Suunnittelu vaiheessa ollaan ja päädytty siporexiin! jämerä vai aeroc? Vai onko vielä jotain muita toimittajia?
Siporex
9
377
Vastaukset
- Erkki
Siporex on tuotenimi kevytbetonille ja sitä myydään Jämerä kivitalojen kautta. Täysin vastaavaa materiaalia ovat myös muut kevytbetoniharkot joita myydään Aerocin (virolainen) ja Ytongin (saksalainen) nimellä. Ytongia myy Suomessa Forte Kivitalot. Varmaan joku muukin vielä löytyy, mutta nämä kolme taitavat olla omakotirakentajalle varteenotettavimmat.
Energiatehokkuus kiinnostaa nykyään lähes kaikkia, ja siinä Ytong on karvan verran muita edellä ja Jämerä/Siporex puolestaan muita perässä.. Aeroc osti äskettäin Jämerä Kivitalojen liiketoiminnan mutta ainakin toistaiseksi jatkavat sekä Jämerä että Aeroc tuotteiden myyntiä.
Kevytbetoni on erinomainen rakennusmateriaali pientaloon, ja sen suhteen ei voi mennä pieleen valitsi näistä sitten minkä tahansa.- Jämerä vakuutti
Messuilla sanoivat, että jatkossa Jämerän taloissa harkot tulevat Aerocin tehtaalta Virosta ja muu kevytbetoni on H H Ikaalisten Siporexia. Tämä kyllä ainakin minun mielessäni nostaa Jämerän muiden kevytbetonitoimijoiden yläpuolelle, sillä Aerocin harkko on energiatehokas ja H H:n elementti valikoima todella laaja ja laadukas. Siihen kun yhdistää Jämerän kokemuksen lähes 30 vuoden ajalta, niin aika vakuuttava kokonaisuus on rakentumassa... tai ainakin myyntipuhe messuilla oli vakuuttava.
Aroc Finlandillakin oli vakuuttava messuosasto ja esittelykohde, mutta hieman ihmetyttää pystyvätkö kilpailemaan Aerocin tuotteilla Jämerälle, joka on Aerocin omistuksessa, eli tehtaan oma yhtiö. - itse vs. itse
Jämerä vakuutti kirjoitti:
Messuilla sanoivat, että jatkossa Jämerän taloissa harkot tulevat Aerocin tehtaalta Virosta ja muu kevytbetoni on H H Ikaalisten Siporexia. Tämä kyllä ainakin minun mielessäni nostaa Jämerän muiden kevytbetonitoimijoiden yläpuolelle, sillä Aerocin harkko on energiatehokas ja H H:n elementti valikoima todella laaja ja laadukas. Siihen kun yhdistää Jämerän kokemuksen lähes 30 vuoden ajalta, niin aika vakuuttava kokonaisuus on rakentumassa... tai ainakin myyntipuhe messuilla oli vakuuttava.
Aroc Finlandillakin oli vakuuttava messuosasto ja esittelykohde, mutta hieman ihmetyttää pystyvätkö kilpailemaan Aerocin tuotteilla Jämerälle, joka on Aerocin omistuksessa, eli tehtaan oma yhtiö."pystyvätkö kilpailemaan Aerocin tuotteilla Jämerälle"
Miksi ihmeessä edes haluaisi kilpailla itsensä kanssa?!? Eivätköhän saa sovittua sopivat hinnat omalta kannaltaan.
- Ei siporexia
Höttö kannattaa unohtaa. Rakenna jostain muusta.
- Tyytyväinen
Me valitsimme Aerocin, meilläkin kaikki oli kilpailutuksessa.
Parhaan tarjouksen saimme Aerocilta ja sieltä saimme myös parasta palvelua. - Epäilempä ja paljon
Tyytyväinen kirjoitti:
Parhaan tarjouksen saimme Aerocilta ja sieltä saimme myös parasta palvelua.Tarkoitit varmaankin halvimman tarjouksen... Tuskin kuitenkaan parhaan. On se hassua miten jotkun vaan osaavat harhauttaa.
- Tyytyväinen
Epäilempä ja paljon kirjoitti:
Tarkoitit varmaankin halvimman tarjouksen... Tuskin kuitenkaan parhaan. On se hassua miten jotkun vaan osaavat harhauttaa.
Ei ollut halvin mutta paras toimitus-sisältö!
Kannattee vertailla vielä toisen kierroksen verran kun saatte ne tarjoukset. - Tarkennusta kiitos
Tyytyväinen kirjoitti:
Ei ollut halvin mutta paras toimitus-sisältö!
Kannattee vertailla vielä toisen kierroksen verran kun saatte ne tarjoukset.Määrittelisitkö millä tavalla paras. Mitä Aerocilla oli mitä muut eivät tarjonneet?
- matoa koukkuun
Tyytyväinen kirjoitti:
Parhaan tarjouksen saimme Aerocilta ja sieltä saimme myös parasta palvelua."sieltä saimme myös parasta palvelua"
Suomalaiset kauppamiehet ei osaa palvella asiakasta... Kun itse aikoinaan valitsin talotoimittajaa, niin suurin osa kaatui huonoon palveluun.
Nyt olisi vuorossa OKT nro 2....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157