodent pentin lähestymiskiellot osa 3

• 12+5
        pkeckman kirjoitti:

"" jos tilaisit remontihommia huusholliisi täyttämällä relaatiolomakkeen:"

älä tilaakkaan. täällä kävi juuri isännöitsijän tai huoltoyhtiön tai kaupungin tms. henkilöstöä, jotka olivat saaneet tietää että olen tuhonnut toisten omaisuutta. ihmettelen, että eikös kunnan veronmaksajien omaisuutta tämä ole kun on nykyisin Helsingin kaupungin oamisuutta. olen maksanut kunnallisveroa aikoinaan palkkatyöstä ja enkös maksa sitä myöskin sairaseläkkeestäni? en tiedä, kun eivät nuo rahojen pyörimisvirrat niin jaksa kiinnostaa, että maksanko edelleen kunnalisveroa. Mutta, bat, voisit joutua ongelmiin jos päästäisit minua remontoimaan sinulle tuollaisen helevetin kätevän ja käytännnöllisen hirren, koska sen asennuksessa tuhotaan toisten omaisuutta. minähän kylläkin yritän parantaa vuokran maksua vastaan haltuuni - eikun käyttööni - luovutettua omaisuutta tekemällä siitä omien mieltymysteni mukaista, mutta edelläkävijöiden mielestä kyse oli toisten omaisuuden turmelemisesta. en tiedä kuinka kova ja taitava olet suustasi, eli handlaisitko tilanteen, jos sinun kämpässäsi kävisivät virkamiehet pahimmassa tapauksessa antamaan sinulle häädön asuntos...häh!*? enhän tiedä että asutko omistus- vai vuokra-asunnossa vai missä. eli jos asut omistusasunnossa, mutta ei, niitäkään ei saa muokata eli toisten mielestä turmella omien mieltynystensä mukaisiksi. joten ei tästä oikein mitään tule, ellet sitten asu risumajassa, nimittäin omaa omakotitaloakaan vaikka se olisi itse rakennettu ei saa ainakaan ulkopuolelta muokata täysin vapaavalintaisesti esim. maalamalla se halujensa mukaiseksi, sillä julkisivulautakunta voisi, ja joutuis ja olisi pakotettu virkansa ja roolinsa ja kuukausipalkkansa puolesta puuttumaan asiaan joissain tapauksissa.

en halua tuottaa sinulle mahdollisesti ongelmia, joten ei tämä nyt tällä lomakkeellakaan etene tämä juttu, bat, mutta odotetaan jotain toista parempaa keinoa.

kantsii pepsodent pentin rakentaa hirsi vaikka sinne aseman vessaan mistä kerto kirjotellessaan vinkkejä asunnottomille =)

• 12+6 kirjoitti:

pepsodent pentin lähestymiskiellot osa 3

kyllä. toivottavasti. sillä aavistelen, että nuo kaksi aiempaa lähetysmiskieltoa ovat liukenemassa kallellaan olevalla tasolla lähestymispyynnöiksi, joten samaa kaavaa noudattaakseen tämäkin toivottavasti etenee ensin löhestymiskieltoon. mikään kaavahan ei tosin päde ikuisesti muuttuvassa maailmassa ikuisesti. tai tarkemmin ajatellen aavistelen ainakin yhden aiemman lähestymiskiellon lähestyvän käännepistettö - toisesta en ole varma, koska sen kohde sanoi kerran tuntevansa ainakin kymmenen ihmistä, jotka ovat vaikka millä mittareilla mitattuna minua älykkäämpiä ja koska ulkonäköni ei ole vahvimpia puoliani ja en hänen mielestään älylläni loista, niin, jos 1800-lukua elettäisiin, niin joutuisin haastamaan kaikki 10 tyyppiä kaksintaisteluun ja sitä en tee, koska lakimme eivät enää salli kaksintaisteluja.

• 6+12
        pkeckman kirjoitti:

kyllä. toivottavasti. sillä aavistelen, että nuo kaksi aiempaa lähetysmiskieltoa ovat liukenemassa kallellaan olevalla tasolla lähestymispyynnöiksi, joten samaa kaavaa noudattaakseen tämäkin toivottavasti etenee ensin löhestymiskieltoon. mikään kaavahan ei tosin päde ikuisesti muuttuvassa maailmassa ikuisesti. tai tarkemmin ajatellen aavistelen ainakin yhden aiemman lähestymiskiellon lähestyvän käännepistettö - toisesta en ole varma, koska sen kohde sanoi kerran tuntevansa ainakin kymmenen ihmistä, jotka ovat vaikka millä mittareilla mitattuna minua älykkäämpiä ja koska ulkonäköni ei ole vahvimpia puoliani ja en hänen mielestään älylläni loista, niin, jos 1800-lukua elettäisiin, niin joutuisin haastamaan kaikki 10 tyyppiä kaksintaisteluun ja sitä en tee, koska lakimme eivät enää salli kaksintaisteluja.

dear keke,

olet tyhmä kun et osaa harjata hampaita etkä ymmärrä bijektiota

opettele molemmat niin ehkä saumasi paranee =)

• mädbän
        f4ck kirjoitti:

mahtavaa ajattelutyötä jääkaappipakastimesi ovenavaajan kanssa, toivottavasti otit kuvia uudesta hajatelmastasi jonka seurauksena syntyi kahden oven avaaja. Ehkä siitä voisin käydä kirjoittamassa jonnekkin palstalle. Muuallekkin kuin lesbo.

Vai lattialle, sinne meni sitten nii. Mitäpä tuohon osaisi sanoa kuin että toivottavasti asut ensimmäisessä kerroksessa tai kellarissa. Säästää sun naapureita hassuilta kattovaivoilta.

Pikavippi, mihin suuri nero sellaista? Jäätelökoneenko ostit ja hurjasti aineksia, kun kuitenkin satoja on tulossa. 5 euroa kuulostaa hullusta varmaa hyvälle summalle pyytää ihmisiltä jotka on pyytänyt luokseen jäätelölle. Joten go go and go.

Mä en vieraile sivuillasi, ihan siitä syystä ettei mua voisi vähempää kiinnostaa. Mutta uskon että sä viihdyt niillä ja jos meillä on vähääkään tuuria niin viihdyt koko aika enemmän ja enmmän siellä.

"toivottavasti otit kuvia uudesta hajatelmastasi jonka seurauksena syntyi kahden oven avaaja"

en valitettavasti ehtinyt, toivomuksestasi huolimatta, ottaa kuvia sinun hajahelmastasi - en ainakaan kovin suuresta mmäää Rästä siitä, badt, mutta ehdin ottaa kuvan paaaljon kehittyneenmässtä veersiosta:

http://keckman.net/SAM_0552.JPG

mut, bäddä, en ehi nyt selostamaan tarkemmin, edes sinulle, bäd, miksi tuo on parempi versio, koska on pakko mennä parvekkeelleni nauttimaan auringosta, ja nopeasti, sanon vain, että tuo olin valkoinen teippi on jotain ihme teippiä: pitää vetosuunnassa, irtoaa poistosuunnaassa ja kiinnittyy takaisin, ei veny, vöhän kalliimpaa se oli, mutta en kuolaakseni, sluirps, bäd, edes muist mist sen ostin. ja sitä olisi kuitenkin pakko saada lisää...siis äkkiä nytt partsille, vielä kun ehtii...

• 12+5 kirjoitti:

kantsii pepsodent pentin rakentaa hirsi vaikka sinne aseman vessaan mistä kerto kirjotellessaan vinkkejä asunnottomille =)

aseman vessat ovat surkeimpia, haisevimpia ja meluisimpia. mistä mädästä vitustasi olet saanut myös yläpäähäsi tuota mätää, että olisin kehoittanut joitakin yöpymään nimenomaanaseman vessoissa?. itse valitsisin stockan, ikean tai vaikkapa jonkin pesutuvan sosiaalirakennuksen vessan. se edellyttäisi, tietysti että minulla olisi ystävä joka antaisi käyttööni ylesavaimen siihen. pesutuvan vessassa on se hyvä puoli, että yön pimeydessä sitä voi käyttää vaikka voimistelu ja jumppasalina, sitä pesutupaa siis, mutta hiljaa hiiviskellen siellä pitää liikkua.

• nit
        pkeckman kirjoitti:

aseman vessat ovat surkeimpia, haisevimpia ja meluisimpia. mistä mädästä vitustasi olet saanut myös yläpäähäsi tuota mätää, että olisin kehoittanut joitakin yöpymään nimenomaanaseman vessoissa?. itse valitsisin stockan, ikean tai vaikkapa jonkin pesutuvan sosiaalirakennuksen vessan. se edellyttäisi, tietysti että minulla olisi ystävä joka antaisi käyttööni ylesavaimen siihen. pesutuvan vessassa on se hyvä puoli, että yön pimeydessä sitä voi käyttää vaikka voimistelu ja jumppasalina, sitä pesutupaa siis, mutta hiljaa hiiviskellen siellä pitää liikkua.

olet sairas mies

• f4ck kirjoitti:

nyt minä sen keksin f4ck, kuinka voimme luontevasti lähestyä toisiamme. Tilaa siivousapua! minulla on tehokkaat omat mixtuurat ja sitten tuo viimeisin keksimäni tehokeino: laittaa märän pyyhkeen nuttuun ja painaa sen tulikuumaa hellaa vasten, niin lähtevät liat ja rasvatahrat kaikki kaikkialta kädenkäöänteessä. en nyt jaksa lomaketta tehdä, mutta kerro vähän mitä tarvitset? ikkunoiden pesua? hoituu käden käänteessä vähän kasaan laitetulla isolla lakanalla ja parilla aineella. lähetä viesti profiiliini ascii, mp3, wmv tai muussa muodossa ja tilaa proPeten siivouspalvelu kotiisi.

• gegströmber
        pkeckman kirjoitti:

nyt minä sen keksin f4ck, kuinka voimme luontevasti lähestyä toisiamme. Tilaa siivousapua! minulla on tehokkaat omat mixtuurat ja sitten tuo viimeisin keksimäni tehokeino: laittaa märän pyyhkeen nuttuun ja painaa sen tulikuumaa hellaa vasten, niin lähtevät liat ja rasvatahrat kaikki kaikkialta kädenkäöänteessä. en nyt jaksa lomaketta tehdä, mutta kerro vähän mitä tarvitset? ikkunoiden pesua? hoituu käden käänteessä vähän kasaan laitetulla isolla lakanalla ja parilla aineella. lähetä viesti profiiliini ascii, mp3, wmv tai muussa muodossa ja tilaa proPeten siivouspalvelu kotiisi.

uusin prinsessa elokuva

halikon tuhkimo pete, siivoo sairaalaa pakkopaita päällä

• gegströmber kirjoitti:

uusin prinsessa elokuva

halikon tuhkimo pete, siivoo sairaalaa pakkopaita päällä

nyt ymärrät sadun sanoman ihan päin persettäsi ja perhettäsi. tuhkimo oli nainen siinä sadussa ja minulla kun taas on kyrpä, tiedätkö? sellainen millainen se on, kun olet vain mitätön lesbo? minun mielestäni sitäpaitsi ruusunen ja 7 kääpiötä on paljon parempi satu kuin tuhkimo: ensin nainen käyttää hyväkseen kuhunkin tarpeeseeseeensa 7 eri pikkumiestä, kunnes löytää yhden joka pesee laudalta ne kaikki 7. tosin ruususen stroorikin on hieman ajastaan jäljessä, sillä pornoteollisuus on tuonut muassaan selkeitä merkkejä siitä, kuinka kivoja ovat kimppa panot tupun, hupun, lupun, leenun, liinun, tiinun ja kenties joidenkin muiden hyvin toisensa tuntevassa seurassa.

• uusi käsikirjoitus
        pkeckman kirjoitti:

nyt ymärrät sadun sanoman ihan päin persettäsi ja perhettäsi. tuhkimo oli nainen siinä sadussa ja minulla kun taas on kyrpä, tiedätkö? sellainen millainen se on, kun olet vain mitätön lesbo? minun mielestäni sitäpaitsi ruusunen ja 7 kääpiötä on paljon parempi satu kuin tuhkimo: ensin nainen käyttää hyväkseen kuhunkin tarpeeseeseeensa 7 eri pikkumiestä, kunnes löytää yhden joka pesee laudalta ne kaikki 7. tosin ruususen stroorikin on hieman ajastaan jäljessä, sillä pornoteollisuus on tuonut muassaan selkeitä merkkejä siitä, kuinka kivoja ovat kimppa panot tupun, hupun, lupun, leenun, liinun, tiinun ja kenties joidenkin muiden hyvin toisensa tuntevassa seurassa.

halikon tuhkimo haluaa 7 kyrpää perseeseen ja sen jälkeen tökätä oman slaibarinsa f4ck:in korkkaamattomaan pilluun?

• uusi käsikirjoitus kirjoitti:

halikon tuhkimo haluaa 7 kyrpää perseeseen ja sen jälkeen tökätä oman slaibarinsa f4ck:in korkkaamattomaan pilluun?

Halikon tuhkimolla slaibbari? Etkö ymmärrä kertalukemalla tämän lauseen merkitystä: Tuhkimolla on pillu, minulla on kyrpä, en siis voi olla mikään Halikon tuhkimo. Pitääkö tuo lause tulla työntämään kurkustasi alas ja kovaa ja pitkälle, jotta ymmärtäisit sen merkityksen etkä ala taas jatkamaan pientä paskaasi? Sitä paitsi sinä et persoonattomalla ja kasvottomalla nimimerlkilläsi kuulu millään tavalla meidän jengiin, joten painu omille areenoillesi, kentries niille pelkkä pillulätinä lesboareenoille ja heidänkaltaistensa keskuuteen pätemään. Tässä jutellaan f4ck:n kanssa nyt vähän muista asioista, jonka pillun tähän astisista mieskokekumkista onko korkkaamaton vai ei minulla ei ole mitään hajua, eikä asia minulle millään tavalla kuulu. ehkä vasta sitten kun jos se joskus kuuluu minulle, niin se kuuluu minulle.

• rosber
        pkeckman kirjoitti:

Halikon tuhkimolla slaibbari? Etkö ymmärrä kertalukemalla tämän lauseen merkitystä: Tuhkimolla on pillu, minulla on kyrpä, en siis voi olla mikään Halikon tuhkimo. Pitääkö tuo lause tulla työntämään kurkustasi alas ja kovaa ja pitkälle, jotta ymmärtäisit sen merkityksen etkä ala taas jatkamaan pientä paskaasi? Sitä paitsi sinä et persoonattomalla ja kasvottomalla nimimerlkilläsi kuulu millään tavalla meidän jengiin, joten painu omille areenoillesi, kentries niille pelkkä pillulätinä lesboareenoille ja heidänkaltaistensa keskuuteen pätemään. Tässä jutellaan f4ck:n kanssa nyt vähän muista asioista, jonka pillun tähän astisista mieskokekumkista onko korkkaamaton vai ei minulla ei ole mitään hajua, eikä asia minulle millään tavalla kuulu. ehkä vasta sitten kun jos se joskus kuuluu minulle, niin se kuuluu minulle.

voi voi pete prinsessaa, mekon helman alta pilkottaa pieni pieni kikuli

• jokainen on vähän h.
        rosber kirjoitti:

kicoman on vähän homo :)

• jokainen on vähän h. kirjoitti:

kicoman on vähän homo :)

sinä et ole yhtään mitään. et kukaan. pelkkä olematon nolla ja minä en ole vähääkään homo.

• rosber kirjoitti:

en ole eläessäni sekuntikakaan pitänyt hametta yllä. pyyhe tai kaulahuivi joskus muistuttavat ehkä minihametta sisätiloissa kun pitää saadaa jotain äkkiä sen suojaksi kun pitää käydä parevekkeella.

hei f4ck, jos olet linjoilla niin tule ammuskelemaan kanssani noita satiaisia täältä pilaamasta pois ilmastoa.

• Helppiää
        pkeckman kirjoitti:

en ole eläessäni sekuntikakaan pitänyt hametta yllä. pyyhe tai kaulahuivi joskus muistuttavat ehkä minihametta sisätiloissa kun pitää saadaa jotain äkkiä sen suojaksi kun pitää käydä parevekkeella.

hei f4ck, jos olet linjoilla niin tule ammuskelemaan kanssani noita satiaisia täältä pilaamasta pois ilmastoa.

Tähän on tultu. Kikkelimanni huutaa lesboa avukseen kun elämä on niin vaikeeta ja kaikki kiusaa!

• syk kerö
        Helppiää kirjoitti:

Tähän on tultu. Kikkelimanni huutaa lesboa avukseen kun elämä on niin vaikeeta ja kaikki kiusaa!

kikkelimanin hameen alla on karvakolmio eikä satiaisia täynnä oleva kyrpiäinen

• Helppiää kirjoitti:

ei se mikään nlesbo enää ole. päivitä almanakkaasi, lesbo paska.

• uusi käsikirjoitus kirjoitti:

"halikon tuhkimo haluaa 7 kyrpää perseeseen"

miksi osallistut täällä keskusteluhin, jos sinulle ei ole jo muodostunut ensimmäistäkään oleellista kuvaa minusta? Eli että en ole homo. jos osallistuu keskusteluihin varsinkinjotakin henkilö koskeviin töytyisi ensin vaivautua vähän pidemmältä ajalta ottamaan selvää. se että sinä naisena haaveilet kahdeksasta kyrvästä vitussasi, viidestä pillussasi ja jokaiselle kädelle vielä kolme kolme käden siirron päässä olevaa kyrpää, niin älä tee siitä minun tarpeitani ja halujani mahdollisesti koskevia, totalisesti vääriä, johtopäätöksiäsi.

• pinokkion nussuttaja
        pkeckman kirjoitti:

"halikon tuhkimo haluaa 7 kyrpää perseeseen"

miksi osallistut täällä keskusteluhin, jos sinulle ei ole jo muodostunut ensimmäistäkään oleellista kuvaa minusta? Eli että en ole homo. jos osallistuu keskusteluihin varsinkinjotakin henkilö koskeviin töytyisi ensin vaivautua vähän pidemmältä ajalta ottamaan selvää. se että sinä naisena haaveilet kahdeksasta kyrvästä vitussasi, viidestä pillussasi ja jokaiselle kädelle vielä kolme kolme käden siirron päässä olevaa kyrpää, niin älä tee siitä minun tarpeitani ja halujani mahdollisesti koskevia, totalisesti vääriä, johtopäätöksiäsi.

keke on vähän bijektio eikä ho|V|o

• 3+4

Et löydä naisia, koska he olettavat sinut heteroksi. Tuu kaapista ulos, muuten aloitat 10 vuoden päästä keskustelun "34wee ja neitsyt!"
      Jos olet kaapissa jopa muille lesboille, niin vaikea sitä on päästä lakanoiden väliin peuhaamaan. Kuvittelepa tilanne toisinpäin, olet itse kiinnostunut jostakin naisesta, mutta hän sanoo olevansa hetero, vaikeaa siitä on jatkaa enää mitään.

Siinä neitsyydessä ei kyllä ole mitään hävettävää, kyllä mulle ainakin kelpaisi neitsyt paljon mielummin kuin se toinen äärilaita, että olisi käynyt kaikkia painamassa. Oikeastaan musta olisi hienoa olla jonkun ensimmäinen. :)

• Kokematon impi

Kuinkas sen neitsyyden voi menettää lesboleikeissä kun siinä vain halitaan nja nuollaan

• keijjjukainen

kiittos vastauksista. mitä mieltä lesbot on yleensä jos on neitsyt? olen pikkuhiljaa tulossa ulos kaapista:D lähinnä jännittää perheen ja kavereiden reaktio...

• 12+10

Meillä lesboilla on yleensä tapana järjestää vuosittain himmeet immet -retriitti, jossa kaikki naimaluvan saaneet neitsyet seppelöidään. Näiden impien tulee sitten kulkea koko kesä paljasvarpain korostaakseen yhteyttään äiti maahan ja feminiiniseen olemusluontoonsa. Kaskisavun laskeutuessa laaksoihin, rekat saavat maiharit tömisten ja kettingit kilkuttaen juosta kiinni omansa... ja niissä huveissa onkin sitten vallan hävytön meno.

• 7+4
        12+10 kirjoitti:

Meillä lesboilla on yleensä tapana järjestää vuosittain himmeet immet -retriitti, jossa kaikki naimaluvan saaneet neitsyet seppelöidään. Näiden impien tulee sitten kulkea koko kesä paljasvarpain korostaakseen yhteyttään äiti maahan ja feminiiniseen olemusluontoonsa. Kaskisavun laskeutuessa laaksoihin, rekat saavat maiharit tömisten ja kettingit kilkuttaen juosta kiinni omansa... ja niissä huveissa onkin sitten vallan hävytön meno.

"...Kaskisavun laskeutuessa laaksoihin, rekat saavat maiharit tömisten ja kettingit kilkuttaen juosta kiinni omansa... ja niissä huveissa onkin sitten vallan hävytön meno"

:DDD

• Öpökkä
        12+10 kirjoitti:

:'D Haluun sun kans naimisiin

• ---

No, ihan rehellisesti sanottuna, jos joku tulee pokaa mua bileissä ja aloittaa sen lauseella, että " Moi, mä oon bi. " Niin, se on mulle aika äkkiä heippa vaan ja en ole kiinnostunut susta. Ja voin tässä kertoa, että näin ihan oikeastikin on tapahtunut =D Ja vielä enemmän turn off on se, että ilmoittaa, että en tiedä mikä oon tai mitä haluun, mut haluun kokemuksia naisten kaa, kun ei niitä ole.. =D

Jotenkin lepakkona toivoisin naista, joka ei ole miehiin päin ollenkaan, mutta on myö lepakoita, joille sillä ei ole oleenkaan väliä, minulle kylläkin.

Ja miksi sanot muuten itseäsi bi:ksi, jos et ole kiinnostunut miehistä ? Onko se sillai, että on niinku helpompi tunnustaa ittelleen olevan bi kuin lesbo ?

Pelkkä ulkonäkö ei riitä mihinkään. Jos ei juttele kenellekään, murjottaa vaan nurkassa ja osottaa, että muut tekee aloitteen, niin aika helposti jäät yksin.

Sit oon tos f4ckin kans vähän eri mieltä, nimittäin ei se ulkonäkö edes välttämättä sinne sänkyynkään vie. Tai sit jos meet tekee tuttavuutta väkisinkin jonkun kans, joka ei oo susta kiinnostunu huolimatta siitä kuinka kaunis sä oot, niin ei hirveen hyvää tuu.

Eli yritä ottaa jotain silmäpelikontaktii ensin kuin meet iskee jotain ihan randomisti =D Sit toisekseen ei tosiaan kannata hirveitä toiveita ja odotuksia ladata yhteen iltaan, silloin vasta petytkin.

Sit toi ulkonäkö, esim. jos oot vaikka perinteistä mallityyppiä, niin jotkut naiset ei halua ittelleen kauniimpaa kuin itse on. Siis, koska sitten kokee jotenkin huonommuutta sinuun nähden. Ja siis, aina kauneus on katsojan silmissä. Joku ei välttämättä viehäty ollenkaan sellaisista, mitä taas toiset viehättyvät. Ja kaikki ei vaan sit tykkää parikymppisistä tai just tietyntyylisistä, kaikkia ei voi koskaan miellyttää =D

Sitten taas on niitä, joille vaan ulkonäkö merkkaa, mut sit kuitenkin on sisältä ihan tyhjää.

Mut joo, kannattaa kuitenkin avoimin mielin mennä ja olla sosiaalinen, iloinen, mutta älä väkisin ala vänkää kenenkään seuraan, jos ei kiinnosta.

• hurdurh

Ei kannata häpeä sitä, jos ei ole kieriskellyt vielä jonkun kanssa heinillä. Plussat siitä.
      Voit olla mitä tunnet olevasi, ei asiat ole niin rajoittuneita, ettetkö voisi olla bi mutta silti ei miehet kelpaa tällä hetkellä.
      Hienoa jos tunnet pitäväsi sen avoimen - se ihminen, ei sukupuoli - idean.
      Tai sitten ajattelet alitajuisesti bisseyttäsi, koska olet:
      iloinen, sosiaalinen, kaunis( kilpaillut kisoissa nuorena) ja sporttinen, huumorintajuinen. Hmm...no joo.

Hei, kamoon..., kaikki me olemme pinnallisia. Meillä sattuu olemaan pinnallisuuden eri tasot, minkälainen se toinen ihminen "kannattaa" olla, jotta hänestä voisi kiinnostua.

Keijjupieni, älä peljästy, seuraava paasaaminen ei ole sinulle henk.koht.

Jos jotkut ihmiset voisivat lopettaa sen ajattelun, että lesbot olisivat yksi yhtenäinen ryhmä, missä yhtenäisesti samat asiat olisivat niiden mieleen, esim. Mahdollisten kumppaneiden/kiinnostavien ihmisten/ulkonäön suhteen. Niin silloin ei tulisi niitä suuria kysymyksiä: "Tykkääkö lesbot...., onko se lesbojen mieleen...?" Mistä helevatista sitä voi tietää ja yksi sanoa sitä kaikkien lesbojen puolesta?
      Onko hetskuillakin jokin yhtenäinen agenda näiden asioiden suhteen? Ei.
      Lesboja yhdistää vain se, että tykkäävät vain saman sukupuolen edustajista seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä, (paitsi jos on asse, niin ei seksuaalisessa). .....

Oletko naisena lesbojen mieleen? Kukaan ei oikeasti tiedä siihen vastausta.
      Joten jos olet rohkea ja käyt bileissä, voidaan asiaa katsoa tarkemmin jos törmätään. Mulle nimittäin kelpaa kaunis ja huumorintajuinen mutta se olisi tietysti vain bonusta, koska sitä olisi hyvä löytyä muutakin.

