Niin kun tanssitte baarissa hitaita (jonkun uuden tuttavuuden) kanssa niin miten pitkälle meette koskettelussa? Ja häiritseekö vai kiihottaako muiden katseet?
Hitaita tanssies -miten pitkälle meette?
10
857
Vastaukset
- Halpamainen
Annan naida jos yltää edes joskus. Liikun aina commandona.
- T::19
Jos on mukava tuttavuus, niin ei siinä tanssiessa käsillä mitenkään koskettele, muutaku painautuu tiukasti vasten, miehen polven voi ottaa reisien väliin ja vähän puristella, siinä voi tuntea jos alkaa se jöpöttämään, itestkin voi tuntua kivalta, ei sitä kukaan huomaa.
Ai miten pitkälle, joskus on hitaiden tanssimista jatkettu muualla, mutta ilman vaatteita, siinä pääsee hyviin fiiliksiin. - tarviikaksi
Ei tarvii paljon kosketella, notkea, sensuelli liikunta voi kätkeä paljon mutta ei näytä rivolta tai huonolta käytökseltä.
- Dance fever
Sormen laittaminen anaaliin kesken tanssin lienee rohkeni tekoni. Loppuilta olikin sitten huima.
- pitkälle?
Korva suussa
- kata*86
Kyllä mä ainakin paidan alla selkää ja kylkiä oon silittänyt mieheltä. Ja tietysti reidellä tökin miehen jalkojen väliin. Ja peppua tietty puristellu.
- rico 77
Joo,toi kata on hyvä.Oliko mies hyvin mukana ;)
Tykkäätkö hitaista
- Hiplailija
Vaivihkaa vähän sormea farkkujeen sisälle työntänyt ja ihanan pehmeää pakaravakoa hyväillyt...
niin pitkälle kuin nainen antaa/haluaa mennä ;) muiden katseet vain kiihottaa enemmän.
- Nothing
En tanssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2526547
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m295037- 982975
- 412347
- 322173
- 572095
- 1081883
- 241820
- 271592
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2361574