Mistä saa ostaa talvivalkosipulia? Joko neitistä tai Oulun seudulta? Ei tunnu löytyvän mistään, joten olen tosi kiitollinen jos apuja löytyy!
Mistä talvivalkosipulia?
6
1102
Vastaukset
- ajankohta!
Googlella löytyy nettikauppoja,kun laittaa hakusanaksi: talvivalkosipuli hinta.Toimitukset vasta syksyllä,kuten muillakin sipuleilla.Kasvavat mullassa juuri tällähetkellä.Joskus torilla on ollut myytävänä tavallisilla kotipuutarhureilla,mutta vasta syksyllä.
- Kasvattelija
Joskus olen nähnyt muutaman kappaleen pakkauksia keväällä ihan tavallisessa tavaratalon puutarhaosastolla. Tai ainakin olivat kotimaisia valkosipuleja ja siemeneksi tarkoitettuja.
Minäkin kasvattelen juuri tämänvuotisia valkosipuleita isommiksi. Tosin en tätä lajiketta ole saanut menestymään talven yli maassa, vaan olen aloittanut viljelyn heti joulun jälkeen jääkaappiin laittamalla, Ja sitten heti kun maa sulaa, maahan. Minäkin asun Oulun "läänissä". - yarnaxyyy
Täältä saatavana:
http://www.isoaidinkasvit.composer.fi/eshop/categories/881/ Minä olen ostanut talvivalkosipulia ainakin Multasormesta ja Plantagenista. Noiden ketjujen myymälöitä kai löytyy Oulunkin seudulta?
- O-mukulakiurunkannus
Minä laitoin viime syksynä paljon ihan ruokakaupasta ostettujen valkosipulien kynsiä maahan myyriä torjumaan. Tänä kesänä on valkosipulia kasvanut joka kukkamaassa enkä ole niistä montakaan pois nyppinyt. Saapa nähdä, mitä ensi kesä tuo tullessaan. Ainakin siis kestävät ihan hyvin talven yli Kanta-Hämeen kukkamaissa.
- Valkkarimies
Hyötykasviyhdistys Helsingissä myy talvivalkkareita, saa postissa, löytyy myös letitysohjeet kesävalkkareille you tubessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907