Uusi Mini Cooper S on

mimmimagneetti

Toissapäivänä istuskelin terassilla ja sen vieressä oli parkissa tummanharmaa Cooper S. Paikalla runsaasti ohikulkevia jalankulkijoita. En ollut uskoa silmiäni, kun lähes jokainen nainen iästä riippumatta tuijotti autoa lähes niskansa nyrjäyttäen, miehistä harvat. Siis hemmetin hemmetti. Melkein vaihdoin edellisen autoni viime vuonna tuollaiseen just samanlaiseen. Eipä olisi tarvinnut kulunutta vuottakaan kuluttaa naisenmetsästykseen jos olisin tuon valinnut. Puheet gaymobiilista voidaan unohtaa viimeistään nyt.

3

2350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wile

Kai se sympaattinen ilme vetoaa jotenkin naisiin... Ota nyt noista selvää? Tummanharmaa on hyvä väri kyseiseen autoon. Mustalla katolla ja peileillä tietenkin. Tummansininen miellyttää myös silmää. Jompi kumpi sitten kun itse tilaan. Harmaita näkyy tosin olevan enemmän liikenteessä.

• Pelle-Heppu

Samaa tullut havaittuu, että jokunen katse on suunnattu ... Ehkä katseessa ollut hilpeyttä, kun on raidat ruudut minissä.

• miesmagneetti

Olen ajellut vuoden päivät uudella Mini Cooper S:lläni. Eipä ole tarvinnut omia hanskoja tankatessa vapaaehtoisesti liata. Kun punaisella ässällä kaartaa huoltoaseman pihaan ja pysähtyy polttoainetakin luo niin miltei aina tulee joku mies kyselemään saisiko auttaa tankkauksessa. Tuntuu että kaikilla on jonkinlaisia hauskoja muistoja Ministä. Kokemuksen perusteella voi sanoa, että uusi versio tehoaa erittäin onnistuneesti myös miehiin. Juttua riittää, varsinkin kun olen oppinut jo kertomaan 'ässäni' strategiset mitat. Harmi vaan kun kaikki nuo ihailevat katseet (ja kyselyt) eivät kohdistu minuun vaan autoon - alan tulla autolleni kateelliseksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe