Toissapäivänä istuskelin terassilla ja sen vieressä oli parkissa tummanharmaa Cooper S. Paikalla runsaasti ohikulkevia jalankulkijoita. En ollut uskoa silmiäni, kun lähes jokainen nainen iästä riippumatta tuijotti autoa lähes niskansa nyrjäyttäen, miehistä harvat. Siis hemmetin hemmetti. Melkein vaihdoin edellisen autoni viime vuonna tuollaiseen just samanlaiseen. Eipä olisi tarvinnut kulunutta vuottakaan kuluttaa naisenmetsästykseen jos olisin tuon valinnut. Puheet gaymobiilista voidaan unohtaa viimeistään nyt.
Uusi Mini Cooper S on
3
2360
Vastaukset
- Wile
Kai se sympaattinen ilme vetoaa jotenkin naisiin... Ota nyt noista selvää? Tummanharmaa on hyvä väri kyseiseen autoon. Mustalla katolla ja peileillä tietenkin. Tummansininen miellyttää myös silmää. Jompi kumpi sitten kun itse tilaan. Harmaita näkyy tosin olevan enemmän liikenteessä.
- Pelle-Heppu
Samaa tullut havaittuu, että jokunen katse on suunnattu ... Ehkä katseessa ollut hilpeyttä, kun on raidat ruudut minissä.
- miesmagneetti
Olen ajellut vuoden päivät uudella Mini Cooper S:lläni. Eipä ole tarvinnut omia hanskoja tankatessa vapaaehtoisesti liata. Kun punaisella ässällä kaartaa huoltoaseman pihaan ja pysähtyy polttoainetakin luo niin miltei aina tulee joku mies kyselemään saisiko auttaa tankkauksessa. Tuntuu että kaikilla on jonkinlaisia hauskoja muistoja Ministä. Kokemuksen perusteella voi sanoa, että uusi versio tehoaa erittäin onnistuneesti myös miehiin. Juttua riittää, varsinkin kun olen oppinut jo kertomaan 'ässäni' strategiset mitat. Harmi vaan kun kaikki nuo ihailevat katseet (ja kyselyt) eivät kohdistu minuun vaan autoon - alan tulla autolleni kateelliseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465761Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553045- 1832655
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102361- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132079törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151766- 1461337
- 141309
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611163