hei! oon aika tumpelo kaikissa kännykkäasioissa, joten ajattelin kysäistä tästä! minulla on siis iphone, ja siihen netti joka oikeuttaa muistaakseni 5gt edestä tiedonsiirtoa. mitähän se tarkoittaa? olen lataillut aikamoisen määärän ilmaisia sovelluksia puhelimeeni. tuleeko niistä kuitenkin joku tiedonsiirtomaksu tai muuta maksua operaattorilta vaikka itse sovellukset ovat ilmaisia? kiitos avusta:) tajusin koko homman vasta äsken ja nyt pelottaa että tulee joku järkyttävä lasku...
tuleeko ilm. sovellusten lataamisesta tiedonsiirtomaksua tms?
tietämätön
1
137
Vastaukset
- pl99oo
Ei tule muita maksuja. Jos raja ylittyy, voi tiedonsiirto hidastua mutta käytä ihan huoletta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433593- 362224
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321865- 171609
- 151565
- 231558
- 241407
- 141277
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai801263Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222