• bluejeansfemme

Hah voih, täällä 23-vuotias kohtalotoveri :D Kuvauksesi sopii myös minuun, paitsi että uskallan myöntää itselleni että olen täysin lesbo, miehet ei kiinnosta pätkääkään romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä. Siksi ihmettelenkin kuten muutkin täällä, miksi sanot olevasi bi jos ole kiinnostunut miehistä? No, jokainen saa määritellä kuitenkin itse itsensä. Tuo vain kuulostaa vähän ristiriitaiselta.

Itsekin osittain vielä kaapissa, ja niille joille olen kertonut pitäväni naisista, ensimmäinen kommentti myös tuo "oho ei kyllä uskois ulkonäkös ja luontees perusteella!" Huoh:D Ihan kuin lesbous olisi joku pukeutumis/hiustyyli tai luonteenpiirre. Ja kyllä, miesten iskuyrityksiä saan minäkin torjua tuon tuosta. Raivostuttavaa.

Välillä minäkin mietin että enkö kelpaa lesbonaisille. Uskon että ongelma on just siinä että on vielä liian kaapissa vaikka osa jo tietääkin. Minua luullaan aina heteroksi. Ainiin, neitsyys ei ole mielestäni mikään ongelma ja minusta olisi hienoa jos ensimmäinen naisenikin olisi neitsyt! Iästä riippumatta, ei sitä tarvitse hävetä. :)

• 675

Minkälaiset "tyypit" on yleensä vetänyt sinua puoleensa, kun ulkona kuljeskelet?

• bluejeansfemme
        675 kirjoitti:

Minkälaiset "tyypit" on yleensä vetänyt sinua puoleensa, kun ulkona kuljeskelet?

naiselliset naiset pääasiassa:) enkä tarkoita nyt mitään hirveää meikkipelleä minihame-perse-vilkkuu-tissit-tursuaa-liian-avonaisesta-kaula-aukosta -tyylillä, vaan klassisen kauniita siististi pukeutuvia naisia, joissa ei oo mitään ylimääräistä krääsää jos nyt näin voin sanoa;D Mutta persoonallisuutta pitää myös olla. Eli hieman itseni kaltaiset naiset pistää silmään. Se päivä kun sellaisen tytön löytäis, ja joka ois vieläpä lesbo!

• "olen mielestäni bi. mutta miehet eivät sytytä millään! en voisi kuvitella harrastavani seksiä miehen kanssa."

taas nää sokeat kanat ottivat sut täällä tosissaan ja vastailivat provollesi tai sitten olet itsekin jokin ihan persepääaukossa loogiton päätön kana. se hyvä puoli - vähän samanlainen,´kuin niissä suomalaisissa useissa naisissa, jotka eivät pidä suomalaisista miehistä, on että eivätpähän tuollaiset taukit tosiaankaan jää ja ole meidän suomalaisten miesten riesana.

• Tku23

On meitä näköjään muitakin...Itse oon kans 23 ja edelleen neitsyt.Oon kans kokenut sen häpeällisenä riesana.Ei oo vaan tullut sellasta oikeeta naista vastaan,jonka kans vois olla jotain vakavaakin,koska en vaan oo sellanen,et baarista lähtisin jonkun matkaan.Pari naista ainakin on kieltäytynyt tapailemasta sen takia,että oon liian kokematon mutta kuinka niitä kokemuksia sitten karttuu..?

• 3+4

Kieltäytynyt tapailemasta koska olet kokematon??

No, eiköhän se jo kerro ko. ihmisestä ihan riittävästi, hyvä vaan et pääsit mokomasta eroon, ei ollut sun arvonen :) Jos tolla syyllä kieltäytyy tapailemasta, niin eikös siitä jo selviä että hän hakee seksiseuraa eikä rakkaussuhdetta.

Kyllä sä sen oikeen naisen vielä löydät, älä sorru minkään pleijerin valloitukseksi, sellaisesta jää vaan p*ska fiilis..

• .......
        3+4 kirjoitti:

Kieltäytynyt tapailemasta koska olet kokematon??

No, eiköhän se jo kerro ko. ihmisestä ihan riittävästi, hyvä vaan et pääsit mokomasta eroon, ei ollut sun arvonen :) Jos tolla syyllä kieltäytyy tapailemasta, niin eikös siitä jo selviä että hän hakee seksiseuraa eikä rakkaussuhdetta.

Kyllä sä sen oikeen naisen vielä löydät, älä sorru minkään pleijerin valloitukseksi, sellaisesta jää vaan p*ska fiilis..

Ei ole edes mitenkään harvinaista, että naiset torjuvat ja jopa katkaisevat yhteyden kokonaan, kun kuulevat, että toinen osapuoli on kokematon. Ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vaikeammaksi se menee. Itse sain ottaa pelkkiä torjuntoja vastaan 26-vuotiaaksi asti. Tapailukumppani, jonka sitten sattumalta löysin, oli ällistynyt mutta ei onneksi kauhistunut. Mutta omien kokemusteni perusteella sellainen on todella harvinaista. Aikuisikään ehtineessä neitsyessä vain täytyy ihmisten mielestä olla jokin vika.

• 3+4
        ....... kirjoitti:

Ei ole edes mitenkään harvinaista, että naiset torjuvat ja jopa katkaisevat yhteyden kokonaan, kun kuulevat, että toinen osapuoli on kokematon. Ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vaikeammaksi se menee. Itse sain ottaa pelkkiä torjuntoja vastaan 26-vuotiaaksi asti. Tapailukumppani, jonka sitten sattumalta löysin, oli ällistynyt mutta ei onneksi kauhistunut. Mutta omien kokemusteni perusteella sellainen on todella harvinaista. Aikuisikään ehtineessä neitsyessä vain täytyy ihmisten mielestä olla jokin vika.

Ei voi käsittää.. Jos saisi valita, niin mieluummin oon kokemattoman kuin kokeneen kanssa.
        Kokeneen kanssa seksi on pahimmillaan ollut sitä, että toinen itsepäisesti yrittää tyydyttää sua sillä tavalla mistä edellisetkin on tykänneet. Yrität hienovaraisesti vihjailla, että voisiko vähän hellemmin ja saat vastauksen että tästä kaikki muutkin on pitäneet, ja sama jatkuu. Mutta siis en tietenkään väitä, että kaikki kokeneet toimisivat noin.

Kokemattoman kanssa seksi taas voi olla uskomattoman ihanaa, toinen on niin herkkänä mutta halukkaana mukana siinä. :) Pieni jännittäminenkin on vaan söpöä ja kertoo et seksillä on merkitystä. Ja sellaiset pienet kömmähdykset yms on kivoja, niille voi naurahtaa yhdessä ja se rentouttaa tunnelmaa. (jos siis molemmat on samalla aaltopituudella, ei tietenkään pidä nolata toista nauramalla hänelle) Kokemattoman kanssa parasta on just se herkkyys, ei mitään suoritusseksiä. :)

• ...

kokemattomuus johtunee pitkälti siitä,ettei takana ole vielä yhtään parisuhdetta..

edelliseen kommenttiin viitaten,jokainen on kuitenkin erilainen yksilö ja aina uuden ihmisen kanssa se on jonkinlainen eka kerta,niin..

• Ihanaa

Kokemattomuudessa ei ole mitään pahaa, eikä sellaista kannata ottaa rasitteena. Kokemattoman naisen kanssa rakastelu on ainakin allekirjoittaneen mielestä aivan ihanaa. :) Kokemattomuus myös kertoo myönteisiä asioita ihmisestä, kuten sen, että ei ole valmis lähtemään jokaisen matkaan ja arvostaa itseään. Arvostan todella sellaista ja näen kokemattomuuden pelkästään myönteisenä asiana.

Kehottaisin myös ajattelemaan sillä tavoin, että jos joku on katkaissut suhteen / tapailun kokemattomuuden takia, on se vain myönteistä, sillä silloin olet/te päässeet sellaisesta pelurista eroon. Se, että on kokematon, ei todellakaan tarkoita, että olisi jotenkin huonompi seksin harrastaja. Kaikki naiset ovat aina yksilöitä ja jokainen suhde on seksinkin osalta omanlaisensa. Suurin virhe, minkä naisen kanssa voi tehdä, on olettaa, että kaikki nauttivat aina samoista asioista. Luultavasti suhteen katkaissut peluri on ajatellut juuri tällä tavalla. Silloin olisitte saaneet vain surkeaa seksiä ja huonon kokemuksen ensimmäisestä kerrasta.

Seksi ei myöskään sisällä mitään ihmeellisiä temppuja, joita ei voisi tavallisella järjellä ja mielikuvituksella kuvitella. Edelleenkin ihmiset myös pitävät hyvin erilaisista asioista, eikä mikään ole koskaan itsestäänselvää. Toki seksin suhteen voi aina kehittyä, mutta se kehittyminen tapahtuu aina tietyn naisen kanssa ja siinä tietyssä suhteessa, edellä mainittujen syiden takia. Seksi on aina parasta sellaisen naisen kanssa, joka suhtautuu siihen tutustumismatkana ja yhteisenä seikkailuna, on avoin toiselle, uudelle ja erilaiselle ja haluaa aidosti kuunnella toista ja olla toiselle hyvä. Mihinkään näihin asioihin ei tarvita kokemusta ja yleensä parhaaseen lopputulokseen päästään, kun edetään riittävän hidasta vauhtia. :)

• like a virgin

uuuuh, you turn me on, babe :P

• ei mikään lelu

Kokemattomuudesta voi jollekin tulla mieleen, että olet vain hakemassa kokemusta tai jotain kokeilukappaletta. Kukaan ei halua olla kenellekään mikään kokeilukappale, mikä heitetään syrjään vähän ajan päästä.

Itselläni on ollut kokemattomia tyttöystävänä niin, että olen ollut heille se ensimmäinen. No, kaikkien heidän kohdalla kävi niin, että he halusivat erota sen takia, että haluavat lisää kokemuksia.

Mielestäni kokemattomuudessa ei sinänsä mitään pahaa ole, mutta en halua olla kenellekään mikään kokeilukappale. En myöskään jaksa juurta jaksaen asioita selitellä, jos toinen ei niistä ymmärrä tuon taivaallista.

• N23.

Sulla on vaan käynyt huono tuuri..

Oon kuitenkin kotosin pieneltä paikkakunnalta,jossa elin kaappielämää,niin ei ehtinyt kertyä suhteita tai muita kokemuksia,ja täällä "isossa" kaupungissa,sitä kokemattomuutta sitten juuri karsastetaan..Jos siis haluaa jotain vakavampaa,sillä ei sitä ekaa kertaa viitsi mihinkään baarisäätöön tuhlata.Eli itselläni kokemattomuus ei johdu siitä,etteikö mahdollisuuksia olisi ollut,joten jos olisin koekappaletta halunnut niin,eiköhän niitä olis ollut...

Niimpä sitä oikeaa naista ja parisuhdetta ootellessa..Näyttää täälläkin olevan fiksuja naisia,joille neitsyys ei oo ongelma.

• j

Sama historia mullakin kokemattomuuden suhteen. Ja ikää kun on tullut enemmän, en todellakaan halua tuhlata ekaa kertaani ihan kehen tahansa. :)
        Ei oo koskaan käynyt edes mielessä, että se, jonka kanssa eka kertani joskus toteutuu, jos toteutuu, olis mulle mikään kokeilukappale, vaan toivottavasti nainen joka välittää minusta oikeasti ja minä hänestä, eikä mun kokemattomuus ois hänelle ongelma. Minulle on ihan sama, oisko hän kokematon vai kokenut.

Joten ihana huomata, ettei se kokemattomuus taida ihan kaikille ongelma ollakaan. Ja niin kuin aiemminkin on todettu, haluaisinko sellaisen naisen kanssa ollakaan, jos ongelmaksi nousee nimenomaan mun kokemattomuuteni. :)

• Tku23

"En myöskään jaksa juurta jaksaen asioita selitellä, jos toinen ei niistä ymmärrä tuon taivaallista."

Ööö,mitä tarkoitat tuolla..?

• ö litl extra light light orchestra: ool ouver te wööröölldth

http://keckman.net/aanite92.mp4

eli partyt olivat tuolla sivun alussa selostetut: http://keckman.net ja täällä muissa viesteissä. tosin selostukista sivuillani ei ole jäljellä aina kuin se viimeisin, ellei osaa hakea aiempia, jää paljosta paitsi.

• kukkahattu

rakkauden kipee pepsodent pentti muistaa syödä ja nukkua nyt sitte kunnolla

ja ottaa LÄÄKKEET

• ovet ovat avoimet tasan kolmelle lääkkeelleni leenu, liinu ja tiinu ja heitä on kutsuttu tänne monta kertaa, mutta eivät ole vielä saapuneet, tuppukylään Tupun päämajaan. eino, he ovat jo nyt kaukolääkkeitäni. toimivat hyvin. ei tarvitse siis ottaa mitään lääkkeitä, ne annetaan minulle. kiitos leenulle, liinulle ja tiinulle. homma toimii, ja toivottavsti myös toistepäin, täältä sinne.

• 3 hammasta 12 apinaa
        pkeckman kirjoitti:

ovet ovat avoimet tasan kolmelle lääkkeelleni leenu, liinu ja tiinu ja heitä on kutsuttu tänne monta kertaa, mutta eivät ole vielä saapuneet, tuppukylään Tupun päämajaan. eino, he ovat jo nyt kaukolääkkeitäni. toimivat hyvin. ei tarvitse siis ottaa mitään lääkkeitä, ne annetaan minulle. kiitos leenulle, liinulle ja tiinulle. homma toimii, ja toivottavsti myös toistepäin, täältä sinne.

keke muista kertoa tuo lääkärille =)

• 3 hammasta 12 apinaa kirjoitti:

keke muista kertoa tuo lääkärille =)

en aio joutua enää kertaakaan hoitoon, joten osaan toki olla varovainen ja jättää osat totuuksistani kertomatta. toki voisin tuota ed. ol. milipidettäni hänelle perustella tieteellisestikin, mutta ei lyhyellä vastaanotolla ole aikaa selaiseen. ehkä juttelen niitä näitä tavanomaisia ja lähtiessä jätän vain hänelle kirjeeni luettavaksi, johon linkki aiemmista viesteistäni löytyy.

• 22
        pkeckman kirjoitti:

en aio joutua enää kertaakaan hoitoon, joten osaan toki olla varovainen ja jättää osat totuuksistani kertomatta. toki voisin tuota ed. ol. milipidettäni hänelle perustella tieteellisestikin, mutta ei lyhyellä vastaanotolla ole aikaa selaiseen. ehkä juttelen niitä näitä tavanomaisia ja lähtiessä jätän vain hänelle kirjeeni luettavaksi, johon linkki aiemmista viesteistäni löytyy.

kikkelivideoita, bijektiota, tappouhkailia, lesbojen ahdistelua, talon turmelemista, ei siihen kyllä pikainen lääkärin aika riitä

• kysyn vaan
        22 kirjoitti:

kikkelivideoita, bijektiota, tappouhkailia, lesbojen ahdistelua, talon turmelemista, ei siihen kyllä pikainen lääkärin aika riitä

Ihme että ei suomi24 ylläpito soita hänen lääkärilleen, mikä on ylläpidon vastuu?

• 22 kirjoitti:

helpommalla pääsisin jos olisi mahdollista kutsua lääkäri vastaamaan vastaanotostaan tänne kotiini, mutta minulla on aika huonoja kokemuksia siitä kun joku vitun lääkäriauktoriteetti psykiatrian osastolta saapuu kotiini jo pelkästään sen itiön älystä. Piti ehdottomasti välttämättömänä, että töpselit oli otettava pois kaikista sähkölaitteista lähtiessä. jos kaikki tekisivät niin, niin säästäsimme kuulemma yhden ydinvoimallisen sähköä ?! Missä haisevassa hänen matemaattinen yhteen ja kertolaskutaitonsa oikein sijaitsee? kaksi kuukautta pari wattia tehoja päällä ehe öhö, ehheh heh. Lääkärit. Syökää päänne jis ette muuten osaa hoitaa itseänne kuntoon eli tappakaa itsenne. Ei tämä viesti ehkä kauaa pysy tyhmnän Suomi24:n ylläpidon sallimana täällä, mutta kuhan kirjoittelen nyt jotain odotellessani videon konvertoitumnista, mikä on ihan suht asiallinen video...

helpommalla pääsisin jos olisi mahdollista kutsua lääkäri vastaamaan vastaanotostaan tänne kotiini, mutta minulla on aika huonoja kokemuksia siitä kun joku vitun lääkäriauktoriteetti psykiatrian osastolta saapuu kotiini jo pelkästään sen itiön älystä. Piti ehdottomasti välttämättömänä, että töpselit oli otettava pois kaikista sähkölaitteista lähtiessä. jos kaikki tekisivät niin, niin säästäsimme kuulemma yhden ydinvoimallisen sähköä ?! Missä haisevassa hänen matemaattinen yhteen ja kertolaskutaitonsa oikein sijaitsee? kaksi kuukautta pari wattia tehoja päällä ehe öhö, ehheh heh. Lääkärit. Syökää päänne jis ette muuten osaa hoitaa itseänne kuntoon eli tappakaa itsenne. Ei tämä viesti ehkä kauaa pysy tyhmnän Suomi24:n ylläpidon sallimana täällä, mutta kuhan kirjoittelen nyt jotain odotellessani videon konvertoitumnista, mikä on ihan suht asiallinen video...

mutta kai pari joku tämänkin lääkäreille ja heidän koko ammattikunnalleen haistattavan viestin joku ehtii lukea ennenkuin tämä poistetaan. Varsinkin kun itse sanon, että tämä poistetaan, niin te luulette oman pään omaamattomat, että tämä pitäisi poistaa. katotaan...kui käy

• olettaisin, että seuraavassa videossa kaavailuni kahden kannettavani muuttamisesta servereiksi ei onnistu kun ulostuloa ei ole kuin 2 Mbits ensiviikolla. Eli jos useampi haluaisi päästä koneissani ja ulkoisilla kovaleyilläni oleviin fileihin käsiksi, niin kannattaa teidän siellä jo nyt alkaa sopia jostain välitys järjestelmästä, että vain yksi hakee datat koneeltani ja levittää ne sitten jonnekin isommalle ja tehokkaammalle koneelle, muuten serverini tulee menemään tukkoon ja kaavailemani palvelu päättyy sekunneissa. Jaan kaiken, ilmaiseksi, kaikki minun kotonani oleva omilla rahoillani hankituilla kovalevyillä oleva muidenkin tekemä data, josta olen maksanut, kuten porno on minun hallussani ja saan tehdä ja näyttää sitä kenelle haluan. omasta omasta pornosta puhumattakaan.

nyt olen lataamassa paria kolmea, siis edelleen keckman.net:iin minne niitä on turha siirrellä sen jälkeen kun koneistani tulee servereitä ja hieman nopeutuisi tämä julkaisutoiminta, sillä videon konvertoiminen pakatumpaan vmv muotoon kestää ja ensimmäisen lataus

http://keckman.net/SAM_0553.wmv

kestää vielä ainakin 1 h 40 min hitaalla laajakaistallani eli joskus 01:00 voi olla ONE:n serverillä Lontoossa, mutta tällä kertaa Helsingin aikaa 01:00 (huonohko nimi ONE, jos siitä puhutaan, sen nimi pitäisi olla KOLME, mutta jos maailmasta puhutaan, niitä on vain yksi)

• 553 on 2 min kuluttua kokonaan ja 555 lähti uploutumaan. molempiahan, myös 555:sta voi jo downloadata, mutta kokonaan se on n. 20 min. kuluttua..554 ei mahdu keckman.net:iin.

• dear eki
        pkeckman kirjoitti:

553 on 2 min kuluttua kokonaan ja 555 lähti uploutumaan. molempiahan, myös 555:sta voi jo downloadata, mutta kokonaan se on n. 20 min. kuluttua..554 ei mahdu keckman.net:iin.

jos ei osaa matematiikkaa, voi aina ruveta jakelemaan kotitekosia kikkelivideoita lesboille =)

• wo-mään
        pkeckman kirjoitti:

553 on 2 min kuluttua kokonaan ja 555 lähti uploutumaan. molempiahan, myös 555:sta voi jo downloadata, mutta kokonaan se on n. 20 min. kuluttua..554 ei mahdu keckman.net:iin.

Ehkä ongelmasi rakkauden kaipuun suhteen on se, että luulet sen olevan jossain tuolla, vaikka se on siinä missä olet.

Lisäksi vielä haluat ristiriitaisesti hukuttaa sen laskelmoidun, rationaalisen, "realistisen" ja pätemisen ajattelun alle. Tahdot kuulua johonkin vaikka sitten negatiivisesti ymppäytyä jonnekin mukaan.

Se mitä oikeasti haluat, luotaantyönnät samaan aikaan pois. Et vielä huomaa miten mielenvikaista se on mutta tulet sen huomaamaan ennemmin tai myöhemmin.

Piis.

• keke fani
        wo-mään kirjoitti:

Ehkä ongelmasi rakkauden kaipuun suhteen on se, että luulet sen olevan jossain tuolla, vaikka se on siinä missä olet.

Lisäksi vielä haluat ristiriitaisesti hukuttaa sen laskelmoidun, rationaalisen, "realistisen" ja pätemisen ajattelun alle. Tahdot kuulua johonkin vaikka sitten negatiivisesti ymppäytyä jonnekin mukaan.

Se mitä oikeasti haluat, luotaantyönnät samaan aikaan pois. Et vielä huomaa miten mielenvikaista se on mutta tulet sen huomaamaan ennemmin tai myöhemmin.

Piis.

pepsodent pentin pornovuodet =)

• rosber
        keke fani kirjoitti:

pepsodent pentin pornovuodet =)

pentti taas vastailemassa omiin juttuihin =)

• vääräl palstal oot

Tiedätkö kekkomanni, että netissä on runsaasti ilmaista pornoa, sä voi sieltä kautta katella noita naisia.. Laitat vaan Googleen sanat free porn, niin kyllä alkaa löytyä. Paljon helpompaa kuin tulla huutelee tänne lesbojen pariin, että lähettäiskö ne sulle kenties jotain pornoklippejä...

• vääräl palstal oot kirjoitti:

Tiedätkö kekkomanni, että netissä on runsaasti ilmaista pornoa, sä voi sieltä kautta katella noita naisia.. Laitat vaan Googleen sanat free porn, niin kyllä alkaa löytyä. Paljon helpompaa kuin tulla huutelee tänne lesbojen pariin, että lähettäiskö ne sulle kenties jotain pornoklippejä...

niin nkee ilmaista. mutta tietysti haluaisin nähtävää naislta, joita bjotenkin tunnen, joiden kanssa olen ollut keskusteluväleissä joko vanhanaikaisesti tai modernisti netitse., of course, stupido, mikä ei ollut yllätys, että olet tyhmä, koska olet lesbo ja vieläpä suomalainen selklaienn.

no, toki kenen tahansa materiaalia, voii vviuttu ettöä viitsit kysyöm eminulkta,m ettätiuedäönköl minbäö että netisytäö lköutyy mjsaslk,

kenen tahansa materiaalia voi katsoanähdäkseen mitä kaikke avoi tehdä.

tiedätkö kekkomanni?1! haista mätääsi, jos edes epäilet ettenkö mtietäisi bittu mitä kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä netistä löytyy.

• 4ever alone
        pkeckman kirjoitti:

niin nkee ilmaista. mutta tietysti haluaisin nähtävää naislta, joita bjotenkin tunnen, joiden kanssa olen ollut keskusteluväleissä joko vanhanaikaisesti tai modernisti netitse., of course, stupido, mikä ei ollut yllätys, että olet tyhmä, koska olet lesbo ja vieläpä suomalainen selklaienn.

no, toki kenen tahansa materiaalia, voii vviuttu ettöä viitsit kysyöm eminulkta,m ettätiuedäönköl minbäö että netisytäö lköutyy mjsaslk,

tiedätkö kekkomanni?1! haista mätääsi, jos edes epäilet ettenkö mtietäisi bittu mitä kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä netistä löytyy.

kikkoman kirjoittaa ja kirjoittaa, ei se kerkee lukemaan :(

kikkoman puhuu ja puhuu, ei se osaa kuunnella :(

kikkoman ajattelee ja ajattelee ja elää vaan päänsä sisällä ja sinne ei ympäröivää mahdu maailmaa :(

kikkoman runkkaa ja runkkaa mut ei löydä rakkautta :(

• 4ever alone kirjoitti:

kikkoman kirjoittaa ja kirjoittaa, ei se kerkee lukemaan :(

kikkoman puhuu ja puhuu, ei se osaa kuunnella :(

kikkoman ajattelee ja ajattelee ja elää vaan päänsä sisällä ja sinne ei ympäröivää mahdu maailmaa :(

kikkoman runkkaa ja runkkaa mut ei löydä rakkautta :(

"kikkoman kirjoittaa ja kirjoittaa, ei se kerkee lukemaan :(

yo. vastaukseni oli nimeomasan tarkka vastaus tarkasti luettuun vuestiin, jossa kysyttiin jotain lapsellisen itsestäöän selvää. vai mitä vittua tarkoititi?

"kikkoman puhuu ja puhuu, ei se osaa kuunnella :(

jos keskustelupalstoista puhutaan, niin yksikään ala-arvoinen suomalainen nainen ei ole vielä lähettänyt minulle yhtäkään mp2. ääniviestiä, joten hankalaa on kuunnella. vai mitä vittua tarkoititi?

"kikkoman ajattelee ja ajattelee ja elää vaan päänsä sisällä ja sinne ei ympäröivää mahdu maailmaa :(

mitä vittua tarkoitat?!

"kikkoman runkkaa ja runkkaa mut ei löydä rakkautta :(

en ole runkannut moneen viikkoon kuin kerran, joten lasti olisi melkoinen. olen löytänyt eläeissäni jo ainakin mj, he,en muista,b,f,s eli kuusi rakkauden kohdetta tästä maasta. riittäisi minulle hyvin tuo määrä. vai mitä vittua oikein tarkoitit vastauksellasi?

• 4ever alone
        pkeckman kirjoitti:

yo. vastaukseni oli nimeomasan tarkka vastaus tarkasti luettuun vuestiin, jossa kysyttiin jotain lapsellisen itsestäöän selvää. vai mitä vittua tarkoititi?

jos keskustelupalstoista puhutaan, niin yksikään ala-arvoinen suomalainen nainen ei ole vielä lähettänyt minulle yhtäkään mp2. ääniviestiä, joten hankalaa on kuunnella. vai mitä vittua tarkoititi?

"kikkoman ajattelee ja ajattelee ja elää vaan päänsä sisällä ja sinne ei ympäröivää mahdu maailmaa :(

mitä vittua tarkoitat?!

en ole runkannut moneen viikkoon kuin kerran, joten lasti olisi melkoinen. olen löytänyt eläeissäni jo ainakin mj, he,en muista,b,f,s eli kuusi rakkauden kohdetta tästä maasta. riittäisi minulle hyvin tuo määrä. vai mitä vittua oikein tarkoitit vastauksellasi?

jatka vaan puhumista, äläkä koskaan vaikene

• pkeckman kirjoitti:

mitä vittua tarkoitat?!

" niin yksikään ala-arvoinen suomalainen nainen"

ja muita ei olekaan, mutta maailmankuvani pohjalta ja takia joudun ikävä kyllä tyytymään suomalaiseen rupiseen ripulipaska kasaan.

• rosber kirjoitti:

yksi ainoa edellinenviestini oli oman viestini tarkennusta. muuten en muista koska viime4ksi olen vaibautunut tarkentamaan viestäni vaan olen vastaillut toisten viesteihin.

sinä sen sijaan et keskustele tai tarkenna edes omia viestejäsi vaan mumiset säälittävästi täällä joytain vain epäloogista pientä paskaasi itseksesi. ja nimeni on Petri., Jos sinä valitset minulle etunimiäni, niin minä valitsen sinulle: ala-arvoinen=mitätön=Lesbo ja vieläpä suomalainen olkoon nimesi, hyi saatana, yök, kommunikoimatsaitamaton.

• ke ke
        pkeckman kirjoitti:

yksi ainoa edellinenviestini oli oman viestini tarkennusta. muuten en muista koska viime4ksi olen vaibautunut tarkentamaan viestäni vaan olen vastaillut toisten viesteihin.

sinä sen sijaan et keskustele tai tarkenna edes omia viestejäsi vaan mumiset säälittävästi täällä joytain vain epäloogista pientä paskaasi itseksesi. ja nimeni on Petri., Jos sinä valitset minulle etunimiäni, niin minä valitsen sinulle: ala-arvoinen=mitätön=Lesbo ja vieläpä suomalainen olkoon nimesi, hyi saatana, yök, kommunikoimatsaitamaton.

roosberi unohti jarruttaa ja rikko vuokrakaksionsa :D

• ke ke
        ke ke kirjoitti:

roosberi unohti jarruttaa ja rikko vuokrakaksionsa :D

roosberin varikolla oli lääkkeet loppu

• ke ke kirjoitti:

roosberin varikolla oli lääkkeet loppu

ei ollut. syöttivät minulle siellä totuusseeriumia. voisko olla ilmassa leijuvaa hienon hienoa kipsilevyjauhetta?

• pkeckman kirjoitti:

" niin yksikään ala-arvoinen suomalainen nainen"

ja muita ei olekaan, mutta maailmankuvani pohjalta ja takia joudun ikävä kyllä tyytymään suomalaiseen rupiseen ripulipaska kasaan.

Siis mitä HELVETTIÄ sä haet täältä, hä? Et sä tajua vai olet sä muuten tyhmä imbesilli idiootti ettei sun kommentteja haluta tänne. Ole edes mies kerrankin elämässäs ( jos pystyt, mutta epäilen ) ja älä kirjoita tänne. Kun noissa sun jutuissa ei oo päätä eikä häntää! Siis sulle on lusikalla annettu, mut kauhallakaan ei voi hämmentää!!

• azeriel kirjoitti:

Siis mitä HELVETTIÄ sä haet täältä, hä? Et sä tajua vai olet sä muuten tyhmä imbesilli idiootti ettei sun kommentteja haluta tänne. Ole edes mies kerrankin elämässäs ( jos pystyt, mutta epäilen ) ja älä kirjoita tänne. Kun noissa sun jutuissa ei oo päätä eikä häntää! Siis sulle on lusikalla annettu, mut kauhallakaan ei voi hämmentää!!

ei sieltä täältä mitään helvettiä tarvitse erityisesti etsiä. te olette jo siellä ja tulette pysymään ellette alaa liikkumaan ajatustenne muurirakenteissa.

sinähän olit se jokja ei aikaisemminkaan osoittanut minkäänlaista käsityskykyä viestejäni kohtaan joten parfempi olisi jos pitäisit turpasi kiinni, kun aivokapasiteettisi ei riitä sen maailman ja planeetan tapahtumien tulkintaan jossa elät.

• syk erö
        pkeckman kirjoitti:

ei sieltä täältä mitään helvettiä tarvitse erityisesti etsiä. te olette jo siellä ja tulette pysymään ellette alaa liikkumaan ajatustenne muurirakenteissa.

sinähän olit se jokja ei aikaisemminkaan osoittanut minkäänlaista käsityskykyä viestejäni kohtaan joten parfempi olisi jos pitäisit turpasi kiinni, kun aivokapasiteettisi ei riitä sen maailman ja planeetan tapahtumien tulkintaan jossa elät.

keckströmberi etsii elämänsä rakkautta, ja sitä saadakseen on valmis menemään pakkohoitoon, rikkomaan kämpän, nolaamaan itsensä, saamaan bannit jne jne..

• syk erö kirjoitti:

keckströmberi etsii elämänsä rakkautta, ja sitä saadakseen on valmis menemään pakkohoitoon, rikkomaan kämpän, nolaamaan itsensä, saamaan bannit jne jne..

mitkä eivät ole sallittuja keinoja kuusissa sodissa ja rakkauksissa?

• Nr. Phil
        pkeckman kirjoitti:

mitkä eivät ole sallittuja keinoja kuusissa sodissa ja rakkauksissa?

entä jos keckströnin suunnitelma on että joku huolestunut tekee ilmiannon lääkärille hänen maanisesta sairaasta psyykkestä.

..ja sitä myöten kekström saa hänen nimen ja pääsee ahdistelemaan..

parasta siis vaan jättää keken juttuihin kokonaan kommentoimatta

• pkeckman kirjoitti:

Pffft....helvetti on tyhjä yhtä lukuunottamatta.

Ja mitähän mä sanoin, et sun jutuissa ei oo päätä eikä häntää niin ei mun kuin kenenkään muun täällä käyvän tarvii osoittaa käsityskykyä.

• pakkomielteet
        Nr. Phil kirjoitti:

entä jos keckströnin suunnitelma on että joku huolestunut tekee ilmiannon lääkärille hänen maanisesta sairaasta psyykkestä.

..ja sitä myöten kekström saa hänen nimen ja pääsee ahdistelemaan..

parasta siis vaan jättää keken juttuihin kokonaan kommentoimatta

Ei vaan Taavetti Pekkehammin sairaalloisena pakkomielteenä on lesbojen käännyttäminen heteroiksi. Sitä se on. Ja tavoiteltuna maalina seksin saaminen.

• azeriel kirjoitti:

Pffft....helvetti on tyhjä yhtä lukuunottamatta.

Ja mitähän mä sanoin, et sun jutuissa ei oo päätä eikä häntää niin ei mun kuin kenenkään muun täällä käyvän tarvii osoittaa käsityskykyä.

pienet sammakot, pienet sammakot...ei korvia...ei hännän tupukkaa.

• pakkomielteet kirjoitti:

Ei vaan Taavetti Pekkehammin sairaalloisena pakkomielteenä on lesbojen käännyttäminen heteroiksi. Sitä se on. Ja tavoiteltuna maalina seksin saaminen.

kaksi tavoitetta, joista kumpikaan ei ole pelkästään se mitä sinä vitun ala-arvoinen valehtelija (mones käsky se oli? Muistatko tuskin edes sitä) väität minusta.

1. muuttaa maailmaa
        2. löytää rakkautta, johon totta mooses kuuluu myös seksi, mutta ei tuollaisten vitun idioottien seurassa.

• Rack
        pkeckman kirjoitti:

pienet sammakot, pienet sammakot...ei korvia...ei hännän tupukkaa.

keke mene sinne pääareenalles huuhaanettiin, iltalehteen tai omaan kekcman universumiis.

• eläin rakas
        pkeckman kirjoitti:

kaksi tavoitetta, joista kumpikaan ei ole pelkästään se mitä sinä vitun ala-arvoinen valehtelija (mones käsky se oli? Muistatko tuskin edes sitä) väität minusta.

1. muuttaa maailmaa
        2. löytää rakkautta, johon totta mooses kuuluu myös seksi, mutta ei tuollaisten vitun idioottien seurassa.

toivottavasti taavetti pekman ei rakastu lemmikeihin

• Nr. Phil
        pkeckman kirjoitti:

1. muuttaa maailmaa

Tapa millä keke muuttaa maailmaa on tiukennettu avohoitopotilaiden seuranta :D

• Rack kirjoitti:

keke mene sinne pääareenalles huuhaanettiin, iltalehteen tai omaan kekcman universumiis.

f4ck:ta ei ole näkynyt koskaan missään muualla kuin täällä ja hän on the best. ensimmäinen kokonaan tietokoneen avustuksella syntynyt rakkautemme. vuosisatoja aikaamme edellä. pyytäkää häntä ensin siirtymään jonnekin muualle, niin minä menen perässä, ihan kiltisti jostainnuorasta taluttaen.

• keke on vähä ho|V|o
        pkeckman kirjoitti:

f4ck:ta ei ole näkynyt koskaan missään muualla kuin täällä ja hän on the best. ensimmäinen kokonaan tietokoneen avustuksella syntynyt rakkautemme. vuosisatoja aikaamme edellä. pyytäkää häntä ensin siirtymään jonnekin muualle, niin minä menen perässä, ihan kiltisti jostainnuorasta taluttaen.

f4ckta on että tarvitset lääkkeitäsi

• LÄÄKKEET
        pkeckman kirjoitti:

taavetti peckman sekoittaa manian ja rakkaudet :X

• rosber kirjoitti:

voi olla, eli en ainakaan minä, sillä en ole koskaan never ever ikinä itse käyttänyt itsestäni nimitystä pentti. se on teidän paskanen alkeellinen nimityksenne asialle, jota ette uskalla lausua suoraa sen omalla oikealla nimellä ja katsoa sitä totuutta suoraan silmiin. Minun nimeni on Petri Emil Keckman. Emil:stä ei ole varmaa tietoa, pitäisikö se lausa ja kirjoittaa kahdella vai yhdellä e:llä. olen neljänne polven eemeli. Isäni, hänen isänsä ja hänen isänsä toinen nimi oli joko Eemil tai Emil. Meistä kaiksita löytyy yhteiskuvakin. En ollut wo-mään joten sen lisksi että vitun keke-fai viittaa johobkin typerään Rormula-autoiluun ei tuiolla keke fanilla ole ainakaan minun, Petri Emil KEckmanin, kanssa hevon vitun tekemistä. Rakkaalla lapsella sanotaan olevan monta nimeä, mutta on se nyt vittu ja haiseva, että en ole tällä typeryksien foiorumilla saanut vielä kertaakaan kuulla lausuttavan nimeäni muuta kuin omasta suustani: Petri Emil KEckman. Tehkää siitä joitain johtopäätöksiä jos osaatte "The state of the nation ()new order". Ja siitä tosdiasisasta, minkä olen jo toistanut moineen kertaan ja toistan taas: Tämä maa, Suomi _Finland on Mies-Nais henkisfyysiseltään tasapinoltaan ala-arvoisin kaikista koskaan olleista ja toivottavasti tulemaan olevista kulttuureista mitä tämä planeetta on koskaan päällänsä kantanut. T o i s t a n, faktan:

T ä m ä m a a , S u o m i _ F i n l a n d o n M i e s - N a i s h e n k i s f y y s i s e l t ä ä n t a s a p a i n o l t a a n a l a - a r v o i s i n k a i k i s t a k o s k a a n o l l e i s t a j a t o i v o t t a v a s t i t u l e m a a n o l e v i s t a k u l t t u u r e i s t a m i t ä t ä m ä p l a n e e t t a o n k o s k a a n p ä ä l l ä n s ä k a n t a n u t.

• keke fani
        pkeckman kirjoitti:

voi olla, eli en ainakaan minä, sillä en ole koskaan never ever ikinä itse käyttänyt itsestäni nimitystä pentti. se on teidän paskanen alkeellinen nimityksenne asialle, jota ette uskalla lausua suoraa sen omalla oikealla nimellä ja katsoa sitä totuutta suoraan silmiin. Minun nimeni on Petri Emil Keckman. Emil:stä ei ole varmaa tietoa, pitäisikö se lausa ja kirjoittaa kahdella vai yhdellä e:llä. olen neljänne polven eemeli. Isäni, hänen isänsä ja hänen isänsä toinen nimi oli joko Eemil tai Emil. Meistä kaiksita löytyy yhteiskuvakin. En ollut wo-mään joten sen lisksi että vitun keke-fai viittaa johobkin typerään Rormula-autoiluun ei tuiolla keke fanilla ole ainakaan minun, Petri Emil KEckmanin, kanssa hevon vitun tekemistä. Rakkaalla lapsella sanotaan olevan monta nimeä, mutta on se nyt vittu ja haiseva, että en ole tällä typeryksien foiorumilla saanut vielä kertaakaan kuulla lausuttavan nimeäni muuta kuin omasta suustani: Petri Emil KEckman. Tehkää siitä joitain johtopäätöksiä jos osaatte "The state of the nation ()new order". Ja siitä tosdiasisasta, minkä olen jo toistanut moineen kertaan ja toistan taas: Tämä maa, Suomi _Finland on Mies-Nais henkisfyysiseltään tasapinoltaan ala-arvoisin kaikista koskaan olleista ja toivottavasti tulemaan olevista kulttuureista mitä tämä planeetta on koskaan päällänsä kantanut. T o i s t a n, faktan:

T ä m ä m a a , S u o m i _ F i n l a n d o n M i e s - N a i s h e n k i s f y y s i s e l t ä ä n t a s a p a i n o l t a a n a l a - a r v o i s i n k a i k i s t a k o s k a a n o l l e i s t a j a t o i v o t t a v a s t i t u l e m a a n o l e v i s t a k u l t t u u r e i s t a m i t ä t ä m ä p l a n e e t t a o n k o s k a a n p ä ä l l ä n s ä k a n t a n u t.

pepsodent pentti muista syödä ja nukkua, pääset maniasta ohi

• keke fani kirjoitti:

pepsodent pentti muista syödä ja nukkua, pääset maniasta ohi

ei kun tiedostuneisuuteni ja maailmanhenki ovat nyt niin vahvoilla minussa, että mitä enemmän nukun ja mitä paremmin syön, sen paremman toiminta koneiston maailmanhengelle vain suon. tosin en tarvitse paljoa alkeellista terapia työtä aijonei kehittymiseen eli unta, kun ne ovat jo niin kehittyneet (alemmalla kasvutasolla olevan lapsen aivothan kehittyvöt unessa, siksi niin monet aikuiset työelämässä itseään tappavat kokevat vaikeaksi herätä aamulla töihin) ei minusta tätä toimitatarmoa saatane pois kuin haulikolla, lobotomialla, nukutuksella tms...kiihdyttäväthän aivojeni kytkentöjä jo ainakin kolme varmaa lukkoonlyötyä kytkentää joiden kytkentöjä kiihdyttää ainakin kaksi ellei jo kolme lukkoonlyötyä mies kytkentää.

• Mitäh?
        pkeckman kirjoitti:

Mitä vittua! Tuut lesbopalstalle myymään kikkelivideoita ja haukut suomalaisia lesboja tyhmiks. Et taida ymmärtää mitä sana "lesbo" tarkoittaa. Lesbo on nainen ,joka on kiinnostunut naisista seksuaalisesti tai romanttisesti tai kumminkin.

Kun korostat "vieläpä suomalainen lesbo" tarkotaksä,ett "suomalaiset" lesbot ovat muka tyhmempii kuin muun maalaiset. Kuule olen Portugalilainen lesbo, olenko suomalaisia tyhmempi vai viisampi? Olen tavannut suomalaisia lesboja ja he ovat olleet viisaita naisia, joten työnnä toi sun typerä kommenttis syvälle perseesees!

• Buuu !
        pkeckman kirjoitti:

Kikkeliman olet pimee, mene pois seksistinen sairas lesbojen ahdistelija :(

• extra virgin

Niin no..Yritä nyt sit menettää neitsyytes jossain tyyliin Mouhijärvellä,jossa oot niinkun Daffyd,THE ONLY GAY IN THE VILLAGE.. :)

• 1+17

poikkea kylän ulkopuolella ja nappaa neito mukaasi.. ;)

• eiköhän lopeteta

hei cmoon siskot juuri oli eräs ketju ettei kyseisen mieshenkilön viesteihin kannata enää vastata, tuhlaatte vain aikaanne... jättäkää omaan arvoonsa. ei se ikinä häivy täältä jos jatkuvasti vastaatte hänen typeriin kommentteihinsa

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      37
      4471
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      52
      2389
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      48
      1442
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      93
      1288
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      28
      1237
    6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1188
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      54
      1149
    8. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      118
      973
    9. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      965
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      60
      931
    Aihe