Nikon D3200 järjestelmäkamera, kannattaako hankkia?

nikonD3200

No, otsikko kertoo kaiken! siis arvosteluja tästä kamerasta (Nikon D3200).. Olen siis hankkimassa järkkäriä, ja tällaiseen päädyin, ajattelin kuitenkin kysyä mielipidettä teiltä ihanilta vastaajilta :) linkkailkaa myös, mistä tämän kameran saisi halvalla! KIITOS JO ETUKÄTEEN, APU OLISI TARPEEN! ::)

7

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dol Biong

Ihana en ole, mutta jos olisin vasta-alkaja en hankkisi peilietsimellä varustettua kameraa vaan jonkun nykyaikaisemman mallin (peilitön, kiinteäpeilinen tms (budjetista riippuen).

D3200 lienee paras lajissaan (järkkärin näköinen aloittelijamalli)

• Kuvaa

Et taida paljon sitten valokuvata kun tuollaista mieltä olet? Vai kuvaatko enimmäkseen pokkarilla kun peilietsimen tarpeettomaksi luulet?

• dol bobg bong

Olen ihanampi kuin dollin biong, siispä sanon että älä nyt ainakaan peilitöntä osta. Peili heiluvainen pitää olla kamerassakin. Tuollainen D3200 on kauhean hyvä kameraa, niin että Sulannon Mattikin kehui sen ihan ammattilaatuiseksi. Niin hyvä kenno ja sellainen pikselimäärä suorastaan huutaa hyvää objektiivia. Semmoinen olisi esim. Nikkor 85 f/1.8 Tosin kyllähän sitä pärjää kittizoomillakin jollaiseksi hyvälaatuinen on 18-105, vaikka Sulannon Matti saikin sellaisen heti rikki bajonetistaan, se kun muovia on. Tosin itse en ole sitä vieläkään onnistunut rikkomaan kolmen vuoden jälkeenkään. Nyt sitten kesäostoksille, niin saat jotain pelikortteja ja kylmäkaukkua sekä rantapalloa mukaan. Tiedä vaikka kesä vielä tulisi, mutta pelikorttien kanssa saa olla varovainen ettei jää mustapekka käteen, niin kuin suomalaisille epsanialaisten kanssa pelatessa. http://www.telefoto.fi/?open=7821&selected=73325

• kiitos

kiitos vastauksistanne! varsinkin sinä, dol bobg bong :)

• mi nn

Poikkeuksellista että joku kiittää saamistaan vastauksista. Todella upeaa, joten ole hyvä vaan. terveisin: dol bobg bong.

• D5000

Tässä eilen kuvailin poikaani harrastuksen parissa (Nikon D5000) ja kyllä tuntu pirun hyvältä se että kamerasta sai hyvän otteen yhdellä kädellä. Silti pystyi räpsimään etusormella vielä kuvia. Ja tämä ilman järjetöntä puristamista ja pelkäämistä että satojen eurojen laite tippuu.

Eli ihan yksityiskohtana: Kun sitä kameraa räpläät siellä jossain kameraliikkeessä niin voi olla ihan oikeasti iso juttu miltä se tuntuu kädessä. Voitko nostaa kameran ylös, laskea alas yhdellä kädellä ja kamera säilyy koko ajan hallittavissa.

• hyvä vinkki

hyvä huomio D5000 ! täytyy tarkistaa tämä asia ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe