TDI Passat hankinnassa

VeeWee

Morjensta!

Tuollainen n. 99-02 diesel Passatti olis hankinnassa työmatka ajoon.
Ensinnäkin suurin osa on 1.9 TDI koneita ja osassa ilmoituksia lukee perässä powerdiesel ja osassa ei? Mitä eroa? Kumpiko parempi? Entä kannattaako harkita 2.5 koneisia. Ovatko ne kaikki V6:sia.
Paljonko tuollainen isokoneinen kuluttaa suhteessa 1.9:n. Mulla työmatka 80 kilsaa motaria ja 20 kilsaa kehätietä.
Vaimo haluaa automaatin, kuinka Passatin automaatit toimii? Osassa maininta tiptronic, mitä se mahtaa tarkoittaa. Kumpi parempi, tiptronic vai ei?
Mitäs muuta kannattaisi ottaa huomioon?

5

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhömö

      Eikö tähän tosiaan osaa kukaan mitään vastata...paiitsi pikaluoton kauppias

    • no never....

      Mitä väliä sillä on autokauppiaalle, joka tuon myy? takuu loppunut jo valovuosi sitten, ja pääasia on myyjälle, että harmista pääsisi nopeasti eroon. Mutta jos tuollainen kovasti polttelee, niin mene, ja osta. sen jälkeen saatkin vierailla täällä suoli24:n volkkari palstalla tiuhaan.......nyt sait ainakin yhden vastauksen.

      • reffeli

        NO EVER.... Kuuleppa tojota anjovis-mies, miksi tulet tänne itkemään surkeata kohtaloasi kun olet sen riisivatisi mennyt ostamaan. pysy vaan siellä kaukoidän ihmeitten omistajien palstoilla


    • no never.....

      V...ttaako?

    • taxitaxi

      Mulla on uudesta asti ollut -99 mallin 1.9 TDI 110 heppan koneella. Manuaalivaihteisto. Mittarissa nyt 396 tkm. Olen tykännyt sillä ajella. On jo ison auton tuntua ja saa mukavaa kyytiä.
      Etupään niveliä ja tukivarsia on tullut vaihdeltua jonkin verran. Takuuseen meni vielä yksi, kun auto oli 5 vuotta vanha ja 150 tkm. Molemmat vetonivelet vaihdettu ja jäähdyttäjä rupesi vuotamaan kolmisen talvea sitten ja meni vaihtoon.
      Alkukesästä jätti tielle, kun moniurahihnan kiristinpyörä petti.
      Niin ja takaiskarit vaihdettiin viitisen vuotta sitten ja ilmamassamittari.
      Valitettavasti en osaa oikeastaan vastata esittämiisi kysymyksiin isommalla koneella olevasta ja automaatista. Minusta tällä pääsee riittävän lujaa. Jos motarilla ajelee mittarin mukaan noin 130 km/t saattaa kulutus nousta jo 6 litran ylpäuolelle.
      Mun, 60-kymppisen papparaisen ajossa ajotietokone kertoo kulutuksen olevan 4,1 ja 5,2 litran välillä.
      Automaatti-ilmastointi on kiva. Se oli silloin pirun kallis, 12000 mk.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe