Leikkaus

Nainen miehen ruumii

Miten kauan kestää sukupuolenkorjausleikkauksesta (miehestä naiseksi) toipuminen? Onko kipuja, ja milloin pääsee kotiin?

133

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • positiivinenmina

      eihän se kauaa kestä. Paikallispuudutuksessa se pikku nipsasu tehään. Jälkeen päin juodaan kahvit, mehut ja syödään voileipiä. Jos ei pahemmin huippaa, taksiin ja kotia. Kivut ovat minimaaliset.

      • positiivinenmina

        oits, anteeksi. Minä puhuinkin nyt epähuomiossa verenluovutuksesta...


      • positiivinenmina kirjoitti:

        oits, anteeksi. Minä puhuinkin nyt epähuomiossa verenluovutuksesta...

        Mä kun luulin et puhuit omasta lobotomiastasi, kommentit viittaa tohon suuntaan. :D


    • ketkä

      En oo aloittaja mutta itseä kiinnostais ketkä on leikkaaviä lääkäreitä hyksissä (SRS)

    • Uskotko tosiaan,

      että edes pääsisit leikkaukseen? Leikkaukseen pääsee, jos nuolee lääkäreiden sekä koko muun henkilökunnan perseet.

      • No pensioners,please

        Normaali transsukupuolinen olisi valmis sen tekemäänkin, jos se todella vaadittaisiin. Ja miten nuoleskelu tekisi terveydentilastasi paremman, sehän se syy sinun leikkaamattomuuteesi ainakin aiemmin on ollut.


      • No pensioners,please kirjoitti:

        Normaali transsukupuolinen olisi valmis sen tekemäänkin, jos se todella vaadittaisiin. Ja miten nuoleskelu tekisi terveydentilastasi paremman, sehän se syy sinun leikkaamattomuuteesi ainakin aiemmin on ollut.

        Jälleen kerran osoitettu, että tälle palstalle ei kannata tulla kyselemään mitään, silmään nokkiminen alkaa kuitenkin ennen pitkää. Tällä kertaa se alkoikin jo kertalaakista.

        Parempaa kohtelua saat osoitteesta www.puuteri.org . Siellä on jopa suljettu ja moderoitu keskustelualue juuri kysymyksesi kaltaisille aiheille.


      • aurinkopuuterianaama
        anukatariina kirjoitti:

        Jälleen kerran osoitettu, että tälle palstalle ei kannata tulla kyselemään mitään, silmään nokkiminen alkaa kuitenkin ennen pitkää. Tällä kertaa se alkoikin jo kertalaakista.

        Parempaa kohtelua saat osoitteesta www.puuteri.org . Siellä on jopa suljettu ja moderoitu keskustelualue juuri kysymyksesi kaltaisille aiheille.

        ..jos se on suljettu, niin eihän sinne sitten edes pääse :( Miksi heti nokit tyhmiä.


      • Kenestä oikein puhut
        No pensioners,please kirjoitti:

        Normaali transsukupuolinen olisi valmis sen tekemäänkin, jos se todella vaadittaisiin. Ja miten nuoleskelu tekisi terveydentilastasi paremman, sehän se syy sinun leikkaamattomuuteesi ainakin aiemmin on ollut.

        kun nykyisin jo tiedät toisten terveydentilankin?


      • aurinkopuuterianaama kirjoitti:

        ..jos se on suljettu, niin eihän sinne sitten edes pääse :( Miksi heti nokit tyhmiä.

        Puuteri ei ole suljettu, vaan voi erittäin hyvin. Rekisteröityminen on juuri nyt hiukkasen kimuranttia johtuen aggressiivisista häiriköistä. Ohjeet löytyvät "Ohjeita ja palaute ylläpidolle" osiosta. Puuterin muilta suljetulle ts-osastolle pääsee edelleen esittämällä anomuksen ylläpidolle.


      • No pensioners,please
        Kenestä oikein puhut kirjoitti:

        kun nykyisin jo tiedät toisten terveydentilankin?

        Kun NYKYISIN JO tiedän toisten terveydentilankin? Eli sinäkin oletat minun olevan joku tietty ihminen?


    • klkgjhlk

      Jos annettaisiin edes yksi kunnollinen vastaus ja olettaen että aloittaja on jo läpäissyt tutkimukset sekä hoitojen alkuvaiheen.

      "Miten kauan kestää sukupuolenkorjausleikkauksesta (miehestä naiseksi) toipuminen?"

      Toipuminen vaihtelee paljon yleiskunnosta riippuen ja kyseisen henkilön yleisestä paranemisominaisuudesta. Sairauslomaa saa yleensä kuukauden.

      "Onko kipuja, ja milloin pääsee kotiin?"

      Kipuja torjutaan sairaalassa pitämällä leikkauksen jälkeen epiduraalipuudutuksessa noin viikon ja antamalla tarvittaessa kipulääkkeitä. Sairaalasta kotiutetaan yleensä n.10 päivän jälkeen.

      • Kuinka kauan

        kestää siitä leikkaukseen, kun on käynyt Töölössä lääkärinvastaanotolla


      • klkgjhlk
        Kuinka kauan kirjoitti:

        kestää siitä leikkaukseen, kun on käynyt Töölössä lääkärinvastaanotolla

        Kun on käynyt korjausleikkauksen esikäynnillä poliklinikalla leikkaavan plastiikkakirurgin vastaanotolla ja asetettu jonoon, jonotusaika on maksimissaan 6 kk, nykyisin voi olla lyhyempikin.


    • pokef

      Puoli vuotta.

      • Täysin terveeltä

        ihmiseltä josta ei mitään vikaa löydy hakemallakaan voi helposti mennä kaksikin vuotta, että pääsee leikkaukseen. Joten se siitä puolesta vuodesta.


      • Ou jee
        Täysin terveeltä kirjoitti:

        ihmiseltä josta ei mitään vikaa löydy hakemallakaan voi helposti mennä kaksikin vuotta, että pääsee leikkaukseen. Joten se siitä puolesta vuodesta.

        Entä jos on sokeutunut aivoinfarktin vuoksi täyden terveytensä lisäksi?


      • Minulla ei ollut
        Ou jee kirjoitti:

        Entä jos on sokeutunut aivoinfarktin vuoksi täyden terveytensä lisäksi?

        aivoinfarktia vaan pelkästään TIA kohtaus. Minulle on myös lähetetty Töölön sairaalasta kirje, jossa sanotaan, että TIA kohtaus ei estä leikkausta.


    • 10+7

      TAAS se alkaa!

      • Alkaa mikä alkaa

        Tosiasia on se, että pian on mennyt kaksi vuotta enkä ole saanut mitään hoitoa Töölön sairaalasta. Kuitenkaan sieltä ei ole pystytty esittämään mitään syytä joka estäisi hoidon.

        Ne TS potilaat jotka suostuvat nuolemaan lääkäreiden ja hoitohenkilökunnan perseet saavat hoidon. Töölössa varmasti hoitohenkilökunnan perseet kiiltavät puhtauttaan, kun niitä kilpaa nuoleskelevat. Jos potilas haluaa asiallista kohtelua ja sitä, että noudatetaan potilaslakia, niin se on Töölön hoitohenkilökunnalle liian ylivoimaista noudatettavaksi.


      • 20+17
        Alkaa mikä alkaa kirjoitti:

        Tosiasia on se, että pian on mennyt kaksi vuotta enkä ole saanut mitään hoitoa Töölön sairaalasta. Kuitenkaan sieltä ei ole pystytty esittämään mitään syytä joka estäisi hoidon.

        Ne TS potilaat jotka suostuvat nuolemaan lääkäreiden ja hoitohenkilökunnan perseet saavat hoidon. Töölössa varmasti hoitohenkilökunnan perseet kiiltavät puhtauttaan, kun niitä kilpaa nuoleskelevat. Jos potilas haluaa asiallista kohtelua ja sitä, että noudatetaan potilaslakia, niin se on Töölön hoitohenkilökunnalle liian ylivoimaista noudatettavaksi.

        Ilmeisesti tilanteessasi ei ole tehty mitään väärin ellet ole saanut oikaistua asiaa virkatietä. Täällä itkeminen ei auta yhtään mitään.


      • Täällähän sitä
        20+17 kirjoitti:

        Ilmeisesti tilanteessasi ei ole tehty mitään väärin ellet ole saanut oikaistua asiaa virkatietä. Täällä itkeminen ei auta yhtään mitään.

        vasta itketäänkin, kun lukee noita kirjoituksia


      • Pyrstö Sulka
        20+17 kirjoitti:

        Ilmeisesti tilanteessasi ei ole tehty mitään väärin ellet ole saanut oikaistua asiaa virkatietä. Täällä itkeminen ei auta yhtään mitään.

        Mix sää eläkeläinen aina ittes kaa väittelet? Nii ja mixet sit nuole niitä peppuja, jos sillee pääsee leikkaukseen? Ookko koskaa miettiny miks sulla ja muilla persoonallisuushäiriöisillä on ongelmia henkilökunnan kanssa muttei muilla?


      • Mitä tarkoitat
        Pyrstö Sulka kirjoitti:

        Mix sää eläkeläinen aina ittes kaa väittelet? Nii ja mixet sit nuole niitä peppuja, jos sillee pääsee leikkaukseen? Ookko koskaa miettiny miks sulla ja muilla persoonallisuushäiriöisillä on ongelmia henkilökunnan kanssa muttei muilla?

        persoonallisuushäiriöllä ja kenellä sellainen on? Kenenkään ei pidä perseitä nuolemalla päästä leikkaukseen. Sääli, että suurin osa transpotilaista niin tekee. Lääkäreiden asenne Töölössä on sellainen, että he voivat kohdella potilasta miten tahansa, kun potilas ei kuitenkaan valita.


      • vastaus kysymyksiin
        Pyrstö Sulka kirjoitti:

        Mix sää eläkeläinen aina ittes kaa väittelet? Nii ja mixet sit nuole niitä peppuja, jos sillee pääsee leikkaukseen? Ookko koskaa miettiny miks sulla ja muilla persoonallisuushäiriöisillä on ongelmia henkilökunnan kanssa muttei muilla?

        Persoonallisuushäiriöisen eläkeläisen pitäisi nuolla omaa persettään ja siihen "heidän" selkänsä ei taivu.


      • Provo päivässä pitää lää
        vastaus kysymyksiin kirjoitti:

        Persoonallisuushäiriöisen eläkeläisen pitäisi nuolla omaa persettään ja siihen "heidän" selkänsä ei taivu.

        Onko eläkeläiselle tapahtunut jotain, kun ei ole pitkään aikaan kirjoittanut?


      • Kuka on todennut
        Pyrstö Sulka kirjoitti:

        Mix sää eläkeläinen aina ittes kaa väittelet? Nii ja mixet sit nuole niitä peppuja, jos sillee pääsee leikkaukseen? Ookko koskaa miettiny miks sulla ja muilla persoonallisuushäiriöisillä on ongelmia henkilökunnan kanssa muttei muilla?

        että jollain täällä kirjoittavalla on joku persoonallisuushäiriö?


      • Toinen meistä
        Kuka on todennut kirjoitti:

        että jollain täällä kirjoittavalla on joku persoonallisuushäiriö?

        Jokainen täysjärkinen, joka tätä palstaa lukee.


      • Voisitko kuitenkin
        Toinen meistä kirjoitti:

        Jokainen täysjärkinen, joka tätä palstaa lukee.

        kertoa, että miten kyseisen henkilön persoonallisuushäitiö ilmenee. Vai etkö osaa?


      • Ei huvita
        Voisitko kuitenkin kirjoitti:

        kertoa, että miten kyseisen henkilön persoonallisuushäitiö ilmenee. Vai etkö osaa?

        En viitsi.


      • ET taida osata
        Ei huvita kirjoitti:

        En viitsi.

        kertoa, että miten eläkeläisen persoonallisuushäiriö ilmenee. Helppo meuhkata jostain asiasta, mutta kun pitäisi asia perustella.


      • Cis suinakkoon
        ET taida osata kirjoitti:

        kertoa, että miten eläkeläisen persoonallisuushäiriö ilmenee. Helppo meuhkata jostain asiasta, mutta kun pitäisi asia perustella.

        Siinä on outo ristiriita, ettet kykene ottamaan kritiikkiä vastaan etkä näe vikaa itsessäsi, vaan aina muissa, mutta toisaalta yksi multipersoonistasi kritisoi aina omia kirjoituksiasi.

        Miksi kenenkään pitäisi perustella sinunkaltaisellesi pellelle yhtään mitään?


      • Sinä taidat olla
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Siinä on outo ristiriita, ettet kykene ottamaan kritiikkiä vastaan etkä näe vikaa itsessäsi, vaan aina muissa, mutta toisaalta yksi multipersoonistasi kritisoi aina omia kirjoituksiasi.

        Miksi kenenkään pitäisi perustella sinunkaltaisellesi pellelle yhtään mitään?

        niin sekaisin että et edes tiedä ketä tarkoitat.


      • C.S.
        Sinä taidat olla kirjoitti:

        niin sekaisin että et edes tiedä ketä tarkoitat.

        Jos et ole eläkeläinen, ole sitten hiljaa.


      • 12+20
        C.S. kirjoitti:

        Jos et ole eläkeläinen, ole sitten hiljaa.

        Ai kauheeta, kukaan muu ei saa vastata sinulle. Kamalaa.


      • C.S.
        12+20 kirjoitti:

        Ai kauheeta, kukaan muu ei saa vastata sinulle. Kamalaa.

        Saa kyllä, mutta mikä motiivi muilla olisi vastata provosoivasti kuin henkilöllä, joka asiaan liittyy.


      • 11+5
        C.S. kirjoitti:

        Saa kyllä, mutta mikä motiivi muilla olisi vastata provosoivasti kuin henkilöllä, joka asiaan liittyy.

        Kaikkihan haluaa provosoida sinua kun itsekin provosoit.


      • Eläke juosta
        11+5 kirjoitti:

        Kaikkihan haluaa provosoida sinua kun itsekin provosoit.

        Minä olla eläke. Minä syödä pilleri. Minä olla nyt hyvin rauha. Minä ei enää osaa provosoi. Minä olla 63, mikä olla myös minä äo.


      • C.S.
        Eläke juosta kirjoitti:

        Minä olla eläke. Minä syödä pilleri. Minä olla nyt hyvin rauha. Minä ei enää osaa provosoi. Minä olla 63, mikä olla myös minä äo.

        Huhtikuussa 2010 eläkeläinen kirjoitti, että vanhempi lapsensa on 16. Huhtikuussa 2012 eläkeläinen kirjoitti lastensa olevan alaikäisiä. Hänen maailmassaan aika kuluu hieman eri tavalla kuin meillä muilla.


      • Oletko varma että
        C.S. kirjoitti:

        Huhtikuussa 2010 eläkeläinen kirjoitti, että vanhempi lapsensa on 16. Huhtikuussa 2012 eläkeläinen kirjoitti lastensa olevan alaikäisiä. Hänen maailmassaan aika kuluu hieman eri tavalla kuin meillä muilla.

        kyseessä on sama eläkeläinen? Suomessa on tällä hetkellä yli miljoona eläkeläistä joten voi olla kuka tahansa heistä. Voi CS kun olet tyhmä


      • C.S.
        Oletko varma että kirjoitti:

        kyseessä on sama eläkeläinen? Suomessa on tällä hetkellä yli miljoona eläkeläistä joten voi olla kuka tahansa heistä. Voi CS kun olet tyhmä

        Kyllä olen varma. Tiettynä vuonna syntyneitä eläkeläisiä, joiden tietystä maasta kotoisin oleva vaimo otti tästä eron tietyn syyn vuoksi ja joilla on tietty määrä tietynikäisiä lapsia on Suomessa ja koko maailmassa vain yksi.

        Joku on tyhmä, mutta kuka, se on sitten eri juttu.


      • Koska kaiken niin
        C.S. kirjoitti:

        Kyllä olen varma. Tiettynä vuonna syntyneitä eläkeläisiä, joiden tietystä maasta kotoisin oleva vaimo otti tästä eron tietyn syyn vuoksi ja joilla on tietty määrä tietynikäisiä lapsia on Suomessa ja koko maailmassa vain yksi.

        Joku on tyhmä, mutta kuka, se on sitten eri juttu.

        hyvin tiedät, niin mistähän syystä hänen vaimonsa otti eron?


      • humppaelämää...

      • Vainiot aina vain
        C.S. kirjoitti:

        Kyllä olen varma. Tiettynä vuonna syntyneitä eläkeläisiä, joiden tietystä maasta kotoisin oleva vaimo otti tästä eron tietyn syyn vuoksi ja joilla on tietty määrä tietynikäisiä lapsia on Suomessa ja koko maailmassa vain yksi.

        Joku on tyhmä, mutta kuka, se on sitten eri juttu.

        yhtä eläkeläistä, mutta kuten sanottua suomessa on yli miljoona eläkeläistä. Mistä voit tietää, että kuka milloinkin kirjoittaa? Oletko taas vähän tyhmä?


      • Vieläkään ette
        Vainiot aina vain kirjoitti:

        yhtä eläkeläistä, mutta kuten sanottua suomessa on yli miljoona eläkeläistä. Mistä voit tietää, että kuka milloinkin kirjoittaa? Oletko taas vähän tyhmä?

        tiedä onko Reija Ahti ja tuo teidän vainoamanne henkilö sama henkilö.


      • ......

      • C.S.
        Vieläkään ette kirjoitti:

        tiedä onko Reija Ahti ja tuo teidän vainoamanne henkilö sama henkilö.

        Se, että kysyy liian vaikeita kysymyksiä ja huomauttaa epäloogisuuksista ja pyytää toista lopettamaan provosoinnin EI ole vainoamista. Ja tämä on vapaa anonyymi nettipalsta, jos täällä ahdistaa olla, voi lähteä.

        Minulle on ihan sama kuka olet.


      • ??!
        C.S. kirjoitti:

        Se, että kysyy liian vaikeita kysymyksiä ja huomauttaa epäloogisuuksista ja pyytää toista lopettamaan provosoinnin EI ole vainoamista. Ja tämä on vapaa anonyymi nettipalsta, jos täällä ahdistaa olla, voi lähteä.

        Minulle on ihan sama kuka olet.

        "Minulle on ihan sama kuka olet."
        Mutta miksi sitten yrität aktiivisesti arvailla kuka kirjoittajista on kukin.


      • Minä ainakin nautin
        ??! kirjoitti:

        "Minulle on ihan sama kuka olet."
        Mutta miksi sitten yrität aktiivisesti arvailla kuka kirjoittajista on kukin.

        perhe-elämästä ja on ihanaa asua kahden naisen taloudessa. Nautin joka hetkestä, kun puuhailen lasteni kanssa ja meillä sitä puuhaa riittää. On todella ihanaa, kun sukupuoleni on vihdoin korjattu ja voin elää naisena.
        C.S. taitaa vaan olla kateellinen, kun elää yksinäistä surkeaa elämäänsä.


      • C.S.
        Minä ainakin nautin kirjoitti:

        perhe-elämästä ja on ihanaa asua kahden naisen taloudessa. Nautin joka hetkestä, kun puuhailen lasteni kanssa ja meillä sitä puuhaa riittää. On todella ihanaa, kun sukupuoleni on vihdoin korjattu ja voin elää naisena.
        C.S. taitaa vaan olla kateellinen, kun elää yksinäistä surkeaa elämäänsä.

        Olen aikuinen, työssäkäyvä heteronainen, joten en kyllä oikein osaa olla kateellinen siitä, että sinulla on kämppäkaveri.


      • Vaikka kuinka
        C.S. kirjoitti:

        Olen aikuinen, työssäkäyvä heteronainen, joten en kyllä oikein osaa olla kateellinen siitä, että sinulla on kämppäkaveri.

        olet aikuinen heteronainen, niin silti elät yksinäistä surkeaa elämääsi


      • C.S.
        Vaikka kuinka kirjoitti:

        olet aikuinen heteronainen, niin silti elät yksinäistä surkeaa elämääsi

        Ymmärrätkö, ettei sinun tarvitse jäädä yksin, vaikka lapsesi pian muuttavatkin ja kämppäkaverisi löytäisi oikean miehen? Lopeta netissä eläminen ja ala elää oikeasti! Aiotko elää loppuelämäsi ilman seksiä? Mikset hanki lesboseuraa?


      • C.S sinun oma elämäs
        C.S. kirjoitti:

        Ymmärrätkö, ettei sinun tarvitse jäädä yksin, vaikka lapsesi pian muuttavatkin ja kämppäkaverisi löytäisi oikean miehen? Lopeta netissä eläminen ja ala elää oikeasti! Aiotko elää loppuelämäsi ilman seksiä? Mikset hanki lesboseuraa?

        on päin helvettiä ja kuitenkin jaksat kantaa murhetta toisten asuoista.


      • C.S.
        C.S sinun oma elämäs kirjoitti:

        on päin helvettiä ja kuitenkin jaksat kantaa murhetta toisten asuoista.

        Säälittävää projisointia.


      • ollu ja mennyt
        C.S. kirjoitti:

        Säälittävää projisointia.

        Ette nyt viittis ennää... :)

        Ehkä joku muu paikka olisi parempi noiden juttujen selvittämiseen :)


      • C.S ei edes tiedä
        ollu ja mennyt kirjoitti:

        Ette nyt viittis ennää... :)

        Ehkä joku muu paikka olisi parempi noiden juttujen selvittämiseen :)

        kenelle hän luulee vastaavansa.


      • C.S.
        C.S ei edes tiedä kirjoitti:

        kenelle hän luulee vastaavansa.

        En tietenkään voi 100% varmuudella tietää kenelle vastaan, varsinkaan, kun toisessa ei ole edes sen vertaa naista, että käyttäisi nimimerkkiä, mutta enköhän nyt kuitenkin tiedä, kenelle LUULEN vastaavani.


      • Eihän sinussakaan
        C.S. kirjoitti:

        En tietenkään voi 100% varmuudella tietää kenelle vastaan, varsinkaan, kun toisessa ei ole edes sen vertaa naista, että käyttäisi nimimerkkiä, mutta enköhän nyt kuitenkin tiedä, kenelle LUULEN vastaavani.

        ole naista (tai miestä) kirjoittamaan nimimerkillä. Anonyymi ja kenen tahansa käyttämä nimimerkki ei takaa mitään.


      • C.S.
        Eihän sinussakaan kirjoitti:

        ole naista (tai miestä) kirjoittamaan nimimerkillä. Anonyymi ja kenen tahansa käyttämä nimimerkki ei takaa mitään.

        Käytän kyllä nimimerkkiä, enkä väitä olevani jokin tietty henkilö. Ei sekään mitään todistaisi, vaikka käyttäisin omaa nimeäni ja rekisteröisin nimimerkkini, paitsi jos liittäisin viestiini linkin passiini. Mutta en halua sinun saavan lisää kohtauksia, mikä tapahtuisi varmasti, jos näkisit kuvani ja näkisit millainen lopputulos voi olla, jos aloittaa hormonit nuorena.


      • C.S.
        C.S. kirjoitti:

        Käytän kyllä nimimerkkiä, enkä väitä olevani jokin tietty henkilö. Ei sekään mitään todistaisi, vaikka käyttäisin omaa nimeäni ja rekisteröisin nimimerkkini, paitsi jos liittäisin viestiini linkin passiini. Mutta en halua sinun saavan lisää kohtauksia, mikä tapahtuisi varmasti, jos näkisit kuvani ja näkisit millainen lopputulos voi olla, jos aloittaa hormonit nuorena.

        Tänne voi rekisteröidä nimimerkin jolloin kukaan muu ei voi käyttää täsmälleen samaa nimimerkkiä. Rekisteröityessä ei tarvitse julkistaa tietojaan ja kuvaansa muille lukijoille, mutta ne pitää kertoa ylläpidolle ja tällöin ylläpito pääsee helposti asiattomien viestien jäljille. Se lienee syynä monelle anonyymikirjoittajalle että voi ampua rauhassa puskasta.

        Et käytä virallista nimimerkkiä etkä edes allekirjoita viestejäsi. Kukaan ei siis voi olla varma kirjoittajasta, se on vain oma väittämäsi.


      • C.S.
        C.S. kirjoitti:

        Tänne voi rekisteröidä nimimerkin jolloin kukaan muu ei voi käyttää täsmälleen samaa nimimerkkiä. Rekisteröityessä ei tarvitse julkistaa tietojaan ja kuvaansa muille lukijoille, mutta ne pitää kertoa ylläpidolle ja tällöin ylläpito pääsee helposti asiattomien viestien jäljille. Se lienee syynä monelle anonyymikirjoittajalle että voi ampua rauhassa puskasta.

        Et käytä virallista nimimerkkiä etkä edes allekirjoita viestejäsi. Kukaan ei siis voi olla varma kirjoittajasta, se on vain oma väittämäsi.

        No, minä olen aito Cis suinakkoon (C.S.) . Jos joku toinen käyttää nimimerkkiäni, huomautan asiasta. Kuten nyt tuossa yllä. Aika härskiä valittaa tällaisesta, kun itse et koskaan käytä nimimerkkiä. No, me tunnistamme sinut muutenkin.


      • C.S.
        C.S. kirjoitti:

        No, minä olen aito Cis suinakkoon (C.S.) . Jos joku toinen käyttää nimimerkkiäni, huomautan asiasta. Kuten nyt tuossa yllä. Aika härskiä valittaa tällaisesta, kun itse et koskaan käytä nimimerkkiä. No, me tunnistamme sinut muutenkin.

        Minulla on rekisteröity nimimerkki ja käytän sitä välillä, mutta en kinatessa kanssasi. Kiusalla.


      • C.S.
        C.S. kirjoitti:

        Minulla on rekisteröity nimimerkki ja käytän sitä välillä, mutta en kinatessa kanssasi. Kiusalla.

        Niin se kyllästyttävänainen.


      • Kumma juttu kun
        C.S. kirjoitti:

        Käytän kyllä nimimerkkiä, enkä väitä olevani jokin tietty henkilö. Ei sekään mitään todistaisi, vaikka käyttäisin omaa nimeäni ja rekisteröisin nimimerkkini, paitsi jos liittäisin viestiini linkin passiini. Mutta en halua sinun saavan lisää kohtauksia, mikä tapahtuisi varmasti, jos näkisit kuvani ja näkisit millainen lopputulos voi olla, jos aloittaa hormonit nuorena.

        sinussa ei ole naista laittamaan kuvaasi esille. Anonyyminä voi puhua itsestään mitä haluaa ja kehua itseään vaikka kuinka itserakkaasti. Ryyppää nyt C.S viikonloppu ja yritä selvitä.


      • C.S.
        Kumma juttu kun kirjoitti:

        sinussa ei ole naista laittamaan kuvaasi esille. Anonyyminä voi puhua itsestään mitä haluaa ja kehua itseään vaikka kuinka itserakkaasti. Ryyppää nyt C.S viikonloppu ja yritä selvitä.

        Rekisteröidyn nimimerkkisi mukaan olet syntynyt 90-luvulla, joten on ihan sama rekisteröikö vai ei, se ei todista mitään. Olet ihan helevetin tyhmä ihminen enkä ihmettele yhtään, ettei sinulla ole perheesi lisäksi sosiaalista elämää, siksi kai heihin takerrutkin.


      • Taidat C:S olla jo
        C.S. kirjoitti:

        Rekisteröidyn nimimerkkisi mukaan olet syntynyt 90-luvulla, joten on ihan sama rekisteröikö vai ei, se ei todista mitään. Olet ihan helevetin tyhmä ihminen enkä ihmettele yhtään, ettei sinulla ole perheesi lisäksi sosiaalista elämää, siksi kai heihin takerrutkin.

        kellonajasta päätellen melkoisessa kännissä. Sekoilusi johtuu kai alkoholin määrästä aivoissasi.


      • C.S.
        Taidat C:S olla jo kirjoitti:

        kellonajasta päätellen melkoisessa kännissä. Sekoilusi johtuu kai alkoholin määrästä aivoissasi.

        En ollut eilen kännissä. Turha vedota mihinkään tuollaiseen, itse olet sekoillut ja paljastanut rekisteröidyn nimimerkkisi ilmeisesti jossain pöllyissä. Se oli yksi helmistäsi - kirjoitit rek.nimimerkillä, että sinulla on 15-vuotias poika, myöhemmin SAMASSA KETJUSSA kielsit kirjoittaneesi niin. Sinulla on useita vastaavanlaisia mokia. Mietin teetkö niitä jostain syystä tahallaan vai oletko jonkin voimakkaan päihteen vaikutuksen alaisena silloin.


    • Mitä Dokumenteja tiedän n: 2 vuotta että saa jopa orgasmin

      • kkjfkh

        Saa jo aiemminkin. Oma kokemus että jo muutaman kuukauden kuluttua. Se ettei saisi orgasmia on harvinaisempaa joten "jopa" on virheellinen toteamus.


    • hillitön kurvailija

      On varmaan yksilöllistä. Osa kuolee, osa vammautuu lopuksi iäkseen ja osa pärjää kohtuullisen hyvin.

      Hyvin toipuneita liennee olemassa ainakin joitain yksilöitä.

      Tottahan sitä on kipeä, kun koko alakerta laitetaan uuteen järjestykseen. Ja niinhän se on kaikissa muissakin leikkauksissa. Ei kait sen kumoisempaa.

      Pari vuotta on ehkä selainen kohtuullinen aika ollakseen kunnossa leikkauksen jälkeen.

      • khhkfnhg

        Kommentoidaanpa näitä kurvailijan virhepäätelmiä.

        "On varmaan yksilöllistä. Osa kuolee, osa vammautuu lopuksi iäkseen ja osa pärjää kohtuullisen hyvin."

        Kuolema on äärimmäisen harvinaista, tähän mennessä Suomessa on tapahtunut vain yksi kuolemantapaus leikkauksen yhteydessä. Myös vammautuminen on harvinaista ja nykypäivänä kokemuksen kerryttyä erittäin harvinaista. En ole kuullut kenenkään vammautuneen sen jälkeen kun leikkaukset keskitettiin Töölöön. Suurin osa pärjää hyvin, huonosti pärjääviä on erittäin vähän.

        "Hyvin toipuneita liennee olemassa ainakin joitain yksilöitä."

        Sanamuoto pitää kääntää toisinpäin. Huonosti toipuneita on olemassa joitain yksilöitä.

        "Pari vuotta on ehkä selainen kohtuullinen aika ollakseen kunnossa leikkauksen jälkeen."

        Transnaiset toipuu yleensä n. puolessa vuodessa, viimeistään vuoden kuluessa. Transmiehillä voi kertyä komplikaatioita vuosien mittaan ja korjausleikkauksissa voi joutua käymään useita vuosia.


    • hillitön kurvailija

      Nin no, minä en tarkoittanut just ja tuossa leikkauksessa, vaan operaation jälkeistä aikaa. Mietippä vaan, sieltä löytyy melkoinen joukko ei niin hyvin onnistuneita tapauksia.

      Ja kyllä puoli vuotta on lyhyt aika. Täällä on aika riskaapelia antaa turhan auvoinen kuva korjausleikkauksisita. Ja nykyään aika moni ei edes mene niin pitkälle, että ongelmia tulisi.

      • khhkfnhg

        Ja minä tarkoitin niin leikkausta kuin loppueläämäkin. Sinullahan on aivan kummallisia mielipiteitä transprosessista ja sen läpikäyneistä. Inhorealismi on tietenkin opettavaista ja kun itselle ei tule mitään noista ongelmista ollaan tyytyväisiä. Mutta samalla pelottelet monia prosessia harkitsevia niin paljon että eivät uskalla lähteä edes tutkimuksiin. Sitten tällaisten transsukupuolisten elämä on todella epätyydyttävää ja monesti johtaa itsemurhiin kun pelätään prosessia tällaisten pelottelutekstien perusteella. Nykyinen hoitoprosessi on parantunut valtavasti ja komplikaatiot ovat harvinaisia, varsinkin transnaisilla.

        Tuo väittämäsi että olisi melkoinen joukko ei niin hyvin onnistuneita tapauksia, ei pidä paikkaansa. Kyllähän niitä on joitakin mutta pääasiassa ennen 2000 lukua prosessoituneita tai vasta vanhana korjausprosessiin lähteneitä, eikä heistäkään kuin hyvin pieni osa. Ylivoimaisesti suurin osa integroituu oman sukupuolensa elämään ilman ongelmia. Ehkäpä joidenkin mielessä on yliammuttuja vaatimuksia (esimerkiksi heterosuhteita ja avioliittoja) ja jos niitä ei täytetä, oletetaan että koko elämä meni penkin alle. En tiedä millaisen joukon tunnet transsukupuolisia, mutta itse tunnen siksi runsaan joukon että voin sanoa ettei väittämäsi pidä paikkaansa.

        Kyllä se puoli vuotta transnaisella on eräänlainen keskiarvo, aika suurella osalla toipuminen tapahtuu vielä nopeammin, joillakin sitten venähtää lähelle vuotta.

        "Ja nykyään aika moni ei edes mene niin pitkälle, että ongelmia tulisi."

        Tuota lausettasi en ymmärrä. Siis kuka, miksi ja mitenkä pitkälle? Jos ongelmia tulee, ne tulee melko nopeasti prosessin alussa jos psyykkinen tila ei kestä elämistä uudessa sukupuolessa, mutta sitä vartenhan on tutkimusyksiköt ja edes lyhyt jälkiseuranta. Mutta jos prosessin käynyt ei halua kustakaan sairaalaan päin, se on oma vika jos ei saa apua ongelmiinsa. Jos taas tarkoitat somaattisia ongelmia, ne ovat harvinaisia joten sen takia ei tarvitse pelätä.

        Joka tapauksessa täällä tarvitaan positiivistakin rohkaisia niille ensikertalaisille jotka vasta kummastelevat tilaansa eikä heti pelotella niin ettei edes uskalleta lähteä tutkimuksiin. Ei tarvitse olla aina niin kovin pessimistinen. Suomalainen tutkimus- ja hoitoprosessi on melko turvallinen eikä missään vaiheessa pakoteta mihinkään, itse saa valita oman hoitolinjansa kunhan on käynyt tutkimukset läpi.


      • Minkä ihmeen takia
        khhkfnhg kirjoitti:

        Ja minä tarkoitin niin leikkausta kuin loppueläämäkin. Sinullahan on aivan kummallisia mielipiteitä transprosessista ja sen läpikäyneistä. Inhorealismi on tietenkin opettavaista ja kun itselle ei tule mitään noista ongelmista ollaan tyytyväisiä. Mutta samalla pelottelet monia prosessia harkitsevia niin paljon että eivät uskalla lähteä edes tutkimuksiin. Sitten tällaisten transsukupuolisten elämä on todella epätyydyttävää ja monesti johtaa itsemurhiin kun pelätään prosessia tällaisten pelottelutekstien perusteella. Nykyinen hoitoprosessi on parantunut valtavasti ja komplikaatiot ovat harvinaisia, varsinkin transnaisilla.

        Tuo väittämäsi että olisi melkoinen joukko ei niin hyvin onnistuneita tapauksia, ei pidä paikkaansa. Kyllähän niitä on joitakin mutta pääasiassa ennen 2000 lukua prosessoituneita tai vasta vanhana korjausprosessiin lähteneitä, eikä heistäkään kuin hyvin pieni osa. Ylivoimaisesti suurin osa integroituu oman sukupuolensa elämään ilman ongelmia. Ehkäpä joidenkin mielessä on yliammuttuja vaatimuksia (esimerkiksi heterosuhteita ja avioliittoja) ja jos niitä ei täytetä, oletetaan että koko elämä meni penkin alle. En tiedä millaisen joukon tunnet transsukupuolisia, mutta itse tunnen siksi runsaan joukon että voin sanoa ettei väittämäsi pidä paikkaansa.

        Kyllä se puoli vuotta transnaisella on eräänlainen keskiarvo, aika suurella osalla toipuminen tapahtuu vielä nopeammin, joillakin sitten venähtää lähelle vuotta.

        "Ja nykyään aika moni ei edes mene niin pitkälle, että ongelmia tulisi."

        Tuota lausettasi en ymmärrä. Siis kuka, miksi ja mitenkä pitkälle? Jos ongelmia tulee, ne tulee melko nopeasti prosessin alussa jos psyykkinen tila ei kestä elämistä uudessa sukupuolessa, mutta sitä vartenhan on tutkimusyksiköt ja edes lyhyt jälkiseuranta. Mutta jos prosessin käynyt ei halua kustakaan sairaalaan päin, se on oma vika jos ei saa apua ongelmiinsa. Jos taas tarkoitat somaattisia ongelmia, ne ovat harvinaisia joten sen takia ei tarvitse pelätä.

        Joka tapauksessa täällä tarvitaan positiivistakin rohkaisia niille ensikertalaisille jotka vasta kummastelevat tilaansa eikä heti pelotella niin ettei edes uskalleta lähteä tutkimuksiin. Ei tarvitse olla aina niin kovin pessimistinen. Suomalainen tutkimus- ja hoitoprosessi on melko turvallinen eikä missään vaiheessa pakoteta mihinkään, itse saa valita oman hoitolinjansa kunhan on käynyt tutkimukset läpi.

        transsukupuoliset haluavat korostaa, että tuntevat useita samanlaisia? Eikö teidän elämässänne todellakaan ole muita tuttavia? Minua ei kiinnosta tippaakaan miten muilla transsukupuolisilla menee.


      • 2+17
        Minkä ihmeen takia kirjoitti:

        transsukupuoliset haluavat korostaa, että tuntevat useita samanlaisia? Eikö teidän elämässänne todellakaan ole muita tuttavia? Minua ei kiinnosta tippaakaan miten muilla transsukupuolisilla menee.

        Miksi sitten roikut täällä jos ei kiinnosta tippaakaan miten muilla transsukupuolisilla menee.


      • C.S.
        2+17 kirjoitti:

        Miksi sitten roikut täällä jos ei kiinnosta tippaakaan miten muilla transsukupuolisilla menee.

        Ja taas eläkeläinen vastasi itselleen numeronimimerkillä, kun kukaan muu ei tarttunut syöttiin.


      • Ryyppäämisesi C.S
        C.S. kirjoitti:

        Ja taas eläkeläinen vastasi itselleen numeronimimerkillä, kun kukaan muu ei tarttunut syöttiin.

        vain jatkuu. Sekoilet aina vain pahemmin puheissasi. Olisiko parempi mennä katkolle, että saat ryyppäämisesi poikki?


      • C.S.
        Ryyppäämisesi C.S kirjoitti:

        vain jatkuu. Sekoilet aina vain pahemmin puheissasi. Olisiko parempi mennä katkolle, että saat ryyppäämisesi poikki?

        Olisi varmaan, jos en muuten saisi.

        Jos et ole sattunut huomaamaan, sinulla on tapana kirjoittaa transfobinen kommentti, johon myöhemmin vastaat transmyönteisellä kommentilla nimimerkkinä yhteenlasku. Useimmat aamuseitsemän aikaan kirjoitetut viestit ovat myös sinun. Et ehkä itse huomaa tätä, mutta me muut huomaamme, kun sama toistuu vuodesta toiseen.


      • Olet C.S pahasti
        C.S. kirjoitti:

        Olisi varmaan, jos en muuten saisi.

        Jos et ole sattunut huomaamaan, sinulla on tapana kirjoittaa transfobinen kommentti, johon myöhemmin vastaat transmyönteisellä kommentilla nimimerkkinä yhteenlasku. Useimmat aamuseitsemän aikaan kirjoitetut viestit ovat myös sinun. Et ehkä itse huomaa tätä, mutta me muut huomaamme, kun sama toistuu vuodesta toiseen.

        vainoharhainen ja mielestäni se vaatisi hoitoa. En koskaan kirjoita tänne aamuseitsemän aikaan sillä silloin pitää vielä nukkua.


      • C.S.
        Olet C.S pahasti kirjoitti:

        vainoharhainen ja mielestäni se vaatisi hoitoa. En koskaan kirjoita tänne aamuseitsemän aikaan sillä silloin pitää vielä nukkua.

        Ai että oikein pitää? Tuo numeronimimerkillä vastaaja on aina paikalla vastaamassa, mutta hän ei koskaan kommentoi minulle, kun väitän häntä sinuksi. Ei ole uskottavaa. Tietenkään et myönnä vastailevasi itsellesi, se on selvää, mutta ymmärrä, että se on turhaa, koska me muut tunnistamme sinut. Provoista lähtee pointti, kun tietää kuka niiden takana on. Turha syyttää vainoharhoista, koska aiheutat epäilyt itse omalla käytökselläsi. Nyt pidän taas taukoa sinulle vastaamisesta.


      • Olet sinä C.S
        C.S. kirjoitti:

        Ai että oikein pitää? Tuo numeronimimerkillä vastaaja on aina paikalla vastaamassa, mutta hän ei koskaan kommentoi minulle, kun väitän häntä sinuksi. Ei ole uskottavaa. Tietenkään et myönnä vastailevasi itsellesi, se on selvää, mutta ymmärrä, että se on turhaa, koska me muut tunnistamme sinut. Provoista lähtee pointti, kun tietää kuka niiden takana on. Turha syyttää vainoharhoista, koska aiheutat epäilyt itse omalla käytökselläsi. Nyt pidän taas taukoa sinulle vastaamisesta.

        uskomaton tuon vainoharhaisuutesi kanssa, eikö sinun olisi parasta hakeutua hoitoon. Nyt et enää ilmiselvästi enää itsekään tajua, että kenestä puhut. Milloin sotket jotain numeronikkiä ja jotain eläkeläistä samaksi henkilöksi. Välillä taas jotain toista.
        Olet todellinen pelle jota kaikki nauravat. Pitikö taas lähteä ottamaan kunnon kännit, että kestät itsesi?


      • Commiserating
        Olet sinä C.S kirjoitti:

        uskomaton tuon vainoharhaisuutesi kanssa, eikö sinun olisi parasta hakeutua hoitoon. Nyt et enää ilmiselvästi enää itsekään tajua, että kenestä puhut. Milloin sotket jotain numeronikkiä ja jotain eläkeläistä samaksi henkilöksi. Välillä taas jotain toista.
        Olet todellinen pelle jota kaikki nauravat. Pitikö taas lähteä ottamaan kunnon kännit, että kestät itsesi?

        Näistä keskusteluista saa aina hyvät naurut, jatkakaa! Cis suinakkoon vaikuttaa olevan ihan tolkuissaan, eläkeläinen on joko headcase tai parodia omasta itsestään. Tuntuu kuin katselisi Kauniita ja rohkeita, sama kuvio ja samat jutut, samat hoitoonhakeutumiskehotukset toistuvat, toistuvat, toistuvat...


      • 5+12
        C.S. kirjoitti:

        Ai että oikein pitää? Tuo numeronimimerkillä vastaaja on aina paikalla vastaamassa, mutta hän ei koskaan kommentoi minulle, kun väitän häntä sinuksi. Ei ole uskottavaa. Tietenkään et myönnä vastailevasi itsellesi, se on selvää, mutta ymmärrä, että se on turhaa, koska me muut tunnistamme sinut. Provoista lähtee pointti, kun tietää kuka niiden takana on. Turha syyttää vainoharhoista, koska aiheutat epäilyt itse omalla käytökselläsi. Nyt pidän taas taukoa sinulle vastaamisesta.

        Eikö pääsi jo sekoa kun yrität selvitellä kuka kirjoittaa milläkin nimimerkillä. Sekoitetaanpa pikkuisen lisää tällä viestillä. Yritäpä arvata kuka nyt vastasi, katsotaan kuinka pahasti sekoat.


      • yllätysyllätys
        Olet C.S pahasti kirjoitti:

        vainoharhainen ja mielestäni se vaatisi hoitoa. En koskaan kirjoita tänne aamuseitsemän aikaan sillä silloin pitää vielä nukkua.

        Duunarit on jo työpaikalla aamuseitsemältä, vuorotyöläiset viikonloppunakin.


      • E=i
        yllätysyllätys kirjoitti:

        Duunarit on jo työpaikalla aamuseitsemältä, vuorotyöläiset viikonloppunakin.

        Joillain työpaikoilla on jopa netti ja joillain on 90-luvun jälkeen ostettu kännykkä, jolla pääsee nettiin. 40-luvulla syntyneelle ei ehkä tule mieleen.


      • C.S.
        E=i kirjoitti:

        Joillain työpaikoilla on jopa netti ja joillain on 90-luvun jälkeen ostettu kännykkä, jolla pääsee nettiin. 40-luvulla syntyneelle ei ehkä tule mieleen.

        Olen ajatellut, että pitäiskö vaan antaa eläkeläisen provoilla. Kun eihän sillä ole mitään muuta elämässä. Kysyin aiemmin miksei hän hanki seuraa sänkyyn, mutta eihän hän ole ollut leikkauksessa eikä varmaan koskaan menekään. Yritän taas hetken aikaa ymmärtää häntä ja teeskennellä, että uskon sivullisten, samantyylisten kirjoittajien olevan muita kuin sivupersoonia.


      • 15+5
        C.S. kirjoitti:

        Olen ajatellut, että pitäiskö vaan antaa eläkeläisen provoilla. Kun eihän sillä ole mitään muuta elämässä. Kysyin aiemmin miksei hän hanki seuraa sänkyyn, mutta eihän hän ole ollut leikkauksessa eikä varmaan koskaan menekään. Yritän taas hetken aikaa ymmärtää häntä ja teeskennellä, että uskon sivullisten, samantyylisten kirjoittajien olevan muita kuin sivupersoonia.

        Helpottaa kun jakelet näitä tuntomerkkejä eikä ne osu minuun. Et siis tarkoita minua. Phuuhhh...


      • C.S.
        15+5 kirjoitti:

        Helpottaa kun jakelet näitä tuntomerkkejä eikä ne osu minuun. Et siis tarkoita minua. Phuuhhh...

        Miksi luulit olevasi?


      • Mistä C.S tiedät
        C.S. kirjoitti:

        Olen ajatellut, että pitäiskö vaan antaa eläkeläisen provoilla. Kun eihän sillä ole mitään muuta elämässä. Kysyin aiemmin miksei hän hanki seuraa sänkyyn, mutta eihän hän ole ollut leikkauksessa eikä varmaan koskaan menekään. Yritän taas hetken aikaa ymmärtää häntä ja teeskennellä, että uskon sivullisten, samantyylisten kirjoittajien olevan muita kuin sivupersoonia.

        onko tämä eläkeläinen leikattu? Tuskinpa hän sitä sinunlaisellesi idiootille tulee kertomaan


      • Välillä C.S kirjoitt
        Commiserating kirjoitti:

        Näistä keskusteluista saa aina hyvät naurut, jatkakaa! Cis suinakkoon vaikuttaa olevan ihan tolkuissaan, eläkeläinen on joko headcase tai parodia omasta itsestään. Tuntuu kuin katselisi Kauniita ja rohkeita, sama kuvio ja samat jutut, samat hoitoonhakeutumiskehotukset toistuvat, toistuvat, toistuvat...

        tällä C.S nimimerkillä välillä taas toisella ja kuvittelee, että kukaan ei huomaa.


      • Ei C.S raukka tiedä
        15+5 kirjoitti:

        Helpottaa kun jakelet näitä tuntomerkkejä eikä ne osu minuun. Et siis tarkoita minua. Phuuhhh...

        ketä hän tarkoittaa. Kunhan vaan kirjoittaa mitä milloinkin. Suomessa jotkut pääsevät eläkkeelle suoraan, kun lapsilisä loppuu joten käsite eläkeläinen on melko laaja.


      • C.S.
        Mistä C.S tiedät kirjoitti:

        onko tämä eläkeläinen leikattu? Tuskinpa hän sitä sinunlaisellesi idiootille tulee kertomaan

        Olet puhunut siitä täällä.


      • Voi C.S kun olet
        C.S. kirjoitti:

        Olet puhunut siitä täällä.

        taas tyhmä. Täällä puhutaan niminerkkien takaa joten mistä tiedät kuka kukin on? Sinähän saisit helposti elantosi meediona ja selvänäkijänä. Tuskinpa kukaan kuitenkaan jaksaisi provojasi kuunnella.


      • C.S.
        Voi C.S kun olet kirjoitti:

        taas tyhmä. Täällä puhutaan niminerkkien takaa joten mistä tiedät kuka kukin on? Sinähän saisit helposti elantosi meediona ja selvänäkijänä. Tuskinpa kukaan kuitenkaan jaksaisi provojasi kuunnella.

        Yksi henkilö on kertonut täällä, ettei pääse leikkaukseen sairauskohtauksiensa vuoksi. Hän on se, jota tarkoitan. Jos sinä et ole se henkilö, asia ei kuulu sinulle ja voit olla kommentoimatta.


      • ....................
        C.S. kirjoitti:

        Yksi henkilö on kertonut täällä, ettei pääse leikkaukseen sairauskohtauksiensa vuoksi. Hän on se, jota tarkoitan. Jos sinä et ole se henkilö, asia ei kuulu sinulle ja voit olla kommentoimatta.

        Nyt sitten kiellät kaikkia muita kommentoimasta kirjoituksiasi. Mutta mistä tiedämme kennelle olet viestisi osoittanut kun et pysty sitä sanomaan.

        Eiköhän ole parempi että siirryt sellaiselle keskustelupalstalle jossa jokainen kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä että tiedät kenelle kirjoitat ja voit jopa vaatia ettei muu kuin määrätty henkilö saa kommetoida.

        Tämä on avoin keskustelupalsta etkä voi kieltää ketä tahansa kommentoimasta mihin tahansa viestiin.


      • Voi C.S kun olet
        C.S. kirjoitti:

        Yksi henkilö on kertonut täällä, ettei pääse leikkaukseen sairauskohtauksiensa vuoksi. Hän on se, jota tarkoitan. Jos sinä et ole se henkilö, asia ei kuulu sinulle ja voit olla kommentoimatta.

        taas tyhmä. Millaista sairaskohtausta tarkoitat, niin voidaan täällä joukolla päätellä, että ollaanko edes samassa henkilössä. Kun on niin monenlaisia sairaskohtauksia.


      • C.S.
        .................... kirjoitti:

        Nyt sitten kiellät kaikkia muita kommentoimasta kirjoituksiasi. Mutta mistä tiedämme kennelle olet viestisi osoittanut kun et pysty sitä sanomaan.

        Eiköhän ole parempi että siirryt sellaiselle keskustelupalstalle jossa jokainen kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä että tiedät kenelle kirjoitat ja voit jopa vaatia ettei muu kuin määrätty henkilö saa kommetoida.

        Tämä on avoin keskustelupalsta etkä voi kieltää ketä tahansa kommentoimasta mihin tahansa viestiin.

        Oletkohan ihan tosissasi..?

        Viestini on osoitettu sille ainoalle henkilölle, joka on vuoden sisällä puhunut täällä leikkauksen estävästä sairauskohtauksestaan. Jos et muista koskeeko asia sinua, sille en voi mitään.


      • Ei eläkeläinen
        Voi C.S kun olet kirjoitti:

        taas tyhmä. Millaista sairaskohtausta tarkoitat, niin voidaan täällä joukolla päätellä, että ollaanko edes samassa henkilössä. Kun on niin monenlaisia sairaskohtauksia.

        Kalat asuu vedessä, eläkeläinen netissä, mut kukaan ei häntä enää kaipaa petissä. Maailmassa monta on ihmeellistä sairauskohtausta, se hämmästyttää, kummastuttaa idioottieläkeläistä.


      • Vähän selvennystä
        C.S. kirjoitti:

        Oletkohan ihan tosissasi..?

        Viestini on osoitettu sille ainoalle henkilölle, joka on vuoden sisällä puhunut täällä leikkauksen estävästä sairauskohtauksestaan. Jos et muista koskeeko asia sinua, sille en voi mitään.

        "Viestini on osoitettu sille ainoalle henkilölle, joka on vuoden sisällä puhunut täällä leikkauksen estävästä sairauskohtauksestaan."

        Et sanonut kenelle viestisi oli osoitettu. Osoitit sen aina edelliselle kirjoittajalle klikkaamalla 'VASTAA' painiketta mutta kirjoittaja voi olla kuka tahansa.

        Jos osoitat viestin jollekin henkilölle, lainaa viestiä tai kirjoita selvästi kenelle se on tarkoitettu niin muut ei kommentoi viestiä.


      • Kakkatulee
        Vähän selvennystä kirjoitti:

        "Viestini on osoitettu sille ainoalle henkilölle, joka on vuoden sisällä puhunut täällä leikkauksen estävästä sairauskohtauksestaan."

        Et sanonut kenelle viestisi oli osoitettu. Osoitit sen aina edelliselle kirjoittajalle klikkaamalla 'VASTAA' painiketta mutta kirjoittaja voi olla kuka tahansa.

        Jos osoitat viestin jollekin henkilölle, lainaa viestiä tai kirjoita selvästi kenelle se on tarkoitettu niin muut ei kommentoi viestiä.

        Ex-vaimollasi ei ole geenejäsi, joten hän ei välttämättä ole tyhmä.


      • Täällä ei ole kukaan
        C.S. kirjoitti:

        Oletkohan ihan tosissasi..?

        Viestini on osoitettu sille ainoalle henkilölle, joka on vuoden sisällä puhunut täällä leikkauksen estävästä sairauskohtauksestaan. Jos et muista koskeeko asia sinua, sille en voi mitään.

        puhunut vuoden sisällä leikkauksen estävästä sairaskohtauksesta. Jos sinä C.S tiedät paremmin, niin kerro koska sellainen on tapahtunut.


      • Ihanko itse osasit
        Ei eläkeläinen kirjoitti:

        Kalat asuu vedessä, eläkeläinen netissä, mut kukaan ei häntä enää kaipaa petissä. Maailmassa monta on ihmeellistä sairauskohtausta, se hämmästyttää, kummastuttaa idioottieläkeläistä.

        tuon kirjoittaa? Tuo osoittaa, että sinussa on valtavan suurta potentiaalia älykkyyden osalta.


      • C.S.
        Täällä ei ole kukaan kirjoitti:

        puhunut vuoden sisällä leikkauksen estävästä sairaskohtauksesta. Jos sinä C.S tiedät paremmin, niin kerro koska sellainen on tapahtunut.

        Eläkeläinen, eli sinä, on viimeiset kaksi vuotta valittanut täällä siitä, ettei lähete meinaa lähteä Töölöön ja sitten kuinka Suominen on töykeä ym. ja että leikkaus jää haaveeksi. Eläkeläinen on myös maininnut sairauskohtauksensa, tian, mutta itse hän on sitä mieltä, ettei se ole leikkauksen este.


      • Hmmmm.......
        C.S. kirjoitti:

        Eläkeläinen, eli sinä, on viimeiset kaksi vuotta valittanut täällä siitä, ettei lähete meinaa lähteä Töölöön ja sitten kuinka Suominen on töykeä ym. ja että leikkaus jää haaveeksi. Eläkeläinen on myös maininnut sairauskohtauksensa, tian, mutta itse hän on sitä mieltä, ettei se ole leikkauksen este.

        Onko tuo henkilö eläkkeellä joka on valittanut siitä ettei pääse leikkaukseen Töölöön. En ole saanut sellaista käsitystä hänen kirjoituksistaan.


      • Voi C.S kun olet
        C.S. kirjoitti:

        Eläkeläinen, eli sinä, on viimeiset kaksi vuotta valittanut täällä siitä, ettei lähete meinaa lähteä Töölöön ja sitten kuinka Suominen on töykeä ym. ja että leikkaus jää haaveeksi. Eläkeläinen on myös maininnut sairauskohtauksensa, tian, mutta itse hän on sitä mieltä, ettei se ole leikkauksen este.

        taas tyhmä. Kukaan ei ole täällä valittanut, että lähete ei lähde Töölöön. Täällä eräs henkilö on kirjoittanut jo aikoja sitten, että TIA kohtaus ei estä leikkausta.

        Katsopa tarkemmin vanhoja viestejä äläkä kirjoita perättömiä. Töölön lääkärit ilmeisesti ovat sitä mieltä, että TIA ei estä leikkausta.


      • C.S.
        Voi C.S kun olet kirjoitti:

        taas tyhmä. Kukaan ei ole täällä valittanut, että lähete ei lähde Töölöön. Täällä eräs henkilö on kirjoittanut jo aikoja sitten, että TIA kohtaus ei estä leikkausta.

        Katsopa tarkemmin vanhoja viestejä äläkä kirjoita perättömiä. Töölön lääkärit ilmeisesti ovat sitä mieltä, että TIA ei estä leikkausta.

        Eläkkeellä tuntuu aikaa riittävän! Siis jos todella tiedät, ettei kukaan ole täällä koskaan kirjoittanut jotain. Kaksi vuotta sitten tosin kirjoitit, ettei lähetteesi lähde Töölöön. Sitten valitit, että postinkulku on hidasta, kun lähete ei ollut vielä tullut perille. Sen jälkeen olet itkenyt vuoden, ettet saa leikkausta, vaikka olet täysin terve.


      • Mukavaa kun on
        C.S. kirjoitti:

        Eläkkeellä tuntuu aikaa riittävän! Siis jos todella tiedät, ettei kukaan ole täällä koskaan kirjoittanut jotain. Kaksi vuotta sitten tosin kirjoitit, ettei lähetteesi lähde Töölöön. Sitten valitit, että postinkulku on hidasta, kun lähete ei ollut vielä tullut perille. Sen jälkeen olet itkenyt vuoden, ettet saa leikkausta, vaikka olet täysin terve.

        niin paljon rahaa, että ei tarvitse töissä käydä. Sinä reppana C.S et vieläkään tiedä kenelle kirjoitat. Kuvittelet aina tietäväsi kenelle kirjoitat vaikka täällä harvalla on rekattu nikki.


      • Hmmmm.......
        C.S. kirjoitti:

        Eläkkeellä tuntuu aikaa riittävän! Siis jos todella tiedät, ettei kukaan ole täällä koskaan kirjoittanut jotain. Kaksi vuotta sitten tosin kirjoitit, ettei lähetteesi lähde Töölöön. Sitten valitit, että postinkulku on hidasta, kun lähete ei ollut vielä tullut perille. Sen jälkeen olet itkenyt vuoden, ettet saa leikkausta, vaikka olet täysin terve.

        Voi taivas näitä arvailujasi! Minä en enää odottele mitään lähetteitä Töölöön, se lähti liukkaasti aikanaan ja leikkauskin on tehty jo kauan sitten. Mutta sinähän luulet kirjoittelevasi vain yhdelle henkilölle. Selvennän vielä: Esitin kysymyksen että mistä olet päätellyt että tuo Töölöstä valittava kirjoittaja on eläkkeellä?


      • C.S.
        Hmmmm....... kirjoitti:

        Voi taivas näitä arvailujasi! Minä en enää odottele mitään lähetteitä Töölöön, se lähti liukkaasti aikanaan ja leikkauskin on tehty jo kauan sitten. Mutta sinähän luulet kirjoittelevasi vain yhdelle henkilölle. Selvennän vielä: Esitin kysymyksen että mistä olet päätellyt että tuo Töölöstä valittava kirjoittaja on eläkkeellä?

        Hän on sanonut sen aiemmin. Tuskin muistat hänen kaikkia vuosien aikana kirjoittamiaan viestejä.


      • Hmmmm.......
        C.S. kirjoitti:

        Hän on sanonut sen aiemmin. Tuskin muistat hänen kaikkia vuosien aikana kirjoittamiaan viestejä.

        Miten sinä sitten voit muistaa kun olet ilmeisesti lukenut tätä palstaa vähemmän aikaa kuin minä. Tai sitten aiemmin käytit jotain muuta nimimerkkiä.


      • C.S.
        Hmmmm....... kirjoitti:

        Miten sinä sitten voit muistaa kun olet ilmeisesti lukenut tätä palstaa vähemmän aikaa kuin minä. Tai sitten aiemmin käytit jotain muuta nimimerkkiä.

        Luin palstaa aiemminkin. Mutta vaikken olisi lukenutkaan, voisinhan lukea keskusteluja nyt jälkikäteen.

        Olet kyllä uskomaton dorka, kun kuvittelet, ettei sinua tunnista. Mutta ymmärtäähän sen, kun elää yli 55 vuotta kaapissa, niin kai siinä täytyy alkaa kehittämään sivupersoonia ja elää niiden kautta.


      • Mistä ihmeestä C.S
        C.S. kirjoitti:

        Luin palstaa aiemminkin. Mutta vaikken olisi lukenutkaan, voisinhan lukea keskusteluja nyt jälkikäteen.

        Olet kyllä uskomaton dorka, kun kuvittelet, ettei sinua tunnista. Mutta ymmärtäähän sen, kun elää yli 55 vuotta kaapissa, niin kai siinä täytyy alkaa kehittämään sivupersoonia ja elää niiden kautta.

        on saanut jollekin henkilölle tuon sivupersoonateorian.


      • ty874t8283
        Mistä ihmeestä C.S kirjoitti:

        on saanut jollekin henkilölle tuon sivupersoonateorian.

        Siitä kun C.S. ei usko että täällä on useampikin eri kirjoittaja.


      • Terveisiä Joukolle
        Voi C.S kun olet kirjoitti:

        taas tyhmä. Millaista sairaskohtausta tarkoitat, niin voidaan täällä joukolla päätellä, että ollaanko edes samassa henkilössä. Kun on niin monenlaisia sairaskohtauksia.

        "...voidaan täällä joukolla päätellä..." Niin sinä siellä sivupersooniesi kanssa, suuri joukko se onkin.

        Hahahahahaha!!!!!!

        Kun on niin monenlaisia sairaskohtauksia... Niin onkin, mutta tällä palstalla on puhuttu vain yhdestä.

        Hahahahahahaha!!!!

        Olet hel-VETIN tyhmä.


      • Tuskinpa tyhmempi
        Terveisiä Joukolle kirjoitti:

        "...voidaan täällä joukolla päätellä..." Niin sinä siellä sivupersooniesi kanssa, suuri joukko se onkin.

        Hahahahahaha!!!!!!

        Kun on niin monenlaisia sairaskohtauksia... Niin onkin, mutta tällä palstalla on puhuttu vain yhdestä.

        Hahahahahahaha!!!!

        Olet hel-VETIN tyhmä.

        kuin sinä.


      • Humalaisenäkijä
        Tuskinpa tyhmempi kirjoitti:

        kuin sinä.

        Olet säälittävä dorka, jonka elämässä ei ole muuta kuin netti ja viina.


      • Kenen elämässä
        Humalaisenäkijä kirjoitti:

        Olet säälittävä dorka, jonka elämässä ei ole muuta kuin netti ja viina.

        on viina?


      • Ulrich von Pöpelikkö
        Kenen elämässä kirjoitti:

        on viina?

        Veikkaan erästä K-tyyppiä.


      • Kukahan on tuo
        Ulrich von Pöpelikkö kirjoitti:

        Veikkaan erästä K-tyyppiä.

        K-tyyppi?


      • Reijo Transavez
        Kukahan on tuo kirjoitti:

        K-tyyppi?

        Niinpä, senhän me kaikki haluaisimme tietää.


      • Mutta vastausta
        Reijo Transavez kirjoitti:

        Niinpä, senhän me kaikki haluaisimme tietää.

        asiaan ei taida löytyä.


      • Vot tak gluk gluk
        Mutta vastausta kirjoitti:

        asiaan ei taida löytyä.

        Kyseessä on eräs Reiska Loviisasta. K tulee siitä, että hänellä on kyr..


      • Ei kai siinä ole
        Vot tak gluk gluk kirjoitti:

        Kyseessä on eräs Reiska Loviisasta. K tulee siitä, että hänellä on kyr..

        mitään ihmeellistä, että miehellä on miehen kalu. Taidat olla vähän sekaisin. Reiska kai tarkoittaa miestä?


      • Martta K. Erho
        Ei kai siinä ole kirjoitti:

        mitään ihmeellistä, että miehellä on miehen kalu. Taidat olla vähän sekaisin. Reiska kai tarkoittaa miestä?

        Kai hän on mies, koska hän kertoo usein, kuinka on siittänyt lapsia sillä kyr..llään.


      • F.en o typerä
        Martta K. Erho kirjoitti:

        Kai hän on mies, koska hän kertoo usein, kuinka on siittänyt lapsia sillä kyr..llään.

        Onko hän se koprofiili?


      • Eihän täällä juuri
        Martta K. Erho kirjoitti:

        Kai hän on mies, koska hän kertoo usein, kuinka on siittänyt lapsia sillä kyr..llään.

        muut kirjoitakaan, kuin entiset miehet.


      • Räyhäpaavo
        F.en o typerä kirjoitti:

        Onko hän se koprofiili?

        Kaiken takana on eläkeläinen, joka ihanasti provoilee, joka trollailua ei voi vastustaa, hei kaikki nyt mä sanon sen, kaiken takana on eläkeläinen...


      • Nopea kanafarmari
        Räyhäpaavo kirjoitti:

        Kaiken takana on eläkeläinen, joka ihanasti provoilee, joka trollailua ei voi vastustaa, hei kaikki nyt mä sanon sen, kaiken takana on eläkeläinen...

        Kitti vaan, nyt toi jäi soimaan päässä.


    • khhkfnhg

      Siksi että voi kumota tuollaisten "hillittömien kurvailijoiden" paskanpuhumiset, eli tietotaustaa on enemmän.

      Muista en tiedä mutta minulla on tuttavia valtavasti enemmän kuin mitä tunnen transsukupuolisia. Sitä en ole väittänyt että olisin jonkun kanssa edes viikoittain tekemisissä. Päivittäin olen tekemisissä tuttavapiirini cis-ihmisten kanssa.

      Mutta sinähän olet varmaankin valmis allekirjoittamaan "hillittömän kurvailijan" väittämät kun olet kirjoituksesta päätellen itsekin transsukupuolinen.

    • Hah hah

      Naurattaa lukea ketjua, kun alussa tyyppi kertoo saaneensa tia-kohtauksen ja myöhemmin teeskentelee tietämätöntä mistään kohtauksista. Onko hän tyhmä vai provo?

      • rrrrrrrrrrrrrrrrrr

        Kaksi vaihtoehtoa eivät aina sulje toisiaan pois.


    • ette ole tosissanne

      Tämä viestiketju on naurettavaa sontaa. Tämä palsta pitäisi vaan poistaa koko sivustolta.

      • hehehehehe

        Ottaako pattiin, kun idioottimaiset viestisi nostetaan esiin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe